Acum ceva timp ai mai dat o "stire" de pe forumul german cu schimbarea bateriei si "rezolvarea" trepidatiilor (a fost si o "discutie" pe aici despre asta), acum si cu bujiile se pare ca este tot cu "dus-intors" ...
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
-
O data pe saptamana, verific 3 forumuri frantuzesti, unul german si FB romanesc sa vad ce s-a mai scris. Cand am gasit informatii care mi s-au parut mie relevante, le-am postat aici.
Nu am sustinut niciodata ca solutiile date pe acolo ar rezolva problema si nici nu am cerut niciodata cuiva sa le incerce. Dar, am considerat ca daca mai multe minti mai bune si mai experimentate decat a mea vad informatiile adunate intr-un singur loc, poate puse cap la cap fac mai mult sens.
Nu inteleg de ce de fiecare data cand pun o informatie care nu imi apartine si mentionez lucrul asta sunt luat la misto. Punand informatii am intentionat sa ajut, nu sa incurc.
Eu in continuare cred ca problema e secventa de ambriere care nu e calculata corect. Ori din soft, ori din actuatorul care controleaza ambreiajul.
Dar, n-am incetat sa sper ca exista o solutie, atat timp cat masina inca pleaca perfect de pe loc in 80% din cazuri.
- Likes 1
Comment
-
Interesant ca acest Easy-R a mai fost pus pe alte renouri si nu am auzit sa dea atatea batai de cap.
Dacia a renuntat la aceasta cutie de viteze EasyR aka JS3, nu o mai pune pe masinile noi,au inchis subiectul.
Deci nu va mai fi alta versiune de soft sau hardware sau alt ambreiaj
Comment
-
studiaza conversia la manuala 5 tr cu tot cu timonerie, las-o dracu de robotizata.
Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
Pacat ca nu au mai iesit ptr normele de poluare Euro 6
Originally posted by nickey1982 View PostLa brazilieni si rusi s-a pus pe Renaulturi (Dacii cu alta sigla) pe motoare benzina 1,6 si sunt probleme cu trepidatiile, poate nu asa multe ca la noi, unde poate contribuie si motorul in 3 pistoane.
Softul poate fi modificat si neoficial, mai greu dar nu imposibil.Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 12:29.
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostPoti detalia te rog asta: "Softul poate fi modificat si neoficial, mai greu dar nu imposibil.", poti da exemple, cum, cine, etc.?
Eu gasisem pe LinkedIn o persoana care avea in CV ca a participat la dezvolarea cutiei EasyR, dar n-am mai reusit sa o contactez. Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam.
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostSunt firme de tunning care fac asta. S-a vorbit aici la un moment dat de o firma din Olanda care a modificat softul de DSG. Parca le-a scris un coleg si a primit raspuns ca trebuie sa fie un numar mare de cereri ca sa renteze timpul investit.
Eu gasisem pe LinkedIn o persoana care avea in CV ca a participat la dezvolarea cutiei EasyR, dar n-am mai reusit sa o contactez. Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam.
Tragand linie: in ultimele cateva zeci de pagini ai tot reluat lucruri care s-au discutat de "enspe ori" pe acest topic plus ca ai mai adaugat \preluat si "stiri" unele chiar hilare, facand si multe presupuneri aiurea, etc.
Sa fie foarte clar ca problema asta a trepidatiilor la JS3 este destul de mare neplacuta si frecventa, este si de apreciat ca incerci sa tii topicul "in viata", dar informatiile mai trebuie si "cernute", si altii citesc forumurile straine sau grupurile de pe FB, etc., sunt si posturi interesante si utile dar si multe balarii, iar "folclorul" circula rapid dar NU ajuta pe nimeni cu nimic.
- Likes 1
Comment
-
care au masini cu robotizate le vand, ca sa ia ochii la vanzare baga ambreiaj nou eventual da bani si face o calibrare de ambreiaj care nu tine mult.
Trebuia proces colectiv data Dacia si Renault in judecata, gen cum facuse in alt stat ca s-au judecat cu Renault ptr 1,2tce care consuma ulei si l-au retras din productie.
Comment
Comment