If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aşa, şi ? Ca de obicei eviţi răspunsul .Ce te-am întrebat eu şi tu cu ce vii ?
Te faci că nu întelegi nu-i aşa ?
Cred că ai fost premiant acolo la şcoala aia de ai facut-o tu Legatura cu ELM327 care e ?
PS tu cu ce faci activările alea ?? cumva cu o clonă ELM327 sau frat-su ? Ei ??
@bogdan_cr, eu inteleg ca aveti ceva de impartit (poate ar trebui sa o faceti pe privat) dar ti-am raspuns eu mai devreme. Daca vrei putem intra si in detalii.
Cei de pe forumul german aveau un ELM327 conectat tot timpul si de aici problemele. Tu cand faci activari masina nu este in mers, mai putine mesaje schimbate de CANbus si sanse mai mici sa apara erori sau erorile nu influenteaza starea controller-elor.
Am cautat acum sa vad daca mai au si altii probleme si sunt o gramada, chiar cu implementari ieftine de ELM327.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dl Silviu, lasă-ne te rog frumos în durerea noastră, aşa e, sunt chestii vechi, cât despre ELM327 şi-a câştigat cu greu respectul meu după o lunga perioadă când l-am nedreptăţit fără motiv, acum la stepway merg tot timpul cu el în OBD şi pe android urmăresc diferiţi parametri - în special temperatura motor - şi nu am avut nici o problemă. Cea mai nenorocită blue ELM china de pe ebay.
Cand schimbi datele problemei se schimba si rezultatul . La asta se refera torqemada . Cred ca are dreptate . Pilotarea cutiei de catre calculator este cu mult mai complexa decat banuim noi " neofitii ".
Cat despre cutie , numai de bine . Detractorii de profesie nu prea au material . Acesta este viitorul . Trebuie sa acceptam ca incet incet "masinariile" ne vor suplini anumite functii . Nu este departe masina fara sofer . Ce veti face voi mari loganisti " mestecatori in ceaunul cutiei de viteze " daca nu veti mai avea "controlul masinii" ? Oare nu a trecut destul timp de la revolutia industriala cand muncitorii englezi distrugeau cu topoarele razboaiele de tesut mecanizate ? Rezistenta la progres este mare , inertia noastra mentala la fel , dar trebuie sa constientizam ca nu ne putem opune acestuia . Cutia easy-r este dotata cu un calculator " mai destept" decat noi , care tine cont de mult mai factori decat o putem face noi , reactioneaza mai rapid decat noi si...cel mai importat ne face viata mai usoara si mai frumoasa la volanul masinii noastre. La aproape 4000 km am incercat de mai multe ori sa o conduc in mod manual (secvential) mai alert . M-am intors la modul automat si cred ca asa o sa raman .
Totusi nu putem sa facem abstractie de lag-ul pe care il are aceasta cutie in modul automat, nu este chiar EDC-ul de pe Duster, insa confortul pe care ti-l ofera contrabalanseaza toate neajunsurile ei(aviz celor care mai stau in cumpana daca sa-si cumpere aceasta cutie sau nu).Pt.mine dar si pt altii aceasta cutie se conduce mai alert si mai sportiv in modul manual (secvential)
@georgestelsib
Perfect adevarat ce s-a spus mai sus, da este "misto" este "cool", comod, etc, dar cu conditia sa fie si FIABIL.Cand iei o masina noua si ajungi cu ea prin service si o vezi cu maruntaiele pe afara, ca sa faca experimente si teste "altii" pe banii tai, nervii tai si timpul tau atunci dragilor aflati ca nu mai este asa de cool. Mai bine mestecam pana facem bataturi. Numai cine nu a fost cu probleme la masina de noua in service-urile marii reprezentante nu stie ce te asteapta.Asa ca noi astia, loganistii mestecatori in cutii de viteze, preferam sa fim putin mai precauti si sa ne informam inainte de a lua o decizie.
Este foarte departe de EDC-ul de pe Duster dar cand am luat-o ma asteptam sa nu fie la fel. Cutia asta este un compromis si prin urmare am facut si eu unul.
Eu nu stiu ce numiti voi condus 'sportiv' dar in mod auto daca te duci cu turatiile sus, spre maxim (asta as spune eu ca poti numi sportiv), schimba la fel ca in modul manual. Eu nu am sesizat vreo diferenta. La fel pe modul manual la turatii joase schimba la fel de lent ca in modul auto ...
Eu cred ca e doar o senzatie deoarece in mod manual tu dai comanda si ai impresia ca schimba mai rapid.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bine faceti ca va informati . Dar atentie de unde si de la cine va informati !
Si... NB. Lagul easy-r de care pomeneste colegul aurbuz este mult mai mic decat atunci cand schimbam noi marea majoritate in mod manual la cutia obisnuita.
O parere avizata este cu atat mai valoroasa cu cat este emisa urmare a mai multor teste comparative. De aceea eu tind sa iau in considerare doar parerea acelora care par a avea mai multi ani de experienta auto , nu cad in ispita fanfaronadei (transpare din modul de exprimare) si sunt posesori ( nu doar incercatori pe parcursul a cateva minute) de cutie easy-r .
Dar si asa putem cadea intr-o capcana . De regula doar persoanele care au probleme cauta solutii pe anumite forumuri de specialitate .Cati la suta din totalul detinatorii acestei cutii au probleme ? Probabil doar un procent insignifiant de 0.01% , altfel ar fi disparut deja de pe piata . Numai ca in cadrul acestor forumuri " se produc" membri de foarte buna calitate cu cele mai bune intentii dar si anumiti "artisti" carora la adapostul anonimatului le place sa "se dea mari". Eiii. este bine sa-i descoperim si sa nu le acordam prea mult credit fiindca
" E usor a scrie versuri. Când nimic nu ai a spune, Insirând cuvinte goale. Ce din coada au sa sune "
Foarte corect spus. Cat mai multe pareri de la persoane cu experienta si de la detinatorii cu sau fara probleme a acestei cutii de viteza asteptam.Tare as vrea o cutiuta de asta (pentru sotie, eu personal prefer sa mestec... dar deh sotia pe primul loc).
Foarte corect spus. Cat mai multe pareri de la persoane cu experienta si de la detinatorii cu sau fara probleme a acestei cutii de viteza asteptam.Tare as vrea o cutiuta de asta (pentru sotie, eu personal prefer sa mestec... dar deh sotia pe primul loc).
@Silviu vorbim de motoare diferite si cutii care au actionarea diferita.Nu stiu cum se conduce dci cu easy-r ca sa pot face o comparatie.Chestiunea cu lag-ul si cu condusul mai alert in modul manual se pare ca este subiectiva si tine de perceptia fiecaruia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment