Ce parere aveti de asta?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Eu cred că au dreptate. Toate cele 4 probleme le confirm și eu. Și mai cred că reglajul prost al actuatorului (cablu întins, ca la frana de mana) grăbește uzura ambreiajului și așa proiectat pentru economie, ecologie, dar numai pentru fiabilitate nu. De când a nins și am prăjit ambreiajul, masina nu mai trepidează la prima plecare de pe loc. Am renunțat și la plecatul cu treapta 2. Însă reglajul prost al actuatorului rămâne prezent.
- Likes 1
Comment
-
Cand am spus ca la problemele Easy-R vor aparea solutii (si chiar din afara grupului) un distins coleg m-a contrazis. Eu ma bazam pe un principiu simplu, cat timp va fi cerere va aparea si oferta. Din pacate cei de la Dacia\Renault au renuntat destul de usor la aceasta transmisie iar clientii care o au trebuie sa se descurce cum pot. Iar incet-incet si “bau-baul” cu garantia pica, multe din masinile existente cu Easy-R au iesit\vor iesi din aceasta perioada.
Cauza principala a fost gasita de mult: “Most of the failures of the Renault Easy'R JS3 robots are related to the clutch release actuator and the clutch itself”. La care se adauga si softul cutie\motor. Dar au inceput sa apara si rezolvarile. Metodele devenite deja “traditionale” se pare ca au efect. Iar acum sunt din ce in ce mai multe detalii si despre cauzele radacina.
Pentru cine doreste un link calibrare ambreiaj (e bine sa nu se ajunga pana aici), este pentru Lada Vesta (cineva poate spune desigur ca e alta motorizare) dar pasii si detaliile sunt bine descrisi (chiar si timpii) sunt asemanatori cu cei pentru Easy-R: https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/do-...mi-rukami.html
Sau alte informatii (de notat ca userul a facut calibrarea cu motorul cald si apoi ambreiaj Sachs) pe: https://www.drive2.ru/l/529447560318812437/
Asa cum se spune si pe acolo (se pot citi si comentariile, sunt interesante) trebuie avut grija cu asta, dar se poate.
Eu sustin in continuare ca EasyR-ul a fost un pas inainte pentru Dacia si este o cutie comoda ce putea fi de succes la un pret foarte bun. Mai “gingase” ca altele asemanatoare dar totusi destul de OK. Si desi pot fi foarte usor contrazis reiterez ca “jocul cu cele doua pedale” (mai ales la plecarea de pe loc conteaza cat de tare \mult se apasa frana si acceleratia si combinatia lor) poate preveni\intarzia (evident ca nu o elimina) aparitia trepidatiilor.
PS: observatiile celui de la firma respectiva au ceva sens.
In continuare TS4 al meu schimba foarte bine, fara nici o problema (mai ales trepidatii) si sunt foarte multumit de alegerea facuta (Dacia cu Easy-R).Last edited by Gil26; 2 March 2020, 06:53.
- Likes 3
Comment
-
Au renuntat in Europa pentru ca India se extinde din ce in ce mai mult pe Kwid, Duster, Triber. Daca nu ma insel au inceput sa puna Easy-R si pe 1.0 SCe ba chiar si pe cutii cu 6 trepte.
In continuare sunt extrem de multumit de masina si de transmisie.Last edited by gabrieln1960; 2 March 2020, 11:32.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostEu zic sa asteptam electrica, pentru ca acolo scapam de problemele cutiei de viteze.
aha, da, desigur...
mai acu` citeva luni de zile se jurau ca n-au de gind sa dezvolte asa ceva. sa "dezvolte", nu sa "produca".
acuma... urmeaza sa o ardem si electric.
ce-o zis... ii pune si impamintare?
Comment
-
In continuare cutia easy-r functioneaza ca in prima zi si am trecut de 32 000 km. Garantia de 3 ani se apropie de finis . Nici nu voi mai face revizia la autorizati . Schimb de ulei cu Elf -ul de top , filtru de aer si habitaclu schimbat de mine insumi si scap si de amenintarile cu pierderea garantiei proferate de Cassandra forumului.
- Likes 2
Comment
Comment