Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    tu n-ai Logan, deci nu vad cu ce te-ar putea ajuta colegii referitor la livrare si discount-uri.
    Tocmai. N-are dar isi cumpara.

    Comment


    • Nu stiam ca exista Logan Stepway.
      Fane, nu te mai baga fix ca musca-n... discutie. Omul isi ia Sandero Stepway.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Nu stiam ca exista Logan Stepway.
        .
        Logan MCV Stepway!
        După documentare, putem da cu parul!
        Last edited by Vecchio; 19 June 2017, 15:36.
        Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

        Comment


        • Omul isi cumpara Sandero Stepway.
          Mai are cineva de zis OFF TOPIC doar ca sa ma contrazica e mine?
          Sa-mi dea PM.

          Comment


          • Originally posted by S Stepway View Post
            OT: Cei care ati vrut volan imbracat in piele si ati primit masinile in ultima perioada, erau echipate asa cum ati vrut sau v-au facut reducere 100e pentru ca n-au avut pe stoc volanul din piele? (in ultima perioada, in oferte scrie ca le vor echipa cu volan doar daca va fi in stoc, caz contrar va face reducere 100e) Ms!
            Eu am ridicat si nefiind stoc la piele au dezmembrat pachetul securitee si in loc de 250 euro am dat doar 150 euro pentru cruise control (comandat in martie...speram ca pana acum sa resolve problema stocului). E cam nasol volanul asa fata de cel cu piele dar ii voi pune o husa sau il voi imbraca...in viitor.

            Comment


            • Buna seara!
              Incepand cu data de 16 iunie detin o Dacia Sandero Stepway Prestige 0,9 TCe cu Easy-R.
              Pana acum masina merge impecabil. O usoara trepidatie se simte de la motor doar daca pun podul palmei pe bord si numai la ralanti.
              Pe moment nu am ce reprosa transmisiei Easy-R decat ceea ce este absolut evident, adica micile intarzieri la schimbarea vitezelor. Sa nu uitam ca fluxul de putere catre roti se intrerupe in clipa schimbarii deci intarzierea este fireasca (cine vrea sa elimine aceasta mica neplacere isi poate lua automata clasica, dublu ambreiaj sau CVT la preturi incepand cu 1.400 euro la EDC, 2000 euro DSG fata de cei 500 euro de la pilotata). Pe masura ce te obisnuiesti cu ea nici nu mai conteaza. Am citit acest topic inca de la inceput si am ales promotia "5 ani fara griji", in care este prins si Easy-R. Am de gand sa folosesc masina in D aproape non-stop. Daca se va strica in cei 5 ani o schimb, daca se va strica imediat dupa, bag mana in buzunar si voi reevalua situatia. In cei 5 ani doresc sa ma bucur la maxim de confortul (atat cat este el) oferit de aceasta transmisie pilotata.
              Daca aveti intrebari despre cum merge, va raspund cu placere.

              Comment


              • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                Sa nu uitam ca fluxul de putere catre roti se intrerupe in clipa schimbarii deci intarzierea este fireasca (cine vrea sa elimine aceasta mica neplacere isi poate lua automata clasica, dublu ambreiaj sau CVT la preturi incepand cu 1.400 euro la EDC, 2000 euro DSG fata de cei 500 euro de la pilotata).
                Exista modul M, care mi se pare mai ok decat o cutie manuala clasica

                Comment


                • Eu am comandat o manuala....si sincer va spun, ca mi-ar fi placut mult una pilotata. Nu stiu daca imi pare sau nu rau ca nu am facut acea alegere. Cred ca e oricum foarte ok ca si confort. Am renuntat la pilotata din cauza forumului. Nu stiu daca am facut bine.

                  Sper sa va bucurati de masina

                  Comment


                  • Pe un alt forum, in aria "Auto" am deschis un jurnal de bord.
                    Iata mai jos primele mele impresii despre Easy-R, cuvant cu cuvant:

                    „Prima iesire din oras a fost astazi pana la Ciolanu si retur prin Sapoca si Magura.
                    Special m-am dus acolo pentru ca lunea nu bazaie nici musca in zona si am putut testa Easy-R in toate modurile care mi-au trecut prin cap: in D, in M, schimbat din D in M si invers atat in urcare cat si in coborare, pedala la fund la plecarea de pe loc, pedala la fund pe sosea pentru a vedea cum se infige intr-o eventuala depasire etc. Din pacate am cam sarit calul in doua-trei randuri si am dus motorul pana la 5.000 ture uitand ca este in rodaj si se recomanda maxim 3.500 rot/min.
                    1. In toate situatiile plecarea de pe loc este mai lenta decat la o manuala, fie in D, fie in M. Pentru cine sta la semafor sau in intersectie cu motorul turat si cu piciorul pe ambreiaj gata sa plece din loc ca la raliu sau sa se strecoare printre masini cautand sa ocupe cel mai mic loc disponibil sa uite de Easy-R pe 0,9 TCe. Nu este o transmisie pentru ei nici macar in M.
                    2. La drum drept, in D, odata ce ai plecat de pe loc, schimba mai repede in treptele 2-5 decat orice sofer cu abilitati normale. Micile intarzieri de la schimbarea treptelor se resimt mai mult la demarajul si accelerarea rapida si foarte putin atunci cand accelerarea este lenta si liniara. Totusi, daca reusesti sa anticipezi cand vrea ea sa schimbe, nu se mai simte deloc. Am facut si un kick-down cu pedala la podea si retrogradeaza imediat doua trepte si apoi se duce ca din pusca. Nu o sa mai repet experimentul pana nu fac cateva mii de km. Chiar si atunci nu o sa o fac decat in caz de forta majora. Consider ca este o mare prostie sa chinui asa motorul.
                    3. La drum drept, in M, schimba foarte frumos si elegant. Este o adevarata placere sa sa schimbi viteza doar cu un mic impuls in maneta, + sau -. Totusi si aici trebuie sa ai grija la turatie ca imediat sare de 3500-4000 ture. Trebuie o perioada mai lunga de adaptare, tot dupa rodaj.
                    4. La urcare, in D, este aproape perfecta. Stai cu ambele maini pe volan si face singura toata treaba. Este adevarat ca uneori este de neinteles cum schimba (total diferit de cum as schimba eu), dar neintelese sunt caile creierului electronic.
                    5. La urcare, in M este ceva similar cu drumul drept. Schimba bine, la turatiile pe care le vrei tu (evident mai mari decat cele alese de masina in D). Este similar cu manuala, dar tot iti trebuie ceva exercitiu pana inveti sa schimbi fata sa supraturezi.
                    6. La urcare, alternativ din D in M si invers. Se recomanda doar daca panta este extrem de abrupta si ai senzatia ca motorul tinde sa se opreasca in D. Schimbi rapid in M si o calci cat ai nevoie sa treci de zona grea si apoi o muti inapoi in D.
                    7. La coborare, in D. Stai cu mainile pe volan, controlezi foarte bine masina in curbe si nu ai treaba decat sa calci frana la timp. Si aici uneori este de neinteles logica creierului electronic.
                    8. La coborare, in M, ai un singur avantaj, o frana de motor ceva mai buna. Si aici am patit-o cand am lasat-o sa se duca la vale si am retrogradat din greseala doua trepte (doua impulsuri extrem de rapide pe maneta) si turatia s-a dus la cer. Nu recomand decat la motoarele deja rodate si doar daca stapaniti foarte bine modul M.
                    9. La coborare, alternativ din D in M si invers. Daca iei viteza prea mare in D si vrei sa franezi mai putin, poti trece rapid in M si imediat sa si retrogradezi pentru a face o frana de motor mai eficace.O poti face dar cred ca nu are rost.

                    Concluzia mea:
                    Daca esti un sofer calm, calculat si conduci preventiv, daca nu te grabesti sa pleci primul de la semafor pentru a frana violent la urmatorul, daca astepti linistit sa se elibereze intersectia pentru a trece fara sa-ti asumi riscuri inutile, daca nu tai calea altora sa mai castigi un loc in trafic, daca nu-l impingi pe altul de la spate pentru ca-i melc si tu iepure si dupa ce-l depasesti franezi brusc in fata lui numai asa "de-al dracului", daca mergi in coloana si-ti astepti randul la depasire, te califici pentru a conduce o masina cu transmisie Easy-R.
                    Daca nu, iti ramane de ales intre manuala, automata clasica sau dublu ambreiaj.


                    Mai am o consideratie de facut in urma testului de ieri. Este vorba de folosirea franei de motor atunci cand te duci la vale. Dupa parerea mea, fie ca mergi in D sau in M este ceva mai putin eficienta decat la un motor 1,5 DCi cu manuala sau decat la fosta mea Solenza aspirata de 1,4. Este drept ca atunci cand am coborat si am retrogradat din greseala in M cu doua trepte, m-am speriat ca turatia crescuse spre 5000 ture si am franat rapid concomitent cu revenirea in D iar impresiile mi-au fost alterate. La acest capitol voi reveni poate peste vreo 3.000 km cand motorul va arata tot ce poate si voi merge in conditii de munte adevarat.


                    Daca mergi in D de cele mai multe ori schimba la limita subturarii, evident din motive de economie. Insa nu mereu schimba asa, depinde de stilul de mers. Daca accelerezi fara a apasa prea tare pe pedala schimburile le face cam pe la aceleasi turatii. Daca accelerezi mai tare, pana in apropierea punctului de kick-down, creierasul electronic comanda schimbarile la turatii mai mari decat cele normale. Poate gresesc, poate ca este prea devreme pentru aceasta observatie, dar totusi am o vaga impresie ca pe undeva, in anumite limite desigur, calculatorul ia in considerare si stilul soferului. Sau poate doar imi place mie sa cred asa ceva.
                    Si inca ceva. Chiar si in M, daca esti bolovan si uiti sa schimbi viteza, la o anumita limita trece peste tine si schimba singura atragandu-ti astfel atentia ca esti putintel cam prea prost.



                    Ieri am facut cativa km prin oras doar in M si pot sa va spun ca impresia este excelenta. Schimbi cum vrei doar cu un mic impuls aplicat manetei (e suficient si un deget), te poti strecura prin trafic fara nicio problema (nici in D nu fac mari eforturi, doar ca am retineri pentru ca inca nu pot anticipa cand schimba cutia). Este mult mai simplu si incomparabil in ceea ce priveste confortul fata de o manuala standard. In plus, daca uiti sa schimbi, in anumite situatii calculatorul preia initiativa si schimba in locul tau. De asemenea se elimina riscul sa "carai" cutia de viteze. Recunosc ca mai patesc uneori asa ceva. Rar de tot, dar se intampla. Poate ca ar merita 500 de euro doar pentru asa ceva.”

                    Pe moment acestea sunt impresiile mele despre transmisia Easy-R de pe 0,9 TCe.
                    Last edited by gabrieln1960; 25 June 2017, 08:16.

                    Comment


                    • Originally posted by sebibv View Post
                      Eu am comandat o manuala....si sincer va spun, ca mi-ar fi placut mult una pilotata. Nu stiu daca imi pare sau nu rau ca nu am facut acea alegere. Cred ca e oricum foarte ok ca si confort. Am renuntat la pilotata din cauza forumului. Nu stiu daca am facut bine.
                      Corul casandrelor si-a atins scopul .

                      Comment


                      • Fix Corul Casandrelor. Nici nu se putea spune mai bine.
                        Poate ca era mai indicat sebibv sa alegi manuala si sa renunti la easyR prin prisma unor experiente personale directe cu easyR, nu datorita acestui (sau altui forum). Sigur, sunt informatii utile dar si o clasica tendinta de a blama, devenita aproape un clasic romanesc.

                        Ieri am fcut un drum de Buc-BV si retur.
                        2 adulti + 2 copii, bagaje cat incape, plinul facut.
                        Evident ca partea cea mai interesanta a fost trecerea Predeal-Timis.
                        La dus am lasat pe A.
                        Pe urcari, fiind hotrât cu pedala, urca in ture si schimba f ok. Turatia s-a dus chiar in 4500 spre 5000 rpm dar e superb motorasul asta(0.9), zburda pe urcari.
                        La coborare in A: chiar daca motorul nu poate sa asigure o frana de motor prea mare (cilindree mica si motor benzina), softul tine treapta foarte ok, nu schima superior la vale (asa cum fac unele hidramate (!!!).

                        La intoarcere am trecut pe M (deoarece imi place mult modul asta).

                        Prin comparatie, consider ca in A s-a comportat foarte bine fata de modul M, acolo unde eu, si prin avantajul capacitatii de previziune, schimbam acolo unde doream pentru a efect maxim.
                        Deci, o nota buna per total.

                        Consum Buc-BV-Buc prin A3 (130km/h constant) cu totul ON permanent: 5.8%, masurat de BC. Are doar 4000 km dar nu cred ca o sa mai scada.
                        In general am mers dinamic, cu cateva depasiri "safe" dar am apasat pedala la podea ca sa vad comportamentul si sunt multumit. TREBUIE sa fi hotarat cu pedela si nu te va dezamagi robotizarea pe depasiri.

                        Comment


                        • Originally posted by Asteroid View Post
                          La coborare in A: chiar daca motorul nu poate sa asigure o frana de motor prea mare (cilindree mica si motor benzina).

                          Tocmai ca e motor pe benzina are frana de motor. Sa vezi la diesel unde e aproape inexistenta ce senzatie ciudata mai ales la un fost posesor de benzinar.



                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Silviu poate la tine frana de motor este slaba din cauza cutiei (Easy-R)...care-ti tine motorul in turatie mica. Eu venind de pe 1.4 si ocazional 1.9 TDI (skoda octavia) si 1.7CDT (opel astra)...0.9 pot spune ca n-are frana de motor...nu ca-i slaba...lipseste cu desavarsire. Pantele pe care le coboram in frana de motor fara sa calc frana...cu 0.9 ies din discutie...garantat sunt cel putin usor cu piciorul pe frana

                            Comment


                            • @Silviu - sa stii ca in D cand ciupesc frana si da treapta inferioara simt cum intra frana de motor... Intradevar nu e frana aia care o aveam pe Solenza 1.4 insa dieselul in general nu prea are frana de motor, eu faceam la Solenza frana de motor undeva in jurul turatiei maxime la diesel si nu o deranja...la benzina schimbam si in 6200 cand ma suparam, cand am incercat la Skoda 1.9TDI sa urc peste 5000 am crezut ca sar pistoanele ).

                              In alta ordine de idei, ma apropii de 1000km cu Eay-R si nu regret, e foarte foarte comoda. Am mers ieri cu duba de la munca si recunosc ca mi-a iesit din mana sa tot frec schimbatorul, abia acum am realizat cate apasari de ambreiaj faceam.

                              Mi-am asumat un risc cu aceasta cutie si in cazul in care se va intampla ceva care sa ma faca sa imi schimb parerea va voi anunta.
                              Last edited by Gaby20045; 25 June 2017, 10:36.

                              Comment


                              • @bolovan, dieselul nu are prea are frana de motor din cauza modului de functionare, cel mult accesoriile il franeaza.

                                @Gaby20045, ce simti tu e frana de motor cauzata de accesorii. Opreste aerul conditionat ai refa testul ;-).

                                Eu sunt foarte multumit de cutia in 6tr pe motorul de 90cp diesel. Rapoartele 3 4 5 accelereaza foarte bine.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google