Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la manuala zic ca-i consumabil, pt ca umbla orice prost, cum crede el de cuviinta cu ambreiajul. cutia e controlata, piciorul clientului nu. pot sa-ti dau cateva exemple de masini alergate de le-a luat dracu, care au trecut cu bine de 240000km cu ambreiajul, cutia si planetarele originale si inca cel putin de multe care au mers normal >200000km, ceea ce nu prea se poate spune despre easy-r, care cam crapa la sub 100000km, din ce citesc pe-aici. garantia aia pe hartie e buna s-o ai in vitrina, cam ca si oalele teelscoapelor, care is ok atata timp cat tii masina in desert, nu ruginesc...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • ... sau poate cand usa este deschisa?!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Originally posted by tipicarul View Post
        Sistemul ala nu protejeaza nimic din punct de vedere tehnic...nici cutia cu ambreiajul sau, nici motorul, nici instalatia electrica de pornire si incarcare. El este conceput pentru economie de combustibil si implicit reducerea gradului de poluare la circulatia aglomerata urbana!



        Pai asta spuneam si eu... unde scrie ca am sustinut eu contrariul? Din acest motiv, eu la semafor prefer sa astept cu maneta pe N.


        Nu a zis nimeni ca nu ai dreptate, din contra! Sa inteleg nu este nicio problema daca se opreste motorul in D si asa se lasa masina (fara a fi trasa frana de mana). Este ca la o manuala cu treapta 1 cuplata fara frana de mana trasa. Toti de pe reprezentante ziceau ca trebuie neaparat lasata in N cu frana de mana trasa!

        Comment


        • Cu usa soferului deschisa nu pleaca de pe loc masina )
          Da o lasi in N la semafor nu mai face stop/start - nu ar fi o mare problema. Daca tragi insa frana de mana se opreste motorul

          Comment


          • Si ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
            Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              tipicarul, normal ca si la manuala patinezi ambreiajul, dar ai varianta sa "pompezi" usor ambreiajul, daca treaficul iti permite si nu te deranjeaza sa mergi putin in "hopuri", caz in care nu omori ambreiajul la fel ca atunci cand mergi constant cu frana si ambreiajul partial apasate. dracu stie, ...
              Asta este doar o parere influentata de cum simti socul, hopurile alea pot disloca mai mult material decat o cuplare lina si progresiva... cum zici, dracu' stie!... sau mai degraba ZF care se presupune ca ar fi trebuit sa faca teste serioase de anduranta inainte de lansarea in fabricatie.!

              Originally posted by S Stepway View Post
              ... Sa inteleg nu este nicio problema daca se opreste motorul in D si asa se lasa masina (fara a fi trasa frana de mana). Este ca la o manuala cu treapta 1 cuplata fara frana de mana trasa. Toti de pe reprezentante ziceau ca trebuie neaparat lasata in N cu frana de mana trasa!
              Bineinteles! Eu asa tin masina in garaj care are o inclinatie destul de importanta... prefer sa nu trag frana de mana ca sa nu se intinda cablul... mentalitate de vechi sofer de Dacia 1300! Aia de la reprezentante sunt idioti! Ai vazut ce scrie in manualul masinii, paginile despre secventiala, puse de mine pe forum!
              Last edited by tipicarul; 17 May 2017, 14:16. Reason: Automerged Doublepost
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Originally posted by bolovan View Post
                Exact asta ziceam si eu.
                Si cu toate astea, Dacia spune ca tine 200k (aka garantia extinsa)...si minim 100k. Dar la manuala...este consumabil...ceva se bate cap in cap...

                Cine a zis ca, garantia extinsa este pana la 200k km?

                Comment


                • Originally posted by ajax26 View Post
                  Cu usa soferului deschisa nu pleaca de pe loc masina )
                  Pai asta era ideea... de ce nu pleaca? pentru ca scoate cutia la punctul mort sau doar nu cupleaza ambreiajul?... era doar o idee in zbor de a folosi un intrerupator pus in paralel cu cel de usa, pentru a "pacali" sistemul!


                  Originally posted by ajax26 View Post
                  Da o lasi in N la semafor nu mai face stop/start - nu ar fi o mare problema. Daca tragi insa frana de mana se opreste motorul
                  Le-ai verificat direct pe masina sau sunt presupuneri? Eu cand bag masina in garaj, imediat ce am oprit-o la pozitie trag din reflex frana de mana, dar nu mi s-a oprit niciodata motorul! La semafor nu am incercat experimentul asta...
                  Last edited by tipicarul; 17 May 2017, 14:32.
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • @S Stepway

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      la manuala zic ca-i consumabil, pt ca umbla orice prost, cum crede el de cuviinta cu ambreiajul. cutia e controlata, piciorul clientului nu. pot sa-ti dau cateva exemple de masini alergate de le-a luat dracu, care au trecut cu bine de 240000km cu ambreiajul, cutia si planetarele originale si inca cel putin de multe care au mers normal >200000km, ceea ce nu prea se poate spune despre easy-r, care cam crapa la sub 100000km, din ce citesc pe-aici. garantia aia pe hartie e buna s-o ai in vitrina, cam ca si oalele teelscoapelor, care is ok atata timp cat tii masina in desert, nu ruginesc...

                      De ce zici asta? Sunt obligati sa schimbe kit-ul de ambreiaj la Easy-R in garantia de 5 ani! Nu are nicio vina conducatorul auto daca se uzeaza aiurea/prematur etc.


                      Originally posted by bolovan View Post
                      Si ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
                      Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...


                      Ar fi bine daca ar tine si 100k km, eu vad ca se duce mult mai repede ceea ce imi da de inteles ca are si alte probleme, nu doar o patinare accentuata la plecarea de pe loc sau o uzura prematura in D.

                      Comment


                      • Incearca daca nu ma crezi... normal ca am testat. Daca lasi frana de mana jos porneste... sau daca calci frana.
                        Oricum sunt prea multe operatiuni ca sa folosesti in mod curent .. prefer sa stau cu ea in N la semafor sau cu frana calcata - depinde de durata semaforului, inclinatie etc

                        Comment


                        • Sunt obligati sa schimbe kit-ul de ambreiaj la Easy-R in garantia de 5 ani!
                          Max. 100k km sau 200k km?

                          Comment


                          • cand faci un produs, si dai o garantie de X km...te asiguri ca tine km aia. Altfel este foarte costisitor pt tine sa schimbi pe garantie.

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Si ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
                              Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...
                              Saptamana trecuta tocmai am schimbat ambreiajul unui Renault Kangoo din 2007 cu motorul 1.5 Dci de 84CP... rulaj 240000... masina de interventie facuta posta intre diversi angajati, care mai de care cu 4 coa'e.
                              Dar trebuie tinut cont de ceva esential... ambreiajul montat de fabrica era LUK... am comandat altul de origine si a venit acelasi LUK... deci Renault/Dacia daca vrea poate sa puna si piese de calitate pe masinile pe care le fabrica!

                              Originally posted by ajax26 View Post
                              Incearca daca nu ma crezi... normal ca am testat. Daca lasi frana de mana jos porneste... sau daca calci frana.
                              Oricum sunt prea multe operatiuni ca sa folosesti in mod curent .. prefer sa stau cu ea in N la semafor sau cu frana calcata - depinde de durata semaforului, inclinatie etc
                              OK! O sa fac si eu manevrele astea sa vad cum reactioneaza!
                              Last edited by tipicarul; 17 May 2017, 14:43. Reason: Automerged Doublepost
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Originally posted by S Stepway View Post
                                De ce zici asta? Sunt obligati sa schimbe kit-ul de ambreiaj la Easy-R in garantia de 5 ani! Nu are nicio vina conducatorul auto daca se uzeaza aiurea/prematur etc.
                                pai asta ziceam si eu: in cazul automatelor/pilotatelor nu poti da vina pe utilizator, pe cand la cutia manuala fabrica se spala usor pe maini pe motiv de utilizator idiot, chit ca din cauza unui defect de fabricatie, ambreiaju' crapa la 50000km.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google