Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probabil individul se astepta de la cutie sa performeze ca un veritabil DSG , a uitat cat a costat masina!
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • S te bucuri de ea Gaby20045 si sa-i dai peste cap kilometrajul!

      Trimis de pe al meu SM-G903F folosind Tapatalk

      Comment


      • Originally posted by Gaby20045 View Post
        Luni am ridicat si eu masina, un Logan MCV Prestige diesel 90cp cu Easy-R, din cat am reusit sa merg pana acum deja pot spune ca nu regret achizitia. Masina merge ok, schimbul vitezelor se face mult mai rapid si lin decat ar face-o un sofer si pe deasupra e mult mai comoda in trafic. Din cei apropiati care au apucat sa o testeze (inca 8 persoane) doar o singura persoana a zis ca e o porcarie si ca nu se infige motorul. Insa modul in care a facut testul.... bagat in D si a lipit acceleratia de podea desi eram 4 adulti si un copil in masina. Masina s-a turat pana in limitare si a schimbat smucind totul. A confundat Dacia cu o masina de curse. Practic a vrut doar sa demonstreze cat de "praf" e Dacia tocmai de aceea testul lui e pentru mine irelevant. Masina noua nerodata si cu greutate pe ea, cutia de viteze inca se invata cu stilul meu de condus, oare el ce se astepta sa decoleze?
        In rest ceilalti au apreciat felul in care merge, seful meu chiar o adora, s-a obisnuit asa de repede incat nu ii mai venea sa se urce pe manuala de la munca )

        Felicitari pentru achizitie! Multi km fara probleme. Trepideaza vreun pic masina cand pornesti dimineata?

        Comment


        • Asa sa fie, multumesc frumos. Nu simt trepidatii, din cate am vazut la diesel nu prea sunt probleme de genul.

          Pai tipul are astra de 1.7 si el ii cam rupe ficatii ca asa a fost invatat...a confundat Dacia cu masina lui de Germania cu doar 170.000 km tipla ) in 2 ani reparat turbina, de 2 ori electromitor si schimbat la piese cu duiumul). Plus vecini ofticosi carora nu le vine sa creada ca Dacia are si pilot si navigatie si cutie Easy-R. M-am saturat de expresia "decat sa dai banii pe o Dacie mai bine iti cumparai un Duster" de parca ala e Mercedes )

          Am facut o mica plimbare prin oras, eu la dus nevasta la intors si se pare ca si ea apreciaza f mult cutia si masina. Restul nu mai conteaza.

          Off topic: sunt putin suparat si ofticat, dobitocii de la drumuri au dat cu bitum pe toata strada "Margeanului" si nu au mai pus asfalt, practic rotile au luat bitum la greu si toate pietrele posibile de pe drum. Sper sa nu fi sarit pe masina, am incercat sa merg cat mai incet. Nu pot intelege ce a fost in capul lor...intelegeam daca dadeau pe o portiune de 50-100m dar sa dai ditamai strada si sa nu faci nimic altceva denota nesimtire si lipsa de respect pentru toti proprietarii de masini ghinionisti.. urasc sunetul pietrelor care se lovesc masina.... :-(

          Comment


          • Gaby20045 o sa te obisnuiesti cu sunetul ala. Esti in romania...
            Multi km fara probleme.

            Comment


            • Masina noua nerodata si cu greutate pe ea, cutia de viteze inca se invata cu stilul meu de condus, oare el ce se astepta sa decoleze?
              Are soft de invatare cutia?

              Comment


              • Cel mai probabil invers...cutia in sine nu are ce invata prea multe...si nici de ce sa invete
                Dar pe partea cealanta...ai ramane socat cat "junk" exista in softuri...

                Comment


                • Cutia nu invata nimic, dar oamenilor le place sa creada ca au cumparat ceva mai mult decat in realitate.
                  Ori nu se pricep.
                  Tot asa si cu bitumul cu pietricele pe toata strada.
                  Ala se numeste TRATAMENT.
                  Nu se mai asterne asfalt dupa, pietrisul face priza impreuna cu bitumul de vechiul asfalt.

                  Comment


                  • Cred ca vorbeste tratamentul de dinainte de asfaltare doar ca asfaltul il pun mai tarziu si nu inchid circulatia pe tronsonul respectiv cum ar fi normal.

                    ~~~

                    Cutia sigur nu invata in schimb e cam prost invatata de la mama ei, cel putin TS4 de pe diesel. In anumite situatii se comporta complet aiurea.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Silviu, poti sa dai exemple in ce situatii se comporta aiurea?
                      Ai mai observat ceva nou?

                      sigpic

                      Comment


                      • Cea mai enervanta situatie este cea in care retrogradeaza inutil la turatie mare ca apoi sa schimbe la loc dupa nici o secunda.

                        Exemplu concret: tr.4 plec din 2300rpm si apas calm pedala tot mai mult (vreau sa depasesc fara retrogradare) si la un moment dat pe la 3800rpm (pedala de acceleratie e aproape de maxim, fara kick-down) se trezeste sa retrogradeze complet inutil. In tr.3 sare la 4300rpm urca 100-200rpm si schimba inapoi in tr4.

                        Dar acolo pierzi 1-2 secunde ceea ce e periculos in depasiri.

                        Acelasi lucru se intampla si in alte trepte. Ar trebui cand ajunge la o turatie destul de mare cum e 3800rpm sa nu mai retrogradeze ci sa urce cu cu ea la maxim daca cere pedala asta.

                        ~~~~

                        Al doilea caz: cand mergi linistit la 2000rpm si dintr-o data vrei sa accelerezi si ii dai scurt din pedala sa retrogradeze, retrogradeaza DAR nu asteapta mai mult de 1 secunda (ca poate nu vrei/poti imediat sa accelerezi) si creste treapta inapoi (aici ar trebui sa astepte mai mult).

                        ~~~~

                        Al treilea caz: cand accelerezi energic intr-o treapta si la un moment dat te opresti, chiar reduci putin pedala ca sa schimbe in tr. superioara sta si 4-5 secunde pana schimba. (aici sta prea mult ar trebui putin mai repede sa schimbe).

                        ~~~~

                        Eu in depasiri sincer n-am incredere in modul manual inca (eventual doar daca e una lejera ...). Vedem daca va aparea vreo actualizare de soft si se schimba comportamentul.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Silviule , ia incearca tu sa folosesti masina in modul ECO si observa cu atentie cum schimba vitezele . Pentru accelerari rapide , in depasiri , apasa pedala cu viteza de apasare diferita , respectiv cu amplitudine diferita . Se invata rapid (soferul ,nu masina) si o sa ramaii impresionat de cat de docila este masina si cat de rapida in reactii in acelasi timp. Daca nu te obisnuiesti cu dinamica pedalei , treci foarte usor in manual a IV-a ( foarte rar este nevoie de a III-a in depasiri , motorul acesta urca incredibil de rapid in turatii si respectiv in viteza) , faci depasirea , pac maneta la dreapta inapoi in automat si data , ai terminat treaba . Dar asta-i metoda pentru femei .
                          Last edited by georgstelsib; 15 June 2017, 10:03.

                          Comment


                          • unu e diesel unu e benzina... zic doar...

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by Silviu View Post
                              Cred ca vorbeste tratamentul de dinainte de asfaltare doar ca asfaltul il pun mai tarziu si nu inchid circulatia pe tronsonul respectiv cum ar fi normal.
                              Exact. Practic au turnat bitumul si au lasat asa. Si au aruncat intr-un colt nisip cu pietris si masinile l-au imprastiat pe toata distanta.

                              Cat despre cutie m-am exprimat gresit, am observat la schimbarea treptelor ca in functie de cum accelerezi isi formeaza un tipar. Adica in treapta 2 am accelerat si s-a dus pana la 2500 ture si apoi a schimbat, in tr 3 nu am mai accelerat la fel de tare si stiu ca de obicei schimba cam la 2000 ture insa nu a facut asta, probabil așteptandu-se sa sa accelerez la fel, chiar nu stiu. Asa ca am facut cum a zis si Silviu ca mai face, am slabit acceleratia stiind ca in alte situatii facand asta dadea treapta superioară insa a stat putin sa se gandeasca si a schimbat exact in momentul in care eu am apasat iar acceleratia.
                              Mai exact incerc sa anticipez momentul schimbarii si ridic usor cand stiu ca urmeaza sa schimbe pentru a nu mai avea senzatia de gol. Nu ma deranjează dar vreau sa inteleg exact si sa anticipez momentul in care schimba.
                              Oricum parerea nu o pot forma decat dupa ce voi mai merge cu ea, in primul rand sa se mai aseze motorul.

                              Momentan rulez si voi mai veni si eu cu impresii cand voi mai adauga km.

                              Comment


                              • Intr-adevar, softul automarizarii easy r schimba cateodata neasteptat in treapta superioara, o simt si eu la 0.9, taind elanul vehiculului. Eu mi-am format reflexul de a trece levierul in M atunci cand urmeaza sa fac o depasire pentru a putea duce in ture mai mari motorul pe durata depasirii in treapta respectiva, dupa care il aduc inapoi in A si o las sa isi faca ea treaba mai departe. La fel si la urcari mai prelungite pe drumuri de munte. Cu exceptia situatiei cand motorul este rece, la a mea se simte o tendinta de a merge subturata in oras. Fiind benzina nu ar fi o mare problema dar nu imi place in mod deosebit sa rulez cu a 5a la 50 km/h, nu se simte prea bine dinamica masinii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google