Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NeMar Cei care vad din exterior cum se scutură mașina ne consideră niște șoferi idioți care nu știu sa conducă, eu am pățit sa mi se și spună treaba asta, dar ei nu știu prin ce calvar trecem noi cu cutia asta.

    Comment


    • Cu un dinte frana de mana ridicata, poate fi foarte usor controlata atat in treapta 1 cat si in R. Can dai in R apesi usor acceleratia, iar cand vrei sa reduci viteza, mai degraba eliberezi usor pedala de acceleratie, decat sa iei brusc si total piciorul de pe pedala. Daca eliberezi brusc pedala de accelerie se simte ca un mic sut. Daca o manevrezi finut si la accelerare si la decelerare ai parte de o deplasare foarte lina.

      Comment


      • Poate în cazul tău, eu oricât de finuț am fost cu accelerația, tot a intrat uneori într-o trepidație urâtă, iar uneori nu ai timpul necesar sau conjunctura nu-ți permite sa faci manevre fine.
        ​​​​

        Comment


        • Da, te cred. La mine nu trepideaza niciodata cu un dinte frana de mana trasa. In R fara acel inte trepideaza doar dupa un drum lung cand ambreiajul e foarte cald. Chiar si atunci as putea evita trepidatiile, daca nu las sa cumpleze complet si il tin din scurt din frana de picior, dar asta inseamna o deplasare foarte, foarte lenta. Probabil uzura e mai mica la mine.

          Comment


          • Mai nou folosesc metoda cu ușa întredeschisa la deplasarea în R, mi se pare mai ok decât metoda cu frâna de mana trasa, desi poate părea mai incomoda,dar se elimina în totalitate trepidațiile și poți sa folosești accelerația cum vrei.

            Comment


            • Mda, ar fi trebuit sa reactionam cumva, noi astia cu aceste probleme, sa dam in judecata Dacia. Eu am platit la vremea respectiva (2017) 10.200 euro pe o masina noua, care ar fi trebuit sa fie impecabila! Dar si asa, vad ca suntem cativa aici care ne plangem pe forumul asta, cei mai multi probabil ca nu au problema asta, cu motoare pe benzina vorbesc, ca la diesel nu exista problema asta, si o actiune in instanta daca suntem cativa era egala cu zero. Daca ne-am fi strans cateva sute, poate.. Una peste alta, pe mine unul ma ia groaza cand ma gandesc la revanzare, desi e o masina intretinuta numai la reprezentanta, cu revizii si ITP la zi, aceste trepidatii ma vor impiedica sa obtin cat vreau pe ea.. Ma bate gandul sa investesc 3-4 mii de lei si sa-i schimb ambreiajul si apoi s-o vand imediat. E o investitie mare, dar ma gandesc ca in felul asta am sanse sa obtin pe ea mai multi bani..

              Comment


              • Va povesteam la inceput de an ca datorita unui necaz am condus in ultimele 8 luni masina tatalui un Logan Stepay 0,9 Tce, cutie manuala. Acum am ramas cu 2 masini: un Logan Stepway 0,9 Tce cutie manuala 9.000 de km si un Sandero Stepway 0,9 Tce EasyR, 53.000 de km si 5 ani. Am ales sa pastrez masina mea pentru ca nu ma pot reobisnui cu cutia manuala. Am mers cu Loganul fara probleme, dar mi se pare aiurea sa schimb eu mereu. Loganul s-a vandut la un pret foarte bun, as putea sa spun chiar cu un usor profit.

                Ce am mai descoperit la EasyR legat de primele plecari de pe loc cu motorul si ambreaiajul reci, pentru a preveni trepdidatiile. La plecare cu treapta 1, e bine sa se apese cat mai mult posibil pedala de acceleratie, macar pana se pune in miscare primii 5-10 metri, astfel avand loc o ambreiere foarte scurta, iar daca masina e in usoara deplasare si cu treapta 2, e bine sa se apese cat mai putin pedala de acceleratie, astfel avand o ambreiere lunga.
                Toate astea pana se incalzesc putin motorul si ambreiaju, dupa nu mai conteaza daca apesi tare sau incet acceleratia. Obligatoriu in mers bara la bara, cu franari dese imediat dupa plecarea de pe loc se foloseste treapta a 2-a manual, nu neaparat pentru plecarea de pe loc, cat pentru franarea de dupa.

                Comment


                • Am facut revizia azi de 5 ani (ar fi trebuit facuta din Mai, dar n-am putut) 54.102 km si pe langa ulei si filtre am schimbat pentru prima data placutele de frana care erau aproape terminate.
                  Sa vedem daca e vreo modificare in ceea ce priveste trepidatiile, in special pe franare. Inca n-am apucat sa testez.

                  Comment


                  • Tot citind pe la rusi, din nou se vehiculeaza aceasta informatie: "Also, I advise all Robot Guides to lubricate the actuator periodically (as the actuator grinds appear)"
                    Pentru mine in continuare face sens, pentru ca daca actuatorul ambreiajului are o cursa sacadata sau incompleta, sunt logice si trepidatiile. Cum se face, ce se demonteaza, nu stiu exact, dar eu unul as fi dispus sa incerc.

                    Comment


                    • ...

                      La ruși nu au JS3+H4B ci JS3+K7M - alt soft, altă distracție

                      Trebuie dat calculatorul cutiei jos, ai acces la actuatorul ambreiajului, poți da capacul jos și ungi ce vrei, remontatul o să fie distractiv - evident se poate da jos și actuatorul și ai acces, dar remontatul o să fie și mai distractiv.

                      P.S. Nu cred că mai trebuie precizat că mașina va fi imobiliată până la remontare.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Multumesc, mi-am luat gandul. Credeam si speram ca e mai simplu.

                        Comment


                        • Oricum si asta cred ca este tot din "ciclul":
                          Originally posted by nickey1982 View Post
                          N-am sustinut ca schimbarea bateriei rezolva problema, ci doar am mentionat ca doi colegi (NB: germani) care au raportat asta. De altfel, atat timp cat bateria mea inca nu e dusa nu as schimba-o decat daca ar confirma rezolvarea problemei mai multe persoane.
                          ...

                          Comment


                          • Păi e simplu, trebuie doar să vrei să faci operațiunea și să ai scule (a se citi elevator sau canal)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Si pe cineva care stie ce face sa mai pleci si cu masina dupa aia.

                              Comment


                              • Despre "ungerea" asta parca s-a mai discutat si pe aici, despre demontarea \montarea actuatorului am atasat si capturi din procedura oficiala iar celilati colegi au oferit si ei destule informatii\ experiente, etc.... si nu cred ca este chiar asa de complicat pentru cine chiar doreste sa faca asta, dar desigur ca trebuie vointa, ceva cunostinte, "unelte" si putina "tehnicitate"....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google