Originally posted by t0rquemada
View Post
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
- Likes 1
-
E clar ca procedura de calibrare se incadreaza in cele 164 de request-uri suportate de V 2.4 pe care o selectam noi. Restul nu mai conteaza, e can-can. Faptul ca am reusit sa rezolv problema trepidatiilor cu ajutorul vostru, e tot ce conteaza. Eu o sa ii fac recalibrari ori de cate ori e nevoie, pana nu o sa mai duca ambreiajul.
- Likes 1
Comment
-
Cu ce te-a ajutat unul si cu ce te-a ajutat celalalt ? Concret . Mai mult i-ai ajutat tu prin colectarea si diseminarea informatiilor de pretudindeni . Ai rugat sa-ti ofere metoda practica de a afla repede si usor datele de identificare "pe care le stapaneau perfect" Ai primit informatia ? Eu nu am observat . Si acum generic: dezavuez comportamentul acesta pe un forum al carui unic scop este acela de a se ajuta unul pe celalat . Nu de a cauta piata de desfacere pentru servicii personale , sau de a arata zaharelul ca la catei , ori si mai rau doar , de a ne umfla orgoliul propriu . Intinde mana celui care-ti cere ajutorul . Nu descuraja pe cel care este la inceput si inca stangaci . Incurajeaza pe cel care face eforturi in a intelege , nu-l ridiculiza si descuraja , s-ar putea sa fie intr-un viitor apropiat o valoare a forumului . Nu accepta mitocania , prosta crestere si impostura . De asta ne aflam aici pe forum.
- Likes 1
Comment
-
Acum ne victimizăm. Nu e problema ta pe câți am ajutat (mare parte via PM) din 2013 până acum. Nu e problema ta orgoliul unuia sau altuia și ce/cum face unul sau altul - de aia avem moderatori
Problema ta e un promovarea unui tutorial copy-paste, cu informații eronate, care în anumite situații particulare se poate solda cu o mașină imobilizată, pe banii/timpul nefericitului care a urmat acel tutorial - eu nu pot fi de acord cu așa ceva.
Ultimele mele posturi au suficientă informație, din păcate a fost dată ca orzul la gâște... nu am de ce să mai ajut.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by georgstelsib View PostNu accepta mitocania , prosta crestere si impostura . De asta ne aflam aici pe forum.
Iar informatia conteza si cum este folosita si la ce\cum ajuta (incusiv versiunea de soft).Last edited by Gil26; 5 June 2020, 18:50.
- Likes 1
Comment
-
A little side note ;-)
Included in the clip ecu database
1 file for JS3 responsible for Diag 04, Diag 10 and Diag 0C with Soft 24xx
1 file for TS4 responsible for Diag 08 and Diag 14
To read the exact error, use the Clip Ecu database.
The ddt2000 database scans for all possible error codes.
The clip database only scans for the error code relevant to the ECU and software version.
The ddt2000 database contains Ecu stages of evolution well before series production. Therefore, the latest files contain the most functions.
The automatic ecu identification of the ddt2000 database is not continuously updated with the vehicle series production.
ddt4all identifies the Ecu according to Diag, Supplier, Soft and Version.
Clip identifies approximately 80% the Ecu only with Diag version, the leftovers with Diag version and 1 of 2 bytes of the Soft version.
- Likes 2
Comment
-
Bine ca ati sarit exact voi doi , eroii nerecunoscuti ai forumului , ati facut echipa . Cititi in DEX definitia forumului. Va incadrati in spiritul acestuia ? Nu este o arena a gladiatorilor . Tu Torquemada prin forum ti-ai ajutat doar buzunarul si ai tupeul nemasurat de a ma acuza pe mine de copy-paste ? Tu care de ani de zile aplici metoda citata din documentatia Renault si o prezinti colegilor drept ajutor? Ajutor , ajutor , dar bine criptat pentru a veni apoi la " mila mariei tale" . Ai indrazneala de a vorbi de copy-paste ? Tu cu elucubratiile tale stiintifice si deseori abracadabrante din documentatiile tehnice partial intelese si parvenite pe cai suspecte , fiindca nu se gasesc la librarie , acuzi ?
PS. Tutorial copy-pasteeronat ? Te-as fi copiat pe tine priceputu-le , dar nu am avut niciodata ce . Niciodata nu ai prezentat vreo metoda in mod complet si explicit . Care-i rolul tau in forum ? Sa-ti aduci clienti pe bani ? Altruist , cum ar spune Gil.Last edited by georgstelsib; 5 June 2020, 19:51.
- Likes 2
Comment
-
@ eastcowboy thanks a lot for the information and clarifications, are very useful for everyone.
Now I think it's clear about software's and errors.
We really appreciate your help.
Comment
-
Si cum torquemada tutorialele astea cu o gramada de erori au rezultate foare bune si mai ales fara bani . Auzi , au nesimtirea sa functioneze fara bani si ceea ce este ne neconceput , nu sunt elaborate de persoane "autorizate". Ar trebui sa rosesti , l-ai plagiat pe Gil , nici macar aici nu ai avut contributie proprie.
- Likes 1
Comment
-
Desi multa lume stie as dori sa mai adaug ceva la cele scrise de @ eastcowboy. CLiP-ul este facut pentru masinile de serie (in folosinta) iar DDT-ul pentru inginerii de dezvoltare din grup (pentru ca nu doresc sa ii uit si pe romanii nostrii care se pare ca au avut o buna contributie la dezvoltarea TS4 ce pare a fi destul de OK).
Comment
-
-
Offtopic
Nu ai avut ce copia georgstelsib, pentru că în 2013 nu aveai mașina actuală și nici nu știai nimic de Logan II, defapt nici nu erai înscris pe forum iar acum avem aere.
On topic
Una e să scrii eu procedez așa pentru calibrare, alta e să scrii trebuie procedat așa pentru că așa am citit eu nu știu unde.
Eu am specificat că operația nu e făcută corect și complet, am dat toate indiciile, ai/ați rămas la capitolul huo.
PS.
Definiția forumului o găsești în regulament, tot acolo se poate citi pct. 4 (warez)
Cei care mai furnizează informații își pun job-ul în pericol și evident, trebuie sacrificați pe altarul... ieftin și bun.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
Comment