Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doar că la ei nu e Easy-R (JS3) ci AMT (2182), JS3-ul are 39Kg, 2182-ul are 32,8Kg, asta se găsea și în documentația (așa cum a apărut documentația de Logan I pe net înaintea lansării mașinii) despre Vesta disponibilă din 2015 (trebuia doar căutat) , revenind LADA are aceeași arhitectură electronică, în 98% din cazuri compatibilă cu Renault, de unde și umblatul aiurea prin caculatoare cu unelte Renault. Morala: informația trebuie căutată, citită, înteleasă, aplicată (dacă e cazul) și împărtășită (dacă e cazul și prin asta nu face mai mult rău altora).

    Bonus: schema electrică e cam la fel (familiaritatea cu sistemul rusesc de notații în scheme electronice e necesară), se pot observa senzorii de temperatură inexistenți.


    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Normal ca despre AMT discuta colegii rusi, este si in titlul topicului despre celebra calibrare: https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/do-...mi-rukami.html
      Prin noiembrie anul trecut am tradus esenta de acolo si am oferit si link-ul, ulterior a fost oferita copy-paste in "instructiuni" si apoi chiar o traducere cu Google Translate direct in romana ce are foarte multe "virgule". Acum as avea si cateva remarci referitor la aceasta procedura si nu este nevoie sa fac zeci de calibrari pentru a intelege niste lucruri evidente inca de la bun inceput.
      Deasemenea TI, manuale service, scheme electrice, etc. (unele trebuie sa fiti useri pentru a le descarca) pentru Lada Vesta se pot gasi si din: https://xn--80aal0a.xn--80asehdb/do-...ada-vesta.html
      Pe acolo se mai sunt si alte informatii interesante, dar asa cum bine s-a scris (si am mai subliniat si eu de cateva ori) sunt multe asemanari dar si destule deosebiri. Desigur insa ca fiecare poate intelege si proceda asa cum doreste. Si sunt in totaliate de acord cu ce s-a scris in postul precedent (si mai ales ultima parte).

      Comment


      • AMT - acum ai avut si tu revelatia , dupa ce a semnalat-o torqemada . De unde ai tu convingerea ca numai tu ai putut accesa site-urile rusesti? Ti-au oferit ei drept de exclusivitate ? Esti oare traducator autorizat rusa-romana ? Dupa cum s-a vazut pe site-urile rusesti au fost nevoie de foarte multe incercari in recalibrare pana au propus-o si celorlalti . Dar pentru unele genii din Romania functia "demo" este suficienta . Doar pentru "prostii " planetei , incercarile repetate , remedierile , modificarile , consultarile cu echipa sunt un uzante tehnice uzuale . Toata civilizatia tehnica a planetei s-a construit din simulari pe hartie si eventual pe calculator , asa este ?. Prototipurile , incercarile , n-au existat ( in lumea cuiva).

        Comment


        • AMT - acum ai avut si tu revelatia , dupa ce a semnalat-o torqemada . De unde ai tu convingerea ca numai tu ai putut accesa site-urile rusesti? Ti-au oferit ei drept de exclusivitate ? Esti oare traducator autorizat rusa-romana ? Dupa cum s-a vazut pe site-urile rusesti a fost nevoie de foarte multe incercari in recalibrare pana au propus-o si celorlalti . Dar pentru unele genii din Romania functia "demo" este suficienta . Doar pentru "prostii " planetei , incercarile repetate , remedierile , modificarile , consultarile cu echipa sunt uzante tehnice uzuale . Toata civilizatia tehnica a planetei s-a construit din simulari pe hartie si eventual pe calculator , asa este ?. Prototipurile , incercarile , n-au existat ( in lumea cuiva).

          Comment


          • @ georgstelsib, cred ca stiam despre AMT inca de cand am oferit prima data link-urile respective.
            Ca de obicei neavand argumente denaturezi lucrurile, dar cine doreste poate citi posturile #4945, 4946 pag.#330 si apoi postul #5069 pag.#338 (as mai adauga si ca traducerea ta ulterioara cu Google Translate de site direct in romana este plina de greseli, dar ai tot oferit-o si celorlati).
            Continui sa "blamezi" utilitatea modului Demo, am tot oferit exemple, iar toti parametrii si toate analizele sunt colectate "in vivo" (cum iti place tie sa tot scrii) de pe masina. Daca nu intelegi si nu stii sa folosesti corect programele de diagnoza ar fi bine totusi sa te opresti cu aceste afirmatii complet false.
            Restul insinuarilor si divagatiilor nu le comentez, le ignor chiar daca tu tot continui cu acestea (si sper ca aceste posturi sa fie sterse, cu scuzele de rigoare).

            Comment


            • Si daca se citesc paginile din urma ex #330 inca de pe atunci am scris asta: "Calibrarea este un drum "batatorit" si e limpede ca are efecte pozitive (pentru cat timp e alta discutie)."
              Si aurbrz asta: "Problema se rezolvă pt.2-3000km la TS4. La JS3 daca ambreiajul are o anumită uzura calibrarea are efect doar 1-2zile.Calibrarea ar trebui făcută la primele semne de trepidații ușoare,daca se face odată cu schimbarea uleiului cum spunea colegul neamt s-ar putea sa nu aiba efectul scontat"

              Cine doreste poate citi si postul#4673 pag.#312 sau si ale mele # 4706,4707 pag.#314 in baza primelor informatii de pe forumul german oferite de nickey1982 - cu multumirile de rigoare.

              Iar pe vremea aceea colegul cu "prototipurile" (dar de fapt copy-paste si urmat orbeste, plus instalat programe cu click-next fara sa se inteleaga nimic) imi multumea in repetate randuri. De fapt desi i-am oferit toate datele cutezatorul a asteptat mult si bine pana dupa ce Onixer a relatat prima calibrare (bazat pe aceleasi informatii).
              Last edited by Gil26; 25 September 2020, 22:04.

              Comment


              • " Fiecare pasare pre limba ei piere ",

                Comment


                • Am dat un like din toata inima postului#5737. Ma bucur sincer ca totusi colegul a inteles si el in sfarsit asta. Si sper sa renunte la jigniri si insulte (unele chiar "de mama") si sa aduca de acum incolo argumente legate de subiectul discutiei si al topicului (egal in care posteaza).
                  Revenind la trepidatiile acestea pana la proba contrarie imi mentin parerea ca sunt generate de un cumul de factori, principali si secundari. Iar calibrarea, subiectul "preferat" din ultima buna perioada de timp (cu toate cele conexe ex interfete si alte cele) nu rezolva in totaliate si definitiv problema. Mai ales daca este facuta si incorect.
                  Apoi nu cred ca trebuie sa privim transmisia Easy-R (JS3 particular) doar prin prisma aceasta (prezenta si la unele manuale). Pana la urma ramane totusi o transmisie comoda la un cost imbatabil si sunt si unii posesori care sunt multumiti de ea.
                  Noi sa fim sanatosi (asta cred ca este mai important decat toate) sa ne putem bucura si de fiarele astea cu tot felul de senzori-menzori, "robotei" (in cazul de fata) si biz-bizuri.
                  Last edited by Gil26; 26 September 2020, 13:07.

                  Comment


                  • Calibrarea e ca un bandaj pus pe rana, pe care trebuie sa il schimbi periodic. Poate totusi ne poti lamuri punctual, cum se poate face o calibrare incorecta. La PyClip trebuie apasate fix 3 butoane si astepta raspunsirle la comenzile date, cu pauzele de rigoare intre cele 3 proceduri. Sincer nu vad unde e loc de greseala. Raman recunoscator daca ma poti lamuri.

                    Comment



                    • @ nickey1982, este parerea ta, probabil insa cu timpul poate iti vei da si seama unde gresesti (vezi "instructiunile" pe care le-ai dat si au fost atasate public).
                      Si cred ca nu imi poti da nici macar un singur motiv pentru care te-as mai "lamuri punctual" iarasi (am mai facut-o de cateva ori pana acum cu alte subiecte, dar tine cont te rog si de "afirmatiile" tale din ultima vreme).
                      Last edited by Gil26; 26 September 2020, 14:01.

                      Comment


                      • Oameni buni , v-ati lamurit ? Poate se lamuresc si moderatorii . L-a adus la exasperare si pe Nickey , ca pe oricine asteapta ceva de la el , ceva pe care dumnealui le flutura la mare vedere , ca momeala la pesti .
                        Last edited by georgstelsib; 26 September 2020, 16:48.

                        Comment


                        • Mult "spor "cu toate aceste "calibrari" !

                          Comment


                          • Am trecut de 3000km de la ultima calibrare cu ecu tweaker . Cateva timide vibratii le-am suplinit cu cateva plecari de pe loc cu tr. II-a manual . Cam jumatate din km i-am facut in modul ECO . S&S-ul dezactivat fizic prin simulare capota deschisa ( straparea cu staniol a celor doi pini ai contactorului) de cca doi ani. Sper sa o duc la 5000km cu ultima recalibrare . Cam atat tinea si o schimbare a ansamblului ambreiaj.

                            Comment


                            • Imi mai incerc norocul o ultima data cu colegul Gil26, dupa care promit ca ma opresc aici.

                              Deoarece am facut calibrarile si cu DDT4all si cu PyClip, cred ca stiu care sunt diferentele. Din punct de vedere al unei calibrari incomplete, sansele de a face una sunt cu DDT4all sunt mai mari, deoarece, acolo trebuie manual sa opresti fiecare procedura. Deci e posibil sa uiti sa o opresti, sau sa o opresti inainte sa termine. Daca de exemplu la calibrarea curselor ambreiajului, care dureaza maxim 5 secunde e mai greu de oprit inainte sa se termine, la calibrarea vitezelor, sunt sanse sa o opresti inainte de a se termina, deoarce dupa ce cupleaza R (iti dai seama dupa camera sau dupa senzori) urmeaza o pauza, dupa care calibrarea continua (cred eu ca schimba descrescator de la 5 la 1). Sunt sanse sa fii pacalit de acea pauza si sa crezi ca s-a terminat calibrarea si sa o opresti.
                              Dar, la PyClip sunt calculati timpii necesari pentru fiecare procedura si astfel fiecare operatiune se incheie automat si primesti un raspuns.
                              Singura diferenta intre DDT4all si PyClip in ceea ce priveste calibrarea, e ordinea sugerata a procedurilor (de aici poate rezulta o calibrare incorecta, poate asta crede colegul Gil26)

                              La DDT4all se calibreaza mai intail cursa maxima a ambreiajului, apoi vitezele si la final punctul de atingere al volantei.
                              La PyClip se incepe cu punctul de atingere al volantei, apoi cursa maxima a ambreiajului si la final vitezele.

                              Atat timp cat cele 3 proceduri sunt independente, nu stiu daca si cat conteaza ordinea lor. Doar dupa parerea mea, are mai mult sens ordinea sugerata de PyClip, dar asta nu inseamna ca in PyClip nu pot respecta ordinea sugerata din DDT4all sau invers.
                              Intre calibrarea initiala facuta cu DDT4all si ultima calibrare facuta cu PyClip, rezultatele au fost aproape identice. Sigura diferenta a fost la treapta 3 si la schimbarea intre doua trepte unde diferenta a fost la ambele 1. Eu sunt convins ca daca faci 2 calibrari succesive cu acelasi soft, valorile pot diferi cu 1.

                              Comment


                              • Salutare!
                                In dorința de a încerca și altceva mi-am luat inima în dinti, un imbus de 8mm, am făcut crucea de rigoare și mă apuc de treabă. Intentionam sa tensionez un pic cablul de ambreiaj de la acel șurub galben de plastic de pe actuatorul de ambreiaj. După ce mi-am găsit pozitia corecta (se bagă mâna printre GVM și baterie, iar cu o sursa de lumina poziționată undeva intre motor și carcasa filtrului de aer, se luminează sub suportul bateriei și se caută un unghi bun de vizualizare până se vede un cap de șurub galben cu imbus) am incercat sa strâng acel șurub rotind spre dreapta. Surpriza! Acel șurub opune rezistență și nu se rotește. Ce să înțeleg de aici? Că reglajul cablului este strâns la maxim și cablul tot este slab iar de aici rezultă o problema de proiectare? Sau că acel șurub nu este pentru ce vreau eu sa fac? Nu am incercat sa rotesc spre stanga. Nu ar avea logica daca acel cablu este slab, slăbind acel șurub îl slăbesc și mai tare. Are logica doar daca filetul este invers.
                                De ce consider eu că acel cablu se întinde și nu acționează când trebuie? Pentru ca atunci când se eliberează pedala de frână după ce s-a pus în drive se aude un ,,țac,, însoțit de o smucitură iar mașina nu incepe sa se pună în mișcare. De abia după ce s-a eliberat pedala de frana aproape definitiv masina se pune în mișcare însoțită de trepidatiile de rigoare. Am căutat dar nu am mai găsit acel link care făcea trimitere la un canal de Youtube unde era prezentată o schimbare de ambreiaj la un Easy-r undeva prin America Latină. In acel clip la un moment dat arătau actuatorul de la ambreiaj desfăcut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google