Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am facut ieri revizia de 3 ani. Am verificat si nu mai e nicio versiune noua de soft pentru cutia mea. Masina va iesi din garantie pe 15 februarie 2020. Am fix 34.500 de km.
    Deocamdata, trepidatiile au disparut de tot. Mai tin cont doar de 2 chestii ca sa le previn:
    1. La prima pornire, daca nu am loc suficient cat sa las masina sa plece eliberand total pedala de frana, nu eliberez total pedala de frana, ci doar cat sa permit inaintarea masinii. Daca am loc, eliberez pedala de frana si cand situatia o perminte, continui cu apasarea pedalei de acceleratie.
    2. In trafic bara la bara, las masina din fata sa inainteze 2-3 metri si plec eliberand total pedala de frana. Nu trebuie sa franez decat dupa ce masina a cuplat ambreiajul total, adica in acei 2-3 metri.

    Comment


    • Cu ceva vreme in urma spuneam mai "plastic" asta: "jocul cu cele doua pedale".

      Comment


      • Originally posted by IonRadu View Post
        In curand voi schimba al doilea ambreiaj + volant in garantie...
        Deci cu tot cu ambreiajul din fabrica, voi ajunge la 4 ambreiaje in 45000Km
        Cum era? "Dacia pe drumul cel bun"... parca!
        Cam asa sta treaba la dacia easy-r:
        https://www.youtube.com/watch?v=JMJXvsCLu6s
        Cum ai socotit 4 ambreiaje ? Ca intr-o scrisoare pierduta ? Lamureste-ne. Eu(si altii) am schimbat doar un kit ambreiaj fara volant , am cca. 33000 km si vibratiile au disparut . Observ ca "fenomenul" a aparut si la alti colegi.

        Comment


        • Probabil a schimbat de 2 ori ambrriajul cu yot cu volant+ o dată doar ambreiajul+ cel din fabrică o să fie la al 4-lea ambreiaj pe mașină in 45.000 km.

          Comment


          • Originally posted by georgstelsib View Post

            Cum ai socotit 4 ambreiaje ?
            Dupa un an de utilizare a fost schimbat ambreiajul + rulment + volant.
            Dupa inca o jumatate de an, din nou :ambreiajul + rulment + volant
            Acum urmeaza iar: ambreiajul + rulment + volant
            Deci cu tot cu cele din fabrica (ambreiajul + rulment + volant) rezulta ca la 45000Km masina va functiona cu al 4-lea ambreiaj + rulment + volant.
            Probabil pana la vara cand se termina garantia le vor mai schimba o data.

            Comment


            • Mdaaa, cred ca esti cel mai ghinionist dintre noi toti. Regret si-ti inteleg frustrarea.

              Acum regret ca am schimbat si primul ambreiaj . Daca aplicam metodele de curatare a discului cred ca mergeam mult si bine fara niciun deranj.
              Last edited by georgstelsib; 5 February 2020, 19:21.

              Comment


              • Originally posted by IonRadu View Post
                Dupa un an de utilizare a fost schimbat ambreiajul + rulment + volant.
                Dupa inca o jumatate de an, din nou :ambreiajul + rulment + volant
                Acum urmeaza iar: ambreiajul + rulment + volant
                Deci cu tot cu cele din fabrica (ambreiajul + rulment + volant) rezulta ca la 45000Km masina va functiona cu al 4-lea ambreiaj + rulment + volant.
                Probabil pana la vara cand se termina garantia le vor mai schimba o data.
                Fara sa fac misto, unii schimba uleiul mai rar... Dezamagitor.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Salut băieți. Primesc dimineață la 5 un telefon de la directorul companiei la care lucrez ,,...Ai maxim jumătate de oră să ajungi la munca!,, Locuiesc undeva la periferia orașului iar până la prima strada intens circulata am 1km. In dimineața asta mi-am luat revanșa. Deja după 4-5 plecări cu treapta 2 de pe loc cu maxim 2000 rpm să nu intre esp-ul, mirosea a ambreiaj. Cred că au mai urmat 15-20 după. Lucrez in slujba cetățeanului la o multinațională și nu îmi permit să întârzii nici măcar 5 minute. Mai ales în dimineața asta. Fără să mă gândesc că prăjesc ambreiajul ,,i-am dat,,. Rezultatul după episodul de dimineață: cutia schima perfect. Sper sa scap curand de mirosul de ferodou ars din mașină.

                  Comment


                  • Felicitari Suiram16 , nu degeaba se spune ca orice rau poate fi spre bine.
                    AALegat de asta, cateva alte experimente si impresii postate cu ceva timp in urma de colegi:

                    georgstelsib : “Scuze ca n-am observat intrebarea . Frana de mana la maximum , 15 sec (cca.) pana la 2000 de ture fiindca mai sus invinge rezistenta franei si pleaca inainte . Da , miroase putin a ars , mirosul acela urat al noilor garnituri de frictiune . Sa nu va fie frica ca " se consuma ferodourile" .Fata de o cutie manuala schimbarile automatei sunt mult , mult , optimizate si uzura discului este mult intarziata

                    TudorIonut : “Metoda ta functioneaza bine, insa, asa cum ziceai mai sus, depasirea a 2000 turatii va muta masina din loc.
                    Eu incerc in parcare, cu piciorul stang pe frana, sa nu plece de pe loc si ma duc si mai sus de 2000 turatii, nu foarte mult si tin constant ~10 secunde.
                    Am masina de 8 zile, cu aceasta metoda 2 au fost cu trepidatii, 6 fara si tind sa cred ca nu o sa mai am mari probleme cu acest lucru. Astazi am mers 3 ore prin Bucuresti si la mersul bara la bara am mers fara accelerare, am facut asa, un test sa vad daca trepideaza si va spun ca deplasarea am facut-o numai din frana unde a fost aglomerat 70% din timp si nu am avut nicio trepidatie.”

                    nickey1982 : “Pentru prima data, am facut si eu o curatare corecta. Pana acum am mai incercat cu frana de mana trasa si cu treapta 2, cu accelerari bruste pana la 2000 de rpm pentru o secunda, maxim 2, dar fara sa observ vreun rezultat.
                    Azi, la fel cu frana de mana trasa si cu treapta 2 am accelerat usor pana la 1750 de rpm unde am simtit ca masina ar vrea sa cupleze si am ramas asa maxim 10 secunde. Nu am numarat secundele, dar m-am bazat pe faptul ca daca la inceput cuplarea se simtea usor intrerupta, dupa am simtit ca merge perfect rontund si m-am oprit.
                    Nu a mirosit deloc a incins nici din masina nici de langa masina sau din lateralul ei.
                    Pot sa zic ca dupa ce m-am plimbat vreo 2 ore pe jos, cand m-am intors, masina a plecat perfect de pe loc fara pic de tremur, cum sincer nu ma asteptam. In plus de asta, in toate treptele s-a simtit o imbunatatire, nu pot sa zic ca inainte schimba rau sau agata in treptele superioare, dar acum a schimbat atat de lin incat la accelerari usoare nici nu imi mai dadeam seama cand schimba

                    aurbrz : “Același lucru l-am făcut și eu doar că eu am simțit si miros de ars.Nu știu ce repercusiuni poate avea acest lucru asupra transmisiei și cablului de frana dar ntr-adevar se simte o reală îmbunătățire in comportamentul mașinii atât la rece cat și la cald

                    Plus plecarea de pe loc in treapta2.

                    Deci se poate si fara trepidatii si fara schimbarea ambreiajului. Apoi se pot si metodele mai putin "dure".
                    Last edited by Gil26; 6 February 2020, 18:08.

                    Comment


                    • Salutare,am postat despre remedierea trepidațiilor la Logan 0.9 easy-r dar probabil s-a considerat reclamă așa că dacă sunt persoane interesate pot să-mi trimită mesaj.

                      Comment


                      • Acuma , reclama , nereclama , daca ne-ar fi putut fi de folos noua celor aflati in nevoie , nu ar fi fost chiar o crima de lesmajestate. Eu de exemplu as fi fost interesat .Am fi comparat ofertele si competentele si ne-am fi orientat . Ar fi fost prima portita deschisa spre rezolvare.
                        PS. Inghitim la TV reclame mincinoase si nu ne apara nimeni.

                        Comment


                        • Eu te rog sa postezi aici daca ai mai multe detalii, decat sa te deranjam fiecare in privat si sa ne raspunzi separat. Deocamda nu ai pus decat un link catre niste kit-uri de ambreiaj care par custom, pentru tunning. Eu nu am gasit in lista kit-ul pentru Dacia. Poate si cunosti cateva experiente de dupa schimb.

                          Comment


                          • Dacă ai văzut linkul sună la acel nr de tel. și persoana care o să răspundă o să te lămurească, îi spui despre ce este vorba și o să știe pt că a mai făcut,nu știu dacă pot să postez nr de tel. aici că l-aș posta, dacă imi spune un moderator că este ok,o să o fac.

                            Comment


                            • Am vorbit eu la respetiva firma . Proprietarul(cred) stia despre problemele cutiei easy-r . A rezolvat cateva cazuri similare si deocamdata nicio problema . Sustine cu buna credinta ca ofera 100 000 km garantie . Detalii sensibile nu mi-a furnizat , dar a spus ca va lua legatura ( sau ca deja a luat) cu uzina pentru prepararea tuturor ambreiajelor in garantie . Costul este de 1900 lei.
                              L-am rugat sa intre pe forum sa ofere mai multe detalii . Firma este in jud. Harghita pe langa Odorheiu Secuiesc , Deci cam in centrul tarii , la indemana pentru toti.

                              Comment


                              • Mai sunt niște băieți pricepuți pe lângă Targu Mures. Au experienta cu robotizatele de la diferite mărci de masini. Stiu asta de la "fosta", dar nu am avut si sper să nu am nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google