Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un alt link interesant despre CVT: http://cvt-parts.co.nz/renault-cvt/k...-transmission/
    Pentru a avea o idee 1 NZD = 0.58 euro aproximativ. Pe langa uleiul pretentios (schimb pe la vreo 30K km) se schimba si cele doua filtre. Ceva probleme cu rulmentii, pierderi de ulei, racire suplimentara pentru mers in cuplu. Plus "curelusa" aia deloc ieftina. Cu toate astea Nissan ofera la unele model cu CVT 10 ani garantie sau vreo 150k km (sa mai spele din rusine).
    In Romania nu am gasit decat X-tronic pe Koleos, restul ar fi cam pe EDC. Iar de EDC-ul pe Duster, atatea cate au fost, nu am auzit multa lume sa se planga.

    Am spus ca imi place CVT-ul putin ironic la "pensionarii" (cam asta ar fi in mare si modul meu de condus) lui mumus. Sunt OK pe autostrada si nationale, dar in traficul urban sau "coclaurile" pe unde mai merg cu Sanderica nu ar fi o varianta pentru mine (se "incinge" cam repede). Dacia este "ruda saraca" a celor de la Renault, daca vor introduce minunatia asta foarte probabil ca vor mai face ceva compromisuri. Si apoi vom mai deschide un topic Probleme tehnice CVT. Iar trepidatiile Easy-R vor fi nimica toata pe langa astea. Interesanta va fi si oferta garantiei sau costul eventual al celor 5 ani fara griji. Apoi ca la Easy-R vor trebui sa gestioneze situatia de la "centru", nu stiu cate reprezentante vor putea face o servisare corecta la CVT.

    Ramane de vazut ce ne aduce 20-20, dar sper sa ramana pe un EDC testat pentru motoarele respective.

    Comment



    • "curelusa" aia e tot miezu` din cutiile de felul asta; genu` asta de cutie e la fel de "pretioasa" si la alti japonezi (toyoyota e prima care-mi vine in minte), tot pe la 30-40k trebuie schimbate uleiul si filtrele dinauntru.
      acuma... mai e o treaba: daca "revizia" asta a cutiei depinde si ea cele doua regimuri de functionare: sever si normal. are sa fie interesant.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        Poate pun edc
        Nu se mai pune EDC nici pe Duster si nici pe Megane 3 sau Captur. Cica din cauza testelor de noxe. Era o cutie mult mai buna si mai precisa decat Easy-r aka JS3

        Comment


        • Am 2 cunostiinte cu duster dci cu edc, si sunt super incantati si de mers si de consum.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • 10000 km. Din 16 mai până pe 5 decembrie.
            Un mic rezumat:
            - Consum urban, București cu climă (pe căldură) aproximativ 11% ; București fără climă în jur de 10%. Plus minus 0.5%
            - Consum pe naționale cu climă în jur de 6,2%; fără climă puțin sub 6%.
            - Consum naționale plus autostrada în jur de 6,8%
            - Consum strict pe autostrada în jur de 7,5%.

            Plusuri :
            - mult mai antifonata față de vechiul Logan Kiss FM 1,4 mpi. Scaune o idee mai bune. Motorul de ascuțitoare e surprinzător de fâșneț. Dotări în concordanta cu secolul 21 (climă, pilot, senzori plus cameră spate, medianav, butoane pentru geamurile electrice aproape toate la locul lor, volanul foarte comod și ergonomic). Toate sub auspiciile SMART (low) cost ce înseamnă Dacia. Adică bine dar era loc și de mai bine.
            - geamurile nu sunt atermice dar nu îmi arde pielea pe mână vara, plus că în spate nu am simțit nevoia de folie nici eu nici copii.
            - easy-r! Cu toate bâlbâielile, micile trepidații și frica constanta că va veni și rândul meu, cutia e genială! Extrem de comodă în toate situațiile.

            Minusuri:
            - stresul că da, îmi va veni rândul să schimb ambreiajul (tot ansamblul plus volanta) fără a exista o soluție tehnica de remediere permanentă a cauzelor.
            - plasticele fetelor de uși, inferioare vechiului Logan, se zgârie imediat.
            - bâlbâielile la rece a motorului 0,9 tce (în rest sunt incantat de ascuțitoare, nesperat de fâșneț).

            În concluzie mașina a fost și este pentru mine un best-buy. Raportul calitate / dotări / preț este imbatabil. Asta raportat la mașină nouă! Despre sh sunt scrise romane, nu este cazul să redeschid subiectul.

            Sper să meargă în continuare bine, sa amân pe cât posibil schimbul ambreiajului, să nu pice cine știe ce chestii din senin.

            Drumuri bune tuturor

            ​​​

            Comment


            • Un rezumat corect si la obiect (plusurile, minusurile si remarcile).
              Ma bucur cand sunt si alte persone multumite de Dacia si mai ales de Easy-R.

              @ rodavidoff, iti doresc cat mai multi kilometrii fara probleme (si mai ales trepidatii).

              Comment


              • Ceva interesant ce ar putea avea relevanta in discutie este ca la cutie manuala 0.9 , euro6d (fabricatie octombrie 2019) cand vreau sa plec de pe loc din ambreiaj fara sa apas acceleratia (nu ca am vreo placere sa fac asta, dar am incercat pt test), masina isi mareste singura turatia pana la 1200-1300rpm.

                asa face la toate?!
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • Nimic nou... primele serii de 1,2 16v euro6 (D4F732) făceau la fel = ajutor la plecarea de pe loc.

                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Pai calculatorul face tot ce este posibil sa nu moara motorul.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by rodavidoff View Post
                      Minusuri:
                      - stresul că da, îmi va veni rândul să schimb ambreiajul (tot ansamblul plus volanta) fără a exista o soluție tehnica de remediere permanentă a cauzelor.
                      - plasticele fetelor de uși, inferioare vechiului Logan, se zgârie imediat.
                      - bâlbâielile la rece a motorului 0,9 tce (în rest sunt incantat de ascuțitoare, nesperat de fâșneț).
                      ​​​
                      La minusuri as adauga ca, la temperatura actuala, se incalzeste foarte greu motorul. Dimineata fac pana la serviciu 16km (8km afara si 8km in oras), avand in vedere aglomeratia din bucuresti, abia daca ajunge temperatura la 80° si temperatura aerului tras de motor nu depaseste 10°.
                      Ma gandesc sa-mi iau un plastic dinala care acopera grila de jos.

                      Comment


                      • Originally posted by bossake View Post
                        asa face la toate?!
                        La alea mai vechi cum e a mea spre exemplu, nu face.

                        Comment


                        • Originally posted by bossake View Post
                          Ceva interesant ce ar putea avea relevanta in discutie este ca la cutie manuala 0.9 , euro6d (fabricatie octombrie 2019) cand vreau sa plec de pe loc din ambreiaj fara sa apas acceleratia (nu ca am vreo placere sa fac asta, dar am incercat pt test), masina isi mareste singura turatia pana la 1200-1300rpm.

                          asa face la toate?!
                          Daca ar face asa si la Easy-R, ar fi bine. Dar la noi nu creste turatia mai mult de 1100 de RPM.

                          Comment


                          • Originally posted by Stormy View Post
                            La minusuri as adauga ca, la temperatura actuala, se incalzeste foarte greu motorul. Dimineata fac pana la serviciu 16km (8km afara si 8km in oras), avand in vedere aglomeratia din bucuresti, abia daca ajunge temperatura la 80° si temperatura aerului tras de motor nu depaseste 10°.
                            Ma gandesc sa-mi iau un plastic dinala care acopera grila de jos.
                            Nu stiu cum e la dacia, dar la toledo am aceiasi problema, am inteles ca vara functioneaza numai jumatate din antigel, exceptand cand pornesti AC, si iarna functioneaza pe circuit intreg, nu stiu daca explicatia este sau nu corecta, dar cert este ca fara Ac, vara, iarna, daca butonul este comutat pe aer rece, motorul se incalzeste in maxim 2 km,sau 2-3 minute, dar daca ai dat butonul pe aer cald, sau ai pornit Ac, dureaza intre 4 si 8km, in functie de cat de frig este afara, eu as zice ca este normal asa... Cel putin la tot ce este 1.2 tsi pana in 2014 asa este, si eu iarna initial pusesem un camuflaj negru la grila de jos, se observa doar daca te uitai atent... Si eu mai plec si din garaj, deci nu plec niciodata de la sub zero grade... Am zis ca mereu cand va fi foarte frig o sa il mai pun, ca se incalzea mult mai repede si inauntru, si nici nu se mai abureau geamurile, dar din comoditate nu l-am mai pus. Si din cauza ca na, arata urat chiar daca era negru si oarecum discret... Dar ajuta, asta este clar, la mine trage aer prin grila de sus, deci iarna si daca ar fi lasat mereu, nu ar fierbe motorul sigur.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Pai cu AC on, cand cupleaza compresorul, porneste si GMVul si e normal sa se incalzeasca mai greu.
                              Eu cand am trecut mai sus minusul asta cu incalzirea, am facut-o in comparatie cu vechiul meu logan 1.4 din 2007.
                              Si mai am o nelamurire care ma tot roade de ceva vreme in legatura cu trepidatul la prima pornire dimineata. De ce oare nu trepideaza si noaptea?
                              Exemplu: plec dimineata la 7.30 sa-mi duc copilul la scoala si trepideaza, asta dupa 9 ore de stat in parcare. Apoi toata ziua nu o mai misc, si seara la 22.30, deci dupa 15 ore, plec iarasi cu ea si nu mai trepideaza la prima plecare. Spuneti-mi voi, va rog, ce-mi scapa din ecuatia asta, in afara celor 2-3 grade diferenta, ca oricum pateam la fel si cand erau 15° afara.

                              Comment


                              • La reno avea o electrovana parca se numea, care a trebuit sa o curat, trecea ulei prin ea, si daca voiai sa o pornesti, la rece mergea in suturi, la seat pe frig porneste direct la sa zicem la 700 rpm, si cand se incalzeste motorul, urca la 1000, cateva secunde bune, cred ca se curata catalizatorul, iar vara mereu porneste pe la 1000 de rpm, vreo 30 de secunde, la fel cica curata catalizatorul.


                                Referitor la prb ta, la toti face asa sau numai la tine???
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google