Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TazMan View Post
    Lada Vesta, aceeasi cutie robotizata Easy-R.

    СКИДКА НА АВТОЗАПЧАСТИ магазин motorring.ru промо KAIGRAVE : https://motorring.ru/?utm_source=kaigrave канал на YouTube автомагазина https://www.youtube.com/...


    Pe scurt, ambreiaj Valeo din fabrica, rulaj 3000 de km, vibratii puternice.

    Exact aceleasi simptome ca si pe Logan, posibil ca aceste ambreiaje Valeo sa fie defecte din fabrica care nu rezista la temperaturi inalte.
    La Vesta ciorba e diferită, ai alte motorizări 11189(1,6 8v), 21129 (1,8 8v) și un H4M (1,6 16v)

    În clip ai H4M + JS3, la H4M ai alt ambreiaj față de 0,9 TCe
    Last edited by t0rquemada; 13 May 2017, 08:22.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Valeo are de mult timp probleme cu discurile de ambreiaj sau poate au alt standard de calitate pt Europa de Est(ca la alimente)

      Comment


      • Originally posted by alexandru102 View Post
        Gata, aproape si-a dat duhul..la 16010 km
        Mda... Imi pare sincer rau pentru neplacerile create de Easy-R. Este inadmisibil ca sa iti bati joc de clientii tai. Esti a patra persoana care are probleme grave cu Easy-R. Ma bucur ca am renuntat la ea si am schimbat comanda si am ales-o tot pe cea clasica, manuala. Acum tot ce sper eu este ca motorul asta 0.9 TCe sa nu fie la fel ca si cutiile astea de viteze. In ce lume traim...

        In ce lume am ajuns sa traim... O lume in care toate durata de viata a lucrurilor este atent calculata. Consumerism de rahat dar na, asta este doar o componenta a intregului mecanism economic planetar. Suntem multi si trebuie sa ne cheltuim banii pe ceva. Mereu si mereu, pana la moarte. Mereu am intreb cum ar fi aratat o lume in care obiectele, lucrurile sa fie durabile, sa zicem o medie de 40 de ani per masina sau ceva de genul. Toate masinile sa aiba tabla galvanizata (problema ruginii ar fi rezolvata), materialele din care este alcatuit motorul, cutia de viteze, ambreiajul, etc sa fie facute extrem de rezistente, etc. Se poate dar nu se vrea. Practic reciclarea ar fi aproape nula sau la cote cu mult reduse fata de ceea ce este in momentul de fata. In fine...Deja sunt off topic dar nu m-am putut abtine. Suntem niste lacuste, niste simpli viermi cu totii, ne chinuim sa gasim cele mai bune solutii dar din pacate nu le putem avea pe toate. Masina perfecta nu exista pentru ca nu se doreste asta. Exista doar masini si atat. Si luat la rece, am cam uitat care este scopul unei masini fir-ar: acela de a ne duce din punctul A in puntul B. Mai mult de 60-80 km/h nu avem nevoie. Avem racoare vara si caldura iarna. Faruri avem, stopuri avem, frane avem. Acum 116 de ani , un amarat de Daimler nu avea nici macar parbriz si noi vrem de la Dacia sa aiba pretul unei periute de dinti si totodata sa fie dotata si burdusita cu ultimele inventii tehnologice auto ale momentului. Se intampla ca si la Coca Cola versus Pepsi Cola, McDonald's si KFC, Apple versus Samsung, etc. Discutii, discutii, discutii. EI vand, noi cumparam, ei ne dau cu pipeta si noi de acolo avem de unde alege. Practic suntem conditionati si asta e de la nastere pana la moarte. Nu avem de unde sa alegem doar daca suntem miliardari si nici atunci. Pun pariu ca deja exista baterii care pot inmagazina energia si o pot elibera pe parcursul a minim cateva luni dar nu sunt imbecili ca sa le scoata inca pe piata. Trebuie sa ne cheltuim banii pe vechiturile care ne sunt oferite. Toata tehnologia pe care armatele lumii o detin, este cu cel putin 30 de ani in aans fata de ceea ce populatia civila are. Mda... Sunt putin iritat (putin mai mult). Ma mai gandesc uneori si la faptul ca in parcarea oricarui obiectiv turistic din tara asta, se afla una langa alta si un Maybach sau Audi Q nu stiu cat, un Mercedes clasa A,B,C,M, etc dar si Dacia, Lada, Fiat, etc. Oamenii care conduc acele masini viziteaza aceleasi obiective turistice, vad aceleasi peisaje, respira acelasi aer, se bucura de acelasi colt de natura. Unde naiba este diferenta? Totul este in capul nostru, vezi dom'le, ne pastram statutul. Ce statut? Sper ca ati inteles ideea. Ca ajungi mai repede, ca nu auzi zgomote de afara in habitaclu, ca ai nu stiu cate comenzi pe volan sau pe portiera sau mai stiu eu ce, nu asta este important. Am pierdut din vedere lucrurile cu adevarat mai importante. Bine spunea un german intr-un test auto facut cu Stepway: Ccosta 12.000 de euro dar pentru banii astia primiti ceva corect. Cu inca 12.000 de euro pe care i-ati putea da pe un alt model de masina, ati putea sa mergeti in cateva vacante si concedii minunate." Nu vreau sa zic acum ca Dacia este un etalon sau ca nu merita daca avem bani sa cumparam si alte marci de masini cu mult mai scumpe insa am vrut sa subliniez ceva: discutiile astea interminabile nu duc nicaieri. Am ajuns sa fim nefericiti chiar si in momentul alegerii unei masini. Luam decizia uitandu-ne cu jind la alte masini pe care nu ni le permitem. Desi avem o masinuta noua, tot suntem nemultumiti si nefeticiti. Mai bine sa ramanem ancorati in realitate si sa incercam si vom si reusi ca sa fim fericiti si multumiti cu ceea ce avem si cand decizia este luata, sa ne bucuram de lucrul ales cu toata fiinta si sa nu mai aplecam urechea la spusele altor oameni care inca nu au experimentat linistea asta interioara. Trebuie sa traim si sa gandim mai simplu decat o facem acum. Am ajuns la fel de complecsi ca si motoarele de ultima generatie care cu toate astea nu sunt cu mult mai mai fiabile decat cele simple, facute din materiale durabile si care aveau scopul ca sa ne duca mai rapid la destinatie (rapid in comparatie cu calul si caruta).
        Last edited by Discutii; 13 May 2017, 15:10. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Cuvantul scris are o mai mare greutate . Dar esti sigur ca cel care-l folseste nu are drept scop ascuns manipularea ? Sau si mai grav o doza de rautate pe care nu si-o poate stapani ? Apoi , cel care se pronunta din pozitia de mare cunoscator chiar este indrituit sa o faca ? Nemtii , brazilienii , , asiaticii care folosesc respectiva cutie de mult mai mult timp decat noi si intr-un numar impresionant sunt niste "prosti" legati la ochi care nu pot vedea defectele catastrofale ale cutiei easy-r ci doar noi "romanii" ? Nu conteaza ca a fost proiectata de cea mai prestigioasa firma de specialitate a lumii , conteaza doar ce a spus un Ion , un Ghita , un Vasile . Oare avem suficient discernamant ?

          Comment


          • Originally posted by georgstelsib View Post
            .....
            Nemtii , brazilienii , , asiaticii care folosesc respectiva cutie de mult mai mult timp decat noi si intr-un numar impresionant sunt niste "prosti" legati la ochi care nu pot vedea defectele catastrofale ale cutiei easy-r ci doar noi "romanii" ? Nu conteaza ca a fost proiectata de cea mai prestigioasa firma de specialitate a lumii , ...
            Foarte bine graiesti pretene, cutia aia e folosita de la twingoo 2000 incoace cu mare succesuri, francejii stiu prea bine asta, pling pe forumuri...hai sa mai citim si altceva decit ne spun unii ...

            si care o fi firma aia mare care a proiectat/o ? mai foloseste vreo marca auto chestia asta de/i zice "robotizata" in afara de mizeria aia de lada sovietica de/i zice mai nou reno ?

            Comment


            • @Discutii Big Like!

              Comment


              • Ce prestigioasa firma, când oamenii se vaita ca le-a picat cutia???? O fi facut in alte vremuri, nu zic nu, dar la momentul actual (prezent) tot se lucreaza la norma si de consum. Daca la tine mere bine, nu inseamna ca si la altii e la fel de roz. Eu ii cred pe cei care au probleme, ca am tras destul cu garantia la dacia. Am auzit ca si la alti producatori se practica aceleasi lucruri.

                Comment


                • s-a creat precedent cu delphi... se pare ca valeo bate de departe recordurile

                  Comment


                  • Da , "daca taceam filozof ramaneam".

                    Comment


                    • Originally posted by georgstelsib View Post
                      Da , "daca taceam filozof ramaneam".

                      Comment


                      • Nu mai lauda nimeni "minunea cutiilor de viteza" easy-R? Mda, "v-am zis eu".

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Sunt curios si cat o sa reziste ambreiajul eco ce se pune acum. Sau actuatoarele.
                          Ma miram eu sa faca astia ceva ieftin si bun. Cand colo, au facut o margica.
                          V-am zis si eu.
                          Atentie la data postarii.

                          Comment


                          • Originally posted by Discutii View Post
                            Mda... Imi pare sincer rau pentru neplacerile create de Easy-R. Este inadmisibil ca sa iti bati joc de clientii tai. Esti a patra persoana care are probleme grave cu Easy-R. Ma bucur ca am renuntat la ea si am schimbat comanda si am ales-o tot pe cea clasica, manuala. Acum tot ce sper eu este ca motorul asta 0.9 TCe sa nu fie la fel ca si cutiile astea de viteze. In ce lume traim...

                            In ce lume am ajuns sa traim... O lume in care toate durata de viata a lucrurilor este atent calculata. Consumerism de rahat dar na, asta este doar o componenta a intregului mecanism economic planetar. Suntem multi si trebuie sa ne cheltuim banii pe ceva. Mereu si mereu, pana la moarte. Mereu am intreb cum ar fi aratat o lume in care obiectele, lucrurile sa fie durabile, sa zicem o medie de 40 de ani per masina sau ceva de genul. Toate masinile sa aiba tabla galvanizata (problema ruginii ar fi rezolvata), materialele din care este alcatuit motorul, cutia de viteze, ambreiajul, etc sa fie facute extrem de rezistente, etc. Se poate dar nu se vrea. Practic reciclarea ar fi aproape nula sau la cote cu mult reduse fata de ceea ce este in momentul de fata. In fine...Deja sunt off topic dar nu m-am putut abtine. Suntem niste lacuste, niste simpli viermi cu totii, ne chinuim sa gasim cele mai bune solutii dar din pacate nu le putem avea pe toate. Masina perfecta nu exista pentru ca nu se doreste asta. Exista doar masini si atat. Si luat la rece, am cam uitat care este scopul unei masini fir-ar: acela de a ne duce din punctul A in puntul B. Mai mult de 60-80 km/h nu avem nevoie. Avem racoare vara si caldura iarna. Faruri avem, stopuri avem, frane avem. Acum 116 de ani , un amarat de Daimler nu avea nici macar parbriz si noi vrem de la Dacia sa aiba pretul unei periute de dinti si totodata sa fie dotata si burdusita cu ultimele inventii tehnologice auto ale momentului. Se intampla ca si la Coca Cola versus Pepsi Cola, McDonald's si KFC, Apple versus Samsung, etc. Discutii, discutii, discutii. EI vand, noi cumparam, ei ne dau cu pipeta si noi de acolo avem de unde alege. Practic suntem conditionati si asta e de la nastere pana la moarte. Nu avem de unde sa alegem doar daca suntem miliardari si nici atunci. Pun pariu ca deja exista baterii care pot inmagazina energia si o pot elibera pe parcursul a minim cateva luni dar nu sunt imbecili ca sa le scoata inca pe piata. Trebuie sa ne cheltuim banii pe vechiturile care ne sunt oferite. Toata tehnologia pe care armatele lumii o detin, este cu cel putin 30 de ani in aans fata de ceea ce populatia civila are. Mda... Sunt putin iritat (putin mai mult). Ma mai gandesc uneori si la faptul ca in parcarea oricarui obiectiv turistic din tara asta, se afla una langa alta si un Maybach sau Audi Q nu stiu cat, un Mercedes clasa A,B,C,M, etc dar si Dacia, Lada, Fiat, etc. Oamenii care conduc acele masini viziteaza aceleasi obiective turistice, vad aceleasi peisaje, respira acelasi aer, se bucura de acelasi colt de natura. Unde naiba este diferenta? Totul este in capul nostru, vezi dom'le, ne pastram statutul. Ce statut? Sper ca ati inteles ideea. Ca ajungi mai repede, ca nu auzi zgomote de afara in habitaclu, ca ai nu stiu cate comenzi pe volan sau pe portiera sau mai stiu eu ce, nu asta este important. Am pierdut din vedere lucrurile cu adevarat mai importante. Bine spunea un german intr-un test auto facut cu Stepway: Ccosta 12.000 de euro dar pentru banii astia primiti ceva corect. Cu inca 12.000 de euro pe care i-ati putea da pe un alt model de masina, ati putea sa mergeti in cateva vacante si concedii minunate." Nu vreau sa zic acum ca Dacia este un etalon sau ca nu merita daca avem bani sa cumparam si alte marci de masini cu mult mai scumpe insa am vrut sa subliniez ceva: discutiile astea interminabile nu duc nicaieri. Am ajuns sa fim nefericiti chiar si in momentul alegerii unei masini. Luam decizia uitandu-ne cu jind la alte masini pe care nu ni le permitem. Desi avem o masinuta noua, tot suntem nemultumiti si nefeticiti. Mai bine sa ramanem ancorati in realitate si sa incercam si vom si reusi ca sa fim fericiti si multumiti cu ceea ce avem si cand decizia este luata, sa ne bucuram de lucrul ales cu toata fiinta si sa nu mai aplecam urechea la spusele altor oameni care inca nu au experimentat linistea asta interioara. Trebuie sa traim si sa gandim mai simplu decat o facem acum. Am ajuns la fel de complecsi ca si motoarele de ultima generatie care cu toate astea nu sunt cu mult mai mai fiabile decat cele simple, facute din materiale durabile si care aveau scopul ca sa ne duca mai rapid la destinatie (rapid in comparatie cu calul si caruta).
                            Adevărat până la ultimul semn de punctuație!
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • Oamenii care conduc acele masini viziteaza aceleasi obiective turistice, vad aceleasi peisaje, respira acelasi aer, se bucura de acelasi colt de natura. Unde naiba este diferenta?
                              Diferenta e de siguranta.
                              Unii si-o permit, altii nu. Unii ajung intregi la obiectivele turistice, fara dureri de spate, altii doar ajung. Sau, in caz de accident grav, nu mai ajung deloc.
                              Asa si cu Easy-R, nu poti face supa de homar folosind crabi. Ieftineala ramane ieftineala.
                              Last edited by mr.K; 13 May 2017, 18:26.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Diferenta e de siguranta.
                                Unii si-o permit, altii nu. Unii ajung intregi la obiectivele turistice, fara dureri de spate, altii doar ajung. Sau, in caz de accident grav, nu mai ajung deloc.
                                Asa si cu Easy-R, nu poti face supa de homar folosind crabi. Ieftineala ramane ieftineala.
                                Nu te contrazic in totalitate insa daca este sa fim realisti, testele alea de siguranta se fac la anumite viteze si in anumite conditii controlate. Daca treci peste 80 km/h si intalnesti ursoaica pe Clisura Dunarii si te afli intr-un Volvo ultra sigur dar lovesti parapetii aia de beton si mai stiu eu ce masina din fata, tot la ce ma pot gandi este ce cuvant sa aleg dintre: pilaf, marmelada sau muci.
                                Chestia cu siguranta este pur si simplu teoretica, tocmai pentru ca in urma unui accident petrecut in viata reala, in conditii reale, ei bine atunci toti factorii implicati trebuie luati in calcul: existenta ierbii, cat de umeda era iarba, pietrisul mai fin sau cine stie ce dare de nisip fin care instant iti transforma masina intr-un bob profesionist, forma pietrelor mari sau ai posibililor parapeti din piatra ale caror colturi iti pot taia anvelopele mai precis decat sabia lui Blade, si nu in ultimul rand un ciot de copac sau cine stie ce fier indreptat spre masina si care se afla la nivelul capului. Pai ala iti penetreaza capatana la fel: chiar daca esti intr-un mercedes sau in Dacia 500. Banuiesc ca parbrizele nu sunt din adamantium transparent. Parbrizele sunt parbrize. Si daca tot sunt putin sarcastic pai pana si un grup amarat de limacsi care traversau strada in drumul lor spre niste pasuni
                                pline de buruieni mai proaspete, iti pot schimba cursul masinii si ti-o pun pe pilot automat tocmai spre cel mai adanc sant posibil. Nu ati vazut niciodata accidente dintre o masina mai mica si mai slaba ca stele la testele EuroNCAP si una care avea stele si pe parbriz de sigura ce era si culmea cea din urma era mai sifonata decat prima? Asa ca, zic eu daca un smenar cu BMW ce are 160 de km la ora intra frontal intr-un sarac ce isi conducea Loganul cu 85 km/h, credeti ca smenarul dupa impact iese din masina si isi cauta ghiulul in timp ce ala cu Loganul isi numara coastele imprastiate pe capota? Realitatea va fi una cat se poate de sumbra: smenarul din BMW va incerca sa dea cu ghiocul, el fiind deja infipt bine cu capul intre matele loganistului.
                                Last edited by Discutii; 13 May 2017, 19:02.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google