Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi suna a injectoare Delphi - probleme. Cat despre kit - pica in garantie, se schimba - pica dupa, ghinion.
    Desi nu tin minte sa fi recunoscut vreodata ca injectoarele de la Delphi ar fi problematice totusi le-au inlocuit cu Bosch, probabil ca vor schimba si kitul de la Valeo cu altul si vor inlocui doar pe cele care pica in garantie - am observat ca se recheama in service masinile care risca sa se defecteze la elemente de siguranta (frane, scurt-circuit, airbag, etc) asa ca faptul ca nu mai pleaca de pe loc masina nu e o tragedie. Parerea mea!

    Comment


    • Originally posted by aurbrz View Post
      Este imposibil ca Dacia sa nu stie de aceste probleme cu ambreiajele, atata timp cat uzina plateste toata reparatia cu schimbarea ambreiajului in garantie, iar serviceul face poze si filmulete pe care le trimite uzinei, ca sa-si dea acceptul de schimbare.Cineva a postat la un moment dat un link catre un forum german si se pare ca si acolo sunt probleme cu trepidatiile, deci problema este generalizata.
      Am impresia ca Dacia face un compromis cu aceste ambreiaje de la Valeo si chiar daca schimba cateva ambreiaje pe garantie,le convine ca tot iasa pe profit.
      Fraieri suntem noi astia care am patit-o si le facem jocul, ca nu ne adunam sa-i dam in judecata pt.timpul si nervii consumati prin service.
      Faptul ca s-au stricat cateva ambreiaje nu-i motiv de rechemare in service. Dacia stie ca sunt ceva probleme din moment ce s-au schimbat cateva dar nu este o problema generala (motiv pentru care nu are de ce sa intervina). Daca vor ramane o gramada cu masinile blocate in trafic si vor face sesizari la gramada la ANPC si instanta vor rechema cu siguranta toate masinile in service; cred ca nici nu vor astepta ei sa-i actiuneze lumea in instanta ci vor rezolva de la sine problema (cred ca tin si la imaginea lor). Dar repet, deocamdata nu este cazul sa-si faca probleme, mai ales daca niciun client nu o fi facut vreo sesizare la ANPC. Pentru mine e inacceptabil sa raman de ex cu masina in varful muntelui pentru ca nu mai intra in viteza! (masina avand poate 10-15k km). Cat de repede rezolva Dacia o problema mai tine si de modul in care se raporteaza la ei clientii, daca accepta orice/las ca merge si asa, tot asa se va raporta si Dacia atata timp cat masina nu-i un pericol public pe strazi!

      Comment


      • Originally posted by Gaby20045 View Post
        asa ca faptul ca nu mai pleaca de pe loc masina nu e o tragedie. Parerea mea!
        pai daca nu pleaca de pe loc inseamna ca nu mai trebuiesc oprite, no? problema rezolvata din start, no?

        Comment


        • Nu stiu exact daca se potriveste aici, dar la ce nr de turatii schimba la voi vitezele? Eu am observat ca daca nu faci kickdown, schimba sub 2000..e normal?

          Mie imi place cum schimba ca e foarte lin si nu simti nimic, dar nu se forjeaza mai repede motorul asa?

          Comment


          • mie cam la 1800-1900 cand e rece sau eco activat si nu ma dau la ea sau 2000 in rest. Daca bag piciorul schimba in functie de cat de tare apas acceleratia.
            In schimb azi mi-a facut o figura de mi-am luat injuraturi la greu. Scoala pe banda 1, eu in spate, dau semnal, eram in tr 4 si apas mai tare pe acceleratie in timp ce schimb banda sa depasesc pt ca venea din spate unul cu o oarecare viteza, masina da tr 3 si se tureaza dupa care eu stiind ca vine tipul din spate tare apas iar acceleratia sa ma pot baga. Atunci cutia da treapta 2, se tureaza excesiv si de pomana, da treapta 3 si rupe asfaltul. Deja cand daduse tr 4 nu il mai vedeam pe individ in spate.

            Nu am inteles de ce a dat tr 2 desi era aproape in limitare mai ales ca nu ajuta cu nimic turatia excesiva la diesel, la benzina abia se simte mai degajat la 4000 ture ).
            Abia acum ii dau dreptate lui Silviu cand zicea ca schimba aiurea atunci cand da kick down.
            Last edited by Gaby20045; 5 July 2017, 11:06.

            Comment


            • Eu din ce am observat asa face la kickdown, daca ii dai pedala pana jos retrogadeaza tot timpul doua viteze( daca poate desigur).

              Deci asa face si la altii, bun asa. Cat scoti in oras consum? Merita sa mergi cu eco? Eu pana acuma nu l-am folosit deloc..in schimb s&s mi se pare foarte misto facut, desi am patit de vre-o 2 ori sa porneasca motorul aiurea ca eram la stop si nu am ridicat deloc piciorul de pe pedala.

              Comment


              • @Orednas motorul nu porneste aiurea. El porneste cand una din conditii de "stop" este "incalcata". Gen: se descarca bateria sub un anumit prag, scade temperatura motorului, creste temperatura motorului (caldura radianta), creste temperatura ambientala peste un anumit prag etc. O sa vezi, ai perioade (chiar o zi intreaga) cand S&S nu functioneaza

                Comment


                • In momentul de fata am 1100 km si un consum de 6.8. 220 km pe autostrada, 250 km pe drum european si restul numai in oras. Clima tot timpul on, motorul chiar daca stau si o ora la magazin atata timp cat sotia si fata sunt in masina motorul a stat pornit, eco nu prea l-am tinut recunosc, in oras schimba pe la 1800 si cateodata devine enervant.
                  Cu eco am avut in schimb un consum foarte redus cu cea de munca, de 1 l/100km, cu el activat am scos 4.8 si fara 5.8, consum in general urban si o portiune de la Pacii pana la km 13 pe autostrada cu masina full de oameni. Ma cam mira ca asta cu sare de 6 insa momentan ma consolez cu faptul ca inca e noua si ma gandesc ca cei 15 ponei in plus consuma mai mult.

                  Cat despre sistemul Stop-Start - el este foarte bine pus la punct, recunosc ca mai am momente in care fara sa vreau ridic piciorul de pe frana - la manuala porneste doar cand apesi ambreiajul, la Easy-R neavand ambreiaj frana preia rolul lui si de asta cum ridic cum porneste motorul.
                  Ce am mai observat si la manuala si la Easy-r - daca opresc masina, intra sistemul Stop-start in actiune, trag frana de mana si ridic piciorul de pe frana, maneta in N - motorul nu mai porneste automat, ba chiar daca depasesc un anumit timp ma trezesc ca nu mai porneste deloc. trebuie sa opresc si sa repornesc motorul.

                  Cat despre kick-down consider ca ar trebui sa realizeze din prima daca e necesara retrogradarea a 2 viteze, cand am accelerat am fost destul de ferm cu acceleratia si totusi a retrogradat pe rand, turand excesiv motorul. Voi fi mai atent data viitoare si nu cred ca voi mai intampina aceasta situatie, am prins cum functioneaza.

                  Si totusi am o intrebare pentru toti posesorii de Dacia (Logan, Sandero, Sandero Stepway) cu cutia Easy-R, pana in acest moment exista cineva care sa regrete ca si-a cumparat masina cu aceasta cutie? Exceptand taxime"tristul" cu cont dublu este cineva nemultumit de cutie? Probabil cei care au avut probleme sa fie pe lista celor poate nemulțumiți insa sunt curios din cei care nu au avut probleme ce parere au despre ea. Ar mai cumpara maine Easy-R sau manuala?

                  Si totusi am o intrebare pentru toti posesorii de Dacia (Logan, Sandero, Sandero Stepway) cu cutia Easy-R, pana in acest moment exista cineva care sa regrete ca si-a cumparat masina cu aceasta cutie? Exceptand taxime"tristul" cu cont dublu este cineva nemultumit de cutie? Probabil cei care au avut probleme sa fie pe lista celor poate nemulțumiți insa sunt curios din cei care nu au avut probleme ce parere au despre ea. Ar mai cumpara maine Easy-R sau manuala?
                  Last edited by Gaby20045; 6 July 2017, 00:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Astept livrarea in a doua jumatate a lui septembrie: mcv dci cu easy-r.
                    Din ce am citit, am inteles ca cineva cu easy-r pe benzina a avut probleme cu robotizata ?
                    Last edited by Eduard10; 6 July 2017, 18:49.

                    Comment


                    • Cand ai dat avansul? De vine in a2a jumatate?

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by Gaby20045 View Post
                        Ar mai cumpara maine Easy-R sau manuala?
                        Din punct de vedere al ergonomiei sigur nu as mai lua manuala.

                        Din punct de vedere al fiabilitati mai trebuie sa mai asteptam ca sa ne putem pronunta. :-)

                        E cam prematur pusa intrebarea asta. Stai sa trecem de cel putin 50000km, fara probleme, si apoi mai discutam.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Platit avans pe 14 iunie.

                          Comment


                          • Originally posted by Eduard10 View Post
                            Astept livrarea in a doua jumatate a lui septembrie: mcv dci cu easy-r.
                            Din ce am citit, am inteles ca cineva cu easy-r pe benzina a avut probleme cu robotizata ?
                            Au fost 2 useri care au avut probleme, amandoi au ajuns cu ea la service deoarece aveau trepidatii la plecare, li s-a inlocuit ambreiajul, unuia din timp, celuilalt dupa ce nu a mai vrut masina sa plece de pe loc. Amandoi aveau varianta pe benzina. La diesel nu s-a plans inca nimeni si sper sa ramana asa

                            Comment


                            • Multumesc pentru raspuns Gaby !
                              Dupa ce au schimbat ambreiajul au mai aparut trepidatiile sau alte probleme?
                              Initial am vrut sa cumpar si eu varianta pe benzina pentru ca fac aproximativ 12.000 km pe an si 80 % din ei in oras.
                              Am vrut sa o testez, dar nu am gasit-o la nici o reprezentanta din Moldova, nici la caravana Dacia.
                              Am sunat la Pitesti si mi-au confirmat faptul ca nu exista la testare la nici un dealer.
                              Mi s-a parut dubios ca nici la caravana nu au avut aceasta varianta.
                              Am Dacia Solenza pe benzina si mi-am promis ca la urmatoarea masina voi alege un motor putin mai puternic. Solenza e zburdalnica cand e incarcata cu sofer si 1-2 pasageri fara bagaje, dar cand ai masina plina si ai un deal de urcat trebuie sa tragi de motor .

                              Am testat: motorul de 0.9 pe cutie manuala (trebuie dus in turatii de 4000-5000 ca sa ai satisfactia ,,zvacului"), motorul de 1.0 benzina (groaznic, mai bine trage Solenza), motorul dci 90 pe cutie manuala si dci 90 cu easy-r.

                              Cu foarte multi ani in urma, cand auzisem pentru prima data de cutii automate, reactia mea a fost : e pentru persoane in varsta si pentru doamne !!!

                              Solenza am cumparat-o noua in primavara 2004. Masini cu cutie automata am condus doar ocazional, in rest doar pe cutii manuale.

                              Am avut supriza sa ma simt mult mai relaxat atunci cand conduc o automata sau robotizata !!!


                              Prima oara cand am testat easy-r nu mi-a placut trecerea din treapta I in treapta II (am calcat mai tare acceleratia). In treptele superioare schimbarea e mai putin sesizabila. Daca calci finut acceleratia va schimba lin si de la I-a spre a II-a.
                              Daca conduci mai mult aceasta robotizata incepi sa te obisnuiesti cu reactiile ei.
                              Mi-a placut mult modul manual la ea.

                              In cele din urma am ales dieselul din urmatoarele considerente :
                              1.nu am putut testa masina cu echiparea dorita (suspect faptul ca nu exista la testare 0.9 tce cu easy-r)
                              2. motorul 0.9 tce nu mi s-a parut potrivit pentru un MCV
                              3. dci 90 este motorul cel mai potent pentru MCV. Am luat in calcul si faptul ca in anii viitori voi face mai multi km decat media anuala de pana acum. Trebuie sa recunosc ca si acel cuplu mai mare in turatiile mici imi ofera o placere mai mare cand conduc si scap si de ,,scremutul" cu masina plina la urcat un deal.
                              4. ocazional vor mai conduce masina sotia si, in curand, baiatul.
                              5. easy-r ma relaxeaza si cred ca va tempera stilul meu de conducere (desi se pare ca poate fi condusa si mai ,,sportiv"

                              Astept cu interes relatari de la cei care au deja dci 90 cu easy-r (si de la cei cu 0.9 tce).
                              Pentru toti cei care ati ales varianta easy-r: sa stapaniti sanatosi masinile si sa va tina cat mai mult !!!

                              Aceeasi urare si pentru cei care posteaza sau doar citesc si au masini fara easy-r. Masina pe care o ai e cea mai buna
                              Last edited by Eduard10; 7 July 2017, 12:26.

                              Comment


                              • Ai facut aceeasi alegere ca si mine din aceleasi motive ca si mine si culmea schimbi aceeasi masina ca si a mea - Solenza din 2004 cu una care pe care am ales-o si eu. Din aceleasi motive am ales masina asta cu Easy-R ca va merge si sotia si clar e mai comoda. Initial si eu ziceam ca e doar de femei si batranei insa ori am imbatranit ori imi place rau de tot ).
                                Cat despre vibratiile masini unul din useri zice ca nu a mai reaparut problema dupa schimbare (cel care doar avea vibratii), celalalt nu am vazut sa mai dea niciun semn dupa schimbarea lui. A zis doar imediat dupa ridicare ca nu mai simte vibratiile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google