Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu inteleg ce reprezinta , ce vor sa indice capturile tale . Explica-le dom-le pe larg si pentru mintea noastra ,. In cuvinte daca poti , nu este momentul acum sa faci economie la cuvinte . Care sunt "celelalte semne" ? Vezi ca suntem intr-un impas . Ajuta-ne cu altruism , sa vedem in sfarsit "ce si cum" "si cand" , de la persoana cea mai autorizata .
    Last edited by georgstelsib; 6 September 2020, 07:53.

    Comment


    • Voi mai incerca din nou azi poate sa deconectat elm ul pe final de operațiune am văzut undeva un italian care îți arata cum sa modifici cu ddt4all multe lucruri pe megane 4 și mereu zice sa ți apăsat butonul de s&s câteva secunde ca altfel se întrerupe conexiunea

      Comment


      • Nu cred ca are vreo legatura apasarea butonului S&S cu desfasurarea operatiunii , mai ales ca niciunul dintre colegii care au facut recalibrarea nu au semnalat asa ceva . Nici eu nu am folosit acesta metoda . Prima incercare a fost pentru tr.I-a , nereusita (ca la tine) . A doua incercare a fost completa , reusita, dar la proba masinii mi s-a parut ca nu schimba la fel de fluent ca dupa ecu tweaker . In urmatoarea ora am recalibrat cu ecu tweaker cu care merg si acum , peste 2000km .

        Inainte de a incerca din nou este bine sa astepti sa-ti spuna Gil26 ce greseli a semnalat la tine , pentru a nu le repeta .

        Comment


        • Nu mi se pare nimic gresit in procesul de calibrare. Doar ca probabil depinde si de gradul de uzura al discului de ambreiaj. Poate daca e foarte uzat, nu mai ajuta calibrarea.
          Repet, eu am obtinut aceleasi valori si la calibrarea cu DDT4all (care cred ca e identica cu ECU Tweaker). Urmatoarea calibrare o am in plan cu ECU Tweaker.
          Si totusi, dupa calibrare fa o plimbare mai lunga. Mie mi s-a parut ca are nevoie de un pic de "rodaj" noua calibrare.

          Comment


          • Voi mai face alta încercare cu ecutweaker am făcut alta acum și aceaasi problema la final cu raspunsul menționat de eastcowboy

            Comment


            • Aseară după ultima calibrare și șters erori nu am mai încercat nimic decât șters aplicația instalata din nou șters fișiere și azi dimineață înainte de începerea calibrare scanat erori și am găsit astea care nu le aveam aseară de ce?
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by nickey1982 View Post
                Nu mi se pare nimic gresit in procesul de calibrare. Doar ca probabil depinde si de gradul de uzura al discului de ambreiaj. Poate daca e foarte uzat, nu mai ajuta calibrarea.
                Repet, eu am obtinut aceleasi valori si la calibrarea cu DDT4all (care cred ca e identica cu ECU Tweaker). Urmatoarea calibrare o am in plan cu ECU Tweaker.
                Si totusi, dupa calibrare fa o plimbare mai lunga. Mie mi s-a parut ca are nevoie de un pic de "rodaj" noua calibrare.
                Nici eu nu am sesizat vreo greseala in procesul de calibrare Ireaza . Da , este posibil ca uzurile mai mari ale ansamblului ambreiaj sa exceada celor cca. 40 unitati marja .
                Dar sa asteptam greselile semnalate de Gil26 , poate lamureste problema.

                Comment


                • Eroarea cu "Regim motor nul" nu am vazut-o niciodata. De fapt nu am vazut niciodata vreo eroare memorata la cutia de viteze. Poate tu ai si o alta problema, chiar nu stiu ce sa zic.

                  Comment


                  • Nu cred ca are treaba cu uzura ambreiajului cu toate ca am 65000k eu la mașină nu am fost în reprezentanta decât sa schimb airbag-ul șofer atât în rest nu am umblat la ea oricum mai târziu voi mai încerca una și atât vad ca apar alte erori și dacă nu merge calibrarea o las asa nu am probleme mari

                    Comment


                    • Apropo la voi care ați făcut calibrare a stat aprins becul ala de ASR sau ASP în timpul calibrari la mine da

                      Comment


                      • Depinde si cate curatari de pe loc i-ai facut, cat de dese si cat de agresive. Banuiesc ca cei 65K de km sunt facuti in oras.
                        De ce esti fixat ca nu merge calibrarea? Procesul in sine merge exact ca la mine, doar ca rezultatele pe care le obtii tu nu sunt cele dorite. Incearca sa faci o plimbare mai lunga, fara sa mai testezi plecarea de pe loc.
                        Ai pus la inceput capturi cu valorile cutiei de viteze. Pune unele noi pentru a vedea modificarile care sunt in urma calibrarii.

                        Din capturile tale precedente, valorile treptei 1 variaza 775, 780, 781, destul de apropiate de ale mele care variaza 779, 781, 783, 785. Dar, observ o diferenta mare la valoarea punctul de cuplare a ambreiajului. La tine e 640, la mine variaza intre 670 si 677.

                        Da, acele bec se aprinde in timpul calibrarii, e normal

                        Comment


                        • Da aproape toți km sunt făcuți în oraș doar fac taxi în buc curățări am făcut și fac destule când simpt masina ca nu îmi place cum merge valoarea de 775 a fost înainte de a încerca calibrarea restul de 780 781 după

                          Comment


                          • E ciudat, ca eu am avut 785 inainte de calibrare si dupa calibrare 779. La mine cand acea valoare incepe sa creasca, apar trepidatiile. La tine vad ca e invers.
                            Nu stiu daca acea diferenta la punctul de cuplare a ambreiajului intre noi doi de la 670 la 640, deci in jur de 30 inseamna uzura discului tau de ambreiaj sau nu.
                            Repet, mergi putin cu masina si nu te mai stresa cu trepidatiile, poate se aseaza si dispar sau se diminueaza. Nu cred ca rezolvi nimic daca ii faci calibrare dupa calibrare, atat timp cat valoarea pe care o obtii dupa calibrare e aceeasi. Mai incearca si cu ECU Tweaker, apoi mergi la plimbare.

                            Comment


                            • Eu zic ca nu a reușit calibrarea din cauza ca trepideaza la fel ca inainte voi susțineți ca după calibrare trepidatile au dispărut complect și mașina merge ca în prima zi vedem mai pe seara acum plec de acasă nu mai pornește 1.5 lui tata în Crângași vedem ce putem face

                              Comment


                              • @ georgstelsib si @ nickey1982 recititi va rog tot ceea ce ati scris in toate cele multele zeci de pagini (desi sunt absolut sigur ca nu veti intelege nimic).
                                Regretabil insa este ca in continuare faceti afirmatii total gresite si mult mai grav este ca si ii "indrumati" pe altii sa faca aceleasi greseli ca si voi (repet prezente in ambele "instructiuni").
                                Tineti cont va rog ca @Ireaza27 isi castiga painea cu masina sa. Cu ceva timp in urma a postat metodele sale de a rezolva problemele nedorite dar din pacte prezente ale masinii, a fost chiar si o mica polemica la vremea aceea.
                                "Ajutor" nu inseamna oferirea de "instructiuni" complet aiurea, ci din contra. Recititi va rog si postul #5815 (a fost inainte de filmulet). Colegul a urmat "cu sfintenie" "sfaturile" din pacate (desi l-am indemnat la calm si rabdare). Si din pacate se pare ca am avut iar dreptate, desi pentru binele colegului chiar doream sa ma insel macar de data aceasta (puteti revedea si capturile atasate de coleg si va va fi poate mai clar, apoi va puteti "lauda" cu asta).
                                Apoi cum naiba "Nu mi se pare nimic gresit in procesul de calibrare" si "atat timp cat ai valori diferite dupa" cand o rutina nu a fost finalizata? Iar asta era clar inca de la bun inceput (egal de programe si "instructiuni").
                                Sau celalalt coleg cu "nu au aparut cele doua erori, semn ca in realitate calibrarea nu a fost completa". Oare cei care au creat aceste fisiere xml (atat in Clip cat si DDT, pentru reprezantante sau ingineri de dezvoltare, iar cele din programele astea sunt exact cele folosite de ei) le-au facut in asa incat sa apara deliberat aceste erori pentru a avea o procedura conforma?
                                Stiu ca m-am intins putin la "vorba", dar tot colegul a scris "Sa explice Gil26 in lungile lui tirade" apoi tot el asta "nu este momentul acum sa faci economie la cuvinte". Adica si cu Tanda si cu Manda dupa cum ii place lui sa interpreteze.

                                Nu este nici un "bat prin gard", absolut nimic personal si nici un fel de complex (sper sa inteleaga bine asta). Dar va rog opriti-va in a oferi "sfaturi" si "concluzii" aiurea, acestea fac mai mult rau decat bine.
                                Si daca cei doi colegi nu stiu, pot "gasi" cel putin trei cazuri de masini imobilizate din cauza comenzii RZ004 pentru transmisie (intr-un anumit context). Atat programele acestea cat si softul masinii au cateva nivele de protectie dar cand se incalca toate acestea efectele pot fi nedorite.
                                Desi forumul este un domeniu unde fiecare poate scrie tot ceea ce doreste si considera, ar fi bine totusi sa va opriti cu "instructiunile" date altora pentru niste lucruri pana la urma inutile si mai ales care in timp pot fi chiar daunatoare. Le puteti face insa de cate ori doriti pe masinile voastre.
                                Last edited by Gil26; 6 September 2020, 12:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google