Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Asteroid: gresesti, un pic!
    eu chiar cred ca ar trebui sa stai cu ochii pe ei tocmai pentru a-ti pune ulei dedicat "S&S" si nu vreo alta nenorocire de ordin banal.
    e drept ca atita vreme cit faci reviziile in "lantul" lor ii poti plezni peste ochi (cu artificii, cu tot) atunci cind se iveste vreo problema, dar ce te faci cind la ultima revizie facuta in incinta "concernului" ti-or baga in mod deliberat alt standard de ulei si, astfel, iti apar niste inconveniente care or sa te oblige sa vii in continuare tot la ei, aceiasi, "ei/dinsii" ?
    corporationz iz tricky! ;)

    Comment


    • Originally posted by Asteroid View Post
      In ciclu urban mie imi zice bordul 6.8%, atentie, fara SS si inca sub 5.000km. Cum faci tu de ai 10%? Mi se pare mare consumul, chiar si cu SS.
      Nu stiu cum reusesti sa ai un astfel de consum intr-un oras ca Bucureștiul...n-am auzit pe nimeni care detine acest motor , sa scada sub 8l consum mediu urban.Eu la Cluj, cel mai bun consum mediu l-am avut de 8,3L si am 13500 de km.

      Comment


      • @asteroid
        La Easy-R nu este neaparat nevoie sa dezactivezi S&S. Sfatul meu este sa-l controlezi din frana. Daca la oprire apesi pe frana atat cat masina nu o sa ia din loc, motorul nu se opreste. Daca apesi (in stationare fiind) pedala mai energic, se va opri.

        Am vazut ca s-a deschis discutia despre consum. Eu am cam 200 km. Consumul urban este intre 10-11%. Acum doua zile, pe seara si intr-un oras aproape pustiu am avut 7%.
        Sa ne intelegem. La mine consum inseamna din clipa in care dau prima cheie a zilei pana la ultima oprire. Ca stau pe loc, ca opresc de 2-3 ori in 8 km si poate motorul nici nu apuca sa se incalzeasca, ca fac parcari, garari sau pur si simplu ma joc cu masina, pentru mine tot consum este. Consumul mediu afisat este de 7,40%.
        Si inca ceva. Cu Eco activat viteza a IV-a o am deja de la 50 km/h.
        Last edited by gabrieln1960; 29 June 2017, 07:30.

        Comment


        • Originally posted by devreg View Post
          @Asteroid: gresesti, un pic!
          eu chiar cred ca ar trebui sa stai cu ochii pe ei tocmai pentru a-ti pune ulei dedicat "S&S" si nu vreo alta nenorocire ....
          Pai asta zic...o grija in plus, devenim militieni cand ne ducem la service...eu sunt patit in reteaua Dacia din tara Romania, cand filtrul de ulei mi-a fost "inlocuit" prin stergere la exterior a celui vechi cu o carpa imbibata cu silicon de bord, ca sa para nou si lucios. Un dealer mare din Bucuresti. A iesit cu scandal dar sunt convins ca "baietii" au continuat sa fure lumea la modul asta. Au trecut 11 ani de atunci dar naravul futatului este peren.

          Originally posted by aurbrz View Post
          Nu stiu cum reusesti sa ai un astfel de consum intr-un oras ca Bucuretiul...n-am auzit pe nimeni care detine acest motor , sa scada sub 8l consum mediu urban.Eu la Cluj, cel mai bun consum mediu l-am avut de 8,3L si am 13500 de km.
          Resetez azi si miine postez din nou, macar sa fac 100km de oras ca sa fie relevant. O fi vreo eroare pe undeva, de vazut am vazut bine pentru ca eram si eu surprins de acest consum relativ bun. Eu care merg de 6 ani cu 12-13% in oras cu un 2.5 DI-D la 6.8% mi s-a prut grozav. Poate m-am bucurat prea repede si e ceva fals pe afisaj. O sa fac si un plin pe plin.
          Va ziceam ca am facut un drum de B-BV in we. Dus pe A3 intors pe DN1. La dus a consumat mai mult, fiind de urcat.
          4.9% la sosire in Bucureti, cu AC permanent pornit.
          Last edited by Asteroid; 29 June 2017, 08:14. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • @devreg din nefericire aloc prea mult timp (este al doilea job al meu :-( ...ma rog...al treilea dupa nevasta si jobul principal...si cand trebuie sa merg pe acolo iau si masina)

            @Asteroid...da...in TM se sta mult...foarte mult (am viteze medii de 10-14km/h dintr-un capat in altul...noroc ca mai ies din oras pana la al doilea job...si imi urca viteza medie la 17Km/h). Imi este dor de tarat in coloane. Oprit-Pornit-Oprit-Pornit...consumi la benzina...de te doare capul. Anul trecut, inainte sa dea drumul la "semaforizarea inteligenta", in cea mai grea luna din an...faceam pana la lucru 17-18 min si viteza medie de 21Km/h...acum fac aprox 25-30 min si viteza medie de 13-14Km/h. In cea mai grea luna am viteze medii si de 8-9Km/h. De asta ma si tenta sa imi schimb trocariciul cu un Easy-R

            @Silviu am auzit...am murit de ciuda...ca aia a fost ziua in care am venit cu bicicleta la lucru

            Nu cred ca-i ulei special (nu vad de ce sa fie)...mie mi-au pus ELF 5W40 parca (daca nu ma lasa pe mine memoria)....si stiu sigur ca era sintetic...nu semi etc.
            Dar sa revenim la Easy-R

            Comment


            • Originally posted by gabrieln1960 View Post
              Si inca ceva. Cu Eco activat viteza a IV-a o am deja de la 50 km/h.
              Cu Eco activat , cutia schimba la turatii mai joase pentru consum dar are si tendinta sa subtureze.De multe ori ma tine cu treapta 5 la 50km/h si sub cand deja se aude motorul ca "grohaie"si se forteaza (merge subturat) si sunt obligat sa o trec in M ,ca sa schimb viteza mai jos.

              Comment


              • Voi ce tensiune aveti pe baterie?
                La mine masurat cu un aparat de masura de buna calitate am 12,6V cu motorul oprit si 13,6 V cu motorul pornit . Pe OBD in timpul functionarii imi da 12,2 V .

                Comment


                • georgstelsib atentie! la 0.9 incarcarea este pilotata (de fapt...foarte bine controlata de calculator). Si nu incarca tot timpul...asa ca o sa vezi variatii de tensiune. Prin urmare, o sa vezi intre 13.2 parca si 14.2V. Posibili sa ma insel cu valorile absolute...dar pe acolo

                  Comment


                  • Da , dar am citit ca o tensiune care scade undeva putin sub 12 V induce anomalii in functionare , inclusiv in functionarea cutiei ( apar cele trei linii care palpaie in locul afisarii vitezei , ex. A2 )

                    Comment


                    • Pai nu lasa calculatorul sa scada sub 12V tensiunea. Faptul ca ai 12.6V cu motorul oprit...este ok. Ori cum, la pornire tensiunea scade undeva pe la 9V (adica chiar in momentul in care electromotorul actioneaza volanta). Si stie calculatorul de asta. Dupa pornire isi revine si are grija calculatorul sa nu scada sub un anumit prag

                      Comment


                      • Revin la tema trepidatiilor.
                        La mine se manifesta foarte rar, aproape ca au disparut complet la plecarea de pe loc in schimb apar cateodata in momentele de dinainte de oprirea pe loc, si doar daca o fac foarte fin. Daca oprirea se face ferm, nu trepideaza.
                        La mersul cu spatele (fara accelerare, la ralanti) se simte ceva, nu foarte deranjant.
                        Voi ce experiente mai aveti cu chestiunea asta?

                        Comment


                        • @Asteroid, ai observat daca computerul ridica turatia atunci cand pleci de pe loc tr.1 sau R fara sa accelerezi? Intreb pentru ca la transmisia manuala, se simte motorul nu e incantat de plecareade pe loc fara acceleratie. Daca sunt finut cu ambreiajul merge desigur, doar ca nu ii place!

                          Comment


                          • Da, se simte asistenta automata a acceleratiei la plecari. Asta e principala caracteristica a easyR. Ca sa elimine trepidatiile probabil ca ar trebui sa patineze la turatii mai mari, dar asa e softul.

                            Comment


                            • Aha, mersi!

                              Comment


                              • La cca.4500 Km am avut rar vibratii dimineata la prima plecare de pe loc . Am observat ca daca opresc motorul in N (obligatoriu trag frana de mana) in dimineata urmatoare nu am nici cea mai mica vibratie ( probabil se aeriseste discul ca nu mai sta lipit de placa ). Incercati si voi .
                                De altfel la cutia manuala daca nu sincroniozezi bine turatia cu eliberarea ambreiajului vibreaza mult mai voiniceste .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google