Salut,
Masina a avut doar 3 ani garantie, si a expirat in iulie 2020, am apelat deja la Vocea Clientului, singura lor recomandare a fost sa ma indrume catre o alta reprezentata service Dacia, in cazul in care nu sunt multumit de constatare. Eu nu contest experienta inginerului service care mi-a evaluat masina de 2 ori, si cred ca apeland la alt service rezultatul va fii identic, nu am erori nu se poate repara. Operatorul Call Center mi-a spus ca nu poate sa-mi garanteze ca un reprezentant Dacia ma va contacta pentru a stabili un plan de remediere.
Am inceput discutiile si am apelat la o casa de avocatura pentru a incepe instumentarea unui dosar cu speta Viciu ascuns, intrucat la ansamblul cutie de viteze pe perioada garantie s-a intervenit de nenumarate ori insa cutia in continuare prezinta defecte in functionare. Sunt paragrafe si articole in lege in care Vanzatorul in cazul de fata Dacia, nu este exonerat de Garantie daca pe perioada garantiei defectul nu a fost remediat, si in afara perioadei de garantie daca defectul reapare sub forma unui viciu ascuns grav Vanzatorul are obligatia sa remedieze acest lucru.
Eu saptamana acesta am experiente urate, grave, mi-a decuplat masina din viteza intr-o depasire, norocul meu a fost ca depaseam o masina de pe banda1 trecand pe banda2 (aveam doua benzi cu acelasi sens) cand in dreptul masinii depasite masina a decuplat si m-a lasat fara putere am primit mustrari serioase de la colegul din spatele meu care facea o manevra identica. Pe drumul Pitesti - Albota la urcarea unui deal pe banda 1 masina decupeaza ma lasa fara putere in spatele meu un tir de mare tonaj, eram in drum catre reprezentanta si exemple mai am mai am insa concluzia masina este un real pericol nu mai trebuie expoatata pana nu se remediaza defectul, de vandut... nu pot sa o vand nu este o masina sigura pentru viitorul proprietar.
Practic cei 10700 Euro investiti in 2017 in masina s-au dus momentan pe apa Sambetei!
Scriu pe acest forum din doua motive:
1. acele trepidatii pot duce in timp si la defectiuni mai grave daca sunt ignorate - este doar o supozitie bazata pe exemplul meu
2. daca sunt colegi care doresc sa se alature initiativei de a da in judecata Dacia pentru a primi un raspuns clar legat la acest fenomen generat de "legendara" cutie Easy-R JS3
Dacia are un nou program Trade-In, vii cu masina ta, Dacia o evalueaza si cu banii primiti pe evaluare se considera un avans pentru noua masina Dacia.
Stiti ce mi-a spus baiatul de la Dacia Vanzari ca nu evalueaza masini Dacia Easy-R pentru ca sunt cunoscute problemele. Pe scurt Dacia stie ca a produs un gunoi de masina si refuza rascumpararea.
In situatia acesta vom ajunge toti cei aflati pe acest forum posesori de JS3, unii mai sunt in garantie alti nu, pret de revanzare la pret de epava, eu personal ma simt inselat/furat de Dacia, nu pot sa concep ca la banii dati pot utiliza masina doar 4 ani si maxim 50,000KM, nu este masina de unica folosinta.
Masina a avut doar 3 ani garantie, si a expirat in iulie 2020, am apelat deja la Vocea Clientului, singura lor recomandare a fost sa ma indrume catre o alta reprezentata service Dacia, in cazul in care nu sunt multumit de constatare. Eu nu contest experienta inginerului service care mi-a evaluat masina de 2 ori, si cred ca apeland la alt service rezultatul va fii identic, nu am erori nu se poate repara. Operatorul Call Center mi-a spus ca nu poate sa-mi garanteze ca un reprezentant Dacia ma va contacta pentru a stabili un plan de remediere.
Am inceput discutiile si am apelat la o casa de avocatura pentru a incepe instumentarea unui dosar cu speta Viciu ascuns, intrucat la ansamblul cutie de viteze pe perioada garantie s-a intervenit de nenumarate ori insa cutia in continuare prezinta defecte in functionare. Sunt paragrafe si articole in lege in care Vanzatorul in cazul de fata Dacia, nu este exonerat de Garantie daca pe perioada garantiei defectul nu a fost remediat, si in afara perioadei de garantie daca defectul reapare sub forma unui viciu ascuns grav Vanzatorul are obligatia sa remedieze acest lucru.
Eu saptamana acesta am experiente urate, grave, mi-a decuplat masina din viteza intr-o depasire, norocul meu a fost ca depaseam o masina de pe banda1 trecand pe banda2 (aveam doua benzi cu acelasi sens) cand in dreptul masinii depasite masina a decuplat si m-a lasat fara putere am primit mustrari serioase de la colegul din spatele meu care facea o manevra identica. Pe drumul Pitesti - Albota la urcarea unui deal pe banda 1 masina decupeaza ma lasa fara putere in spatele meu un tir de mare tonaj, eram in drum catre reprezentanta si exemple mai am mai am insa concluzia masina este un real pericol nu mai trebuie expoatata pana nu se remediaza defectul, de vandut... nu pot sa o vand nu este o masina sigura pentru viitorul proprietar.
Practic cei 10700 Euro investiti in 2017 in masina s-au dus momentan pe apa Sambetei!
Scriu pe acest forum din doua motive:
1. acele trepidatii pot duce in timp si la defectiuni mai grave daca sunt ignorate - este doar o supozitie bazata pe exemplul meu
2. daca sunt colegi care doresc sa se alature initiativei de a da in judecata Dacia pentru a primi un raspuns clar legat la acest fenomen generat de "legendara" cutie Easy-R JS3
Dacia are un nou program Trade-In, vii cu masina ta, Dacia o evalueaza si cu banii primiti pe evaluare se considera un avans pentru noua masina Dacia.
Stiti ce mi-a spus baiatul de la Dacia Vanzari ca nu evalueaza masini Dacia Easy-R pentru ca sunt cunoscute problemele. Pe scurt Dacia stie ca a produs un gunoi de masina si refuza rascumpararea.
In situatia acesta vom ajunge toti cei aflati pe acest forum posesori de JS3, unii mai sunt in garantie alti nu, pret de revanzare la pret de epava, eu personal ma simt inselat/furat de Dacia, nu pot sa concep ca la banii dati pot utiliza masina doar 4 ani si maxim 50,000KM, nu este masina de unica folosinta.
Comment