Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nickey1982 View Post
    Atasez si eu o documentatie completa a cutiei de viteze Easy-R. Consider ca unele informatii ar fi putut fi introduse in manualul de utilizare. Recomand tuturor detinatorilor sa il studieze pentru a intelege mai bine modul de functionare...
    Toate aceste afirmatii sunt gresite si\sau false. ”Documentatia” nu este completa si nu este pentru cutia de viteze Easy-R JS3 H4B. Bine ca ”unele informatii” nu au fost introduse in manualul de utilizare al masinii tale (chiar daca tu ”consideri” altceva). Toti ”detinatorii” pot studia acest document dar in nici un caz nu vor intelege ”mai bine” (si mai ales corect) modul de functionare al masinilor lor, desi tu tot continui sa ”recomanzi” (a se vedea multe alte ”recomandari” asemanatoare facute pana acum).
    PS: o informatie este benefica si de apreciat cand este conforma si corecta, altfel poate face mai mult rau decat bine. O simpla opinie, atat si nimic mai mult.

    Comment


    • Apropo pt cei care inca aveți garanție la mașina și faceți aceste așa zise calibrări acum ceva timp Torquemada spunea despre acele cid uri parca ceva de genul nu mai rețin chiar sunt stocate și se vor vedea când veți ajunge din păcate cu mașina în service și veți plăti reparația din buzunar și veți pierde garanția așa că atenție mare

      Comment


      • Originally posted by nickey1982 View Post
        Atasez si eu o documentatie completa a cutiei de viteze Easy-R. Consider ca unele informatii ar fi putut fi introduse in manualul de utilizare. Recomand tuturor detinatorilor sa il studieze pentru a intelege mai bine modul de functionare.
        Fisierul este PDF, dar datorita marimii si a limitarii pentru upload a fost arhivat cu WinRar si schimbata extensia din .rar in .zip. Cu WinRar ar trebui sa se deschida direct, dar daca face probeme, schimbati extensia in .rar dupa descarcare.
        O sa revin cu un rezumat despre ce am aflat nou.
        La mine nu merge (mac).
        Poti te rog sa il pui pe wetransfer.com?

        Comment


        • Si daca tot prezinta interes electrohidraulica robotizatelor de la Renault citez ce au scris (inceputul lui 2019) doi proaspeti posesori de astfel de ”minunatii” tehnice:
          ”Si eu am aceeasi problema pe un Modus (proaspat cumparat) pt sotia, cutie automata, 1.5dci, nu sta in modul automat.....sare repede in modul manual.....nu stiu ce sa-i fac....Detin eroarea DF078 (cica problema de lipsa presiune hidraulica). Am desfacut, curatat, completat ulei si tot deageaba....”
          Am si eu o pb cu cutia semiautomata, modus 1.2, nu mi schimba in modul automat decat o treapta dupa care sare in modul manual, conditie in care schimba ok... La fel imi da si mie, lipsa presiune, tocmai ce am desfacut, cica ar fi o sonda, undeva pe pompa sau ceva de genu, pierd lichid/presiune.”
          Daca nu sunt trepidatii, ambreiaje,..., atunci avem pierderi presiune, sonde, acumulatori, electrovane, etc.. Incurcate ”caile” masinutelor fara o pedala de la Renault, de QuickShift nu mai discutam, despre CVT inca nimic (Koleos, Clio, Captur,...) deocamdata ... asteptam.
          La polul opus insa sunt si unele mai ”reusite”, si pe aici si pe celalalt topic, sunt posesori de Easy-R (atat TS4 cat si JS3) fara probleme dupa vreo trei ani si zeci de mii de km (chiar si peste suta). La fel si pe alte forumuri. Am peste trei ani, 50k km, fara probleme tehnice, transmisia se comporta ca in prima zi, m-am obisnuit atat de bine cu ea incat mi-ar veni greu sa trec la alta si subscriu celor scrise de Gaby20045 , iar cuplul, etajarea cutiei (scurte la urcare si lungi la retrogradare) si dinamica masinii se muleaza perfect pe modul meu actual de condus. Pentru mine EasyR-ul reprezinta un succes (si al baietilor de la Titu): good job, well done! (si la un cost: jos palaria!)
          Last edited by Gil26; 14 October 2020, 04:27.

          Comment


          • Ai făcut copy paste de pe forumul reno, secțiunea Twingo si mai era un topic pe secțiunea Modus.

            Comment


            • Originally posted by wud View Post

              La mine nu merge (mac).
              Poti te rog sa il pui pe wetransfer.com?
              The simple, quick and secure way to send your files around the world without an account. Share your files, photos, and videos today for free.

              Comment


              • Originally posted by Gil26 View Post

                Toate aceste afirmatii sunt gresite si\sau false. ”Documentatia” nu este completa si nu este pentru cutia de viteze Easy-R JS3 H4B. Bine ca ”unele informatii” nu au fost introduse in manualul de utilizare al masinii tale (chiar daca tu ”consideri” altceva). Toti ”detinatorii” pot studia acest document dar in nici un caz nu vor intelege ”mai bine” (si mai ales corect) modul de functionare al masinilor lor, desi tu tot continui sa ”recomanzi” (a se vedea multe alte ”recomandari” asemanatoare facute pana acum).
                PS: o informatie este benefica si de apreciat cand este conforma si corecta, altfel poate face mai mult rau decat bine. O simpla opinie, atat si nimic mai mult.
                Tu cat o sa mai continui sa-i faci "prosti" pe cei din jurul tau ? Observ ca moderatorii n-au nimic cu lipsa de bun simt a unora dintre membri . Numai ca inertia lor nu face decat sa incurajeze comportamentul.
                Uite ce scriai cu cateva postari in urma : Post #5891 = " Multumim mult nickey1982 , un document detaliat si foarte util." , urmat de textul de mai sus . Cand ai avut "revelatia" adevarului ? In continuare faci "ravagii" cu copy/paste -ul tau de pe alte forumuri
                Apoi , care pregatire profesionala iti permite sa "desfiintezi" un curs de formare profesionala (complementar ) sustinut de specialisti si adresat tot specialistilor .Pentru a te erija in pozitie de "judecator" trebuie sa te pozitionezi valoric mai sus decat cel judecat . Ce anume te face sa crezi ca "esti mai sus" ? Nou , vechi documentul , este o alta fateta . Extrasul lui Nickey este foarte util si l-am remarcat si eu fiindca nu le cunosteam . Pentru unii este in continuare o mare problema in a intelege sensul real a unui text simplu si banuiesc ca stiti in ce categorie intra acestia .

                PS. Mai scriai ceva mai sus ca-ti place : etajarea cutiei (scurte la urcare si lungi la retrogradare) . Stii tu ca la urcare cutia foloseste pinioane cu mai multi dinti la urcare si cu mai putini la coborare ?
                Last edited by georgstelsib; 14 October 2020, 10:04.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  - lumini de stop aprinse nu înseamnă că și frânezi dpdv electronică
                  Eu am observat urmatorul lucru, ca daca sunt in drive, cu pedala de frana apasata si ridic progresiv piciorul de pe pedala de frana, masina pleaca de pe loc inainte ca eu sa ajung sa eliberez total pedala de frana, undeva spre sfarsitul cursei, exact in momentul in care se sting stopurile pe frana.
                  Acum n-am stat niciodata sa testez cat de mult franeaza, sau daca franeaza vreun pic cu pedala de frana foarte usor apasta, dar fara sa se aprinda stopurile de frana.
                  Oricum, o sa incerc reglarea contactorului de frana pentru o aprindere mai timpurie a sropurilor de frana sa vad daca influienteaza cumva decuplarea ambreiajului. In teorie, asta ar trebui sa ajute in prevenirea trepidatiilor.

                  Comment


                  • sub pedala de frana ai o mufa cu un fel de pistonas din plastic scoate mufa si reglezi timpul de aprindere sau stingere a becurilor cand actionezi pedala de frana dar nu are legatura cu acționarea ambreajului iti garantez

                    Comment


                    • Dar oare calculatorul de unde culege informatia ca frana este actionata sau nu? Ca sa poata trimite celelalte comenzi , inclusiv comanda ambreiajului ? Cunoasteti o alta cale ?
                      Last edited by georgstelsib; 14 October 2020, 17:32.

                      Comment


                      • Contactorul pentru lămpile STOP: Este același contactor utilizat pe vehiculele cu transmisie mecanică. Informatia
                        sa este primită de calculatorul cutiei de viteze pentru a autoriza angajarea treptelor de mers înainte, înapoi sau
                        punctul mort.
                        În plus, el intervine în gestionarea anumitor funcții ca inhibarea rampajului sau asistentã la frînare prin
                        retrogradarea rapoartelor.

                        Comment


                        • Originally posted by georgstelsib View Post
                          Dar oare calculatorul de unde culege informatia ca frana este actionata sau nu? Ca sa poata trimite celelalte comenzi , inclusiv comanda ambreiajului ? Cunoasteti o alta cale ?
                          De exemplu din ABS ,zic si io ... are acolo o detectie a presiuni din sistemul de frinare

                          Comment


                          • Originally posted by nickey1982 View Post
                            Contactorul pentru lămpile STOP: Este același contactor utilizat pe vehiculele cu transmisie mecanică. Informatia
                            sa este primită de calculatorul cutiei de viteze pentru a autoriza angajarea treptelor de mers înainte, înapoi sau
                            punctul mort.
                            În plus, el intervine în gestionarea anumitor funcții ca inhibarea rampajului sau asistentã la frînare prin
                            retrogradarea rapoartelor.
                            Asa ma gandeam si eu . Dar poate altcineva mai priceput in cutiile de viteza stie altceva , mai tehnic . Am vazut ca cineva sustine etajarea diferita a cutiei pentru urcare fata de cea in retrogradare , un fel de 2 in unu . Deci discutia ramane deschisa .

                            Comment


                            • Originally posted by george.sce View Post

                              De exemplu din ABS ,zic si io ... are acolo o detectie a presiuni din sistemul de frinare
                              Asa semnalul poate fi cules si de pe pompa centrala . Dar dar cel mai precis , fara "intermediari" care pot da erori , este de pe contactorul franei.

                              Dar poate apare cineva cu imagine "explodata" din manualul de service al masinii .

                              Comment


                              • Originally posted by pistritu View Post
                                Ai făcut copy paste de pe forumul reno, secțiunea Twingo si mai era un topic pe secțiunea Modus.
                                Gresit ca de obicei. Citatele respective (evident copy-paste, ca doar sunt citate) incadrate in ”Quote” au fost de pe topicul Modus, altcineva a postat complet aiurea pe cel Twingo fara sa inteleaga nimic din ceea ce a scris (cine doreste poate citi).

                                @ georgstelsib, documentul respectiv este pentru un alt tip de actionare si toate cele ce am scris raman valabile. Restul divagatiilor, interpretarilor, denaturarilor tale nu are sens sa le mai comentez.
                                Insa din tot ceea ce ai scris pana acum cred ca este clar pentru toti ca nu ai habar cum functioneaza o transmisie (si mai ales Easy-R). Desigur ca pot atasa si cateva ”poze” pentru tine cu transmisia JS3 (am destule documente) dar sunt sigur ca nici atunci nu vei intelege mare lucru. Totusi: cam ce crezi tu ca inseamna cifrele din capturile atasate (pe care le-am mai oferit de cateva ori pana acum)?
                                Attached Files
                                Last edited by Gil26; 14 October 2020, 19:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google