Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt aici tocmai pentru a cauta raspunsuri la intrebarile mele. In nici un caz n-am vrut sa te ignor, iar daca am facut-o, te asigur ca am facut-o din graba sau neatentie. Imi pare rau daca asta s-a inteles. Si iti multumesc inca o data pentru toate informatiile oferite.

    Comment


    • Aurbrz - stergerea erorii urmare a opririi motorului trebuie sa o faci , atunci cand doresti tu , acum sau inainte de urmatoarea recalibrare . Insa te rog ca inainte de stergere sa faci o captura ecran cu fereastra " DTC report " pentru a o putea compara cu captura postata de mine .
      Nickey , prezint mai jos o captura cu datele de identificare a masinii mele in programul " EOBD facile" inclusiv respectivul soft care este prietenos , extrage multe date , diagnoza , stergere etc.
      Eu il folosesc din toamna anului trecut si ma multumeste prin complexitate si capabilitati.


      Screenshot_20200605-095757_EOBD Facile.jpg Screenshot_20200605-095035_EOBD Facile.jpg

      Last edited by georgstelsib; 5 June 2020, 10:27.

      Comment


      • Am facut azi revizia anuala (a doua). Dupa ce a reintrodus EasyR la vanzare, am sperat ca Dacia a venit si cu o actualizare de soft. N-ai sa vezi...

        Comment


        • Poate au modificat ceva hardware.
          Multumesc georgstelsib . Cand ajung la masina postez si eu o captura.

          Comment


          • Mda, mi-au zis si de la service - e posibil sa fi schimbat materialele.

            Comment


            • Mulțumesc georgstelsib.Am să incerc sa fac acea captura.Momentan nu am de gând să fac o nouă calibrare,parca am o anumită reținere și îmi este puțin teama sa nu descarc bateria deoarece nu prea fac drumuri lungi

              Comment


              • Ma astept ca eu si colegul aurbrz sa avem aceeasi versiune (V3) dar diferita de a voastra. O sa vedem dupa ce facem captura.

                Comment


                • Originally posted by aurbrz View Post
                  Mulțumesc georgstelsib.Am să incerc sa fac acea captura.Momentan nu am de gând să fac o nouă calibrare,parca am o anumită reținere și îmi este puțin teama sa nu descarc bateria deoarece nu prea fac drumuri lungi
                  Normal , teama este naturala dar se va estompa incet incet pe masura ce se va instala increderea ,
                  urmare a mai multor experiente reusite . Si da ai dreptate , daca nu ai prea mers cu masina este posibil sa ai bateria mai slaba iar o tensiune sub 11,9 poate fi periculoasa ( desi conditia initiala in ecu tweaker este o tensiune mai mare de 9 V ).
                  Am facut astazi o plimbare medie si am constatat ca masina (cutia) merge ca in prima zi , ba chiar mai bine , daca asa ceva ar fi posibil urmare a doua recalibrari ( din care a doua cam degeaba) si a stergerii erorilor de doua ori .
                  Trebuie sa specific ca mi-am asumat un risc calculat .
                  Last edited by georgstelsib; 5 June 2020, 12:50.

                  Comment


                  • Felicitări geogstelsib, eu cred că înainte de următoarea calibrare voi pune bateria la încărcat pe redresor,nu am aparat de măsurat tensiunea și nici n-am de gând să investesc in așa ceva.

                    Comment


                    • Tensiunea o poti citi cu Torque si cu ELM-ul pe care il detii deja.

                      Comment


                      • Dovada că nu oricine știe ce face :

                        Originally posted by georgstelsib View Post
                        [SIZE=14px][B]PROPUN:
                        Stergere erori JS3...


                        1. select device ( OBD II ...)
                        2. selecteaza masina ( sandero / logan II )
                        3. automatic transmission
                        4. BVR_On_CAN_x52_JS3_v2.4
                        5. in fereastra care apare (after sales)click pe zona neagra sub pop-up
                        6. in fereastra goala care apare(de culoare neagra) click pe tabul mic de sus cu icon " inima"
                        7. apare fereastra DTC report cu lista si eventualele erori
                        8. daca nu identificam nicio eroare dam click pe OK si iesim.
                        Daca suspectam o eroare mergem mai departe si,,,
                        9. in fereastra goala (neagra) click pe micul tab de sus ,icon "cheie"
                        10. apare " Clear all DTC ? "
                        11. DA sau NU
                        apoi punem o captură cu mașina proprie: 0c 746 2470 A600 nu e în v2.4 dar ce contează

                        și comparăm cu definițiile, nu se pupă... așa e cu ieftin și bun
                        Attached Files
                        Last edited by t0rquemada; 5 June 2020, 14:28.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Eu pun pariu ca merge calibrarea si stergerea erorilor si daca selectezi Lada ruseasca.
                          Dar, din nou ne pierdem in detalii.

                          Comment


                          • Torqemada ... de obicei esti mai atent . Ce s-a intamplat ? Nu vreau sa cred ca esti in curs de a calca pe urmele altcuiva.
                            Captura citata de tine este prin EOBD Facile si nu ca cealalta de mult mai sus prin ECU Tveaker . Apoi , una este despre erori iar cealalta despre identificari .
                            Oricum nu-ti fac proces de intentie , se mai intampla , fiindca stiu ca de obicei stii ce spui chiar daca te exprimi mai criptic . Numai bine.

                            Comment


                            • LE. Abia acum am vazut : te citez " Dovada că nu oricine știe ce face" De ce esti atat de sigur ca doar tu esti depozitarul preferat al tuturor informatiilor in domeniu ?
                              Apelezi prea des la sintagma aceasta . Parerea mea (celebra expresie)
                              Last edited by georgstelsib; 5 June 2020, 15:17.

                              Comment


                              • Lucram cu materialul clientului, adică poza ta (vezi VIN) și am explicat clar faptul că folosești o definiție nepotrivită cu ce ai citit via identificare, din posturile de mai sus reiese ce știam deja, oferirea de informații sensibile e periculoasă (sărise Gil în sus la vremea aia și acum îmi dă dreptate) pentru că pui la dispoziția oricărui nepriceput un cui și o priză de 220v.


                                P.S.
                                v2.4 știe de 164 requests iar ultima Vdiag__0C__10_v1.0C de 188 requests, ghici care comunică corect cu acel calculator.

                                Ștergerea erorilor e un request universal , deci merge, interpretarea codurilor e cu totul altceva
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google