Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paul2020 & mumus Atasez o poza (scuze ca e in portugheza) cu explicatia protectiei in cazul supraincalzirii si la ce temperaturi intra protectia. Se pare ca atunci cand apare si martorul portocaliu, trebuie resetata eroarea ca sa recupleze ambreiajul.
    Attached Files

    Comment


    • Colegul eastcowboy a confirmat ca acele 2 erori sunt normale in timpul calibrarii. Pot cauta exact postarea, daca e nevoie.

      Comment


      • Erorile multiplex pot aparea in urma anumitor modificari, dar asta nu implica neaparat ca o procedura a fost corect executata (sau nu).

        Comment


        • Eu l-am ajutat pe coleg cat de mult am putut, dupa priceperea si experienta mea, i-am descris exact pasii urmati de mine. Poate il poti corecta punctual unde anume a gresit, astfel incat sa poata realiza procedura de calibrare pana la capat.

          Comment


          • Repet: "pasii" tai sunt gresiti, si nici "calea" nu este cea mai indicata. Probabil in timp vei realiza si tu aceste lucruri.

            PS: colegul Ireaza27 poate executa si corect procedura (insa acum ii trebuie "mai mult efort") dar tot fara "utilitate".
            Last edited by Gil26; 6 September 2020, 12:58.

            Comment


            • Eu ma opresc aici.

              Comment


              • Si eu ....(imi vad doar de "tractorasul" meu).
                Pana la urma fiecare poate face ce / cum doreste cu / pe masina sa (sau a altora).

                Comment


                • E trist ca lreaza27 nu se duce la reprezentanta sa le zica sa ii faca mașina la loc. Parca e in garanție omul. Poate ca ii schimbau kitul de ambreiaj pe garanție. Si decideau ei ce este de facut, acolo umbla ingineri, stiu ce au de făcut conform NT si a manualului de reparatii, nu se face pe genunchi cu telefonul și elm-ul.
                  Last edited by pistritu; 6 September 2020, 14:01.

                  Comment


                  • Daca afirmatia a fost facuta in spirit de gluma, m-am amuzat copios.

                    Comment


                    • Originally posted by Gil26 View Post
                      Repet: "pasii" tai sunt gresiti, si nici "calea" nu este cea mai indicata. Probabil in timp vei realiza si tu aceste lucruri.

                      PS: colegul Ireaza27 poate executa si corect procedura (insa acum ii trebuie "mai mult efort") dar tot fara "utilitate".
                      Dar totusi ... draga coleg , indura-te de noi amaratii si spune-ne explicat asa "babeste", fiindca noi pricepem greu , care sunt pasii gresiti si calea cea mai indicata . Te rugam din suflet .
                      Ireaza este un coleg muncitor si chiar daca trebuie ceva mai mult efort este dispus sa-l faca , dupa cum s-a dovedit pana acum, Explica detaliat metoda corecta pe care o detii , detaliat , cu pasii de urmat si precautiunile ce trebuie luate.
                      Ti-am ramane indatorati .

                      Comment


                      • Originally posted by pistritu View Post
                        E trist ca lreaza27 nu se duce la reprezentanta sa le zica sa ii faca mașina la loc. Parca e in garanție omul. Poate ca ii schimbau kitul de ambreiaj pe garanție. Si decideau ei ce este de facut, acolo umbla ingineri, stiu ce au de făcut conform NT si a manualului de reparatii, nu se face pe genunchi cu telefonul și elm-ul.
                        Nu este nimic trist masina merge la fel ca înainte de dus la reprezentanta nu am de ce pierd timpul degeaba acolo alții au schimbat 3 kituri pana acum și la fel eu cu asta de fabrica încă merge bine cu metodele mele și garanție nu mai am de când am cumpărat masina am pus gaz la 5 zile asa ca vreau doar sa vad dacă într-adevăr se schimba ceva cu calibrarea asta atâta tot

                        Comment


                        • Nu inteleg totusi ceva in pasii care trebuiesc urmati de ce prima comanda trebuie data cu motorul pornit si dupa doar cu contactul pus cand atunci are nevoie de curent pt actuatoare sunt folosite la maxim la urmatoarele 2 comenzi

                          Comment


                          • Lasa ca-ti explica Gli26 fiindca el este specialist in DDT4all si Pyclip / Pyren ( nu cu mult timp in urma mai ca ne impingea de spate sa le folosim iar acum ne da peste manute) . Dovada sunt maldarele de grafice si tabele publicate in postarile anterioare . Numai el cred / crede ca a inteles subtilitatile acestora . Noi , nimic . Din greseala in greseala . Asa ca nu astepta de la noi sprijin si mai ales explicatii care ne depasesc mult .

                            Comment


                            • eu banuiesc ca intreaga operatiune trebuie efectuata cu motorul pornit

                              Comment


                              • Nu o sa mearga cu motorul pornit, o sa de eroare in primele 2-3 secunde.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google