Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In legatura cu siguranta vezi formula lui Einstein : E=mc2
    Oare de ce un glont atat de mic si si usor poate strapunge un blindaj de 5 mm ?
    Cautati in formula , este din cauza acceleratiei . Formula este valabila si pentru masini . Nici un tanc nu scapa nevatamat la 80km/h atunci cand se loveste de un masiv zid de beton total necompresibil , cu atat mai putin o mica masina . Sistemele de siguranta ,pasive si active au limite mici , de pana la 60 km/h . Ati vazut cum se fac dupa o ciocnire violenta ? Pana si masivele TIR-uri ies destul de sifonate dintr-o ciocnire cu o mica masina dar cu o viteza mult mai mare decat a TIR=ului.
    Salutare baieti . Nu va bazati pe sistemele de siguanta ale BMV,Audi si nici chiar liderul Volvo . Bafta si prudenta.

    Comment


    • Loganul nu e in stare sa tina o curba luata in forta, ce vorbim noi de rezistenta la impact?
      Ideea e ca ai sanse mai mari sa ajungi la destinatie nevatamat intr-un Volvo, decat intr-un Logan.
      Totul e relativ, n-am zis nimic absolut.

      Tot asa, in mod relativ, Logan e o masina ieftina fata de altele, in mod absolut, e o masina scumpa pentru valoarea intrinseca.

      Iar Easy-R, e fix tichia de margaritar.

      Comment


      • Salutare tuturor! Am urmarit postarile voastre si deja ma intreb daca problemele cu Easy R reprezinta "un caz izolat" sau chiar este o problema generala iar cei de la Dacia n-au facut nimic pana acum.
        Cei de la Dacia mi-au spus ca poate sunt cazuri izolate pentru ca ei nu stiu despre aceste probleme de la Easy R, motiv pentru care nu s-a facut o "rechemare" in service a tuturor masinilor! Consider ca, daca se manifesta aceasta problema la toti utilizatorii, pana acum trebuia sa faca chemare in service (se face anul de cand au pus aceasta cutie).
        Am condus si eu un S. Stepway 2016 cu Easy R (Autocobalcescu) si trepida ca toate cele timp de vreo 5minute, apoi mergea normal. In alta zi cand l-am condus, mergea normal (cred ca avea 10k km daca nu gresesc).

        Pentru cei care aveti probleme cu Easy R, sunt curios daca ati condus masina cu sistemul stop start pornit. Inca nu am aflat oficial ce inseamna pozitia D si frana apasata; nu mi-au raspuns daca aceasta combinatie este tot una cu ambreiaj apasat continuu la o cutie manuala, aspect care va duce automat la uzura prematura a unui ambreiaj de aceeasi calitate ca cel de la cutia manuala.

        Daca exista utilizatori/daca aveti cunosinte care folosesc Easy R cu mai multi KM, un 50k acolo si este totul in regula, va rog sa-mi spuneti!

        In orice caz, parerea mea este ca, daca exista aceasta problema generala, vor fi chemate in service toate masinile si vor pune un ambreiaj de calitate pana la urma (nu cred ca le convine sa tot schimbe ambreiajul din 10k in 10k km); important este ca utilizatorii sa nu se mai ia dupa ei/sa accepte aberatii de genul (asa fac toata/sunt normale trepidatiile etc pana pica de tot ambreiajul), astfel vor face interventiile necesare pentru a remedia aceste probleme.

        PS: Am comandat un S Stepway cu Easy R!

        Comment


        • Si eu am vrut aceasta cutie...mi se parea super ok ca sa nu mai mestec in cutie si poate asa se apuca si sotia de condus, macar la ore in care soseaua e libera. Am citit in schimb acest topic si am renuntat urgent la cutie. De ce?
          - are putin timp de cand a fost lansata asa ca...nu stim inca ce probleme are
          - nu imi satu rau in buzunar 500 EUR
          - nu vreau, ca in caz de probleme, sa imi desfaca astia masina noua

          Mai gandeste-te daca vrei sa faci experimente pe banii tai. Stiu, acum ai vrea sa vina 10 oameni care au aceasta cutie, au facut 50.000 de km si nu au nicio problema.
          Mai este un aspect. De regula, daca omul nu are probleme, nu cauta topicuri cu probleme referitoare la aceasta cutie....si drept urmare, sunt mai putini cei care vor spune ca nu au probleme.

          Comment


          • Eu am condus vreo 5 masini cu Easy R, de mai multe ori (diesel+benzina) si doar la una, o singura data, am intalnit problema cu trepidatiile. Am condus TCE si fara Easy R si totul mergea perfect, la fel ca la celelalte cu Easy R.

            Presupun ca, garantia extinsa, acopera si cutia de viteze cu tot kit-ul respectiv, nu? Fie ca va ramane Easy R fie ca ma voi razgandi, as vrea sa extind garantia!

            Pe mine nu m-ar deranja ca merg cu ea in service si rezolva o problema chiar si la masina noua (asta e, se mai intampla sa apara cate o problema); m-ar deranja daca aceasta problema este la nivel general iar cei de la dacia nu fac nimic pentru noile masini care ies din fabrica cu aceasata cutie, ceea ce inseamna ca oamenii trebuie sa stea cu masina "noua" in service! Daca as stii ca asta-i adevarul, deja as anula comanda de tot de la Dacia!

            Comment


            • Din câte am citit pe forum, la easy r, garantia include si ambreiajul, ceea ce nu se intampla la cea manuala.
              Iti doresc multa bafta cu mașina. Eu am luat decizia. Nu am condus cu easy r insa mi-ar place.

              Comment


              • O sa incerc sa obtinun raspuns oficial si del a Dacia cu privire la garantia normala si cea extinsa. Ar fi bine ca si garantia extinsa pana la 5 ani sa acopere kit-ul de ambreiaj; in 5 ani rezolva ei problemele ;) mai putin placut este ca stai cu ea prin service (daca intr-adevar problemele mentionate prin forum se intalnesc la majoritatea masinilor cu Easy R). Mie imi place cum merge cu Easy R; pentru nevoile mele este perfecta avand in vedere si costul. Multa bafta si tie!

                Comment


                • Originally posted by S Stepway View Post
                  PS: Am comandat un S Stepway cu Easy R!
                  Salut! Si eu am comandat acum 2 luni aceeasi masina si aceeasi configuratie (Easy-R). Am scris si aici si in alta parte despre faptul ca am testat de doua ori masina si nu mi-a placut. Motivele le-am scris acolo.
                  Acum o saptamana, cam asa am renuntat la Easy-R si am refacut comanda pentru o cutie manuala.
                  Nu doresc sa te influentez cu ceva si trebuie sa faci cum simti tu ca este bine insa deja sunt 4 cazuri de care am citit ca au probleme cu cutia. Acum 3 zile unui posesor de Easy-R, cutia nu ii mai intra in R si a trebuit sa mearga cu ea in service. Avea doar 16.000 de km. Na...Nu vreau sa tot o tin ca o placa stricata ca aceasta cutie robotizata e naspa sau mai stiu eu ce. Nu o blamez dar nici nu pot sa o laud ( asta este valabil pentru mine), din experienta avuta cu ea. Daca doresti sa vezi o Easy-R detinuta de un posesor din Spania iti dau mai jos un link. Acest om nu a avut pana acum probleme cu ea si a supus-o cam tuturor conditiilor de drum: pante, rampe, drumuri de tara cu niste gropi destul de mari, hartoape,autostrada,in oras, pe ploaie, etc.

                  Aici sunt toate filmarile lui cu masina.

                  Comment


                  • Cea a spaniolului e 1.5DCI...

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by SoNyKeL View Post
                      Cea a spaniolului e 1.5DCI...
                      Ai dreptate. Atunci uita-te aici:
                      videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                      Ambreiaj terminat la 84.000 km. 1.5 dCi.
                      Si asta e din Brazilia unde Easy-R este de ceva vreme.
                      La minutul 3:10 chiar spune despre trepidatiile enervante ce provin de la sistemul asta si se rasfrang asupra ambreiajului.
                      Last edited by Discutii; 14 May 2017, 17:13.

                      Comment


                      • si izi R e altfel la dizel sau cum /

                        Comment


                        • Originally posted by anton.dan View Post
                          si izi R e altfel la dizel sau cum /
                          Pai se pare ca nu conteaza ca e TCe sau dCi , benzina sau diesel sau ca principiul de functionare e diferit. Asta tot spun: sistemul asta format din doua actuatoare si inca un computer acolo, iti cam bulesc ambreiajul, fie el montat pe o benzinara sau pe una cu motorina. Din cate am citit pe aici si prin alte parti, nimeni nu a putut sa spuna scurt si la obiect si din sursa sigura ( de preferabil niste mecanici Dacia sau ingineri): dom'le ambreiajul este apasat si cand masina se afla oprita la semafor si chiar daca tu stai cu piciorul pe frana. Pana nu aflam chestia asta, pana atunci asta banuim mai multi: ambreiajul se duce pe apa sambetei tocmai pentru ca este folosit pana si in stationare.
                          Daca in timp se va afla informatia si se va dovedi ca eu (in cazul asta) am gresit cu supozitia, o sa fiu dispus imediat sa imi retrag afirmatiile si imi voi face o mea culpa demna de un Oscar.
                          Last edited by Discutii; 14 May 2017, 17:39.

                          Comment


                          • Originally posted by georgstelsib View Post
                            In legatura cu siguranta vezi formula lui Einstein : E=mc2
                            Formula asta doar spune ca un corp aflat in miscare genereaza energie cinetica aflata in raport direct cu masa lui si viteza de deplasare. (asta asa pe scurt ...)

                            Originally posted by georgstelsib View Post
                            Oare de ce un glont atat de mic si si usor poate strapunge un blindaj de 5 mm ?
                            Din cauza vitezei de rotatie. Daca un glont nu ar avea miscare de rotatie pur si simplu s-ar aplatiza la contactul cu blindajul.

                            Originally posted by georgstelsib View Post
                            Cautati in formula , este din cauza acceleratiei .
                            In formula nu exista acceleratie doar (E)nergie, (m)asa si (c) viteza^2 (ce reprezinta defapt un spatiu). Formula prezinta doar o relatie.

                            ~~~~

                            Originally posted by mr.K
                            Totul e relativ, n-am zis nimic absolut.
                            Cand spui ca totul este relativ trebuie sa spui si la ce te raportezi altfel afirmatia este nula (adica nu mai exista componentat relativa si devine absoluta).

                            ~~~~

                            Originally posted by anton.dan
                            si izi R e altfel la dizel sau cum /
                            Ambreiajul e actionat hidraulic.

                            ~~~~

                            @Discutii: si ce conteaza cum `tine` ambreiajul in stationare? Cat timp este apasat nu se intampla nimic nici cu discul nici cu placa. Momentul actionarii (frecarii discului) creeaza uzura.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by Silviu View Post
                              @Discutii: si ce conteaza cum `tine` ambreiajul in stationare? Cat timp este apasat nu se intampla nimic nici cu discul nici cu placa. Momentul actionarii (frecarii discului) creeaza uzura.
                              Pai la aia ma si refeream. Ma rog nu sunt atat de tehnic precum altii dar asta era si ideea.

                              Comment


                              • Originally posted by Discutii View Post
                                ambreiajul ... este folosit pana si in stationare.
                                ambreajul este apasat ( decuplat ) asta e evident, altfel masina nu ar sta pe loc; ambreiaj " ridicat sau analogie cu pedala ridicata " adica cuplat, motorul cuplat la cv/transmisie masina ruleaza. La ambreiaj "decuplat / analog pedala apasata" se uzeza decit rulmentul de presiune, uzura la placile de frictiune ( ferodouri ) de pe disc apare la patinarea ambreiajului, daca calculatorul cv robotix cit timp tine patinat, daca patineaza mult atunci uzeaza discul ,daca patineaza putin atunci tremura, asa vad eu chestia asta.
                                Last edited by anton.dan; 14 May 2017, 18:14.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google