Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna dimineata!
    Un articol foarte interesant si destul de complet la o ceasca de cafea.
    Cred ca se gasesc o parte din raspunsuri la problemele care au fost evidentiate pana acum.



    Dupa parerea mea, pe partea strict mecanica, Valeo cam lasa de dorit.
    Va urmaresc cu mare atentie, pentru ca intentionez achizitionarea unui Logan Prestige 1.5dci cu Easy-r spre sfarsitul anului.
    In momentul asta incerc sa acumulez orice informatie despre cum se comporta si ce probleme apar la aceste cutii de viteze.

    Comment


    • Originally posted by alexandru102 View Post
      Luni sunt programat pentru schimbarea ambreajului
      Deci tot ambreiajul bata-l vina, iar transmisia a intrat in modul de avarie limitind introducerea in R

      @tibinea multumim pt.articol, se mai clarifica din speculatiile tehnice care s-au facut pe marginea acestei cutii
      Last edited by aurbrz; 20 May 2017, 11:05. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by tipicarul View Post
        Deci am presupus bine ceea ce ai vrut sa spui: mașina pe liber ca la o cutie manuala înseamnă ambreiaj cuplat+cutia la punctul mort.

        În chestiunile tehnice, sincer nu prea mă bazez pe vocea clientului... nu știu câte detalii tehnice se pot obține de la operatoarele acelea... daca au o explicație scrisă de la tehnic, o vor citi ca atare dar nu vor fi capabile sa intre in detaliu și să răspundă la eventuale întrebări ajutătoare/suplimentare!
        N-au nicio treaba cu tehnicul si este greu sa obtii un raspuns scris oficial de la tehnic; nu stiu ce este asa mare filozofie sa dea un raspuns oficial despre modul de functionare al acestei cutii? Este o eroare in proiectarea ei si nu vor sa recunoasca pana nu remediaza problema?

        Un dealer mi-a zis ca in momentul in care se apasa frana cu levierul in pozitia D, este ca si cum masina ar fi pe liber! La cum vad eu ca cedeaza ambreiajele am impresia ca este ca si cum la o cutie manuala ar fi apasata continuu pedala de ambreiaj dar ei nu vor sa zica ca au pus o cutie "automata" la care ar trebui de fapt sa muti manual levierul in N la semafor!!
        As fi curios daca mutand levierul in N in stationare, ar aparea aceleasi probleme premature!


        App, in acest weekend se pot testa toate modele Dacia la Baneasa Bucuresti! Daca mergeti, poate obtineti mai multe informatii tehnice!

        Comment


        • Se marseaza prea mult pe ideea ca functionarea acestei cutii ar duce la distrugerea ambreiajului, cand de fapt ar putea fi vorba doar de defecte de fabricatie ale acestuia..

          Comment


          • Oricum ai da-o tot tapuit iesi din afacere.

            Comment


            • Tapuit ai fi daca nu ti-ar repara masina. Asa e doar o inconvenienta temporara, care din nou nu stim daca e ceva general, sau ceva izolat.
              Nici macar nu suntem siguri daca se manifesta doar la benzinare. Pana nu avem mai multe date, hai sa terminam cu scenariile apocaliptice.
              Erori exista, si v-or exista in orice companie mare, important e sa le repare.
              Last edited by Seba; 22 May 2017, 09:48.

              Comment


              • Originally posted by Orednas View Post
                Update:

                Tocmai am sunat la vocea clientului, si i-am intrebat daca ipotetic exista problemele astea la easy r, si trebuie sa imi schimbe ambreiajul la 15.000 de km.. ce fac il schimb din 15.000 in 15.000 pana imi iese din garantie?

                Raspunsul lor a fost: daca problema persista si ajung deja a doua oara in service pt aceasi problema, nu or sa continue sa ofere tot aceasi solutie de schimbat ambreajul ca pe o consumabila pana iese din garantie.

                Se v-a gasi o solutie: ori schimbarea cutie de viteze cu totul, ori bla bla, dar ei cica ne asigura ca se ia inconsiderare istoricul de service.

                Eu sincer sunt multimit de raspunsul asta, daca sa zice ca exista macar stiu ca nu o sa mi-l tot schimbe pana imi iese din garantie si dupa dzeu cu mila.

                Stii bine ca discutia aia nu are valoare juridica, nu?
                Ti-au spus ce voiai sa auzi, fara nicio obligatie din partea lor.
                Cei de la VC nu pot angaja legal firma.

                Comment


                • lesin

                  la twingo din 2000 la 110000 km patineaza ambreiajul deci nu e vreo noutate, doar ca saraca masinuta are km astia in 17 ani... aceeasi cutie robotizata...
                  se pare ca "romanii vor mai mult" se transforma in "romanii primesc mai prost"

                  Comment


                  • Ziceai ca te-ai documentat cand ai inceput achizitia.
                    M-am lamurit.

                    Comment


                    • pardon... nu e cutie automata.

                      Comment


                      • mr k, aurbrz, Orednas.

                        Va rog sa incheiati cu polemica pe teme ce nu tin de subiectul acestui topic; la proxima iesire de acest fel vor urma si cartonasele.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • da, s/a aberat destul pe aici dl Iancu !

                          Comment


                          • Am fost și m-am dat la test cu Easy-R pe un Sandero diesel și cu Duster EDC. Mi se pare ok Easy-R, in afară de faptul că te dă cu capul de parbriz între treptele 1-2 și 2-3, după aia merge chiar bine. Face kickback destul de ok și urcă cu turația până peste 4000 rpm, foarte plăcut.

                            EDC în schimb e total ce trebuie. Atât că de câte ori apeși frâna și oprești, se oprește motorul. Nu mai poți să-l păcălești cu ambreiajul apăsat dacă ai de stat doar 2 secunde ca la manuală. Acolo Stop&Start s-ar putea să devină enervant.

                            Comment


                            • Te enerveaza la prima oprire ca sa-ti aduci aminte sa-l dezactivezi din buton... dupa aceea urmeaza relaxarea!
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Am testat si eu Easy-R pe un Sandero Stepway 1.5DCI si mi s-a parut destul de ok. Smuciturile despre care spunea si horatiuc apar doar in momentul in care apesi tare pedala de acceleratie. Deci, daca nu vrei "sa le dai cu fum" celor de la semafor, nu se simt smucituri la schimbarea treptelor.
                                Raspunde destul de bine la apasarea brusca a pedalei de acceleratie 'la fund'. In treapta a 4-a, la aproximativ 55 Km/ora am apasat brusc acceleratia si am constatat ca a retrogradat in treapta a doua pentru a-mi oferi accelerarea brusca de care aveam nevoie.
                                La mersul linistit am observat ca schimba treapta in intervalul 2000 - 2500 rpm, la mersul mai sportiv schimba undeva la 4000 - 4300 rpm.
                                L-am intrebat pe reprezentantul dealerului Dacia despre cum ar trebui sa stationez la semafor. Raspunsul lui a fost: cu maneta schimbatorului in pozitia N. In momentul in care schimbatorul se afla in D si piciorul pe frana, discul de ambreiaj este atacat insa masina nu se misca din cauza franei actionate. Daca este tinuta mai mult timp in pozitia D cu pedala de frana apasata, va incepe sa trepideze la plecarea de pe loc. Prin urmare, discul incepe sa se incinga din cauza patinarii.

                                Ce mi s-a parut putin ciudat a fost ca in modul 'manual' cutia schimba treapta de viteza mult mai repede ca in modul 'auto'. Deci, nu te mai da cu nasul in parbriz la reprize de accelerare brusca.

                                Per ansamblu cutia mi s-a parut ok, este clar o cutie de viteze 'de buget', facuta pentru traficul urban.

                                L.E.: pentru un conducator auto obisnuit sa mestece in cutia de viteze a fost destul de ciudat sa tin piciorul stang neutilizat, iar sistemul stop-start trebuie sa recunosc ca mi-a dat fiori prima data, pt ca nu intelegeam ce am facut de am oprit motorul la semafor .
                                Last edited by robbie_ro; 22 May 2017, 10:13.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google