Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Big like! Q.e.d.
    (si asta cand nu baga si tot felul de alte minuni)

    Comment


    • Deja se bate campii ... cadem in ridicol.

      Comment


      • Nu cred ca deja...., pana acum s-a tot batut campii, plus multe lucruri nu chiar corecte (poate si ridicole).
        Inca din postul #5012 am spus asta "@ nickey1982, este offtopic....", ....(si tot pe atunci am scris ca probabil vor fi sterse), dar...
        Last edited by Gil26; 16 May 2020, 19:49.

        Comment


        • Dragi colegi, in primul rand vreau sa va multumesc inca o data pentru tot ajutorul oferit, in special lui Gil26 george.sce si Onixer. In al doilea rand, scuze ca nu am postat aseara, dar am fost pe fuga si a trebuit sa ies pe jos la plimbare cu cel mic.
          Cand am ajuns la masina, am folosit ELM Identifer si am confirmat ca interfata mea e identica atat fizic cat si "psihic" cu cea a lui Onixer.
          Apoi, am trecut la treaba cu DDT4all, urmand intocmai instructiunile si timpii de asteptare. La final, am asteptat inclusiv cele 4 minute, care sunt semnalizate de stingerea becului din torpedou.
          Atasez aici capturile de ecran din timpul operatiunilor, nu am mai facut filmultet pentru ca eram nerabdator, dar daca doriti, promit sa fac unul urmatoarea data.
          Apoi am iesit la o tura scurta, unde mi s-a parut ca schimbarea treptelor se face mult mai lin si nu se mai simte niciun zvac la schimbare. Cand am revenit, am testat si plecare de pe loc si mersul inapoi. Acestea se fac acum mult mai lin si mai liniar si parca si timpul de asteptare de cand ridic piciorul de pe frana si masina efectiv se misca este mai scurt. Am incercat si cateva franari imediat dupa plecare de pe loc, acolo unde stiam eu ca incep trepidatiile si totul a fost ok. Astept de luni sa pot testa mai mult decat 5 minute, cat am facut-o ieri.
          Am vazut ca rusii recomanda calibrarea sa se faca cu motorul si ambreiajul cald, dar eu nu cred ca are vreo importanta, atat timp cat primele 2 operatiuni se fac cu motorul oprit, iar ultima, cea cu motorul pornit dureaza doar cateva secunde. Practic se reinitializeaza niste puncte de contact, care nu cred sa difere daca subansamblele sunt calde sau reci.
          Sunt curios daca la urmatoarea recalibrare, valorile actuale sunt identice sau usor modificate, cu alte cuvinte daca masina isi face cumva o auto calibrare.
          Attached Files

          Comment


          • Are importanta temperatura uleiului din cutie . Viteza actuatoarelor poate fi influentata de un ulei gros , precum si certitudinea ca dintii pinioanelor se imbina perfect . Acesta este un motiv. Al doilea este faptul ca aproape toate schimbarile cutiei se fac in regim de trafic , deci la cald . Daca vei face un test la rece si apoi un test la cald , vei observa mici diferente la valorile inregistrate.
            Felicitari pentru reusita operatiunii si pentru faptul ca nu ai fost influentat de frica .
            S-a confirmat inca odata ca un ELM care are verde pana la 14.b poate fi de nadejde . Cu sau fara pic18f...

            Comment


            • @ nickey1982, felicitari si multumim pentru detalii.

              Calibrarea in sine este simpla si usor de facut, mai mare a fost "bataia de cap" cu interfata (prima nu a fost chiar asa de nadejde). Dar e bine cand totul se termina cu bine (iar scorul a devenit 3-0).

              Comment


              • Originally posted by georgstelsib View Post
                Atasez aici pasii de utilizare a programului Ecu tweaker pentru "a nu cadea in greseala".
                ........
                Ecu Tweaker -instructiuni
                Stergere interval de service :
                1. select device
                2. din tabul stg.sus (lupa) selectam masina ( logan/sandero II )
                3. derulam , clic pe Meter Cluster
                4. clic “cluster_52_x67_x79_x92_v.5.0
                5. general configuration
                6. configuration vidange
                7. clic pe “write usual duration “ ( la zilele ramase pana la reviziere)
                Si cu "Oil_Change_Usual_Distance_In_Km" ce facem?

                Comment


                • Daca ajungi pana la punctul 7 se presupune ca-ti da prin cap sa stergi si Oil-ul fiindca pentru asta ai deschis sesiunea. Daca nu te duce mintea pana acolo , nu te duce nici mai departe.
                  Daca nu sunt speriati oamenii gratuit , nu vor face nici greseli.

                  Comment


                  • Cu aplicația ,,Car Scanner,, la 2-3 secunde după ce m-am conectat la ECU prin wi-fi, s-a facut bordul pom de Crăciun, in loc de neutru îmi arată 3 liniuțe orizontale și motorul s-a oprit. Este prima și ultima mea experiență cu aceste ,,mizerii de 2 bani,, In condițiile în care în reprezentanta am făcut recalibrare cv gratis, îmi pun singur întrebarea de ce dau banii pe prostii?!
                    Attached Files

                    Comment


                    • @ georgstelsib , daca se scriu anumite informatii pentru ""a nu cadea in greseala" ar fi bine ca acestea sa fie corecte (daca tot pasesti e bine sa pasesti bine pana la capat, fara sa te impiedici).
                      In sesiunea aceea se pot "sterge" mai multe (ex: RAZ Vidange)
                      "Oamenii" nu trebuie speriati, doar informati corect.

                      PS: si ex despre interfete, "greseli",.... doar ce am citit postul anterior. @ Suiram16 , poti da te rog mai multe detalii?
                      Last edited by Gil26; 17 May 2020, 13:25.

                      Comment


                      • Gil draga , ultimele tale postari m-au facut sa cred ca altcineva posteaza pe ID-ul tau . Te-ai transformat intr-o Cassandra rautaciosa . L-ai speriat pe Nickey1982 de parca ar fi avut in mana o bomba cu efect intarziat . Ce-i cu Pyren-ul asta de vrei sa-l bagi pa gatul tuturor ? Exista mai multe softuri , fiecare dintre noi si-l alege pe cel mai simplu si care-i fi de folos. Daca ai adunat atat de multe cunostinte de ce nu le folosesti si in folosul tau . Din cate ne-ai povestit, pe masina ta nu ai folosit niciunul . Comportament de caine legat la claia de fan ? Nici el nu mananca dar nici pe altul nu lasa ? Eu te-am evaluat altfel , ce s-a intamplat?

                        Comment


                        • Daca doar atat\asta ai inteles, no comment!

                          Comment


                          • Cred ca nu vrei sa " ne batem " in IQ . Eu as ridica manusa .
                            Ingaduinta cu cei din jurul nostru , ajutorul atunci cand simti ca cineva este in incurcatura , nu ar strica nimanui . Nici donorului , nici receptorului. Nu-i o rusine sa fim buni .
                            Last edited by georgstelsib; 17 May 2020, 13:53.

                            Comment


                            • Este vorba fix de modelul comandat de nickey1982 prima data și returnat ulterior, comandat de la aceeași firma. Evident aceiași soarta va avea și al meu.

                              Comment


                              • Originally posted by Suiram16 View Post
                                Este vorba fix de modelul comandat de nickey1982 prima data și returnat ulterior, comandat de la aceeași firma. Evident aceiași soarta va avea și al meu.
                                De asta este bine sa mergi pe carari batatorite .
                                Incercati-l mai intai cu ELM327 Identifier.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google