Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum cred ca ar trebui sa compar fisierele din cele doua baze de date, ar trebui sa le invat, sa le "buchisesc", apoi ar trebui si testate, nu mai am timp (vor veni alte prioritati) si ma depaseste.
    Asa ca eu unul zic "pas" (atat am putut sa ajut si atat stiu deocamdata).

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      Teaser:

      Când îi dai calibrare versiunea ieftin și bun : routine completed and ok

      Când îi dai calibrare corect : Routine complete and OK.


      Sa nu uitam ca procesul de calibrare facut de scula aia scumpa si softul ala original de la Dacia care nu au fost scris pe genunchi a tinut fix 2-3 zile. Colegul aurbrz poate confirma.
      Nu zic ca procesul de calibrare facut de scula asta foarte ieftina, la pret de pizza si softul asta facut pe genunchi o sa tina prea mult, dar macar avem la indemana o solutie ieftina, pe care sa o aplicam ori de cate ori e nevoie. La mine inca merge super bine dupa 120 de km facuti in oras, dar ma astept ca de cate ori stau sa astept sa spal masina sa fac si calibrarea.

      Mi se pare ca ne pierdem in detalii. Din punct de vedere gramatical sunt corecte amandoua textele in engleza.

      Comment


      • Si nu neaparat ce e scump e si bun.
        Si cele din reprezentante mai au "bubele" lor. Un exemplu:
        "I have long dreamed of communicating with Renault engineers in a number of ways, they have accumulated a number of questions, there are errors in the database."
        Apoi baza din PyRen este extrasa din CanClip.
        Nu textul conteaza (se poate modifica foarte rapid) ci restul din xml-ul DDTului (sau ma rog json).

        Depinde si de cine\cum foloseste "uneltele", un exemplu (dar sunt mult-mult mai multe):
        "In urma unui test cu Clip pentru codurile injectoarelor, am constatat ca nu mai am servodirectie. Noroc ca cel care mi-a facut testul n-a apucat sa plece. A conectat Clip-ul din nou si mi-a reactivat servo. Posibil Clip-ul a dezactivat servo la prima conectare."

        PS: @ nickey1982 multumesc pentru capturi, din pacate de maine nu prea voi mai avea timp pentru astea.

        Comment


        • CLiP nu îți poate dezactiva servodirecția, indiferent cât de prost e utilizatorul.

          Ca fapt divers un Launch X431 PRO a reușit printr-o banală intrare/iesire din mod service pună frana de parcare în mod manual... totul ok, doar că mașina avea EDC.

          Last edited by t0rquemada; 1 June 2020, 21:07.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by nickey1982 View Post
            Multumesc Gil26 in special pentru tabel. Cam asta ma asteptam sa vad si la JS3, doar ca la noi diferentele sunt mult mai mari. Bine, pana nu gasim un coleg binevoitor cu JS3, nu pot sti daca asa ar trebui sa fie, sau e ceva in neregula.
            Ma gandeam ca acele 2 butoane pentru a scrie valorile pentru cutie si ambreiaj sunt pentru a scrie valorile cu motorul pornit si apoi pentru a putea pleca direct cu masina, fara a mai astepta cele 4 minute.
            Hai ca ai reusit sa ma scoti din casa pe frigul asta
            Masina are 12000km si nu am modificat nimic pana acum(e virgina)
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by Stormy; 2 June 2020, 18:45.

            Comment


            • @ Stormy multumim mult pentru ajutor, este de apreciat si utila informatia.
              Interesant ca apare: "routine completed and ok "si nu "Routine complete and OK".

              Ar fi bine de stiut daca ai facut vreo calibrare\modificare soft in reprezentanta pana acum.
              Last edited by Gil26; 2 June 2020, 19:38.

              Comment


              • Am fost acum cateva luni, mai precis la o luna dupa achizitie, si mi-au facut ceva update dar nu stiu ce. Eu m-am dus la ei pentru ca nu-mi ramane activat ecomode dupa ce opresc motorul, problema nu mi-au rezolvat-o(dar nici nu ma mai roade).
                Dar care-i diferenta daca scrie sau nu cu majuscule?

                Comment


                • Eu am spus ca nu cum e textul conteaza (se poate modifica foarte usor, vezi atasat) ci rutinele. Era doar o remarca legata de postul #5280 al lui t0rquemada.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Multumim Stormy. Daca poti repeta citirea si pestr 2,3 zile ar fi super. Totusi, la tine arata ca si cum ar fi fost facuta cel putin o calibrare, pe langa cea din fabrica.

                    Comment


                    • Mi-am mai amintit ceva. L un moment dat mi-a dat o eroare cand intr-o intersectie unde s-a oprit motorul (start stop), nu a mai vrut sa plece in tr1. Poate cand am fost la ei mi-au facut si recalibrare?

                      Comment


                      • Imi amintesc cand ai povestit incidentul. Stiu ca ai reusit sa pleci atunci doar cu treapta 2 in manual. Mai mult ca sigur cei de la service ti-au sters eroarea si ti-au facut o recalibrare. Altceva nu vad ce ar fi putut sa iti faca.
                        Incet, incet punem informatiile cap la cap. Deci si dupa o recalibrare facuta in reprezentanta cu scula scumpa si soft original, lucrurile arata exact ca la noi cu treburi ieftine si facute pe genunchi. Acum am incetat sa imi mai pun intrebari daca trebuie sa apas cele doua butoane pentru a scrie informatiile despre cutie si ambreiaj.
                        Dar, am acum o alta intrebare. Oare Dacia nu face calibrare din fabrica deloc? Sau o face alfel de nu sunt date stocate pentru cutie si ambreiaj?

                        Comment


                        • Am reușit să fac și eu calibrarea după tutorialul lui georgstelsib.Am avut mari emoții după cea de-a doua procedura de învățare ,când nu mi-a mai pornit motorul pt.a realiza ultima procedura.Am fost nevoit să opresc/pornesc contactul de 3 ori că sa-mi pornească motorul și să finalizez ultima procedura.Martorul luminos de la ESP mi-a stat aprins tot timpul pe parcursul celor 3 proceduri.Ca și funcționare după calibrare, într-adevăr schimba treptele mai lin decât înainte dar la turații mai mari, uneori peste 3000 de turatii
                          ​​ ​​

                          Comment


                          • Nu prea mă descurc cu atașarea capturilor de ecran in postare,daca nu se vad să mă ajute cineva cum se face.

                            Comment


                            • Captura din stânga este după calibrare
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.
                              Last edited by aurbrz; 3 June 2020, 17:46.

                              Comment


                              • Cand incarci atasamentul , pe randul respectiv da click pe " Large" sau " Fullsize" pentru a fi mai mari .

                                Cat priveste sincopa la calibrare . Eu o fac cu instructiunile in fata , le citesc de doua ori si apoi fiecare pas incet , incet fara graba respectand timpii de asteptare . Probabil acolo ai gresit ceva ( nu ai pus contactul sau n-ai asteptat minutul de siguranta , etc) Dar nu-i nimic grav daca nu porneste motorul imediat . S-a inregistrat o eroare pe care trebuie sa o stergem (clear all DTC) .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google