Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DannyMC View Post
    @IancuMic, kroghy este un user de pe un alt forum! Cred ca-l stii!
    Il "stiu".
    Voiam sa ma conving ca e totusi un citat.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Da, e un citat! Colegul Discutii a postat si pe SP pe topicul despre Easy R.

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        @Discutii Si eu sunt din TM (si stau in TM)...si da...sunt momente in care stau cu masina in viteza si piciorul partial ridicat de pe ambreiaj...ca sa pot sprinta cand prind un gol (vezi marasti)
        Nu inteleg. De pe ambreiaj sau de pe frana

        Comment


        • Ambreiaj (caut sa sprintez cand prind un gol)

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            Il "stiu".
            Voiam sa ma conving ca e totusi un citat.
            Dar cine nu-l stie? E deja o "celebritate"!
            Scuze pentru off-topic.
            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

            Comment


            • Originally posted by Discutii View Post
              Eu tot asta incercam si lor sa le explic ca poate din cauza motorizarii, cutia cu Easy-R s-a comporta diferit pe o masina pe benzina (TCe) fata de asta pe motorina (dCi).

              "
              Dacă nici până acum nu ai înțeles cu sunt cutii diferite, e grav.

              0,9Tce + Easy-R5
              H4B408 + JS3002

              dCi + Easy-R6
              K9K626 + TS4001 (cutia TL4 de pe Duster 4X2 + partea de robotizare)

              Modul de funcționare al cutiei, cel puțin pe "automat" e influențat printre altele și de temperatura apei din motor = schimbare la turație mai mare cu motor rece
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Dacă nici până acum nu ai înțeles cu sunt cutii diferite, e grav.
                In primul meu post am specificat clar ca am citit toate postarile din acest topic, deci logic ca am citit si postarile tale, t0rquemada. Postari ultra-tehnice ceea ce nu e rau. Este bine sa fii informat. Tocmai de aia insistam sa spun ca eu cred ca motorul pe benzina si cu Easy-R poate s-ar fi comportat altcumva fata de cel pe motorina insa am ramas doar cu teoria. Sau poate ca desi sunt motoare diferite si cutii de viteze diferite s-ar putea ca ele sa semene destul de mult ca si functionare (Zice si profanul din mine). Eu nu am cum sa le compar tocmai ca nu se gaseste la test combinatia de care vorbeai: H4B408 + JS3002. Tu ai avut ocazia sa le testezi pe amandoua? Daca da, atunci e clara treaba iar daca nu, codurile de motor si cele ale cutiilor de viteze, raman la nivel de date tehnice si aici te pot cita : "datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național." Eu as fi spus altcumva: "datu' cu părerea (chiar daca ai toate datele tehnice dar nu ai incercat pe viu cum sta treaba) e sport național."

                Comment


                • Am mers cu amândouă, una de drivet test(TS4) și una a unui amic(JS3).

                  JS3 pare diferit dacă nu ai mers niciodată ca șofer în TCe, pare mai smucită dacă nu știi cum să "pedalezi" dar la fel e și JH3-ul.

                  kick-down : Lag are dar nu mai mare ca în situația de Limitator de viteză activ, pedala de accelerație la podea și după 0,5sec ieși din limitare

                  PS: În comparația TS4 - JS3 trebuie să adaugi și cuplul 220Nm (dCi) - 140 Nm (TCe)
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Am mers cu amândouă, una de drivet test(TS4) și una a unui amic(JS3).

                    JS3 pare diferit dacă nu ai mers niciodată ca șofer în TCe, pare mai smucită dacă nu știi cum să "pedalezi" dar la fel e și JH3-ul.

                    kick-down : Lag are dar nu mai mare ca în situația de Limitator de viteză activ, pedala de accelerație la podea și după 0,5sec ieși din limitare

                    PS: În comparația TS4 - JS3 trebuie să adaugi și cuplul 220Nm (dCi) - 140 Nm (TCe)
                    Sunt perfect de acord cu tine. Ma bucur ca ai si putut observa comportamentul ambelor cutii de viteza. Iti multumesc pentru feedback-ul precis si tocmai mi-ai intarit decizia (deja luata) de a ramane la cutia de viteze manuala.
                    Ca o completare la decizia mea, am sa transcriu aici ce am raspuns si altcuiva pe alt forum, tocmai ca sa nu rescriu tot textul de acolo.
                    " Toate-s bune si frumoase la cutia pe care am testat-o pe Dacia Stepway 1.5 dCi cu exceptia a doua lucruri peste care nu am putut sa trec si nici nu vreau sa trec: intarzaierea existenta la plecarea de pe loc si schimbatul vitezelor prea des (cel putin pe dCi fiind diesel) La TCe (Benzina) nu stiu cum se comporta dar banuiesc ca este aproape identica la schimbarea vitezelor. Cutiile acestea sunt optimizate ca sa fie economice asa ca e logic ca actuatoarele alea nu vor schimba treptele de viteza la turatii mari.
                    iti spun si tie ce am spus si altora: am doar 12.000 de euro alocati pentru achizitionarea unei masini noi. Un Duster cu EDC sare de 16.000 varianta full. Eu deja m-am decis ieri ce masina sa iau: Stepway Prestige 0.9 TCe 90 CP 5+1. EU o sa fiu 100% multumit ca am pilotul automat. Eu asta mi-am dorit la drum lung. Fara automata sau robotizata ma pot descurca inca cativa ani.
                    Mai e o chestie pe care o observ: se compara cutiile automate (DSG, EDC,TC-SST,PDK,DDCT) cu cea robotizata care nu este o automata in adevaratul sens al cuvantului ci este o cutie pilotata sau automatizata. Detaliile tehnice se pot citi pe net. Comparam o cutie de peste 1500 de euro (cazul cutiei EDC de pe Duster) sau al unei de 3500 de euro (DSG-urile) cu o amarata de robotizata a carei valoare este de 500 de euro in Romania (in alte tari europene costa putin mai mult). Eu nu am bani de o masina noua cu o cutie automata veritabila. Nu blamez si nu critic cutiile automate acum sau pe posesorii de masini cu cutii automate. Nicidecum! Eu doar va spun cum anume am simtit eu ca se comporta cutia asta Easy-R. E o parere pur subiectiva si banuiesc ca am tot dreptul ca din problema lag-ului sau a faptului ca nu imi place cum schimba ea vitezele, sa fac din tantar armasar. Daca mie nu-mi place, de ce sa o cumpar? Nu imi place chestia cu lag-ul si gata. SI eu as fi dorit ca sa imi placa dar asta e. Nu mi-a placut si in concluzie am sa raman la manuala."

                    Comment


                    • Sincer...daca nu te simti ok in easy-R si te simti mai ok intr-o manuala (si evident...poti trece peste durere...)

                      Comment


                      • @discutii, daca tot ai 12000 euro pentru o masina noua, arunca un ochi si pe aici

                        Astra sedan turbo – preț special 10.860 euro cu TVA și prima de casare incluse*

                        Aceeași prezență carismatică, cu un motor mai puternic și manevrabilitate sporită.

                        Prețul este valabil pentru motorizarea de 1.4i, 140 CP, cutie de viteze în 6 trepte și echipare Enjoy.

                        Opel Corsa – preț special de la 7.563 euro cu TVA și prima de casare incluse*

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          Sincer...daca nu te simti ok in easy-R si te simti mai ok intr-o manuala (si evident...poti trece peste durere...)
                          O sa trec si peste durere Bolo. Pe bune ca nu imi place ca am ajuns la punctul asta de a renunta la Easy-R dar na... e naspa sa conduci o masina la care nu ti-a placut ceva de la bun inceput. Nu vreau sa fac compromisri emotionale ca mai apoi sa resimt asta de fiecare data cand sunt la volan.
                          In cea cu manuala m-am simtit bine, eram eu. Da si obisnuinta cantareste foarte mult in ecuatia asta dar na... Niciodata nu am fost de acord ca sa iau ceva ca deh, poate in timp o sa-mi placa. Iau pantofi care ma jeneaza ca poate in timp se lasa si alte exemple. Intelegi ideea. Daca era asa, ma casatoream cu o papusa gonflabila.
                          Last edited by Discutii; 6 May 2017, 11:46.

                          Comment


                          • Am făcut un test drive cu noul audi q5 cu automată, schimba foarte lin , nu se simte nimic ,si are 190 de cai din 2.0 tdi, dar pretul sare de 50000 euro, cand te gândesti de banii aceia iti faci firma de taxiuri cu cutii automate de la dacia

                            Comment


                            • Ideea aia cu Opel Astra mi se super buna - daca tot îți place manuala poti merge pe varianta asta fara probleme. Nu cred ca vei regreta...e mare diferenta intre Logan si Astra...

                              Comment


                              • opel adica citroen... daca aveti pofta ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google