@ Onixer multumim pentru detalii. Eu am citat doar procedura descrisa de colegii rusi (nu am facut pana acum calibrarea pentru ca nu am avut nevoie). Conteaza rezultatul, iar tu ai reusit si descris asta. Daca ar fi sa fac calibrarea probabil nici eu nu as opri\porni contactul intre etape dar as astepta descarcarea releului la sfarsit.
Asa cum s-a mai scris cred ca importanta este si temperatura uleiului din cutie (grija si la incarcarea bateriei). Ar fi bine ca unii parametrii sa fie monitorizati (sper sa imi fac si eu timp pentru asta) mai ales in cazul trepidatiilor, inainte\dupa calibrare, etc., se poate face foarte usor in timp real chiar si pe telefon.
Atasat cateva capturi de pe masina mea, nu m-am decis asupra formei finale, depinde si de baza de date folosita, poate voi incerca si cateva grafice, etc.
PS: acum am vazut si cele doua posturi precedente. Subscriu.
Asa cum s-a mai scris cred ca importanta este si temperatura uleiului din cutie (grija si la incarcarea bateriei). Ar fi bine ca unii parametrii sa fie monitorizati (sper sa imi fac si eu timp pentru asta) mai ales in cazul trepidatiilor, inainte\dupa calibrare, etc., se poate face foarte usor in timp real chiar si pe telefon.
Atasat cateva capturi de pe masina mea, nu m-am decis asupra formei finale, depinde si de baza de date folosita, poate voi incerca si cateva grafice, etc.
PS: acum am vazut si cele doua posturi precedente. Subscriu.
Comment