Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Citeam acuma un reportaj pe patru-tuning (traducere ca cenzureaza forumul) are au testat o masina cu cutia noua si cica exista 3 moduri: drive, neutru si reverse fara a avea P(parking). In cazul asta ziceau ei ca e obligatoriu sa lasi masina cu frana de mana trasa ca sa nu plece de pe loc.
    De asemenea din descriere reiese ca de fapt easy-r este o cutie manuala care are 3 chestii in plus care o fac automatizata si astfel ambreiajul e considerat parte integranta a cutiei, asa ca va intra in garantie.

    Comment


    • #77
      Originally posted by ady_dragan View Post
      Citeam acuma un reportaj pe patru-tuning (traducere ca cenzureaza forumul) are au testat o masina cu cutia noua si cica exista 3 moduri: drive, neutru si reverse fara a avea P(parking). In cazul asta ziceau ei ca e obligatoriu sa lasi masina cu frana de mana trasa ca sa nu plece de pe loc.
      Intrebari:
      A. cum se procedeaza la parcare?
      1. masina in modul D sau R, apas frana pana opresc masina
      2. pot sa opresc motorul dupa care trag frana de mana si ulterior ridic piciorul de pe frana (maneta ramane in D sau R)?
      B. cum se procedeaza cand stationez la semafor
      1. se sta in D cu piciorul pe frana sau se muta in N si se sta (sau nu) cu piciorul pe frana?
      C. cum se face oprirea?
      apas frana pana opresc masina (masina opreste putin "in nas") sau dupa ce apas frana (cand franarea e lenta) pun maneta la N, continui sa franez si cand masina aproape s-a oprit ridic piciorul de pe frana (ultimii aproximativ 50-60 centimetrii masina ii face pe liber)?

      Comment


      • #78
        la întrebarea C...nu cred ca e recomandat sa o lasi pe liber pana la semafor ca la o manuala...s-ar putea sa intre start-stopu in actiune si sa opreasca complet motorul

        ideea cred ca e relativ simpla: in mers , inclusiv la stop se lasa cutia in D si stai cu piciorul pe frana (daca cutia e in d si stai cu piciorul pe frana nu inseamna ca ambreiajul e apasat? daca da, asta nu inseamna ca ambreiaju se uzeaza? e ca si cum as sta la stop 30s cu picioru pe frana si ambreiaju apasat la maxim si cu tr 1 cuplata)

        Comment


        • #79
          Ca sa raspund asa la cateva din problemele pe care le-ati expus aici:

          1. Cutia de viteze robotizata are ca orice cutie automata un calculator care comanda schimburile intre trepte. Tu prin levierul de comanda(schimbatorul) nu trimiti decat niste impulsuri pe care mai apoi calculatorul le traduce si executa comanda numai daca se indeplinesc toate conditiile necesare. Deci nu exista posibilitatea ca in treapta a 3-a la 5000 de ture sa dai inferioara. Chiar daca tu vrei acest lucru.. calculatorul va primi impulsul ca tu vrei treapta a 2-a dar nu va executa comanda pentru ca nu este indeplinita o conditie(motorul va depasi turatia maxima provocand daune). Deci se elimina din start acest risc.
          2. Pentru a parca masina, schimbatorul se va pune in pozitia N exact ca si la o cutie manuala si apoi se va trage frana de mana pentru a asigura masina. Modul Parking disponibil pe alte cutii automate, nu face altceva decat blocheaza transmisia(ceea ce facem noi cand lasam masina in treapta I).
          3. La semafor poti opri foarte linistit in Drive cu piciorul pe frana, ambreiajul va fi decuplat de transmisie si va fi cuplat la loc cand vei ridica piciorul de pe frana.

          Daca am gresit cu ceva in explicatia mea va rog sa ma corectati.

          Comment


          • #80
            la semafor chiar daca se decupleaza ori ba, start&stop isi face treaba
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #81
              Originally posted by cristi.... View Post
              la întrebarea C...nu cred ca e recomandat sa o lasi pe liber pana la semafor ca la o manuala...s-ar putea sa intre start-stopu in actiune si sa opreasca complet motorul

              ideea cred ca e relativ simpla: in mers , inclusiv la stop se lasa cutia in D si stai cu piciorul pe frana (daca cutia e in d si stai cu piciorul pe frana nu inseamna ca ambreiajul e apasat? daca da, asta nu inseamna ca ambreiaju se uzeaza? e ca si cum as sta la stop 30s cu picioru pe frana si ambreiaju apasat la maxim si cu tr 1 cuplata)
              nu cred ca actioneaza sistemul stop-start atat timp cat masina este in miscare chiar daca este lasata liber (scoasa din viteza)

              Comment


              • #82
                la robotizate se sta in N pe loc, nu se scoate nicodata in N in mers (asta ca regula de condus general, irelevant de cutie). Si nu se tine la deal din acceleratie pe loc, se pasa frana de picior sau se trage frana de mana. O sa scrie in manualul de utilizare.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by plasStik3 View Post
                  2. Pentru a parca masina, schimbatorul se va pune in pozitia N exact ca si la o cutie manuala si apoi se va trage frana de mana pentru a asigura masina. Modul Parking disponibil pe alte cutii automate, nu face altceva decat blocheaza transmisia(ceea ce facem noi cand lasam masina in treapta I).
                  3. La semafor poti opri foarte linistit in Drive cu piciorul pe frana, ambreiajul va fi decuplat de transmisie si va fi cuplat la loc cand vei ridica piciorul de pe frana.
                  2. daca totusi o las in D la parcare, se strica (dauneza) ceva? de ce sa o las in D? ca sa nu mai manevrez de doua ori schimbatorul (la oprire si la pornire)
                  3. daca trec in N in timpul mersului se strica (dauneaza) ceva?
                  cand apas frana iese automat din viteza?

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by plasStik3 View Post
                    Ca sa raspund asa la cateva din problemele pe care le-ati expus aici:

                    1
                    2. Pentru a parca masina, schimbatorul se va pune in pozitia N exact ca si la o cutie manuala si apoi se va trage frana de mana pentru a asigura masina. Modul Parking disponibil pe alte cutii automate, nu face altceva decat blocheaza transmisia(ceea ce facem noi cand lasam masina in treapta I).

                    Daca am gresit cu ceva in explicatia mea va rog sa ma corectati.
                    Asta daca esti un sofer amator, soferii care stiu ce fac lasa cutia IN VITEZA la orice parcare. La easyR poti selecta 1-a cu un impuls spre + si apoi iei contactul. Sau R daca e drum in panta si cere asa ceva.
                    E de vazut daca are automatic neutru la stationare cu levierul in auto.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by abc View Post
                      2. daca totusi o las in D la parcare, se strica (dauneza) ceva? de ce sa o las in D? ca sa nu mai manevrez de doua ori schimbatorul (la oprire si la pornire)
                      Motorul nu porneste daca maneta este in alta pozitie decat N.

                      Comment


                      • #86
                        Se poate schimba in timpul mersului de la modul drive la modul manual?

                        Comment


                        • #87
                          Mă repet: și lucrurile astea se știu din 2014, dar de...

                          Testdrive Logan Easy-R 2015
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #88
                            Pentru cine vorbeste portugheza.

                            Comment


                            • #89
                              o cutie pilotata.... cu anumite lucruri care lipsesc si o fac total nefolositoare.. modul " P " de pe maneta, lipsa unui kit de ambreiaj specific.. ca de obicei multi vrem o super cutie cu 500 euro in plus .. uitati-va la un producator premium cat costa o cutie automata veritabila..eu personal o consider o tentativa de cutie automata la nivelul anilor 90 .dar noi suntem in 2016...dar fiindca la noi oamenii se multumesc cu putin dar si cu improvizatii ..o sa se vanda super bine aceasta cutie pilotata
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Pentru plaja de piata care cumpara dacia zic ca e un accesoriu "sic", pretentiosi pentru cutii automate nu aleg dacia, clar.
                                Eu am un duster 4x4 si folosindul 99% pe asfalt ma incanta ideea unei cutii "automate", asa cum e gandita aceasta, problema e ca nu stiu daca merge montat sistemul pe 4x4 si daca se avanta cei de la dacia la asa ceva.....
                                Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google