Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am facut mai demult comparatia cu cutia si vinul. Da, s-au redus aproape total trepidatiile, nu stiu care ar fi explicatia. Oare s-a mai tocit din disc si e cursa mai lunga? Sa aibe oare vreo legatura cu placutele de frana? Eu inca nu le-am schimbat si mai merg pana la urmatoarea revizie. In ultina perioada, plecarea de pe loc fara acceleratie se face foarte lent, ceea ce imi place mult.

    Comment


    • A mea, de vreo 2-3 zile, a inceput sa faca urat rau in marsarier, dar numai in marsarier, are 10000km.

      Comment


      • 33 mii, 2 ani. După ce am ,,prăjit,, ambreiajul zdravăn, nu mai trepidează deloc. De ceva timp se aude un ,,tac,, și smucește putin la prima plecare de pe loc, trebuia să ajung in service pt reglaj actuator ambreiaj dar "covid 19" nu este de acord cu mine. Eu cred că o mare problema este întinderea cablului de la actuatorul ambreiajului. In felul asta se explică de ce TS4 nu trepidează. Merg 90-95% București.

        Comment


        • Inclin sa cred ca modificarile fizico-chimice ale ferodourilor pe parcursul celor cca.30 000 km "sunt de vina" . Incalzirile repetate si in profunzime a materialului de frictiune este posibil sa-i fi modificat comportamentul prin mofificarea coeficientului de frecare.
          La TS4 vibratiile sunt mult atenuate de volantul cu masa dubla ( daca are ). Recalibrarea cutiei facuta in regie proprie ( dupa metoda preluata de Silviu si Gil 26) sau la service, ramane in continuare foarta importanta.

          Comment


          • După data de 25 martie sunt așteptat in service pentru reglarea actuatorului de la ambreiaj. Revin cu detalii despre cum se comporta masina după reglaj.

            Comment


            • Fara sa se considere reclama, pun mai mult link-ul pentru a 2-a poza, cea cu ambreiajul montat pe masina: https://kuplungpapa.com/product/set-...-dacia-easy-r/

              Comment


              • Bine faci. Ce reclama? Este ajutor fratesc . Ies din garantie in masa easy-r -urile . S-ar putea sa fie solutia salvatoare . Inertia creierelor firmelor mici este mai mica decat cea a marilor firme , respectiv Renault . Renaultul are alte prioritati , mult mai mari . Easy-r ul este "mizilic" pentru ei.

                Comment


                • Nu cred ca se poate considera reclama. De fapt linkul a fost preluat imediat si pe forumul vecin. Si tin sa multumesc tuturor colegilor care au pòstat aici informatii si detalii despre EasyR si experienta lor cu aceasta cutie de viteze. De la lucruri generale s-a ajuns la fapte concrete.

                  Comment


                  • I-am trimis un mesaj privat domnului care a înlocuit ambreiajul cu cel din link-ul de mai sus și l-am rugat sa intre aici sa ne împărtășească experiența. Sper sa se tina de cuvânt.

                    Comment


                    • Am cautat postarea cu jocul de pedale frana/acceleratie pentru a mai remedia problema ambreiajului, dar n-am mai gasit-o... Parca era ceva cu tinutul franei apasate, apoi accelerarea pana la vreo 2000 de turatii, dar nu sunt sigur. Poate sa descrie cineva manevra ideala? Multumesc.

                      Comment


                      • Nu-i niciun joc de pedale. Trage frana de mana la maximum , accelereaza progresiv pe la cca. 2000 ture timp de 10 , 12 sec . Este posibil sa simti mirosul acela urat (mai nou ) de ferodou ars. Repeta operatiunea la nevoie , dar fara sa abuzezi . Plecarea de pe loc cu tr.II-a manual are aceleasi rezultate.

                        Comment


                        • Metoda de curățare cu frana de mana trasa solicita mai puțin ambreiajul decât cea cu jocul din pedale .La metoda cu jocul din pedale, se aude o bruscare zgomotoasa a ambreiajului in momentul in care ridici piciorul de pe accelerație.De aceea la o cutie manuala,la plecarea de pe loc în rampa se recomandă plecarea de pe loc cu frana de mana trasa și nu cea cu frana apăsată,tocmai pt.a nu solicita excesiv ambreiajul.

                          Comment


                          • Deci, până la urmă, este sau nu este joc de pedale? georgstelsib zice că nu, în timp ce aurbrz spune că ar fi. Asta cu frâna de mână trasă o știam, dar citisem tot în topicul ăsta o metodă în care se foloseau cele 2 pedale - dacă nu mă înșel, cel care explica era taximetrist. Dar nu mai găsesc postarea...

                            Comment


                            • Bobses Prin joc de pedale, evident că se înțelege că ții apăsată frana cu piciorul stâng și în același timp apeși acceleratia cu piciorul drept până la 2000 de turații sau mai mult,iar eu am spus că metoda asta de curățare a ambreiajului nu este recomandata din cauza solicitării mai mari a ambreiajului fata de cealaltă metoda cu frana de mana trasa.Mai explicit de atât nu cred că pot să fiu

                              Comment


                              • @ Bobses, ambii colegi au explicat destul de clar. Iar colegul taximetrist a prezentat si el metoda sa (postul este pe topic).
                                Si eu m-am referit la "jocul cu cele doua pedale" insa nu concomitent si in mers (momentul\intensitatea functie de viteza\cuplu cu care se actioneaza cele doua pedale), si este cu totul altceva (preventie sau metoda "cea mai moale").
                                Last edited by Gil26; 19 March 2020, 21:43.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google