Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nickey , crawlingul se poate dezactiva prin deschiderea usii sofer cu in "bumb" sau cu frana de mana trasa un dinte ( nu franeaza absolut deloc , am incercat) pierzi hill assist -ul dar nu mai vibbreaza deloc.

    Comment


    • Daca va mai amintiti, eu am descoperit cele doua metode de dezactivare si le-am postat.
      Eu as fi vrut sa se faca automat dezactivarea, in functie de temperatura discului de ambreiaj.
      Sau, si mai bine, cand temperatura discului nu e optima sa se foloseasca timpii de ambreiere si algoritmul de la treapta 2, iar cand temperatura e optima, cei de la treapta 1.

      Comment


      • @ nickey1982 postul #5251 a fost unul amuzant, "profesorul" a predat metoda tocmai celui ca a prezentat-o prima data pe acest topic, si inca cu "lux" de amanunte "( nu franeaza absolut deloc , am incercat) pierzi hill assist -ul dar nu mai vibbreaza deloc". Iar la vremea respectiva a fost chiar si o mica "dezbatere" cu detalii despre crawling.

        Dar pentru ca postul #5229 a fost unul arogant si tendentios il voi mai comenta putin. Cu cine a lansat "teoriile cu calitatea garniturilor de frictiune" cred ca s-a lamurit si scuze ca nu i-am citat pe toti (chiar si eu am mai adus cateva informatii\date\cifre despre subiect).
        Cu "curatarea"discului cu rotile la bordura" s-a discutat cu mult timp inainte despre patinarea in cuplu, dar e foarte adevarat ca distinsul coleg a nuantat si a "proptit-o" primul in bordura (desi mai sunt si alte modalitati).Tot despre asta tin minte ca la vremea respectiva am avut o discutie placuta, interesanta si utila cu C.Mike legata despre plecarea de pe loc in treapta2 (aveam experienta de la precedenta "robotizata" cu ea, doar ca o facea si in automat prin apasarea unui buton).
        Ca detinator a trei patente stiu ce inseamna testarea, verificarea si durata omologarii. Tocmai de aceea ma bucur mult cand cineva descopera lucruri noi, exploreaza, testeaza apoi le ofera si celorlalti. Si imi repugna cei care isi aroga uneori nemeritat tot felul de "drepturi de autor".
        Toate metodele acestea au fost descrise, detaliate, testate chiar sintetizate si ulterior. Iar la acestea au contribuit mai multi colegi (nu ii pot enumera acum chiar pe toti) in timp pe acest topic.

        Despre "tot aceiasi persoana iti spune ca si calibrarea este importanta deoarece optimizeaza distantele", Silviu a scris ca a facut-o de cateva ori iar @ nickey1982 a fost iar primul care a dat link-ul de pe forumul german si apoi pozele userului serge. Bazat pe aceste informatii am detaliat-o si eu apoi am mai nuantat-o in timp (tinand cont de informatiile gasite), si am scris inca de la inceput ca este benefica dar ramane de vazut pentru cat timp. Aici as mentiona ca tot timpul cand am folosit informatii\date\materiale\... din alte surse am mentionat acest lucru si am multumit autorilor (inclusiv unor colegi de forum) cu tot respectul pentru altruismul, munca si timpul lor.
        "Curajosul" coleg care m-a acuzat ca imi este frica sa fac calibrarea (desi am spus clar ca deocamdata nu am nevoie) a avut toate aceste date (ba chiar mai multe) dar a asteptat mult si bine pana a facut-o si descris-o Onixer, a prins putin curaj si a realizat-o si el. Apoi a facut si scurtul tutorial copy-paste (fara macar o virgula in plus sau mici corectari) cu cateva greseli si multe omisiuni. Bine macar ca a atasat programul de pe GitHub, cel de pe Google Play dar mai ales baza de date care este destul de buna (ce i-a fost si lui oferita) dar care atentie nu este aplicabila chiar pentru "toti si pentru toate".

        Cum am mai scris, pana la urma toate acestea nu sunt chiar asa relevante, mai important este ca multi colegi (si nu numai) se pot folosi de toate aceste metode si informatii.
        Sunt absolut sigur ca toate acestea vor mai fi dezvoltate, vor mai aparea solutii noi,....iar eu sunt recunoscator tuturor care contribuie la acest lucru.
        Si incercand sa fiu riguros si corect, in primul rand cred ca ar trebui sa multumim si initiatorului acestui topic care la randul sau a avut un aport destul de mare si bun.

        Simple opinii pe care fiecare le judeca\interpreteaza in felul sau.
        (si pot indura un nou val de proverbe,dictoane, poezii,...., si mai ales jigniri)

        Comment


        • Am mai facut ieri o citire a valorilor cutiei, dupa un drum scurt de vreo 4 km, conditiile fiind foarte asemanatoare cu ultima citire facute. Diferentele sunt foarte mici.
          In stanga citirea anterioara, in dreapta citirea de ieri. In continuare, imi pare ca exista o autocalibrare permanenta a cutiei.
          Attached Files

          Comment


          • As putea exprima o umila parere despre aceste valori, dar iar cineva va spune ca nu am facut nici macar o calibrare, asa ca.....

            Comment


            • Imi cer scuze, am verificat si nu se vad clar valorile. Atasez din nou.

              Versus.jpg

              Comment


              • Valorile dupa cca 3 saptamani de la a II-a calibrare : Screenshot_20200531-084142_Ecu Tweaker.jpg

                Comment


                • Screenshot_20200531-084142_Ecu Tweaker.jpg

                  Comment


                  • Daca tot am intrat in balarii cu atat de mult off topic mai postez asa pentru cultura generala , fara conotatii ascunse .

                    Episodul maniacal - manifestari : https://clinica-hope.ro/episod-maniacal/

                    Comment


                    • Intrebarea mea a fost pusa si la rusi, dar a ramas fara un raspuns clar: https://www.drive2.ru/l/529489616638...age=0#comments

                      Intrebare.jpg

                      Comment


                      • Gil26 pentru ca nu ai nicio calibrare facuta, te rugam sa ne ajuti cu cateva citiri din Learnings Information, preferabil in zile diferita. Sunt curios daca si la tine valurile difera putin.
                        Daca sunt constante, insemna ca noi nu face procesul de calibrare pana la capat.

                        Comment


                        • Ce-i distractiv aici e că nimeni nu realizează diferențele între JS3 și TS4.

                          Partea și mai comică e că toți vor crawl dezactivat, dar să se apuce unul să facă ceva (de ex. un modul care în funcție de condiții să emuleze frână de mană trasă/ușă deschisă/ etc), pauză.

                          Lovitura de grație e folosirea unui soft (făcut pe genunchi) pe care nici nu știu să îl folosească în mod corect și sigur.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • E distractiv ca desi sunt diferente intre JS3 si TS4, tabela aia de valori cu siguranta exista si pe TS4. Pe mine ma intereseaza doar daca se modifica in timp.
                            E comic ca, daca tot stii sa faci un script, l-ai putea face tu contra cost. Eu unul as fi interesat sa platesc pentru el.
                            Lovitura de gratie este ca un soft facut pe genunchi a adus cea mai mare ameliorare a trepidatiilor, iar doua actualizari facute de Dacia care ar fi trebuit sa rezolve problema au adus zero imbunatatiri.

                            Comment


                            • Ma intreb ce se intampla cu acesti parametri pe care ii invata softul cutiei (automat, in timp/respectiv la calibrare), in cazul in care se deconecteaza pentru un timp bateria masinii.
                              Se poate intampla, nu, ca doar bateriile nu rezista o vesnicie, se mai si inlocuiesc.

                              Comment


                              • Pai acesti parametri nu sunt stocati intr-o memorie volatila care se pierde la inlocuirea bateriei. Daca o sa citesti acest topic de la inceput, o sa vezi ca s-a incercat inclusiv deconectarea bateriei pentru o perioada, dar fara vreun rezultat in prevenirea trepidatiilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google