Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pana acum singurele detalii gasite de mine despre calibrare sunt date de userul serge . A folosit EcuTweaker (mai convenient dar cred eu putin mai riscant) si a aplicat toate cele trei proceduri de invatare.
    “For the first two steps it is enough to switch on the ignition, press start, wait for the drives to trigger and stop after the work is done. You will hear how the actuators (in step 1 - the clutch actuator, in step 2 - gear selection) work during the adjustment after pressing the start button. Wait a minute before the noise from the drives stops and press stop. The same applies to step 2. For the third step you have to start the engine.
    I really liked the result. The gears began to move much more quietly and gently. I think this process should be repeated with every oil change in the engine. It will be useful and only takes 5-7 minutes near the house. CAUTION! Do this with caution and understanding of what you are doing.”
    Atasez si eu prodedura din ddt4all si o captura cu parametrii de pe masina mea, nu este un “mare secret” si incerc sa ajut atat cat stiu si cat pot. Desigur ca discutiile pe PM sunt interesante insa ar fi bine daca colegii mai cu experienta ar oferi si ei informatii despre metoda, soft folosit, etc..
    Asa cum am spus nu am inca trepidatii dar consider ca aceasta calibrare ajuta desi nu rezolva in totalitate problema. Se poate vedea ca in cazul meu valoarea touchpoint este 679 mai mare decat cea implicita 617. Ar fi interesanta valoarea dupa o calibrare.
    Pana acum nu am modificat nimic la masina in afara de resetarea intervalului de service (cei din reprezentanta nu au facut asta la ultima revizie). Dar imi asum orice risc si orice implicatii fara probleme daca consider ca trebuie si pot face vreo modificare. Daca ma depaseste apelez la specialist iar daca am mai multe probleme repetitive e si mai simplu: schimb masina.
    Attached Files

    Comment


    • Atasez si cateva capturi extrase din fisierul generat din Clip pentru masina mea cu PyRen, procedura, valorile parametrilor si comanda AC039 – Programare punct atingere ambreiaj in modul demo. Aici se spune si despre apasarea pedalei de frana (am trecut in limba engleza pentru ca diacrilicele ma deranjau). Ma intreb (probabil va trebui sa recitesc cu mai mare atentie) daca se poate executa doar aceasta comanda fara a mai efectua cursa de capat AC062 si programarea cutiei de viteze AC063 (lucru valabil si in ddt4all care asa cum am spus pare mai prietenos). Sau cu PyRen se poate lucra la fel de bine in modul DDT.
      Attached Files

      Comment


      • Am aflat că se poate face conversia la manuală,a făcut cineva,costul manoperei a fost 3.500 lei,piesele nu știu cât costă,probabil cutia manuală și pedalierul mai costă și ele 1.500 lei.

        Comment


        • 500 de euro cand o cumperi si 1000 ca sa scapi de easy-r

          Comment


          • Originally posted by nickey1982 View Post
            Daca renunta la cutie, sunt sanse minime sa mai apara vreun update. La cei cu probleme o sa mai schimbe cate un ambreiaj pana la iesirea din garantie si asta e. Inseamna ca o sa trebuiasca sa ne descurcam cum putem. Daca eram mai multi, poate puteam cere unei firme de profil modificarea softului, sau macar a unor parametri.
            Mie imi expira garantia in februarie 2020 si inca ma mai gandesc daca sa schimb ambreiajul original sau nu, pe final. Am vazut in filmuletele pe care le-am si postat cum trepida mai rau dupa schimbare decat inainte. De asta sunt in dubii.
            Trepidatiile stiu acum sa le evit in totalitate.
            Mă miră foarte tare pasivitatea asta românească. Stai să cauți soluții și cârpeli pe barba ta după perioada de garanție în loc să te duci să dai în judecată Dacia.
            Este clar un defect de fabricație, iar Dacia pe astfel de pasivitate se bazează, iar lucrul ăsta dăunează tuturor celorlalți care vin după tine.
            Ai încercat să explici problema ta unui avocat? Nu există nici măcar 1% șanse să piardă un astfel de proces. Este mega demonstrabil.
            Îmi pare rău câ văd asemenea atitudine. Eu voi fi unul dintre cei care-i vor da în judecată, împreună cu alte firme păgubite.
            Nu mi-o lua în nume de rău, dar mă doare să văd că există oameni care se lasă călcați pe cap de nesimțiții ăștia care au avut tupeul să dea vina inclusiv pe utilizatorii mașinilor pentru problema cu ambreiajul.
            Cred că ești conștient că nu mai poți vinde mașina nimănui după ce ieși din garanție și nici chiar înainte! Cine ar căuta o mașină care îi va scoate anual din buzunar cel puțin 1500 lei doar pentru ambreiaj.
            Dacă ție ți se pare o cheltuială mică și îți permite bugetul, scuză-mi frustrarea, dar pentru mine e motivată. Calculele mele ințiale pentru achiziția mașinii n-au inclus în nici o ofertă ”consumabilul” ambreiaj la 12-15.000km

            Succes!

            Comment


            • Originally posted by nickey1982 View Post
              Daca renunta la cutie, sunt sanse minime sa mai apara vreun update. La cei cu probleme o sa mai schimbe cate un ambreiaj pana la iesirea din garantie si asta e. Inseamna ca o sa trebuiasca sa ne descurcam cum putem. Daca eram mai multi, poate puteam cere unei firme de profil modificarea softului, sau macar a unor parametri.
              Mie imi expira garantia in februarie 2020 si inca ma mai gandesc daca sa schimb ambreiajul original sau nu, pe final. Am vazut in filmuletele pe care le-am si postat cum trepida mai rau dupa schimbare decat inainte. De asta sunt in dubii.
              Trepidatiile stiu acum sa le evit in totalitate.

              Mă miră foarte tare pasivitatea asta românească. Stai să cauți soluții și cârpeli pe barba ta după perioada de garanție în loc să te duci să dai în judecată Dacia.
              Este clar un defect de fabricație, iar Dacia pe astfel de pasivitate se bazează, iar lucrul ăsta dăunează tuturor celorlalți care vin după tine.
              Ai încercat să explici problema ta unui avocat? Nu există nici măcar 1% șanse să piardă un astfel de proces. Este mega demonstrabil.
              Îmi pare rău câ văd asemenea atitudine. Eu voi fi unul dintre cei care-i vor da în judecată, împreună cu alte firme păgubite.
              Nu mi-o lua în nume de rău, dar mă doare să văd că există oameni care se lasă călcați pe cap de nesimțiții ăștia care au avut tupeul să dea vina inclusiv pe utilizatorii mașinilor pentru problema cu ambreiajul.
              Cred că ești conștient că nu mai poți vinde mașina nimănui după ce ieși din garanție și nici chiar înainte! Cine ar căuta o mașină care îi va scoate anual din buzunar cel puțin 1500 lei doar pentru ambreiaj.
              Dacă ție ți se pare o cheltuială mică și îți permite bugetul, scuză-mi frustrarea, dar pentru mine e motivată. Calculele mele ințiale pentru achiziția mașinii n-au inclus în nici o ofertă ”consumabilul” ambreiaj la 12-15.000km

              Succes!

              Comment


              • Un proces de genul costa timp si bani si se intinde pe multi ani. Am tot postat exemplul Ford unde se pare ca a durat vreo 7 ani (acolo vorbim de America si Australia unde consumatorii au un cuvant de spus). Plus ca daca se ajunge la expertize, s-ar putea sa te lipsesti de masina o perioada.
                A fost la un moment data cineva pe forum care a intrebat daca mai sunt persoane interesate de un proces comun si in afara de mine si inca o persoana, nu s-a mai mai aratat nimeni interesat.
                Eu m-am oferit sa facem o plangere comuna la ANPC (din nou, mai multe persoane, mai multe sanse) pentru a cere o alta solutie decat schimbarea unui ambreiaj si doar un singur doritor a fost.

                De demonstrat nu e atat de simplu, pentru ca momentan noi avem doar postari de pe forum (oarecum anonime). Chiar cei care au schimbat ambreiajul de mai multe ori nu au nicio dovada scrisa, decat cuvantul lor.

                Un schimb de ambreiaj, piese + manopera costa in jur de 700 de lei in service-urile multimarca, non Dacia. Deocamdata eu am 33.000 de km si trepidatiile am invatat sa le evit, fara prea multe artificii deranjante. Cred si sper sa prind 50.000 de km cu discul original. Daca o sa fie asa, o sa consider schimbul de ambreiaj ca schimbul unei distributii.

                Sa nu uitam ca Dacia e cel mai mare angajator si exportator roman care varsa destui bani in visteria statului si de aceea e oarecum "protejat".

                Comment


                • Nu contează cât durează, important este că nu pot accepta să fiu leguma unui butic mai mare care stă cu mâinile în sân și dă vina pe clienți pentru că au cumpărat lucuri defecte. Să-și asume problema, că e a lor! Atâta timp cât eu am respect toate condițiile lor, asta trebuie să facă și ei.

                  Chiar dacă mă lipsesc de mașină pentru a fi expertizată, conform avocatului, închiriez o alta, ce va fi inclusă pe lista despăgubirilor.solicitate.
                  Eu particip la proces colectiv cu alte firme, pentru că este mașina firmei. Persoanele fizice ar trebui să facă același lucru. Eu nu pot merge la ANPC, deoarece e vorba de proprietar persoană juridică.
                  De demonstrat e foarte simplu, pentru că cei care au făcut toate reviziile și garanțiile în service-uri Dacia, figurează în sistemul centralizat al Dacia. Acolo sunt toate datele mașinii: kilometri la fiecare intrare în service, tot ce s-a reparat, etc..

                  Nu poți recurge la tot felul de tertipuri și artificii ca să te păcălești singur pe banii tăi. Nu mai zic că trepidațiile alea strică și altele pe lângă!
                  Cel puțin pentru mine, mașina este o necesitate și nu pot sta de artificii. Am plătit pentru ceva care nu merge, punct!

                  Asta cu ”protecția” din partea statului nu are relevanță în instanță în fața dovezilor. Avocații specializați au mai dat cu astfel de firme mari de pământ pentru chestii mai delicate.

                  Eu te sfătuiesc să iei legătura cu un avocat care să-ți dea o estimare a costurilor și vei vedea că nu o să te coste mai mult decât kiturile de ambreiaj, manoperă și zile pierdute în service. Plus că banii ăia se întorc la tine după o hotărâre judecătorească.


                  NU mai cita postul anterior!
                  Last edited by 77sky; 17 January 2020, 23:29.

                  Comment


                  • Banii se intorc doar daca castigi procesul. Ca sa castigi procesul trebuie: 1. sa dovedesti ca ai dreptate, nu doar sa ai dreptate; 2. sa respecti precedurile. N-ai idee cate actiuni s-au pierdut pe procedura, ba chiar hotarari definitive au fost anulate din motive de procedura. Chiar daca castigi e greu de crezut ca instanta o sa acorde cheltuieli de judecata conform chitantelor depuse la dosar. De regula se acorda o parte din cheltuielile solicitate iar pentru multe costuri nici macar nu o sa depui chitante (pentru ca nu ai cum). Atentie: cine pierde plateste cheltuielile partii adverse + cheltuielile cu judecata.

                    Comment


                    • Originally posted by nickey1982 View Post
                      ...
                      De demonstrat nu e atat de simplu, pentru ca momentan noi avem doar postari de pe forum (oarecum anonime). Chiar cei care au schimbat ambreiajul de mai multe ori nu au nicio dovada scrisa, decat cuvantul lor.

                      ... .
                      Chiar asa ... ai dreptate ... nici eu n-am vazut nicio dovada.
                      Dar ii cred pe toti (pentru nici eu n-am pus vreo dovada desi am schimbat de doua ori ambreiajul).
                      Sunt convins ca toata lumea are dovezi dar nu vrea sa le faca publice.


                      Comment


                      • Originally posted by abc View Post
                        Banii se intorc doar daca castigi procesul. Ca sa castigi procesul trebuie: 1. sa dovedesti ca ai dreptate, nu doar sa ai dreptate; 2. sa respecti precedurile. N-ai idee cate actiuni s-au pierdut pe procedura, ba chiar hotarari definitive au fost anulate din motive de procedura. Chiar daca castigi e greu de crezut ca instanta o sa acorde cheltuieli de judecata conform chitantelor depuse la dosar. De regula se acorda o parte din cheltuielile solicitate iar pentru multe costuri nici macar nu o sa depui chitante (pentru ca nu ai cum). Atentie: cine pierde plateste cheltuielile partii adverse + cheltuielile cu judecata.
                        Lucrăm cu o firmă de avocatură specializată în astfel de spețe. Ce zici, să iau de bun ce-mi spui tu, sau pe cei 3 avocați cu care am discutat și au documentat?

                        Comment


                        • Ia de bun pe cei 3 avocati care cunosc cazul. Eu mi-am exprimat doar o parere. Nu am calificare in domeniu.

                          Comment



                          • ce spune abc este corect: ca sa dovedesti ca ai dreptate iti trebuie o expertiza tehnica care sa arate ca problema este una generala, de design. In Romania nu se poate face pentru ca nu avem un centru specializat pentru asa ceva. Iar costurile trebuie suportata de tine. Asta ca sa fie declarata o problema generala.

                            Acum, la persoane fizice e mai simplu deoarece exista ANPC si prin ei, teoretic, ar trebui sa se ajunga la aceeasi procedura dar suportata de stat (cam cum s-a intamplat in Australia sau alte tari in care mari producatori au fost dati in judecata). Initial se pleaca de la o serie plangeri si statul intervine.

                            In cazul persoanelor fizice, danroman mare dreptate: cati din cei cu 0.9TCe, ce au schimbat 3-4 ambreiaje au facut plangere? Eu personal dupa al doilea as fi fost peste ei. Eu din pacate am 1.5dCi cu easy-r si am schimbat o singura data ambreiajul (la 30k km). Al doilea vad ca rezista bine (ajutat fiind si de mine putin). Deci nu prea am temei de plangere, inca.

                            In cazul 0.9TCe problemele individuale se pot rezolva in instanta, as zice chiar cu returnarea contravalorii masinii. Nu stiu daca reusesti sa ii obligi sa rezolve problema ca ajungem la cazul expus la inceputul postului si e complicat de expertizat. Dar punctual s-ar putea rezolva problema, mai ales daca se creaza un precedent. Dar trebuie timp, bani si nervi.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by danroman View Post

                              Lucrăm cu o firmă de avocatură specializată în astfel de spețe. Ce zici, să iau de bun ce-mi spui tu, sau pe cei 3 avocați cu care am discutat și au documentat?
                              avocati buni decit sa-ti ia banii de asta sa fi sigur
                              ai avut un ban si sti sigur ca ramai fara el

                              altfel spor la treaba ! si-n instanta

                              Comment


                              • Asta cu returnatul contravalorii nu e imposibil, dar e mai greu. Cred ca se poate obtine schimbul ambreiajului pe toate durata de viata a masinii, chiar si dupa iesirea din garantie.
                                Dar, bine punctat, un proces inseamna timp, bani si nervi pierduti, din care in cazul fericit, recuperezi doar banii, timpul si nervii raman pierduti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google