Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ mstehnic, in primul rand multumim pentru update, orice detaliu pe care il oferi poate sa fie interesant si util celorlati colegi. Din cate se pare nu ai primit ajutorul solicitat (chiar si contracost), problema ta nu cred ca este una simpla de rezolvat, dovada si neputinta celor din reprezentanta la care ai apelat in repetate randuri sau chiar si din service unde ai facut acele diagnoze. Neavand alte date cred (doar o simpla parere atat si nimic mai mult) ca este destul de greu de identificat cauza, eu ti-as sugera totusi sa achizitionezi o interfata (detalii gasesti si pe forum), sa instalezi un program dedicat si sa iti faci singur o diagnoza in functionare (poti sa primesti si ajutor referitor la asta) si mai ales cand apare defectul, te va ajuta (si nu doar cu problema asta).

    Cam aceeasi problema a detaliat-o si un alt user pe un alt forum, link-ul nu este acceptat aici asa ca voi cita ceea ce a scris, din pacate nu a primit vreun raspuns, insa cred ca si acest caz este interesant:
    Salutari,
    Am si eu un Logan 2 Prestige cu Easy-R din 2017, cu vreo 18.000 km, semi-automata. Acum ceva timp mi s-a aprins, in mers, martorul luminos multifunctional, in timp ce afisajul de treapta de viteza alterneaza intre a afisa treapta si un semnal cu trei linii paralele orizontale. Puteti vedea aici: https://www.youtube.com/watch?v=7i6s47gxn1E
    Ca si comportament, masina pare ca intra in neutru, si nu merge bagata din nou in viteza; continua sa mearga, dar decelereaza treptat. Dupa ce opresc si pornesc motorul, eroarea si martorul raman, dar masina merge si trece in trepte superioare singura. Daca opresc masina si o las cateva ore, dupa ce o pornesc din nou, martorul si eroare dispar.
    Am fost cu ea la service, dar nu sunt in Romania, si experienta cu Dacia este destul de limitata. Mai rau, de fiecare data cand am dus-o, cu toate ca puteau citii erorile in calculator, masina mergea ok; chiar a mers tehnicianul 100km cu ea si nu a reusit sa replice problema. Au incercat urmatoarele, in ocazii diferite:
    - update de soft;
    - schimat schimbatorul;
    - update de soft special facut de la Renault;
    Ultima a parut sa functioneze pentru o perioada; au zis ca au vorbit cu cei de la Renault si au zis ca softul ce schimba treptele "pierde" in ce treapta e si trece in neutra ca fail-safe. Oricum, nu a tinut mult si iar mi-a aparut eroarea. Inainte sa o duc din nou in service, voi v-ati confruntat cu ceva similar?
    Last edited by Gil26; 18 August 2021, 21:04.

    Comment


    • Dacia a "retras" EasyR-ul (inclusiv JS3), din pacate insa problemele acestei transmisii au ramas. Nu s-a mai postat de ceva timp pe acest topic, dar cat de curand vor apare date informatii "experiente" etc. noi. Putintica rabdare.

      Comment


      • Pe forumul german, un neamt sustine ca a primit pe garantie un schimb cu un disc Sachs ramforsat. Nu stiu cat de credibila e informatia.

        Comment


        • Daca chiar este asa atunci cred ca ar fi interesant si daca a rezolvat problema sau pentru cat timp\km (de recitit si blogul userului rus care si-a schimbat cotracost ambreiajul cu unul Sachs)

          Comment


          • @nickey1982, pune te rog link cu neamtul cu kitul Sachs ramforsat. A dat vreun cod de kit ambreiaj complet?
            eventual si blogul acelui rus

            Comment


            • cum merge cutia de viteze easy r a lui gabrieln2016 de pe Sandero Stepway?

              Comment


              • Daca te intereseaza vezi atasat sau poti sa citesti aici: https://www.dacianer.de/threads/kupp....25651/page-75 (vezi si postul #1126 cu 126k km fara probleme )
                Attached Files

                Comment


                • Pacat ca nu zice codul la Skf, nemtii.
                  Observ ca autokarma este mai ieftin decât targuldepiese.ro, trag un semnal de alarma ptr cine vrea sa isi repare masina . Eu nu am studiat prea mult în vara de lene, asta e.
                  Nu stiu, dar se găsește un singur kit Sachs,3000950677 sper sa nu spun o prostie, las aici link
                  https://www.autokarma.ro/piese-autom...zl3HgJmVuqk%2C

                  Daca alt coleg gaseste alt cod de Sachs pentru cutia robotizata JS3 poate sa contribuie cu link, fara certuri
                  Last edited by pistritu; 28 September 2021, 07:06.

                  Comment


                  • rulmentul de presiune separat Sachs, in functia de diametrul conductei.Sunt 2 modele. Nu dețin alte detalii, poate contribui colegii
                    Catalog online piese de schimb pentru DACIA SANDERO II [10.2012 - ...] hatchback - TCe 90 66 KW - H4B 400 - Ambreiaj - Rulment de presiune ambreiaj! Gasiti si comandati acum piese de schimb noi, aftermarket sau originale, la preturi avantajoase!

                    Comment


                    • Rulmentul ăla, "hidraulic" e pentru JH3 la JS3 ai rulment clasic !
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Iar pentru JS3 s-a oferit (cu generozitate, multumim) codul OE al rulmentului de presiune inca de pe la inceputul topicului, plus cele pt actuatoare, ambreiaj, etc.

                        Comment


                        • Originally posted by pistritu View Post
                          cum merge cutia de viteze easy r a lui gabrieln2016 de pe Sandero Stepway?
                          Daca intrebarea imi este adresata direct si nu este retorica raspunsul este ca dupa mai bine de 4 ani si peste 35.000 km functioneaza la fel ca in primele zile, adica fara problemele descrise si dezbatute aici.

                          Comment


                          • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                            Daca intrebarea imi este adresata direct si nu este retorica raspunsul este ca dupa mai bine de 4 ani si peste 35.000 km functioneaza la fel ca in primele zile, adica fara problemele descrise si dezbatute aici.
                            era adresata direct.Multumim pentru update.

                            Comment


                            • Nu exista rezolvarea problemei la JS3 ci doar tinerea sub control cu diferite metode inclusiv calibrarea.. Poate doar înlocuirea ambreiajului Valeo cu unul Sachs.

                              Comment


                              • @ aurbrz din pacate cam asa este, problema (sau ma rog problemele) la JS3 sunt generate de un cumul de factori si nu sunt asa simplu si usor de rezolvat, iar in anumite conditii nici macar inlocuirea ambreiajului cu un alt tip\furnizor nu cred ca poate sa ofere o rezolvare permanenta si definitiva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google