Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu mai am doua luni de garanție și 20 000 km facuti cu cel de-al treilea kit de ambreiaj .Am trepidații dar le controlez cu metodele descrise aici, nu le las sa se manifeste în toată plenitudinea lor .Este clar că Dacia nu are soluții principala problema fiind calitatea ambreiajelor.

    Comment


    • Din cate stiu, orice piesa noua, beneficiaza de 24 de luni garantie. Deci daca pana acum au ajuns la concluzia ca acesta este defect, practic ar trebui sa-ti schimbe de fiecare data ambreiajul daca problema apara in cel mult 24 de luni, gratuit. Cere de fiecare data certificatul de garantie la piese / manopera cand se fac inlocuiri.

      Comment


      • Am fost la mare . Dus intors cca 1500 km in modul Normal . Dupa o pauza de o saptamana nicio vibratie la prima pornire . Se pare ca recalibrarea a avut efect desi nu cred ca a la long . Mai fac ceva km si voi citi valorile cutiei easy-r . Banuiesc ca sunt diferite de cele de imediat dupa calibrare . De altfel recalibrarea le va aduce la valorile standard din fabrica.

        Comment


        • Interesant: "De altfel recalibrarea le va aduce la valorile standard din fabrica." dar si "Easy-r optimizeaza foarte bine schimbarea treptelor si compenseaza."

          Comment


          • ba, ia stai asa!
            vin si io c-o intrebare de bun-simt (as zice eu): ba, voi, astia, cu "easier": voi chiar calcati acceleratia cind plecati de pe loc? sau, macar, vreun pic-pic pina trece intr-a doua?
            intreb pentr-un preten!

            Comment


            • Si eu zic ca problema nu e de fapt cu ambreiajele ci cu turatia la plecarea de pe loc si durata ambreierii! La mine pe CV manuala dupa ceva studiu am observat ca pot reproduce/evita fenomenul indiferent de conditii ( la rece, la cald, vara, iarna, etc).

              Comment


              • Pe grupul de Facebook dacia logan easy-r (https://www.facebook.com/groups/837447933355191/) Dl. Kovacs incearca sa faca pasi mici in scopul de a obtine o reactie oficiala de la Dacia.
                Una dintre reclamatii a facut-o la RAR si a primit si raspuns.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Originally posted by aurbrz View Post
                  Eu mai am doua luni de garanție și 20 000 km facuti cu cel de-al treilea kit de ambreiaj .Am trepidații dar le controlez cu metodele descrise aici, nu le las sa se manifeste în toată plenitudinea lor
                  V-as ruga, daca aveti timp, sa reamintiti metodele prin care reusiti sa "pacaliti" trepidatiile (ma refer chiar la metodele pe care le folositi dvs.)

                  Originally posted by aurbrz View Post
                  Este clar că Dacia nu are soluții principala problema fiind calitatea ambreiajelor.
                  Din punctul meu de vedere nu este nimic clar. Nu este posibil ca doar calitatea ambreiajului sa fie cauza problemelor. Ambreiajul stricat se pare ca este efectul, iar cauza nu cred ca este legata doar de calitatea ambreiajului.

                  Se pare ca Dacia de fapt asta face ... trateaza efectul nu cauza ...

                  Comment


                  • Metodele ajutatoare au fost discutate și rediscutate pe acest topic, nu exista niciun secret în privința asta, trebuie doar sa cauti postările.In esență eu folosesc curățarea discului de ambreiaj cu frana de mana trasa pe care o fac in fiecare dimineață înainte de plecare dar fara sa exagerez,iar in trafic bara la bara când simt că are tendința să trepideze,mai pornesc cu treapta a doua și totul revine la normal

                    ​​​​​​

                    Comment


                    • Originally posted by DannyMC View Post
                      Si eu zic ca problema nu e de fapt cu ambreiajele ci cu turatia la plecarea de pe loc si durata ambreierii! La mine pe CV manuala dupa ceva studiu am observat ca pot reproduce/evita fenomenul indiferent de conditii ( la rece, la cald, vara, iarna, etc).
                      Da, problema a fost discutata ,in speranta ca cineva de la Dacia o va lua ca pe "oul lui Columb" . S-a propus inclusiv ca prin ceasul intern sa fie marita turatia de ambreiere in treapta I dupa cca, 12 ore de pauza la ultima pornire si dupa aceea sa se treaca la normal . La 1500 ,1600 de ture nu mai apar vibratiile , dar se pare ca din lupta de a reduce emisiile poluante nu-i ispiteste metoda si nici nu vor sa schimbe materialul "ferodourilor".

                      Comment


                      • georgstelsib ai incercat sa faci calibrarea cutiei cu Py Clip198 sau macar programarea punctului de atingere ambreiaj?

                        Comment


                        • Se găsea 2 modele de kituri de ambreiaj racing Sachs ptr Logan 1, dar costa.

                          Comment


                          • În Ploiești și în Suceava erau 2 care băteau ferodouri kevlar pe disc normal de ambreiaj, iar placa de presiune o modificau la cerere ptr racing.

                            Comment


                            • Originally posted by aurbrz View Post
                              georgstelsib ai incercat sa faci calibrarea cutiei cu Py Clip198 sau macar programarea punctului de atingere ambreiaj?
                              Cu ce elm mai exact? Ca sunt multe modele, iar unele scrie ca nu te poți conecta la abs, cutii automate.

                              Comment


                              • Originally posted by aurbrz View Post
                                ... eu folosesc curățarea discului de ambreiaj cu frana de mana trasa pe care o fac in fiecare dimineață înainte de plecare dar fara sa exagerez,iar in trafic bara la bara când simt că are tendința să trepideze,mai pornesc cu treapta a doua și totul revine la normal

                                ​​​​​​
                                In fiecare dimineata?!
                                Adica o "curatare" nu tine mai mult de o zi?
                                Din pacate nu pare o metoda prea placuta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google