Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm cele scrise de nickey1982.Astazi
    am facut și eu calibrarea cu Py Clip, la cald.Dupa calibrare ,valoarea treptei întâi a scăzut de la 777 la 773,aceeași cu cea obtinuta în urma calibrării cu Ecu Tweaker pe care am făcut-o în urma cu ceva timp la rece. Daca se face programarea cutiei de viteza din extended comand set,nu mai trebuie făcută calibrarea pe fiecare treaptă în parte.

    Comment


    • Eu calibrarea am facut-o din Executing Tests. Calea completa se poate vedea in partea de sus a capturii de ecran atasate.
      Aici sunt doar pasii necesari pentru toti cei trei pasi de calibrare.
      Din Extented Command Set mi se pare mai complicat pentru ca se poate selecta si altceva, din neatentie.
      Attached Files

      Comment


      • Pana la urma stie cineva care este unitatatea de masura a acelor valori si ce reprezinta ele de fapt?
        Eu ma gandesc ca ar fi milimetri si ca reprezinta cursa manetei schimbatorului de viteza de la cutia manuala, de exemplu pentru treapta intai, cat de mult sau de putin impingi maneta schimbatorului de viteza in fata, pentru a intra in viteza.

        Comment


        • nickey1982 S&S la tine in ce stare e? Activ si folosit frecvent?
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • E activ, dar nu il folosesc frecvent, il controlez din pedala de frana. Plus ca in ultima perioada, de cand cu drumuri scurte, nu se incarca suficient bateria si nici daca vreau nu intra.
            O sa fac un test sa il dezactivez de tot din PyClip o perioada sa vad daca are efect. Imi amintesc de un coleg neamt care mentiona ca problema s-a rezolvat prin dezactivarea lui din calculatorul masinii, nu din buton de langa schimbator.

            Comment


            • Nu cred că se poate dezactiva S&S cu Py Clip.Am incercat eu și nu merge.

              Comment


              • Comment


                • Cu DDT4all atunci?

                  Comment


                  • N-am incercat dar sunt tutoriale pe YouTube de dezactivare cu DDT4All la Renault.

                    Comment


                    • Bagi o bucatica mica de staniol pe pinii mufei switch-ului din inchizatoarea capotei si ai rezolvat. E treaba de 30 de secunde. Daca vrei scoti folia cu un ac si gata. Asa dezactivezi cel mai bine S&S.

                      Comment


                      • este kit ddt4all cu interfata la cineva din cluj,pe olx.Gasesti tutoriale, pe celalalt forum dacia club . ro, ai topic foarte mare despre ddt4all la Dacia Logan, sau mai gasesti pe forumul reno.ro , la sectiunea Laguna.

                        Ce bine ca s-au linistit apele pe aici si a reintrat topicul in normal.

                        Cei 2 banati si-au mutat certurile pe forumul dacia club , zici ca ei sunt soarecele si pisica. Tot asa experimentatul Gil26 il provoaca pe georgstelsib si baga batul prin gard,generand flame
                        https://www.*********.ro/Dacia-Sande...e-t297888.html
                        https://www.*********.ro/Actualizare...l#entry4928844
                        Au mai intrat moderatorii si au mai sters discutii de aici https://www.*********.ro/Inlocuire-f...u-t325143.html si aici https://www.*********.ro/Util-pentru...v-t323812.html

                        Comment


                        • Multumesc valioglu. Stiam de procedura descrisa de tine, doar ca daca tot am interfata mi se pare normal sa o fac din soft. Cred ca o sa incerc cu pasii din ultimul paragraf de la https://www.renaultblog.de/ddt4all/
                          ​​​​​

                          Comment


                          • Originally posted by nickey1982 View Post
                            Cu DDT4all atunci?
                            Vedeti aici si daca mai cautati gasiti inca o metoda.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by nickey1982 View Post
                              Cred ca o sa incerc cu pasii din ultimul paragraf de la https://www.renaultblog.de/ddt4all/
                              ​​​​​
                              Asta este cealalta metoda.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google