Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu daca ar fi sa aleg din nou intre manuala si easy-r , fara sovaiala as alege din nou esy-r . Mai ales acum cand vibratiile pot fi stapanite foarte usor . Problemele cutiei au fost "augmentate" de catre noi , nu multi , care am luat in dezbatere problema . Dar exista multi detinatori care nu au absolut nicio problema. Cred ca noi , cei putini, am facut galagie prea mare.

    Comment


    • Clar mi-aș lua un duster sh 1,6 sce cu cutie EDC, decat robotizata asta, dacă ar fi sa imi cumpăr masina. Plus ca are si navigația, camera marsalier, senzori soc bara pusi de fabrica

      Comment


      • EDC n-a fost pus pe Duster decat impreuna cu motorul 1.5. dCI.

        Comment


        • Asa este, 1.5dci 109cp EDC. Suficient pentru RO.

          Comment


          • Cutia EDC aka DC4 nu s-a pus decât pe Duster ph2 și ph3 cu K9K. Pe 1,6 SCe nu ai decât manuala TLx sau pe alte piețe un CVT (DK0).
            Există pe Logan II DP2 cu praștia de K4M dar și 1,6SCe + DK0, problema e la costuri.

            Să faci ghiveci de modele/motoare și cutii e la ordinea zile. Desigur, după unii, o cutie automată în 4 trepte ! (DP2/8) e mai bună ca o robotizată în 5/6 trepte pentru amatori există Duster ph3 cu 2.0 benzină și DP8

            EDC nu e 4x4 e doar FWD sau RWD, doar CVT-ul e și 4x4, de Nm, greutate costuri etc nu mai pomenesc.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Subscriu la cele afirmate de @ t0rquemada. As mai adauga doar ca "ghiveciul" e facut si de "cunoscatori" si "experimentati" care stiu ei mai bine ce si cum decat numerosii ingineri care au lucrat la proiectarea,dezvoltarea,testarea,implementarea,... , acestor transmisii (unii chiar mai ignora si tendentios influenta cuplului motor asupra transmisiei).

              In 30 de ani am condus doar masini cu diferite transmisii "automate" pe diferite marci si motorizari, daca ar fi as alege din nou EasyR-ul TS4. Iar alegerea la vremea respectiva cred ca a fost \este una buna: o transmisie simpla, decenta, fara probleme, la un pret imbatabil.

              PS: fac trimitere din nou la postul #5467, ii multumesc colegului SSC42 pentru toate detaliile oferite (bine ca nu a fost si el acuzat ca scrie mult tocmai de cei care au posturi lungi) si consider ca sunt foarte utile si cu multe de invatat (chiar si de catre cei foarte "experimentati").
              Last edited by Gil26; 2 August 2020, 13:36.

              Comment


              • Originally posted by Gil26 View Post
                Subscriu la cele afirmate de @ t0rquemada. As mai adauga doar ca "ghiveciul" e facut si de "cunoscatori" si "experimentati" care stiu ei mai bine ce si cum decat numerosii ingineri care au lucrat la proiectarea,dezvoltarea,testarea,implementarea,... , acestor transmisii (unii chiar mai ignora si tendentios influenta cuplului motor asupra transmisiei).

                In 30 de ani am condus doar masini cu diferite transmisii "automate" pe diferite marci si motorizari, daca ar fi as alege din nou EasyR-ul TS4. Iar alegerea la vremea respectiva cred ca a fost \este una buna: o transmisie simpla, decenta, fara probleme, la un pret imbatabil.

                PS: fac trimitere din nou la postul #5467, ii multumesc colegului SSC42 pentru toate detaliile oferite (bine ca nu a fost si el acuzat ca scrie mult tocmai de cei care au posturi lungi) si consider ca sunt foarte utile si cu multe de invatat (chiar si de catre cei foarte "experimentati").
                Din nou am o mare nedumerire in ceea ce priveste influenta cuplului motor asupra transmisiei citata de tine mai sus . Haide lamureste-ne odata , elibereaza macar putin din cunostintele tale pe care ni le insinuiezi noua muritorilor de rand . Explica-ne relatia ,asa detaliat (cu multe slash-uri) , dar ca pentru mintea noastra de novici in mecanica auto. Poate ne explici , fiindca pari a sti foarte bine deoarece privesti cu dispret de la inaltimea cunostintelor tale la noi pigmeii domenoilui . Sa ne spui de ce anumite cutii automate se pun doar pe anumite modele cu anumite motorizari si de ce nu pe toate ? De ce anumite motoare nu se preteaza la o anumita cutie , care sunt criteriile de imperechere ? Conteaza caii putere , cuplul motor , amandoua , niciunul ? Lumineaza-ne , nu ne lasa in ignoranta , ridica-ne la nivelul tau . Este nobil si laudabil. Da , ai constatat ca noi , cei de rand ( in limbajul tau" cunoscatori si experimentati", dar cu sens persiflativ) am facut un "ghiveci" atunci tu care stii asta , ne poti lamuri prin detaliile pe care cu respect ti le solicitam.

                Comment


                • torquemada, Gil26 suntem pe un forum public. Dacă s-ar putea fara jigniri și limbaj nepotrivit va rog. Haideți sa fim constructivi.

                  Comment


                  • Forumul e proprietate privată, scrie și în regulament, ăla care trebuia citit și acceptat la înscriere, de atenție la scrierea numelului ce să mai scriu.
                    Ultimul care a făcut confuzie pe tema asta a fost Mr.K


                    2 of 2 <
                    ***REGULAMENT***

                    Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
                    Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

                    Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

                    1. Principii generale

                    Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

                    În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. ...


                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • LE. Daca abia acum ai avut reveletia descoperirii problemelor cutiei din descrierea "SSC42" si mai ai inca de invatat , invata . Dar ma intreb daca ai fost prezent pe topicul de 368 de pagini "in persoana" sau te-a reprezentat cineva "eteric" . Apoi cei foarte "experimentati" , s-a dovedit de atatea ori ca au invatat . Nu mai avea grija lor fiindca obosesti nejutificat.
                      Daca vrei sa fii folositor forumului raspunde intrebarilor pe care ti le pun cei mai putin informati si care-si recunosc limitele . Da dovada de "altruism" .

                      Comment


                      • Originally posted by pistritu View Post
                        torquemada, Gil26 suntem pe un forum public. Dacă s-ar putea fara jigniri și limbaj nepotrivit va rog. Haideți sa fim constructivi.
                        Subscriu la ce zice userul pistritu mai sus
                        Rog un moderator sa faca curățenie in topic, fara atacuri la persoana si generare de flameuri, bagarea batului prin gard, scandaluri inutile.
                        Last edited by ionbumbu; 2 August 2020, 15:08.
                        Prima lege a mecanicii spune:
                        daca merge legat cu sirma, e pacat sa irosesti un surub!​​​​

                        Comment


                        • Daca " bagam regulamentul prin gard" nu facem decat sa descurajam userii care spun si mai ales , daca au ceva de spus in sprijinul colegilor , sa renunte la a mai posta sau chiar pleca de pe forum . Apoi , ce mai este un forum fara membri ? Proprietarii au acest interes ? Persoanele care intra pe forum din interese personale , din interese psihologice ( dorinta de a se auzi vorbind , de asi valida personalitatea labila , din sadism mascat, etc) cred ca ar trebui descurajate de catre moderatori fiindca direct sau indirect demobilizeaza membrii care au intr-adevar ceva de spus in sprijinul celorlalti. Comportamentul artagos , raspunsurile in "doi peri" , exprimarea criptata demna de serviciul decriptare al MI-5 nu fac bine forumului .Este perceputa ca un comportament dispretuitor iar noii membri se sperie si renunta . Ati observat activitatea scazuta din ultima vreme . Oare care ar fi motivul sau motivele ?

                          Comment


                          • Originally posted by Gil26 View Post
                            PS: fac trimitere din nou la postul #5467, ii multumesc colegului SSC42 pentru toate detaliile oferite (bine ca nu a fost si el acuzat ca scrie mult tocmai de cei care au posturi lungi) si consider ca sunt foarte utile si cu multe de invatat (chiar si de catre cei foarte "experimentati").
                            Nu înțeleg ce-ar trebui sa invatam din postul 5467 pe care îl tot ridici in slăvi, colegul a relatat că are trepidații și că a aplicat metodele de curățare a discului de ambreiaj și îi este frica sa facă calibrarea,care-i noutatea că nu înțeleg?

                            Comment


                            • Offtopic
                              Tocmai datorită aplicării extrem de relaxate a regulamentului, user-ii care mai știu ceva și care mai și dau/dădeau informații intră tot mai rar. Când cerea unul un cod/reper stătea un prost să caute, datorită celor care confundă forumul cu facebook-ul, prostul nu are de ce să mai dea coduri, mai ales după #5516 și #5517.


                              On topic: Dacă după #5517 de posturi, JS3, TS4, CVT și EDC necesită "decriptare" problema e gravă, indiferent ce scuză se găsește.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • @ aurbrz, nu am ridicat in slavi, am punctat doar ca pe langa multe lucruri discutate si dezbatute pe acest topic colegul SSC42 a oferit si alte detalii interesante (iar unele confirma cele precedente) pe care fiecare insa le poate judeca, analiza, interpreta sau ignora dupa cum doreste, intelege sau considera.

                                Si in completare (fara "interese psihologice"): si la TS4 se pot induce destul de usor "trepidatiile" (iar detaliile de multe ori conteaza).
                                Last edited by Gil26; 2 August 2020, 19:10.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google