Nickey trucuri am încercat toate combinațiile posibile nu ai ce sa ii faci după câteva mii de km sau maxim 2 luni în cazul meu ce pot sa îți spun ca după 55000 km de la schimb trepidatiile ținute sub control sunt acceptabile pt mine ex a testat mașina un mecanic în condițiile de acum cutie defecta a mers cam 3-4 km cu mașina în ce hal trepida la el niciodată nu a trepida la mine îl cunosc de mult pe mecanic la-am dat jos de la volan fără glume singura chestie în plus de toate manevrele de evitare trepidații care o fac în zilele care are dracii aia mari încerc sa ma fac cât pot de înțeles, eliberez frâna aproape de punctul de plecare de pe loc după apăs din nou și când ma pun în mișcare eliberez frâna încet după care accelerez și nu mai trepideaza valabil și la parcarea cu spatele însă nu mereu reușesc
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Eu la parcarea cu spatele m-am obisnuit si o fac fara pedale, doar cu frana de mana. Eliberez doar frana de mana, lasa un pic sa prinda viteza, apoi ridic 1-2 dinti si virez volanul apoi, cobor frana cat sa se puna iar in miscare, indrept volanul, iar inainte sa ma apropii de oprire, ridic de tot frana de mana ca sa se opreasca.
Totul tine de cum isi facea e calibrarea, poate sa mearga perfect si cu fata si cu spatele, fix cum a mers cand a iesit din fabrica, sau poate merge foarte prost.
La mine niciodata plecarea cu treapta 2 nu a a ajutat (in sensul ca da, nu trepideaza) dar, plecand de mai multe ori cu treapta 2, sa nu mai trepideze apoi cu treapta 1. Ce ajuta la mine in eliminarea trepidatiilor, e sa stea masina cateva ore, ideal sa doarma toata noaptea. Mereu a doua zi e fix o loterie cum merge.
Comment
-
Cam greu de explicat dar încerc sa fiu cât mai explicit. Primul simptom a fost fost băgat revers afișa pe bord r dar nu pleca de pe loc bănuiam acctuatorul de cutie avea parca 120000 km după a fost schimbatul vitezelor lag mai mare parca și un zgomot la fel bănuiam acctuatorul după la începutul verii am auzit un zgomot ciudat în viteza 4 zgomot de cardan slab cine înțelege adică sa zic asa subturata după din 1 în 2 când schimba parca zici ca nu cupla 2 ma infrana puțin dar mergea totuși la fel bănuiam acctuatorul deja avea 145000 și în final zgomotul sa accentuat și la viteza 5 făcea doar pe accelerare acum face în 3 4 5 și accelerare di deccelerare grav de tot vad ca începe parc și la 2 dacă o scoți pe liber în mers când face dispare totat zgomotul cum o bagi din nou urla de nu se poate sper sa mai tina și luni la munca și aia e pot zice ca săptămâna trecut am fost afară cu ea am dat 150 urla ca nebuna dar ducea
- Likes 1
Comment
-
Poate o sa caut sa o repar pe asta după vedem unde și cât o costa dacă se merita sa o am acolo ma gândesc ca poate or fi rulmenți ceva mai ușor vedem ce pot sa mai zic ar fi dacă aude cineva zgomotul de care zic sa nu mai facă calibrare eu am făcut 2 sperând ca poate rezolv ceva dar o data nu mai pleca de pe loc eroare punct atingere ambreiaj ma chinuit câteva ore sa o remediez a doua oara nu am mai putut termina calibrarea nu putem porni motorul clipa n era scoasa din viteza dar ea o citea în viteza nu mai rețin eroarea era și becul aprins cu rosu aia ma transpirat puți dumica trecuta ambele dați când termina a doua comanda sa auzit o lovitura în cutie ca atunci când dai cu ciocanul în țeavă
- Likes 1
Comment
-
Din ce știu eu toate mașinile care au schimbat la manuala au cumpărat cutii cu totul ma gândesc dacă erau la fel nu puteau decât sa cumpere decât timoneria și sa lase cutia același o sa compar cutia mea cu una manuala la cineva care se ocupa cu mașini sa vedem diferntele
Comment
-
Nu au cumparat cutii cu totul, tocmai asta este. Au schimbat doar cateva componente. Schimbarea a ajuns sub 5.000 de lei.
De pe FB, cineva din Pitesti care face asta: În jur de 2000 lei piesele toate, 1500 manopera pe mecanică, și 700 lei manopera pe partea electrica.Last edited by nickey1982; 4 weeks ago.
Comment
-
Ireaza27 , JS3 provine din JH3 dar sunt si diferente intre ele.
Despre conversia la transmisia manuala gasesti destule detalii si experiente pe grupurile de FB, daca tin bine minte este si cineva in Bucuresti care a facut \face asta (oricum pe mine nu ma intereseaza "subiectul" pentru ca asta NU este o "optiune" ďupa mai bine de 33 de ani in care am condus doar masini cu transmisie automata).
Tinand cont de detaliile oferite acum sugestia mea este ca inainte de a schimba orice componenta sa se faca o analiza temeinica si conforma a intregii transmisii (daca apelezi la Cristi si Bogdan pot face asta in mod corespunzator) altfel degeaba schimbi piese \componente..
Iar din cele scrise "optiunile" si "variantele" pot sa fie destul de costisitoare pentru a rezolva complet problemele, desigur insa ca toate acestea mai depind si de tine si ceea ce doresti \consideri.
Comment
-
Tinand cont ca trebuie sa mai folosesti masina inca 3 ani intens, facand taxi, poate ar merita pentru confortul tau trecerea, mai ales acum ca e nefunctionala. Am mai gasit asa ca si preturi: Cost cutie + schimbator + pedale + ambreiaj nou: 3500 lei. Manopera cam 600 lei.
La mine, ca o folosesc in scop personal 10-15.000 de km pe an, mai trag de ea asa, mai ales ca nu face tot timpul. Singura problema ca sa cumpar altceva e cum sa scap de ea.
Comment
-
-
Eu am inteles ca merge cu ea la reparatie si ca ne tine la curent. Si probabil colegul a intrat pe forum tocmai pentru a se sfatui cu noi si sa primeasca sfaturi (bune sau rele) si sa aleaga in functie de acestea. Daca nu avea nevoie de sfaturi si era hotarat asupra urmatoarelor actiuni, probabil nu mai intra pe forum, logic, nu?
Tu l-ai sfatuit ceva, eu altceva, cred ca e destul de matur sa poata alege ce e mai bine pentru el.
Comment
-
Din nou "interpretezi" aiurea si gresit, plus ca "... probabil nu mai intra pe forum, logic, nu?"
Eu NU l-am "sfatuit" cu nimic pe coleg, spre deosebire de tine i-am sugerat ca inainte de "urmatoarele actiuni" sa se faca o analiza temeinica si conforma a intregii transmisii, functie de asta poate decide ce si cum.
Pentru ca de ex asa cum a scris pana acum daca este vreo problema si cu cutia, tinand cont tot de "logica", aceasta trebuie rezolvata inclusiv in cazul in cazul in care se face conversia la transmisia manuala altfel problema nu se va rezolva complet si\sau costurile pot creste. Apropo de asta si "informatii":
Originally posted by nickey1982 View Post... Am mai gasit asa ca si preturi: Cost cutie + schimbator + pedale + ambreiaj nou: 3500 lei. Manopera cam 600 lei.
...
Comment
-
Eu am pus informatiile exact de pe Facebook, daca e nevoie, pot da adresa catre post-ul respectiv.
Bineinteles ca trebuie diagnosticat ce este defect, dar tinand cont ca al nostru coleg foloseste masina intens si readucerea masinii la starea de functionare normala va fi doar temporara, pentru ca intr-un interval scurt de timp vor reaparea trepidatiile, poate ar trebuie exploatata si posibilitatea conversiei la cutie manuala, daca este convenabila din punct de vedere financiar.
Mie personal, daca Dacia mi-ar propune acum gratuit conversia la cutie manuala, cred ca ar fi o decizie destul de grea de luat, datorita confortului pe care il ofera schimbarea automata a treptelor, trecand peste trepidatiile cu treapta intai. Dar, depinde cat de mult il deranjeaza pe colegul si daca e dispus sa renunte la aceasta comoditate.
Inca o data, cred ca in orice situatie, pentru a lua cea mai buna decizie e necesar sa stii toate optiunile. Sunt sigur ca nu s-a suparat colegul pentru aceasta idee, chiar daca nu o sa o ia in calcul. Dar, probabil o sa aprecieze ca i-a fost adusa la cunostinta, chiar daca a fost nepotrivita.
Comment
-
Manuala pentru mine nu va mai exista decât asa o favoare dus din a în b o mașină am dus una din Oradea la Kiev și durerile de genunchi au reapărut încă mai circul cu mașina pana o duc marți dimineață va rămâne doar robotii mei în rest totul schimbat
- Likes 1
Comment
Comment