OK, daca masina are 20k km si s-a facut ”calibrarea” s-ar putea deduce ca a avut\are ”probleme”, faptul ca ”proprietarul e mecanic de meserie” ar putea ”ajuta” (si asta chiar daca sunt mecanici si mecanici, unii mai ”de meserie” altii mai putin, asta ”in general” si evident ca nu ma refer la ”cazul” de fata), ”tot suportul e asigurat de t0rquemada” clar implica ca ”operatiunea” s-a executat conform (”ca la carte”) iar asta conteaza cred foarte mult. Este bine si ca ”are acces la CLiP” chiar daca rutinele, comenzile, adresele, etc. sunt aceleasi totusi ele sunt corespunzatoare. Dar toate acestea nu inseamna neaparat ”că nu sunt probleme” sau ca acestea s-au rezolvat definitiv, cred ca trebuie ”urmarita” in timp si mai ales ”in functionare” altfel trebuie ”abonament” la ”calibrari” (insa mecanic + CLiP + t0rquemada = sanse foarte mari de ”rezolvare” ).
Iar pentru ca tot a venit ”vorba” si s-a ”discutat” atat de mult pe aici atasez ”procedura oficiala” de calibrare la JS3, pe care si eu am recomandat-o (dar cu unele ”mentiuni”, plus ca nu este chiar ”totul”), asa buna\rea cum este ea, sper acum sa fie destul de clar asta.
PS: tot asa sunt ingineri si ”enjineri” (deh,... doar ”softul” bata-l vina , nu si\sau componentele HW plus ”mecanice”):
Iar pentru ca tot a venit ”vorba” si s-a ”discutat” atat de mult pe aici atasez ”procedura oficiala” de calibrare la JS3, pe care si eu am recomandat-o (dar cu unele ”mentiuni”, plus ca nu este chiar ”totul”), asa buna\rea cum este ea, sper acum sa fie destul de clar asta.
PS: tot asa sunt ingineri si ”enjineri” (deh,... doar ”softul” bata-l vina , nu si\sau componentele HW plus ”mecanice”):
Citez un inginer din București "este vorba despre soft, oricâte ambreiaje am schimbat după un număr aleatoriu de kilometri se întâmplă la fel. Mergi și tu cu un dinte tras la frana de mână și aia e. Dacia nu va mai face nimic legat de aceasta problema a Easy-R pe js3". End of story.
Comment