Un alt link interesant despre CVT: http://cvt-parts.co.nz/renault-cvt/k...-transmission/
Pentru a avea o idee 1 NZD = 0.58 euro aproximativ. Pe langa uleiul pretentios (schimb pe la vreo 30K km) se schimba si cele doua filtre. Ceva probleme cu rulmentii, pierderi de ulei, racire suplimentara pentru mers in cuplu. Plus "curelusa" aia deloc ieftina. Cu toate astea Nissan ofera la unele model cu CVT 10 ani garantie sau vreo 150k km (sa mai spele din rusine).
In Romania nu am gasit decat X-tronic pe Koleos, restul ar fi cam pe EDC. Iar de EDC-ul pe Duster, atatea cate au fost, nu am auzit multa lume sa se planga.
Am spus ca imi place CVT-ul putin ironic la "pensionarii" (cam asta ar fi in mare si modul meu de condus) lui mumus. Sunt OK pe autostrada si nationale, dar in traficul urban sau "coclaurile" pe unde mai merg cu Sanderica nu ar fi o varianta pentru mine (se "incinge" cam repede). Dacia este "ruda saraca" a celor de la Renault, daca vor introduce minunatia asta foarte probabil ca vor mai face ceva compromisuri. Si apoi vom mai deschide un topic Probleme tehnice CVT. Iar trepidatiile Easy-R vor fi nimica toata pe langa astea. Interesanta va fi si oferta garantiei sau costul eventual al celor 5 ani fara griji. Apoi ca la Easy-R vor trebui sa gestioneze situatia de la "centru", nu stiu cate reprezentante vor putea face o servisare corecta la CVT.
Ramane de vazut ce ne aduce 20-20, dar sper sa ramana pe un EDC testat pentru motoarele respective.
Pentru a avea o idee 1 NZD = 0.58 euro aproximativ. Pe langa uleiul pretentios (schimb pe la vreo 30K km) se schimba si cele doua filtre. Ceva probleme cu rulmentii, pierderi de ulei, racire suplimentara pentru mers in cuplu. Plus "curelusa" aia deloc ieftina. Cu toate astea Nissan ofera la unele model cu CVT 10 ani garantie sau vreo 150k km (sa mai spele din rusine).
In Romania nu am gasit decat X-tronic pe Koleos, restul ar fi cam pe EDC. Iar de EDC-ul pe Duster, atatea cate au fost, nu am auzit multa lume sa se planga.
Am spus ca imi place CVT-ul putin ironic la "pensionarii" (cam asta ar fi in mare si modul meu de condus) lui mumus. Sunt OK pe autostrada si nationale, dar in traficul urban sau "coclaurile" pe unde mai merg cu Sanderica nu ar fi o varianta pentru mine (se "incinge" cam repede). Dacia este "ruda saraca" a celor de la Renault, daca vor introduce minunatia asta foarte probabil ca vor mai face ceva compromisuri. Si apoi vom mai deschide un topic Probleme tehnice CVT. Iar trepidatiile Easy-R vor fi nimica toata pe langa astea. Interesanta va fi si oferta garantiei sau costul eventual al celor 5 ani fara griji. Apoi ca la Easy-R vor trebui sa gestioneze situatia de la "centru", nu stiu cate reprezentante vor putea face o servisare corecta la CVT.
Ramane de vazut ce ne aduce 20-20, dar sper sa ramana pe un EDC testat pentru motoarele respective.
Comment