Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lasa-l sa ii faca diagnoza calumea un inginer de la service reprezentanta Dacia. Poate e de schimbat ambreiaj in garanție, sau de schimbat tot kitul... Dacă propietarul vrea, poate merge pe un kit Luk foarte bun, mult peste cel de origine.
    Sau daca are bani, un kit Sachs racing de logan. Se găsește de cumparat. Are volanta intarita, disc de ambreiaj in forma de +, ferodouri sinterizate. Rulment de presiune intarit.

    Comment


    • Originally posted by nickey1982
      Intre PyClip si ECU Tweaker difera ordinea operatiilor. La PyClip se face kissing point prima data, la ECU Tweaker ultima data.
      Parerea mea e ca arunci 300 de lei degeaba. Eu cred ca si calibrarea in reprezentanta e identica cu ce facem noi.
      Sterge toate erorile si vezi daca dispar si problemele.
      Absolut toate afirmatiile sunt complet gresite.
      De notat ca nu intelegeti (ambii colegi de forum) deloc atat programele cat si procedurile, si sper ca cei din reprezentanta sa nu precedeze "identic" ca voi (chiar daca fisierele xml sunt aceleasi). Plus erorile. Reciti va rog din nou postul#5640.

      PS: Trebuie sa subliniez rabdarea si meticulozitatea cu care colegul Ireaza27 a urmat intocmai "instructiunile" primite. A sesizat si unele diferente intre cele doua, de fapt in posturile precedente le-a mai scris ambilor "experimentati" cateva inadvertente. Si intuitia sa este de apreciat. Cu acestea (plus rigurozitatea) este cu mult deasupra celor doi cu o "vasta experienta" in calibrari (se pot citi toate posturile lor din ultimele zeci bune de pagini).
      Si sa fie foarte clar: colegul Ireaza27 nu a gresit cu nimic in aplicarea "instructiunilor" colegilor, le-a urmat cu exactitate.

      Si da, Ireaza27 poate face foarte simplu si usor "calibrarea", dar nu cu astfel de "sfaturi" si "instructiuni". Utilitatea insa este alta discutie.
      Eu nu sunt dator nimanui cu nimic, daca doresc sa ofer o informatie o ofer. Insa dupa tot ce s-a scris pe aici nu voi mai face asta.
      In opinia mea acum colegul ar avea doua variante: continua sa urmeze "instructiunile" gresite sau merge in reprezentanta sa rezolve problemele (sunt evidente, clare si pot fi solutionate simplu inca) generate de "sfaturile" aiurea (ulterior putand sa faca si calibrarea asta daca mai doreste).
      Last edited by Gil26; 7 September 2020, 20:42.

      Comment


      • Nu e nevoie sa il ajut pe coleg in privat.
        Scurt si la "obiect". Reatasez cateva capturi oferite de el inca de la inceputul acestei alte "telenovele". Plus ca se stia inca din primele sale posturi pe acest topic ca are montata instalatie GPL si evita trepidatiile prin metodele sale (pe care le-am subliniat la vremea respectiva, in lipsa unei alte alternative, facand si taxi cu masina).
        Insa cei doi colegi l-au tot "imboldit" cu "sfaturi" si "instructiuni" pe topic dar si pe privat.
        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by mumus View Post
          Ce protectie la supraincalzize? Daca era manuala nu patea nimic... Dovada ca toate celalalte masini manuale din coloana nu au suferit... Aici sigur este ceva defect. O problema reala. Nu cred ca este vorba de vreo protectie.
          Referitor la problema colegului eu nu am avut niciodată problema asta asta la masina și am stat poate și 13 14 ore cu motorul pornit zilnic afara poate au fost și 38 grade în cutie nu vreau sa știu ce temperaturi au fost singurul lucru care la mine vad când este foarte cald schimba mai greu vitezele și automat și manual ps nu știu ce aveți cu mumus doar a spus părerea lui o seara buna sa aveți

          Comment


          • Au cam inceput sa se amestece putin "lucrurile" pe aici.
            In urma cu cateva posturi am spus ca inchei discutia pe tema asta. Cittind insa #5671 si vazand ca Ireaza27 are masina aproape "varza" am raspuns totusi (si sper eventual ca ceilati sau chiar moderatorul sa inteleaga corect). Oricum imi asum asta cand stiu ca un coleg poate avea o masina imobilizata in urma unor astfel de posturi. De aceea atrag din nou atentia ca toate aceste "sfaturi" si afirmatii gresite fac mai mult rau decat bine (si este regretabil ca se persista)
            Last edited by Gil26; 7 September 2020, 23:24.

            Comment


            • Revin cu un update la postul #5594. Am vorbit azi cu cei de la service si mi-au spus ca au identificat problema si anume "rdp" de la ambreiaj, de unde am dedus eu ca ar fi rulmentul de presiune.Momentan piesa e indisponibila si am de asteptat vreo 10 zile pana vine.

              Comment


              • Multumim frumos pentru detalii. Interesanta cauza problemei si as spune putin "ciudata" la o masina cu 13k km, nu am citit pana acum despre cazuri asemanatoare (plus ca problema parea doar in trepta1). Este de apreciat insa acest feed-back (si cred ca si de notat). Multi kilometri fara alte probleme sa ai!
                Last edited by Gil26; 8 September 2020, 16:51.

                Comment


                • stiu ca e offtopic si-mi cer scuze pentru asta, daca poate cineva, in caz ca nu apuc eu, il rog sa stearga postul asta in 2-3 zile...

                  Domnilor (va stiti voi care), va rog frumos si insistent sa incetati cu ironiile ieftine, smecheriile, etc. Topicul asta a adunat in cateva luni mai multe reporturi decat tot forumul. Aveti un regulament, cititi-l, pt cine are nevoie sa-si reimprospateze regulamentul si incercati sa va tineti de el. Din pacate eu unul nu pot citi acum 38 de pagini, sa vad cine ce a scris, cand s-au inceput discutiile, de catre cine, cine a ripostat, sa fac pe politistul, sa aprciez cine-i "mai vinovat" si eventual sa iau masuri. In ritmul in care va certati, ar trebui mai multi moderatori decat useri Pun pariu ca nici ceilalti moderatori, desi sunt poate incomparabil mai activi, nu au nici ei cum sa intre 3-4 ore/zi ca sa fie politisti. Multumim de intelegere.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • nickey1982 te rog sa nu mai dai indicatii in sensul de a NU vizita un service autorizat. Primul lucru pe care trebuie sa-l faca este sa mearga in service pentru o analiza specializata. Noi aici interpretam cum putem anumite informatii dar nu ne putem substitui unui service specializat. Multi utilizatori nu au experienta nici mecanica, nici electronica si isi pot face mai mult rau decat bine cu indicicatiile avansate aici. Mai ales daca ele sunt date si eronat.

                    mumus te rog sa incetezi cu postarile cu iz de flame. Daca ai ceva constructiv de scris fa-o daca nu atunci poate ar fi mai bine sa te abtii.

                    ionbumbu foloseste cu incredere functia de raportare a unui post fara alte detalii offtopic ce polueaza discutia.

                    @all va rog sa revenim la subiect.

                    Multumesc.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Eu m-am referit strict la procesul de calibrare, care nu cred ca e diferit in service, fata de cel facut in regim propriu. Daca le cere celor din service sa ii faca strict calibrarea, cele mai multe sanse sunt sa plateasca 300 de lei degeaba si rezultatul sa fie la fel de nesatisfacator. Dar, daca le prezinta problema trepidatiilor si le cere un diagnostic/solutie, atunci e altceva, dar cel mai probabil o sa ii recomande inlocuirea discului.
                      Imi pare rau, daca am fost inteles gresit.

                      Comment


                      • Când te duci la doctor, pentru că te doare ceva, plătești consultația oferită + know how-ul pe care doctorului ți le aplică, idem cu reprezentanța, ăia au tot ce trebuie pentru diagnoză și reparație - asta a punctat și Silviu.
                        Că vrei tu (tu e la general, dacă se simt unii vizați... ghinion) faci același lucru, dar ești paralel și perpendicular cu infomatica, nu ai hardware-ul necesar (ai doar praștii albastre de 8 ron de pe aliexpress și 80ron la emag) că nu dai 50euro pe un adaptor serios, e altceva dar nu impune asta sub amenintarea reprezentanțele e proaste.

                        În rest "exercițiile" prezentate pe aici intră la meșter strică repară de frică.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • In continuare luam apararea unui producator care a livrat un produs neconform si care e incapabil sa gaseasca o solutie permanenta pentru rezolvarea problemei. Daca producatorul e incapabil sa rezolve problema, nu inteleg cum reprezentanta, care urmeaza instructiunile producatorului ar putea sa o rezolve permanent.
                          Eu am cumparat o masina noua, tocmai ca sa nu fiu nevoit sa o repar, macar in primii ani. Din pacate, sunt nevoit sa caut tot felul de reparatii singur si sa imi pierd timpul aiurea, cand as putea sa mi-l ocup altfel. Repet, mie personal (si se pare ca nu sunt singurul) calibrarea imi rezolva temporar, dar complet problema trepidatiilor. Din pacate, calibrarea trebuie repetata periodic.

                          Comment


                          • nickey1982 am inteles ideea ta. Nu luam apararea nimanui ci doar incercam sa dam sfaturi utile. Cine doreste sa aplice procedurile descrise aici este liber sa o faca, dar isi asuma ce face, dar mai bine ar merge intr-un service pentru o diagnoza completa.

                            Acum revenind la JS3 si problemele cu cutia/ambreiajul, din experienta ta, cate reclamatii pe garantie ai facut pentru problemele semnalate?
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by pistritu View Post
                              Lasa-l sa ii faca diagnoza calumea un inginer de la service reprezentanta Dacia. Poate e de schimbat ambreiaj in garanție, sau de schimbat tot kitul... Dacă propietarul vrea, poate merge pe un kit Luk foarte bun, mult peste cel de origine.
                              Sau daca are bani, un kit Sachs racing de logan. Se găsește de cumparat. Are volanta intarita, disc de ambreiaj in forma de +, ferodouri sinterizate. Rulment de presiune intarit.
                              Salut! Eu am întrebat de înlocuirea kit-ului de ambreiaj cu unul mai de calitate fiind dispus sa îl plătesc integral. Mi s-a spus la reprezentanta ca nu exista kit mai bun decât cel original, și ca astea sunt doar povesti. Ai înlocuit tu kit-ul cu unul enumerat mai sus, sau știi pe cineva care a făcut-o?

                              Comment


                              • Eu am facut trei reclamatii. Prima in service, s-a facut resoftarea cutiei, apoi a ramas ca cei din service sa comande ambreiajul de la fabrica si sa revin peste doua saptamani, pentru a face schimbul intr-o singura zi. Cand am revenit peste doua saptamani, cei de la service mi-au spus ca Dacia nu a mai vrut sa trimita discul si ca ar trebui intai desfacuta masina, trimisa piesa defecta si apoi sa astepte piesa noua si ca trebuie sa ma lipsesc de masina intre una (caz fericit) si doua saptamani (caz pesimist). A doua reclamatie am facut-o la Vocea Clientului tocmai pe aceasta tema, ca fiind o problema cunoscuta se poate diminua disconfortul meu prin a ma lipsi o singura zi de masina.
                                Ultima reclamatie am facut-o pe email, unde am prezentat pe larg problema cu link-uri de pe forumuri din 4 tari, inclusiv forumul oficial Dacia din Franta. Am fost contactat dupa doua luni de o doamna de la Vocea Clientului, care mi-a confirmat tot ce stiam deja (ca e o problema intalnita si ca schimbarea discului e doar o solutie temporara), dar care m-a asigurat ca se lucreaza pentru a se gasi o solutie permanenta. M-a intrebat daca doresc sa ma programeze la un schimb de ambreiaj sau daca vreau sa mai astept pana au solutia finala. Dupa ce i-am prezentat parerea mea despre cum s-ar putea rezolva problema (marirea turatiei la ambreiere sau dezactivarea temporara a crawling-ului cand discul e foarte rece sau foarte cald) m-a incurajat sa le scriu un email pe care ei o sa il trimita catre echipa de dezvoltatori. De atunci n-am mai primit niciun raspuns.

                                De asemeni la ultimele doua revizii, la a doua resoftare a cutiei, precum si la ITP am intrebat in service la receptie daca s-a gasit vreo rezolvare si mi s-a confirmat ca Dacia stie de problema, ca schimba ambreiaje pe banda, dar ca problema revine. Mi-au zis ca e alegerea mea daca vreau sa imi schimbe si mie discul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google