Da, nu stiu sa explic mai bine decat nickey1982, mie mi-a iesit, dar mai mult tine de simt si intr-adevar nu-ti va iesi din prima, dar acuma reusesc cam de cate ori vreau. Intr-adevar nu stiu de ce, dar plecarea initiala se face cu o cuplare lina, si cumva la schimbare din 1-2 nu a mai smucit masina, nu stiu daca are vreo legatura
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Am testat și eu și merge. La eliberarea pedalei de frână, mașina s-a pus în mișcare turația a urcat de la 750rpm la 1000rpm. Până să apăs accelerația la revenit la 750. Nu a trepidat nici când am încercat manevra în marșarier.Last edited by IceBling986; 20 November 2020, 21:14.
- Likes 2
Comment
-
aurbrz daca te scoate in N ramai cu piciorul pe pedala de frana cu apasarea pe care o ai in momentul ala, scoate in N si baga in D, dupa care mai apesi putin. E un anumit punct in cursa pedalei de frana care trebuie nimerit. Metoda asta am descoperit-o prin 2018 si o foloseam la semafor cand nu voiam sa tin piciorul pe frana, dar sa am plecarea pregatita din acceleratie. Poate are legatura cu uzura placutelor de frana (ale mele sunt cele din fabrica), desi cursa pedalei ar trebui sa fie la fel fiind compensata de lichidul de frana.
IceBling986 trebuie sa pleci apasand pedala de acceleratie apasand-o cat de fin poti, nu cea de frana.
- Likes 4
Comment
-
Mulțumesc nickey1982am sa încerc și asa ,sper să meargă.Placutele sunt destul de uzate,nu mai sunt cele originale .
- Likes 1
Comment
-
Salut! Mașina trece singură în N după o perioadă în care ai dat în D și nu ai apăsat pedala de frână. Înseamnă doar că a trecut prea mult timp, ai o perioadă limitată în care poți face manevra. Ce e curios e că mașina este și nu este în D în momentul ăla pentru că nu funcționează crawling, mașina e în treapta 1, pe display apare iconița pedalei de frână care nu mai clipește. Seamănă a bug pentru mine
- Likes 1
Comment
-
Nu e bug, cand pe display apare iconita pedalei de frana si treapta 1 nu clipeste, inseamna ca se poate pleca ori prin apasarea pedalei de frana ori prin apasarea pedalei de acceleratie.
Masina intra in acest mod si in scenariul in care dupa ce ai eliberat pedala de frana masina are un obstacol si nu se poate deplasa. De exemplu, daca esti cu fata sau cu spatele la o bordura, eliberezi pedala de frana, masina da sa plece in crawling, se chinuie vreo 3-5 secunde, apoi renunta, iar apoi pe display se aprinde iconita pedalei de frana.
Am facut si filmuletul promis chiar la prima pornire din zi: https://youtu.be/BT_sJFSaXOY
O mica corectie, turatia de 1400-1500 de RPM la plecarea de pe loc cu acceleratia apasata usor se obtine doar daca motorul are la pornire 1200 de RPM (probabil AC pornit). In video motorul a avut cam 800-900 de RPM, deci turatia a crescut doar la 1100 de RPM. Practic pedala de acceleratie ridica cam cu 200-300 de RPM turatia motorului.
- Likes 5
Comment
-
Am avut si eu curiozitatea de a incerca ultima manevra descrisa aici. Acum daca am incercarile au fost si corecte, nu mai stiu.
Am pus contactul, am scos in N, am deblocat frana de mana si am pornit motorul.
Fara a atinge vreo pedala am introdus maneta in D. Viteza 1 clipeste de patru ori cu iconita de pedala apasata aprinsa apoi trece in N.
Am scos din nou in N si am introdus iarasi in D. Dupa a doua clipire am apasat usor de tot frana, viteza 1 nu a mai clipit, masina fiind gata de plecarea de pe loc odata cu eliberarea franei de picior.
Am reluat toata operatia si dupa prima clipire si dupa a treia si in R, calcand pedala si usor si mai putin usor si incet si repede. Nici macar o singura data nu s-a intamplat ca in clipul pus la dipozitie de colegul nostru, masina plecand de pe loc exact la fel de fiecare data.
Mai deschid o paranteza si va spun ca ieri am mers la o inmormantare si a trebuit sa ma tarasc (sa fac crawling, cum spun posesorii de automate) in coloana cativa km. La inceput am mers cu ea normal, in treapta 1 si trebuia sa o "tin" din frana mai tot timpul pentru ca lua viteza mai mare decat cei din fata. Am incercat si sa scot/introduc in viteza de fiecare data dar am renuntat dupa cativa zeci de metri. Mi-am adus aminte de cele citite aici si am tras frana de mana un dinte. Daca am facut bine sau nu vom vedea poate candva dar stiu sigur ca nu a mai fost nevoie pentru deplasare decat de cate un scurt impuls aplicat pedalei de acceleratie. In niciuna dintre situatii masina nu a trepidat nici macar o fractiune de secunda.Last edited by gabrieln1960; 23 November 2020, 17:28.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostAm reusit si am descoperit o metoda care ma multumeste pe deplin si care rezolva problema primei plecari din zi.
Dupa ce pornesc motorul, din N cuplez D fara sa apas pedala de frana. Pe display se afiseaza iconita pedalei de frana si treapta 1 clipeste. Incep sa apas foarte usor pe pedala de frana pana cand pe display treapta 1 nu mai clipeste iar iconita pedalei de frana dispare si reapare pentru o fractiune de secunda... ......Eu reusesc acum din prima in 4 di 5 cazuri.
Daca doresti te poti conecta folosind ddt4all (din cate tin minte ai aceasta posibilitate), stergi in prealabil fisierul screens.txt din C:\.....\ddt4all\logs, intri doar in ECU AT, BVR On Can JS3 Vx.x, After Sales si apoi in fiecare ecran (Diagnostic, I/O control (1), I/O control (2), Learning Procedures, ...etc.) rand pe rand (e important sa treci prin toate, vezi si atasat) la un interval de 2-4 secunde, dupa ce ai intrat si in ultimul inchizi programul, te deconectezi. Noul fisier screens.txt (vreo 36 Kb) generat in C:\.....\ddt4all\logs il arhivezi (nu cred ca il poti atasa asa aici) in .zip si il poti atasa (screens.zip ar trebui sa aibe vreo 6 Kb).
Pe mine nu ma intereseaza (nu am probleme) dar informatia poate sa fie de folos colegilor care aplica aceasta metoda (sau ma rog procedura) descrisa mai sus de tine. Multumesc anticipat!
Attached FilesLast edited by Gil26; 24 November 2020, 19:35.
Comment
Comment