Mecanic vorbind, cutia e diferită, cu mai puțin ulei și alte rapoarte ...
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Pana acum in acest topic ai "prezentat" zeci de "solutii" care rezolvau aceasta problema a trepidatiilor, asa ca te intreb retoric daca ai incercat macar una dintre ele (sa fie foarte clar ca nu este vorba despre "metodele" de evitare a trepidatiilor ci despre numeroasele "solutii" de rezolvare rusesti, germane, braziliene, etc. pe care le-ai prezentat si propus aici altora).
PS: iar daca citesti acest topic inca de la inceput vei vedea ca multe din probleme au fost anticipate chiar si potentiale solutii, etc. pe acest forum si nu altele, apoi tot aici se gasesc foarte multe informatii referitoare la Easy-R JS3(002) si H4B408.
Sau altfel scris, referitor la ultimele tale posturi "in serie" despre toate acestea s-a mai discutat \detaliat, inclusiv:
Originally posted by nickey1982 View PostRezolvarea ruseasca a problemei trepidatiilor:
26) Сцепление для робота АМТ Lada Vesta, Sachs или простой Kraft? Возможные проблемы из-за сцепленияНюансы по составным частям узла сцепления для АМТ и влияние состоянии, правильной регулировки актуатора на срок жизни сцепления. Мнение про усиленное сцеплен...
https://www.youtube.com/watch?v=FHkBz711AqoLast edited by Gil26; 1 June 2024, 20:04.
- Likes 1
Comment
-
In alta ordine de idei: atat in acest forum \topic cat si in celelalte am scris de cateva ori ca pe langa aceste trepidatii poate sa fie o problema (chiar mai mare \grava) si cu actuatoarele, am adus destule argumente si date \informatii tehnice dar pe aici am fost contrazis, chiar puternic “contrat”, in lipsa argumentelor doar cu referire (chiar atac) la persoana. Timpul insa mi-a dat dreptate, dovada si (doar) exemplele din acest topic.
Recent pe un grup a aparut un alt (ne)caz cu actuatorul ambreiaj la JS3-002, pana aici nimic “neobisnuit”, este normal, uzura acestuia putand sa apara mai devreme sau mai tarziu (timp \nr. km) functie de mai multi factori, inclusiv modul de utilizare.
Dar mi-a atras atentia “discutia” de acolo despre “programarea” acestuia si daca este sau nu necesara.
Asa cum am scris \atasat de nenumarate ori dupa schimbarea actuatorului ambreiaj trebuie facuta si programarea, reinitializarea,”invatarea” acestuia via diagnoza, citez (din nou) din procedura de demontare \montare etapa finala:
Aplicați metoda după reparare în instrumentul de diagnosticare:
- conectați „calculatorul cutie de viteze”,
- comutați în modul reparație,
- afișați „Procedura înainte/după repararea computerului selectat,
- selectați „Computer cutie de viteze” în secțiunea „Lista componentelor găzduite de acest computer”,
- efectuați operațiunile descrise în secțiunea „Procedura de aplicat după reparație”.
Verificați funcționarea corectă a sistemului de ambreiaj.
X52/BVR5
Ansamblu mecanisme de acţionare ambreiaj : Procedură înainte_după reparaţie
Procedură de aplicat înainte de reparaţie
Note!!! Această etapă trebuie să fie aplicată înainte de înlocuirea sau (re)programarea calculatorului cutiei de viteze.
Aplicaţi operaţiile descrise în NT 3585A "PROCEDURĂ DE (RE)PROGRAMARE CALCULATOR".
Procedură de aplicat după reparaţie
După remontarea TCU şi dacă aceasta a fost înlocuită, efectuaţi programările TCU în următoarele condiţii:
Note!!! Condiţii iniţiale: Contact PUS. Motor OPRIT. Cutie de viteze în Neutru
RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR DomainTRANSMISIE AUTOMATICĂ:
RZ004 -MEMORIE DE DEFECŢIUNI
AC063 -PROGRAMARE CUTIE DE VITEZĂ.
AC062 -PROGRAMARE SFÂRŞIT DE CURSĂ AMBREIAJ
AC048 -OPRIRE COMANDĂ ÎN CURS
Note!!!Condiţii iniţiale: Contact PUS. Motor PORNIT. Ambreiaj decuplat (puneţi cutia de viteze în Rulare, apoi în poziţia Neutră). Cutie de viteze în Neutru. Vehiculul la ralanti
RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain TRANSMISIE AUTOMATICĂ:
AC039 -PROGRAMARE PUNCT DE ATINGERE AMBREIAJ
AC048 -OPRIRE COMANDĂ ÎN CURS
RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS TRANSMISIE AUTOMATICĂ
Rulaţi vehiculul schimbând vitezele cuplate atât în modul manual, cât şi în cel automat.
PS: la masina din semnatura Easy-R TS4001 asa cum am mai scris NU am aceste “trepidatii” (dupa 7 ani si aproape 95k km) dar anticipez uzura actuatoarelor pe care o consider normala (la fel ca uzura oricarei alte piese \componente) si NU o problema tehnica, ramane de vazut doar cand si care actuator, dar la primul “semn” in secunda doi il (sau le) voi schimba fara sa fac nici cel mai mic compromis.
- Likes 1
Comment
-
Gil26 uite azi a murit bateria si am pus una noua, Rombat Champion de 70 de Ah. Cand am conectat bateria noua am auzit cum si-a facut bateria o calibrare, cel putin 10 miscari ale actuatorului. Cu ocazia asta am testat fara sa vreau ce spuneau unii colegi legat se disparitia trepidatiilor. Surpriza placut e ca au disparut complet. Sa vedem cat tine minunea. Am notat nr. de km 87.200.
- Likes 1
Comment
-
nickey1982 , pentru ca m-ai mentionat am citit postul tau, am zambit (din nou) si citez fara alte comentarii (mai este si postul lui aurbrz , plus ceilalti colegi, inclusiv cel al userului german pe care l-ai mentionat in cele doua ocazii cand s-a discutat despre asta):
Originally posted by SSC42 View Post...
Astazi am rezolvat problema, am inlocuit acumulatorul original cu unul Moll Germania 60Ah, pret 650 lei, tehnologie AGM.... Am incercat sa vad daca in urma schimbarii acumulatorului se simte vreo modificare in comportamentul cutiei, asa cum citisem pe forum (ca la schimbarea bateriei s-ar ameliora acele trepidatii, cel putin pentru o vreme). N-am sesizat nicio schimbare. ...
Comment
-
LE: plus postul acesta:
Originally posted by Onixer View PostAu mai aparut din pacate, la fel ca inainte. Interesanta chestia, dar ma gandesc ca bateria pe jumate n-ar insemna ca nu mai intra start-stop?
Originally posted by nickey1982 View Post
Cum mai stai cu trepidatiile? Au reaparut?
O posibila explicatie:
Hello,
the jerking at the first start is very annoying.
I have a problem with the battery management because the battery is always only half full.
I charged the battery (EF) and the cold star trucking was gone. Had been
on the road for a week and the battery was tested again only half full and the cold star trucking was back.
Comment
-
nickey1982 de fapt ai adus “tema” aceasta in trei (nu doua, mea culpa) “etape”, vezi si:
Originally posted by aurbrz View PostN-au nicio treaba bujiile sau bateria cu trepidațiile, poate benzina cu care alimentezi. Eu am schimbat vreo 3 baterii pana acum și bujiile la 60kkm și nu s-a schimbat nimic în bine sau în rău, mașina merge tot asa. ….
sau cea anterioara in care chiar tu ai scris si asta:
Ti-am explicat, detaliat, exemplificat, valori, etc. pe care le-ai ignorat “cu desavarsire”, dar acum daca tot ai pus baterie noua iti sugerez (de aceea am adaugat acest post, cred ca este mult mai important) dupa un timp de utilizare sa si urmaresti acest lucru, cu un tester de baterie poti masura SOC eventual si SOH, U, Ri in diferite conditii si intervale de timp, daca nu ai tester de baterie poti vedea via diagnoza (din cate stiu ai posibilitatea aceasta, iar valorile acestea sunt de fapt si cele de care tine “cont” softul masinii) PR1521 =INCARCARE BATERIE eventual si PR074, PR002, PR1029 plus ceilalti legati de incarcarea pilotata si gestionarea energiei, vei avea cateva “surprize -surprize” si te vei convinge singur si practic de toate acestea referitoare la bateria noua, despre trepidatii find aceeasi lunga “discutie” din pacate …
Comment
-
Intentiile mele pe acest forum sunt cele mai bune posibile. Sunt si eu in aceesi oala cu restul de posesori nefericiti care au aceasta problema a trepidatiilor. Pana acum n-am facut decat sa prezint experiente personale (sincere) si sa preiau de pe alte forumuri sau grupul de FB spusele altora (corecte sau nu) care mi s-au parut importante. Nu o sa inteleg niciodata rolul tau de a ma contrazice la fiecare postare sau de a baga batul prin gard.
Cine intra pe forum si citeste sau chiar pune in aplicare o solutie o face pe propria raspundere si isi asuma riscurile. Pana la urma asta e tot ce ne-a mai ramas atat timp cat producatorul ne-a abandonat...
Comment
-
In primul rand eu NU te-am contrazis cu nimic, doar am citat si subliniat ceea ce au scris ceilalti colegi dar mai ales tu, si se pare ca te contrazici singur.
Apoi ai tot propus tot felul de "solutii" dar tu NU le-ai aplicat, ai asteptat ca altii sa o faca, exemplu chiar acesta cu bateria, daca e nevoie iti citez si postul din prima "etapa" (plus ca le tot repeti la diferite intervale de timp), insa nu am timp si nici chef de astfel de "discutii", dar tu poti continua.
PS: iar "solutia" ta cu bateria noua NU rezolva rezolva problema trepidatiilor, doar ca ex si posturile pe care le-am citat, iar asta era clar inca de la "bun inceput". Punct.Last edited by Gil26; 5 June 2024, 20:10.
Comment
-
N-avea rost sa incerc sa schimb bateria inainte sa ii sune ceasul. Am zis clar ca n-am sperante prea mari ca o sa rezolve problema permanent. Momentan am facut 4 drumuri in oras de maxim 10 km in total si am eliberat total pedale de frana atat la plecari cat si la parcari si nu a trepidat. Nu inteleg unde ma contrazic singur. E posibil ca acea calibrare care a facut-o la primul contact pus cu bateria noua sa conteze. Maine vedem cum merge cu motorul rece.
Comment
-
-
Comment