If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
acesta trebuie schimbat si nu doar completat (si chiar daca nu este cazul) cu ulei cutie viteze Castrol 80W90 asa cum a scris un foarte ”experimentat” si”cunoscator” in JS3 georgstelsib (dar la care totul este ”pe invers”).
Si da,ar trebui sterse toate posturile lui georgstelsib,gledstone si cate alte clone a mai avut si inca are
O sa incerc sa pun poze cu actuatorul si partea mecanica , parerea mea este ca sansele ca partea mecanica sa pice sunt ff mici , calibrarea se face cu canclip , dacia tot canclip foloseste deci nu sunt niste genii , sunt tot oameni care de multe ori sunt angajati de cunostinte … Eu m am saturat de eiasa ca am cautat pe forumurile din argentina/brazilia si am facut singur ce ei nu vroiau/stiau sa faca.
Daca desteptii de la dacia faceau un suport la baterie demontabil ca la 90% din producatori , schimbatul actuatorului era ffff simpla dar cum dacia face lucruri complicate a fost nevoie de demontat tot botul masinii + radiatoare pt schimbat actuator, mai era varianta cu dat cutia jos dar cred ca sunt sanse mai mari sa ai alte probleme asa.
Ok inteleg ca e nereparabil actuatorul de ambreiaj , a incercat cineva sa il repare cred ca nu , o sa afirm ca ceva este nereparabil atunci cand o sa incerc eu si o sa vad asta nu ca spune dacia asta e mai simplu sa inlocuiesti decat sa repari o sa fiu aici cu aceiasi masin a 5 ani asa ca daca in astia 5 ani o sa pice iar o sa il pun pe cel vechi reparat pe ea o sa va tin la curent daca este reparabil sau nu.
Daca te Daca te referi la postul meu , nu am intrat pe acest forum sa fac gramatica/literatura te rog sa interactionezi cu persoane care tin la chestiile astea nu cu mine! Cred ca nu este cazul sa ne duelam in diplome aici . Daca vrei …. Si ,,,, mergi pe forumul edu pedu.
Salut banuiesc ca tu esti peter am vb cu tine la tel la mine au schimbat actuatorul fara sa desfaca nimic la masina pusa pe elevator si data roata pe stanga jos a durat 40 min toata treaba
In postul #6418 pag. 428 am atasat si extrasul din procedura oficiala de demontare \montare actuator ambreiaj JS3, se poate vedea ce se demonteaza (operatia este destul de simpla) insa dupa montare trebuie aplicata apoi procedura din diagnoza.
Salut banuiesc ca tu esti peter am vb cu tine la tel la mine au schimbat actuatorul fara sa desfaca nimic la masina pusa pe elevator si data roata pe stanga jos a durat 40 min toata treaba
Eu sunt propietarul masinii , eu impreuna cu prietenul meu Peter am facut operatia , e bine de stiut ca se poate da jos asa usor . Sper ca politia forumului sa nu imi atraga atentia ca nu am pus ,,…!!!!
L’action collective Motorgate - Casse moteur est contre le Groupe automobile Renault - Dacia - Nissan à cause de moteurs défectueux de milliers de véhicules.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Am observat ceva: daca dupa ce pun contactul astept macar panaq se stinge lumina in habitaclu, sau mai mult, macar 3-4 minute, apoi pornesc motorul si nu mai trepideaza aproape deloc, sau f putin. La fel si daca pornesc motorul si nu plec imediat, ci dupa 4-5 minute. In alta dezordine de idei, constat cu tristete ca la 6 ani dupa lansarea pe Dacia a acestei robotizate, nu s-a gasit o rezolvare si Dacia nu a facut nimic sa rezolve problema. La mine in marsarier face urat, se uita trecatorii de pe strada cand parchez. Uneori face atat de urat incat si daca o franez, continua sa tremure urat, trebuie s-o scot in N ca sa se potoleasca. Intreb si eu ca amatorul: chiar nu s-ar putea sa schimb aceasta transmisie cu noua CVT de pe Dacia? Sunt dispus sa o fac la Dacia si sa platesc daca as sti ca asta ar rezolva problema!.
...Intreb si eu ca amatorul: chiar nu s-ar putea sa schimb aceasta transmisie cu noua CVT de pe Dacia? Sunt dispus sa o fac la Dacia si sa platesc daca as sti ca asta ar rezolva problema!.
Sunt diferente foarte mari intre cele doua tipuri de transmisie, mai degraba se poate face conversia la manuala, JS3-CVT doar daca se schimba masina....
La mine in marsarier face urat, se uita trecatorii de pe strada cand parchez. Uneori face atat de urat incat si daca o franez, continua sa tremure urat, trebuie s-o scot in N ca sa se potoleasca.
Trage frâna de mana un dinte sau întredeschide puțin ușa și nu o sa mai facă asa urat. Asta nu este o rezolvare dar ajuta puțin.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment