If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Voi puteţi în continuare să comandaţi, faceţi teste de funcţionare, doar o faceţi pe banii voştri. Ştiţi voi cum se numeşte, ce-şi face omul cu mâna lui ...se numeste ...
Foarte mulţumit de cutia manuală de pe Stepway asta nou, intră mai bine decât la ăla vechi de 2012, dar e dizel ... dizelu este şi va rămâne dizel ...
Referitor la cutie in pozitia D cu usa deschisa si piciorul ridicat de pe frana masina nu pleaca de pe loc . Este gandit sa nu o uiti in D, sa iesi din masina iar masina sa plece de pe loc .. Daca este in D si ai usa deschisa poti sa o pornesti numai apasand pe acceleratie..
Referitor la statul la semafor de exemplu daca treci in N si tragi frana de mana si conditile pentru Stop/Start sunt indeplinite, motorul se opreste. Dar daca stai mai mult timp asa ( aprox 5 minute .. nu m-am uitat niciodata la ceas ) si vrei sa te pui in miscare , punand levierul in D si eliberat frana de mana , motorul nu mai porneste . Trebuie luat contactul si repus pentru a reusi sa repornesti motorul
Deci sa inteleg ca tie ti-au spus ca e ambreajul defect..din fabrica? Sau de ce ti-l schimba? Ce motiv ti-au dat pt ca s-a stricat ambreajul asa de repede?
In toata disperarea asta am cautat sa vad ce fel piese de schimb AM se gasesc pentru cele doua variante... numai la 0.9 TCe exista ambreiaje Valeo, la 1.5 Dci nu exista asa ceva! Oare asta nu se leaga cu faptul ca pana in momentul de fata au aparut aici, doar colegi cu benzinar avand problema aceasta?
Poate este doar o problema de calitate a materialului din care este confectionata piesa (ambreiajul), cum a fost celebra problema cu pinionul de distributie de la 1.4 MPI.
Nu am postat nimic cu privire la aceasta cutie easy-r pentru ca am asteptat sa fac primii 2000km si pot spune ca mie imi place aceasta cutie in combinatie cu motorul diesel.
Nu am condus varianta pe benzina, dar pot spune ca mie nu mi-a tremurat niciodata, nu imi face zgomote de niciun fel, nu baraie si nu carie nimic la ea. Totul se schimba lin si fara smucituri, indiferent daca afara e frig sau cald, daca ploua sau e soare.
Desigur, cand am facut primul test , la concesionar, am cam strambat din nas in legatura cu "franarea" simtita la trecerea din treptele 1 in 2 si din 2 in 3. In treptele superioare nu se simte nicio diferenta notabila sau deranjanta fata de cutiile automate consacrate.
Decisiv la alegerea acestei cutii au fost cele relatate in testele facute de Robert Adam si Buhnici care au spus ca s-au acomodat destul de repede cu respectiva cutie easy-r si dupa acomodare totul este ok.
Cand am dat comanda, m-am consolat cu faptul ca daca nu ma acomodez, atunci am s-o folosesc pe manual, care e mult mai ok la schimbat si la confort decat manuala conventionala, iar o diferenta de 500 euro nu e un capat de tara.
Dupa aproximativ 1000 km, am avut noroc si m-am acomodat cu ea si foarte rare sunt situatiile, mai ales la plecarile in forta de pe loc, cand mai simt acea "franare" la trecerea din treptele 1 in 2 si din 2 in 3. Dar e departe de a fi ceva de speriat. Oricum pasagerii nu simt absolut nimic deranjant.
Nu m-am simtit si nu ma simt cobai pentru teste Dacia cu aceasta cutie, o folosesc asa cum scrie in carte, cu piciorul pe frana si in D la semafor si nu imi bat capul ca se uzeaza ambreiajul, mai ales ca trei ani e in garantie. Nu am de gand sa o tin toata viata.
Poate este doar o problema de calitate a materialului din care este confectionata piesa (ambreiajul), cum a fost celebra problema cu pinionul de distributie de la 1.4 MPI.
Ambreiajul este un mecanism compus din mai multe piese. Fie că este vorba despre calitatea proasta a materialului uneia dintre piesele componente, fie că este o eroare de proiectare, fie că este o greșeală de execuție, rezultatul final către care se ajunge este funcționarea anormala a intregului mecanism și degradarea imaginii producătorului!
Chiar daca este "doar" o problema de calitate a materialului, producătorul trebuie sa o remedieze necondiționat!
Numai că acest producător de ambreiaje nu se afla la prima eroare de genul acesta! Și atunci Renault ar fi trebuit să se orienteze către altcineva mult mai serios! Cine se aseamănă, se-aduna!
Nu am postat nimic cu privire la aceasta cutie easy-r pentru ca am asteptat sa fac primii 2000km si pot spune ca mie imi place aceasta cutie in combinatie cu motorul diesel. .....
Dupa aproximativ 1000 km, am avut noroc si m-am acomodat cu ea si foarte rare sunt situatiile, mai ales la plecarile in forta de pe loc, cand mai simt acea "franare" la trecerea din treptele 1 in 2 si din 2 in 3. .
Cum te descurci la intrarea pe un drum principal aglomerat? Când trebuie sa pleci de pe loc virat și rapid astfel încât să nu ajungi sa-l jenezi prea tare pe cel căruia cumva i-ai tăiat calea?
În cazul meu, situația aceasta este singura cu care inca nu reușesc să mă acomodez!
Last edited by tipicarul; 19 May 2017, 23:20.
Reason: Automerged Doublepost
„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Cum te descurci la intrarea pe un drum principal aglomerat? Când trebuie sa pleci de pe loc virat și rapid astfel încât să nu ajungi sa-l jenezi prea tare pe cel căruia cumva i-ai tăiat calea?
În cazul meu, situația aceasta este singura cu care inca nu reușesc să mă acomodez!
Eu m-am acomodat foarte bine. La intrarea pe un drum aglomerat intotdeauna asa dozez apasarea pe acceleratie incat nu am nicio problema.
Oricum si la una manuala poate aparea o jena pentru cel ce vine lansat si cu prioritate fata de tine, daca ii iesi in fata in ultima secunda.
Problema apare cand situatia e combinata cu sistmul stop&start care ma face sa mai pierd ceva timp la plecarea de pe loc.
Ambreiaj decuplat inseamna pedala apasata, deci uzura! Presupun ca ai vrut sa spui ambreiaj cuplat + cutie la punctul mort.
Cine de la Dacia ti-a furnizat informatia? Vocea clientului sau vreun ingineras de la dealer, care are acces la documentatie?!
Vocea clientului care tine legatura cu tehnicul de la Dacia. Ziceau ca dupa ce este apasata frana pentru cateva secunde, se decupleaza ca si cum ar fi masina pe liber la o cutie manuala!
Incercati sa obtineti si voi informatii oficiale, pentru lamurim misterul!
Userul @Discutii a incercat sa ne convinga, in 30 de posturi (toate despre acelasi subiect), de faptul ca Easy R-ul asta este căh.
Dupa ce ne-a spus ca renunta la "discutiile interminabile", si-a facut alt cont in care ne spune ca e taximetrist si a schimbat doua ambreiaje pe garantie + ca mai are un coleg cu aceeasi problema.
Daca nu e asa cum am zis eu, atunci sa-mi explice cineva cum se face ca @Discutii este din Oradea, @Radu Stoian este taximetrist in Bucuresti, dar amandoi se conecteaza de pe acelasi IP.
Nu stiu daca chiar cunoaste pe cineva taximetrist cu aceasta problema si n-a mai vrut sa zica asta pentru ca ne-a spus ca iese din discutii, cert este ca nu ne-a oferit ceva informatii despre ambreiaje (poze, service-uri). Eu eram hoatrat sa verific daca are dreptate!
Oricum, multumim pentru verificare!
Last edited by S Stepway; 20 May 2017, 00:12.
Reason: Automerged Doublepost
Nu am am cerut detalii referitor la schimbare..mi-au spus ca uzina lea dat acceptul pentru inlocuire.Mai mult ma interesat daca au descoperit ce eroare daduse cutia si care fusese motivul de nu mai intra in viteza. Si mi-au spus ca nu era inregistrata nici o eroare ..cea ce este destul de naspa faptul ca nu ramane intr-o baza de date erorile data de anumite componente
Vocea clientului care tine legatura cu tehnicul de la Dacia. Ziceau ca dupa ce este apasata frana pentru cateva secunde, se decupleaza ca si cum ar fi masina pe liber la o cutie manuala!
Incercati sa obtineti si voi informatii oficiale, pentru lamurim misterul!
Deci am presupus bine ceea ce ai vrut sa spui: mașina pe liber ca la o cutie manuala înseamnă ambreiaj cuplat+cutia la punctul mort.
În chestiunile tehnice, sincer nu prea mă bazez pe vocea clientului... nu știu câte detalii tehnice se pot obține de la operatoarele acelea... daca au o explicație scrisă de la tehnic, o vor citi ca atare dar nu vor fi capabile sa intre in detaliu și să răspundă la eventuale întrebări ajutătoare/suplimentare!
Nu am am cerut detalii referitor la schimbare..mi-au spus ca uzina lea dat acceptul pentru inlocuire.Mai mult ma interesat daca au descoperit ce eroare daduse cutia si care fusese motivul de nu mai intra in viteza. Si mi-au spus ca nu era inregistrata nici o eroare ..cea ce este destul de naspa faptul ca nu ramane intr-o baza de date erorile data de anumite componente
Deci mai pe scurt, ti-au zis ca nu stiu care e problema, asa ca il schimba cu totul si spera sa nu se mai intample?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment