Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe drumuri mai grele, cu regimuri de mers ce necesita schimbari de trepte, cum sunt cele de munte, manualul recomanda modul M.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Originally posted by aurbrz View Post
      M-am referit la o strada din Cluj , care are o inclinatie medie de 20%, este una din cele mai abrupte din oras si pe care daca folosesc modul manual pot sa o urc si in treapta 3 de viteza.
      Si in modul A care este comportamentul masinii pe acea strada? Cum urca si ce treapta selecteaza? Care este viteza de abordare si urcare constanta? Simti ca nu ai putea sa o "convingi" din pedala sa o urce in A?

      Comment


      • Vad ca devine destul de complicat sa folosesti cum trebuie cutia asta de viteze. Hm, si care eu credeam ca Easy se refera la cat de usor si comod folosesti masina dotata cu asa ceva. Dar vai, marketing

        Comment


        • razvanCC, nu a inventat Renault principiul cu care functioneaza easyR. E un principiu vechi si foarte folosit in lumea larga. Dar, odata cu avansul tehnologiei avanseaza si bug-urile ca sa zic asa. Mai multa electronica, mai multa inteligenta artificiala si la final, evident, mai multe "probleme". Toti spunem aici ca aceste lucruri sunt rezolvabile "la un click distanta" si acuzam in principal un soft care in mod sigur este modificabil dar nu pe bani putini. Eu va propun sa trimitem fiecare dintre noi un mesaj la Dacia(vocea clientului, etc) in care sa reclamam ce probleme avem cu easyR. Poate cineva va lua problema de coarne, desi am o vaga impresie ca e deja in lucru.
          Eu consider ca exagerezi cand spui ca "devine din ce in ce mai complicat sa folosesti cum trebuie cutia asta". In majoritatea situatiilor se descurca onorabil. Superior manualei pentru cine este impartial in judecata.
          Dupa cum am mai zis, am experienta cu automatele hidramate si am momente in care constat ca un pachet de 700 de euro ca cel easyR are calitati mai mult decat decente.
          Faptul ca easyR are modul manual ne spune din start ca acest mod echipeaza transmisia tocmai pentru a fi folosit. Si situatii ca cele expuse anterior sunt cele pe care, odata cu dobandirea experientei in utilizarea robotizarii, vor fi extrem de usor de depasit cu brio.

          Comment


          • Originally posted by Asteroid View Post
            un pachet de 700 de euro ca cel easyR
            500 de euroi costa Easy-R.

            La banii astia, cutia este ok. Din ce se pare, nu exceleaza la niciun capitol, poate doar la confort. Daca ar fi costat mai mult, pretentiile ar fi fost si mai mari. Mereu exista loc de mai bine, chiar si la cutiile automate de la alte marci cu renume.

            Comment


            • 500 sa fie, eu am ramas cu 700 in minte. Ai dreptate cu evaluarea ei, nu exceleaza dar nici nu merita atatea blamari din partea celor cu ptetentii. Am luat-o fara sa stau sa fac filozofie sau sa citesc toate forumurile din lume ca sa ma decid. Nu vreau mai mult decat face si poate si pentru 500 eur mi se pare prea decent pentru destinatia si scopul ei.

              Comment


              • Eu nu as mai trece inapoi pe manuala . Conduc din 1976.

                Comment


                • Fiecare cu pretentiile lui. Eu consider, si am spus-o de cand se anuntase easy R, ca solutia tehnica si implementarea acesteia vor fi cu probleme diverse. De la incapacitatea de a folosi corect resursele motorului pana la probleme tehnice.
                  Renault nu e in stare sa faca EDC-ul sa mearga cum trebuie, daramite o robotizata

                  Daca iti place easy R si te multumesti cu "decent" foarte frumos. Sa o folosesti cu placere si fara necazuri.
                  Last edited by razvanCC; 17 June 2017, 18:22.

                  Comment


                  • @razvanCC, "incapacitatea de a folosi corect resursele motorului" - in 80% din cazuri merge cum trebuie. Celelalte 20% tin de mici adaptari ale softului si sper ca Dacia/Renault o sa le rezolve.

                    EDC-ul nu e tot o robotizata? Defapt doua cutii (pentru eficienta) intr-una cu un robot ce dicteaza schimbarea treptelor.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • @Silviu
                      Celelalte 20% tin de mici adaptari ale softului si sper ca Dacia/Renault o sa le rezolve.

                      Adaptari ale softului adica actualizari/update, pe care Dacia/Renault sa il instataleze celor care deja detin cutii de viteze easy-r (si sa fie gratis banuiesc)???
                      Ar fi frumos dar greu de crezut ca au sa faca asta.

                      Comment


                      • Am bagat ieri 400 km cu masina, autostrada Bucuresti-Pitesti si pe un drum groaznic spre Dragasani plin cu gropi si zone cu urcusuri si coborasuri si vreo cateva serpentine. La dus am cam alergat ca eram rau in intarziere pastrand totusi o limita de 2500 ture. Cand am ajuns la zona deluroasa am "preluat comanda" mutand pe modul manual. A fost un fiasco total, eu invatat cu rapoartele lungi si cu motor pe benzina am sfarsit prin a zapaci masina gresind vitezele, ba s-a turat excesiv si pana am dat eu treapta superioara am pierdut toata puterea.

                        Asa ca am renuntat si am dat iar in D si am lasat cutia sa isi faca treaba. E clar ca nu am aprofundat suficient modul manual.
                        In D a fost altceva, am deprins imediat cum sa fac cutia sa schimbe atunci cand am nevoie. Cand ma apropiam de o rampa ori acceleram din timp sa am forta la urcat ori ciupeam frana (mai ales daca urcarea era in curba) si o fortam sa dea inferioara si o tineam in 2500 ture pana aproape de final cand ridicam putin varful de pe acceleratie si atunci cutia intelegea ca poate schimba viteza.
                        Are intradevar cateva lacune softul insa pe masura ce inteleg si ma obisnuiesc mai bine cu cutia le pot evita.
                        La semafor simt dupa o sec cum decupleaza cutia cam in acelasi moment cu stop-start.

                        Azi am mai facut un drum de 200 km si vreo 50 km am mers cu Eco activat, cutia schimba prea jos, cat am mers in coloana a fost ok insa cand a inceput sa se miste mai repede am fost nevoit sa o dezactivez, modul eco la cutia asta e mai mult pentru stilul de condus batraneste.

                        Comment


                        • Originally posted by Silviu View Post
                          @razvanCC, "incapacitatea de a folosi corect resursele motorului" - in 80% din cazuri merge cum trebuie. Celelalte 20% tin de mici adaptari ale softului si sper ca Dacia/Renault o sa le rezolve.

                          EDC-ul nu e tot o robotizata? Defapt doua cutii (pentru eficienta) intr-una cu un robot ce dicteaza schimbarea treptelor.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          EDC e o singura cutie cu 2 ambreiaje, unul pt. treptele pare si unul pt
                          cele impare. Se poate vedea pe Youtube cum functioneaza. Cam ca easyR.

                          Comment


                          • Am scris 'doua cutii intr-una' din cauza principiului de functionare.

                            Ce are in plus este functia de parcare si eficienta schimbarii treptelor fara intreruperea cuplului la roti, probabil de aici asimilarea mai mult cu o automata decat semi-automata ca in cazul Easy-R


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Originally posted by Gaby20045 View Post
                            ... modul eco la cutia asta e mai mult pentru stilul de condus batraneste.
                            In plus, iti reduce si debitul de aer (conditionat) din habitaclu. Eu il folosesc strict in oras dar cand temperatura exterioara este suficent de mica sa nu necesite A/C.

                            ~~~

                            off-topic: vineri am fost la un test drive cu Duster EDC (al doilea pentru mine). Cutia se comporta bine, dar ca si la easy-r are anumite momente cand ia decizii putin eronate DAR ele nu au impact asupra condusului deoarece schimbarea de trepte se face instant. (am facut drive testul vreo 60 de km destul de mult cat sa ma `joc` cu cutia cat de cat ...). In schimb motorul de dCi 109CP e prea putin pentru Duster (de la 100-110km/h in sus abia urca in trepte, posibil din cauza aerodinamicii.)
                            Last edited by Silviu; 19 June 2017, 08:56. Reason: Automerged Doublepost
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • OT: Cei care ati vrut volan imbracat in piele si ati primit masinile in ultima perioada, erau echipate asa cum ati vrut sau v-au facut reducere 100e pentru ca n-au avut pe stoc volanul din piele? (in ultima perioada, in oferte scrie ca le vor echipa cu volan doar daca va fi in stoc, caz contrar va face reducere 100e) Ms!

                              Comment


                              • OT
                                O ala e de la ON sau de la OFF?

                                Exista topic referitor la Intrebari Logan2.
                                Plus ca, tu n-ai Logan, deci nu vad cu ce te-ar putea ajuta colegii referitor la livrare si discount-uri.
                                Last edited by mr.K; 19 June 2017, 12:53.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google