Doar că la ei nu e Easy-R (JS3) ci AMT (2182), JS3-ul are 39Kg, 2182-ul are 32,8Kg, asta se găsea și în documentația (așa cum a apărut documentația de Logan I pe net înaintea lansării mașinii) despre Vesta disponibilă din 2015 (trebuia doar căutat) , revenind LADA are aceeași arhitectură electronică, în 98% din cazuri compatibilă cu Renault, de unde și umblatul aiurea prin caculatoare cu unelte Renault. Morala: informația trebuie căutată, citită, înteleasă, aplicată (dacă e cazul) și împărtășită (dacă e cazul și prin asta nu face mai mult rău altora).
Bonus: schema electrică e cam la fel (familiaritatea cu sistemul rusesc de notații în scheme electronice e necesară), se pot observa senzorii de temperatură inexistenți.
Bonus: schema electrică e cam la fel (familiaritatea cu sistemul rusesc de notații în scheme electronice e necesară), se pot observa senzorii de temperatură inexistenți.
Comment