Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,

    Masina a avut doar 3 ani garantie, si a expirat in iulie 2020, am apelat deja la Vocea Clientului, singura lor recomandare a fost sa ma indrume catre o alta reprezentata service Dacia, in cazul in care nu sunt multumit de constatare. Eu nu contest experienta inginerului service care mi-a evaluat masina de 2 ori, si cred ca apeland la alt service rezultatul va fii identic, nu am erori nu se poate repara. Operatorul Call Center mi-a spus ca nu poate sa-mi garanteze ca un reprezentant Dacia ma va contacta pentru a stabili un plan de remediere.

    Am inceput discutiile si am apelat la o casa de avocatura pentru a incepe instumentarea unui dosar cu speta Viciu ascuns, intrucat la ansamblul cutie de viteze pe perioada garantie s-a intervenit de nenumarate ori insa cutia in continuare prezinta defecte in functionare. Sunt paragrafe si articole in lege in care Vanzatorul in cazul de fata Dacia, nu este exonerat de Garantie daca pe perioada garantiei defectul nu a fost remediat, si in afara perioadei de garantie daca defectul reapare sub forma unui viciu ascuns grav Vanzatorul are obligatia sa remedieze acest lucru.

    Eu saptamana acesta am experiente urate, grave, mi-a decuplat masina din viteza intr-o depasire, norocul meu a fost ca depaseam o masina de pe banda1 trecand pe banda2 (aveam doua benzi cu acelasi sens) cand in dreptul masinii depasite masina a decuplat si m-a lasat fara putere am primit mustrari serioase de la colegul din spatele meu care facea o manevra identica. Pe drumul Pitesti - Albota la urcarea unui deal pe banda 1 masina decupeaza ma lasa fara putere in spatele meu un tir de mare tonaj, eram in drum catre reprezentanta si exemple mai am mai am insa concluzia masina este un real pericol nu mai trebuie expoatata pana nu se remediaza defectul, de vandut... nu pot sa o vand nu este o masina sigura pentru viitorul proprietar.
    Practic cei 10700 Euro investiti in 2017 in masina s-au dus momentan pe apa Sambetei!

    Scriu pe acest forum din doua motive:
    1. acele trepidatii pot duce in timp si la defectiuni mai grave daca sunt ignorate - este doar o supozitie bazata pe exemplul meu
    2. daca sunt colegi care doresc sa se alature initiativei de a da in judecata Dacia pentru a primi un raspuns clar legat la acest fenomen generat de "legendara" cutie Easy-R JS3

    Dacia are un nou program Trade-In, vii cu masina ta, Dacia o evalueaza si cu banii primiti pe evaluare se considera un avans pentru noua masina Dacia.

    Stiti ce mi-a spus baiatul de la Dacia Vanzari ca nu evalueaza masini Dacia Easy-R pentru ca sunt cunoscute problemele. Pe scurt Dacia stie ca a produs un gunoi de masina si refuza rascumpararea.

    In situatia acesta vom ajunge toti cei aflati pe acest forum posesori de JS3, unii mai sunt in garantie alti nu, pret de revanzare la pret de epava, eu personal ma simt inselat/furat de Dacia, nu pot sa concep ca la banii dati pot utiliza masina doar 4 ani si maxim 50,000KM, nu este masina de unica folosinta.

    Comment


    • Gil26 - nu stiu cine ar putea sa faca o diagnoza corecta, daca un inginer service Dacia cu ani de experienta pe aceste modele, cu tool diagnoza profesionala DACIA si licenta software cu cont de access la cloud-ul privat Dacia de unde poti acesa toate manualele si baza de date cu defecte.
      Masina are un comportament ciudat, exemplu: mergi in regim de 50KM/h treapta 4 se produce defectul, masina ramane pornita, aceleratie functionala, levier functional afiseaza schimbarea treptelor, daca in conditii de siguranta reusesti sa ai rabdare sa reduci viteza la 10 km/h masina cupleaza apoi in treapta 1, martorul din bord dispare la oprirea contactului, ca sa-i fac sa ma rotesc in jurul service-ului pana se reproduce?

      aurbrz - nu am verificat bateria, insa merita incercat, nu da semne ca nu mai are juice, nu palpie bordul, nu licare, la plecare starter-ul pleaca frumos. Am un centru de vanzare acumulatori auto aproape in Militari am sa-i rog sa-mi testeze bateria.
      Last edited by mstehnic; 12 August 2021, 10:05.

      Comment


      • Eu am avut o perioada mai la inceputul pandemiei cand faceam doar drumuri scurte. Ora de la MediaNav aparea la prima pornire 12:00, iar dupa 5 secunde, revenea la ora pe care am avut-o la ultima oprire a masinii. Bineinteles, se regla apoi dupa ce GPS-ul devenea disponibil si ramanea corecta la opriri scurte. De vreo 4-5 luni de cand am revenit la traseele normale (mai lungi) nu mi s-a mai intamplat. Cand se intampla problema am verificat cu ELM-ul si aveam tensiune cam 11,5 V. Probleme cu alte erori la cutie n-am avut.

        Comment


        • Datele de la ELM cu ce le citesti? Caut o aplicatie pe Android care sa logeze local aceste date ca apoi sa le import intr-un excel pentru prelucrare de grafice pentru a fi mai usor de citit/interpretat.

          Comment


          • Pai sunt 2 aplicatii pentru Android: ECU Tweaker si PyClip. Insa nu stiu in ce masura poti sa exporti automat cu ele, pentru ca sunt destul de simplificate.
            S-ar putea sa ai nevoie de un program PC, gen DDT4all. Colegul Gil26 poate sa te ajute mai mult aici.

            Comment


            • Daca martorul "dispare" la oprirea motorului si cei din reprezentanta au spus ca nu sunt erori (iar acestea sunt de mai multe tipuri) cred (doar o parere atat si nimic mai mult) ca ar fi bine daca s-ar putea face diagnoza inainte de oprirea motorului.
              Bateria poate sa fie o cauza (actuatoarele sunt destul de mari "consumatoare") dar nu numai. Anomaliile acestora am mai scris ca sunt importante (unele tin chiar si de siguranta), si pe acest topic au mai fost doi colegi care le-au detaliat (cauze\efecte diferite) si cred ca trebuie urmarite in functionare, dar desigur ca fiecare procedeaza asa cum stie\doreste (au mai fost si cateva mici polemici legate de subiect).
              Numai de bine!

              Comment


              • La cum a povestit colegul, eu am inteles ca masina e imobilizata cand i se intampla. Deci, ramane doar sa o transporte pe platforma cu motorul pornit pana la reprezentanta, sau daca poate opri in conditii de siguranta sa citeasca singur erorile. Cred ca a doua varianta e mult mai ieftina si la indemana.

                Comment


                • Masina imobilizata (dar si eroare memorata) a avut un alt coleg, in cazul acesta insa:
                  Masina are un comportament ciudat, exemplu: mergi in regim de 50KM/h treapta 4 se produce defectul, masina ramane pornita, aceleratie functionala, levier functional afiseaza schimbarea treptelor, daca in conditii de siguranta reusesti sa ai rabdare sa reduci viteza la 10 km/h masina cupleaza apoi in treapta 1, martorul din bord dispare la oprirea contactului, ca sa-i fac sa ma rotesc in jurul service-ului pana se reproduce?

                  Comment


                  • Last update, pe un tester multimarca la un service non Dacia, am erori logate si multe, pom de craciun chiar
                    Attached Files

                    Comment


                    • Cat de "last update" este acesta, pana acum:
                      nu stiu cine ar putea sa faca o diagnoza corecta, daca un inginer service Dacia cu ani de experienta pe aceste modele, cu tool diagnoza profesionala DACIA si licenta software cu cont de access la cloud-ul privat Dacia de unde poti acesa toate manualele si baza de date cu defecte...
                      Dar erorile prezentate "au sena", regret ca nu pot acum (concediu) sa iti prezint descrierea lor detaliata si mai ales modul de remediere, poate ceilalti colegi insa te pot ajuta (insa cei de la Dacia ar trebui sa o faca mult mai bine).

                      Comment


                      • LE: nu am putut edita, am dorit sa scriu ca au sens (explica cele detaliate anterior de catre coleg) si raman la parerea ca ar fi bine daca s-ar face si o diagnoza in functionare (ar putea sa fie doua lucruri diferite si cred destul de interesante si pentru ceilalti colegi cu Easy-R).

                        Comment


                        • Pai este o diagnoza realizata acum 30 de minute, cu raportul in brate merg acum inapoi la service-ul Dacia sa rulam diagnoza cu testerul dedicat pentru Dacia. Pentru mine, codurile nu spun mult, probabil pentru un specialist este un punct de plecare, si au sens.

                          Oricum masina incepe sa genereze erorile frecvent, probabil ca piesa/senzorul isi va da sfarsitul si voi putea sa inlocuiesc piesa.


                          Gil26 , asta doresc sa fac acum, masina este in drum spre service-ul dacia pentru diagnoza care mereu s-a realizat in regim de functionare cu teste de drum de aproape 1 ora. Si... DA, nu m-as fi asteptat ca un tester multimarca sa descopere ce un tester dedicat Dacia nu a reusit. Eu cred ca aceste erori nu s-au logat in baza de date a masinii pe 10 si 11 August cand masina a fost in reprezentanta. sunt doar supozitii

                          Voi incerca la sfarsit sa public si raportul de test de la Dacia si cu putin noroc si rezolutia!

                          Sper ca pe viitor cei care vor trece prin experiente similare sa cheltuiasca mai putin pe reparatie pe baza acestor postari, eu am deja 4 plati facute pe diagnoze, urmeaza in curand si costurile de reparatie.

                          Va multumesc pentru postari si suport!
                          Attached Files

                          Comment


                          • Originally posted by mstehnic View Post
                            Last update, pe un tester multimarca la un service non Dacia, am erori logate si multe, pom de craciun chiar
                            Nu se văd erorile, că nu sunt
                            - injecție e normal, pentru că transmisia raportează probleme
                            - Abs idem injecție
                            - uch - cineva s-a jucat la/cu senzorul de curet de pe borna minus
                            - cutie : senzorul de turatie de pe cutie a dat info diferite de cele asteptate/ raportate la rpm motor, = recalibrare kiss point și urmarit live.

                            În plus ultima versiune e 43.25
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Pe diagnoza dacia s-a constatat problema la senzorul de turatie, recomandare schimbare senzor de viteza la cutie, nu am fost informat de efectuarea unei calibrari kiss point (deci nu s-a facut).

                              Astept sa vina senzorul maine este programata pentru montaj, insa acest senzor cred ca este respunzator si de afisarea vitezei in bord, viteza este afisata ok, nu mai conteaza

                              Comment


                              • Viteza mașinii o dă ABS-ul via can, senzorul indicat e doar pentru logica cutiei
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google