Am primit ajutor (pentru care raman dator si nu il voi uita niciodata) iar la randul meu am considerat ca e bine sa ajut atat cat pot si cat stiu. Tocmai de aceea am oferit aceste informatii, date, programe, baze de date,..., pe care insa fiecare le intelege\judeca\interpreteaza\foloseste in felul sau. Si tot timpul am precizat sursa lor din respect pentru timpul, munca si altruismul celor care le-au oferit.
Am avut\am profesori buni si chiar foarte buni, iar acestora am fost\sunt\voi fi recunoscator si indatorat toata viata. Insa nu si unor plagiatori care uita ajutorul primit si se tot lauda cu "drepturile de autor" si "experienta" lor. Iar cand nu am fost de acord cu anumite afirmatii absolut ilogice am adus argumente (poate cel mult uneori ironic sau sarcastic, dar cred ca totusi destul de politicos) si nu jigniri (care culmea, cred ar fi perfect aplicabile tocmai celui care le-a adus - a se citi si celebrele proverbe, zicatori, dictoane,...).
Sunt bucuros ca avem un coleg de forum care considera ca are un IQ foarte mare si tot sublinieaza asta. Nu stiu ce IQ am (colegul il considera foarte mic) dar eu invat cate ceva si de la femeia de serviciu care imi face curat in birou (in anumite "zone" stie mult mai multe decat mine) si mai ales ii respect munca. Si cand\daca gresesc admit asta, invat din greseli, incerc sa nu le mai repet, iar daca sunt mari le asum si pot aduce chiar scuze pentru ele celorlalti.
Revenind on topic, nu am dat mai multe detalii despre versiunea soft si pentru ca nu stiu la cea ar putea ajuta ca cineva are Vx, altcineva Vy dar ambii au problema trepidatiilor. Din pacate softul masinii poate fi modificat doar de cei de la Dacia\Renault si ei au toate datele.
Nu am trepidatii deocamdata dar cum am mai scris tind sa cred ca acestea sunt generate de un cumul de factori, dintre care unul se pare ca ar fi "principalul vinovat". Dar am mai spus ca la si la aceasta problema au fost\sunt\vor fi solutii (si toata stima pentru cei care incerca sa le gaseasca iar apoi le ofera si celorlalti). Dar una e sa mergi pe un "drum batatorit" de altii si alta e sa construiesti acel drum.
Calibrarea aceasta pare a fi una din solutii, tocmai de aceea am postat (din dorinta de a ajuta) detaliile gasite, am scris lucrurile bune (este simpla, usor de facut, benefica,...) dar si cele mai putin "bune" (pentru cat timp, interpretarea rezultatelor, potentiale riscuri, greseli, erori,...). Nu am dorit sa "sperii" pe nimeni si cred ca e bine sa vedem ambele fete ale monedei. Cu cat avem mai multe informatii si detalii cu atat cred ca este mai bine. Iar aportul fiecaruia dintre noi este de folos si celorlalti, orice contributie este binevenita.
PS: scuze pentru postul mai lung, dar am dorit sa fac aceste precizari pentru ca cineva (fost moderator pe nu stiu ce forum) tot denatureaza lucrurile, isi aroga tot felul de "merite", abereaza, se impaneaza, se umfla in pene, jigneste apoi pozeaza in cavalerul alb al dreptatii.
Am avut\am profesori buni si chiar foarte buni, iar acestora am fost\sunt\voi fi recunoscator si indatorat toata viata. Insa nu si unor plagiatori care uita ajutorul primit si se tot lauda cu "drepturile de autor" si "experienta" lor. Iar cand nu am fost de acord cu anumite afirmatii absolut ilogice am adus argumente (poate cel mult uneori ironic sau sarcastic, dar cred ca totusi destul de politicos) si nu jigniri (care culmea, cred ar fi perfect aplicabile tocmai celui care le-a adus - a se citi si celebrele proverbe, zicatori, dictoane,...).
Sunt bucuros ca avem un coleg de forum care considera ca are un IQ foarte mare si tot sublinieaza asta. Nu stiu ce IQ am (colegul il considera foarte mic) dar eu invat cate ceva si de la femeia de serviciu care imi face curat in birou (in anumite "zone" stie mult mai multe decat mine) si mai ales ii respect munca. Si cand\daca gresesc admit asta, invat din greseli, incerc sa nu le mai repet, iar daca sunt mari le asum si pot aduce chiar scuze pentru ele celorlalti.
Revenind on topic, nu am dat mai multe detalii despre versiunea soft si pentru ca nu stiu la cea ar putea ajuta ca cineva are Vx, altcineva Vy dar ambii au problema trepidatiilor. Din pacate softul masinii poate fi modificat doar de cei de la Dacia\Renault si ei au toate datele.
Nu am trepidatii deocamdata dar cum am mai scris tind sa cred ca acestea sunt generate de un cumul de factori, dintre care unul se pare ca ar fi "principalul vinovat". Dar am mai spus ca la si la aceasta problema au fost\sunt\vor fi solutii (si toata stima pentru cei care incerca sa le gaseasca iar apoi le ofera si celorlalti). Dar una e sa mergi pe un "drum batatorit" de altii si alta e sa construiesti acel drum.
Calibrarea aceasta pare a fi una din solutii, tocmai de aceea am postat (din dorinta de a ajuta) detaliile gasite, am scris lucrurile bune (este simpla, usor de facut, benefica,...) dar si cele mai putin "bune" (pentru cat timp, interpretarea rezultatelor, potentiale riscuri, greseli, erori,...). Nu am dorit sa "sperii" pe nimeni si cred ca e bine sa vedem ambele fete ale monedei. Cu cat avem mai multe informatii si detalii cu atat cred ca este mai bine. Iar aportul fiecaruia dintre noi este de folos si celorlalti, orice contributie este binevenita.
PS: scuze pentru postul mai lung, dar am dorit sa fac aceste precizari pentru ca cineva (fost moderator pe nu stiu ce forum) tot denatureaza lucrurile, isi aroga tot felul de "merite", abereaza, se impaneaza, se umfla in pene, jigneste apoi pozeaza in cavalerul alb al dreptatii.
Comment