Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @tipicarul
    "Balansul" se poate face in N cu D (alternand D cu N) sau R cu D (alternand D cu R), dupa necesitati si/sau obstacolul care trebuie depasit.
    Evident ca este nevoie ca imediat inainte de momentul trecerii levierului din N in D (sau D cu R) si viceversa sa apesi frana, un pic doar, cat sa se inchida contactul electric al circuitului de frana si sa permita cutiei sa schimbe raportul/treapta.
    La prima necesitate de acest fel o sa fie instinctiv pentru toata lumea.
    Eu mi-am format deprinderea asta conducand in offroad masini cu transmisie automata clasica si unde am intampinat destule situatii in care am avut nevoie de balans. Lipsa ambreiajului nu a fost o problema. Necesita coordonare dar se invata repede.

    Comment


    • Originally posted by tipicarul View Post
      ...Cum as putea intelege asa ceva, cand manualul ala de utilizare este conceput si tradus cu curu', de catre persoane asa zis tehnice care habar n-au care este diferenta intre insurubare si "infiletare"?!...
      ignorantule! nu-ti meriti "dacia"!

      Comment


      • Originally posted by Asteroid View Post
        @tipicarul
        "Balansul" se poate face in N cu D (alternand D cu N) sau R cu D (alternand D cu R), dupa necesitati si/sau obstacolul care trebuie depasit.
        Evident ca este nevoie ca imediat inainte de momentul trecerii levierului din N in D (sau D cu R) si viceversa sa apesi frana, un pic doar, cat sa se inchida contactul electric al circuitului de frana si sa permita cutiei sa schimbe raportul/treapta.
        ...
        Mda! Nu prea imi place metoda aceasta... sper sa nu fiu vreodata fortat sa o aplic!
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Originally posted by gabrieln1960 View Post
          Multumiri @t0rquemada
          In sfarsit apare o informatie clara si pe intelesul tuturor. A mai fost cineva care a sustinut acelasi lucru (regret ca nu-mi aduc aminte cine) dar atunci am primit informatia cu ceva rezerve.

          De asemenea este foarte interesanta si informatia oferita de @Asteroid si este foarte bine ca a impartasit-o cu noi. Nu vreau sa detaliez de ce pentru ca se vor inflama din nou spiritele.
          Din pacate informatia pe care Dacia pretinde ca o are, respectiv "nu sunt probleme cu easyR", mi se pare ori falsa -adica stiu de problema dar nu vor sa o recunoasca - ori centralizarea informatiilor este atat de defectuoasa in sistemul lor (dealer catre Dacia) incat chiar nu au datele necesare pentru demararea unei campanii.
          Dupa cum s-a mai spus pe aici, si consimt la opinie, ii costa infinit mai putin sa schimbe 100 kituri de ambreiaj/an/piata de dimensiunea Romaniei dacat sa conceapa si sa puna in aplicare un recall.
          Si mai mult ca probabil ca o mare parte din ambreiaje le obtin ei in garantie de la Valeo, ca Dacia/Renault este un client extrem de important pentru spanioli.
          Eu astept sa ma sune iar de la Vocea Clientului sa ma directioneze catre un service din Bucuresti care sa stie cum sa apuce problema.

          Comment


          • Revin cu un update, la aproximativ 2500km au inceput trepidatii usoare dimineata, pe o distanta de cativa kilometri atat la plecare de pe loc, cat si catdeodata la franare in crawling. Ajung cu ea la munca si sta in parcare 9 ore, cand plec spre casa nu mai am absolut nicio problema, asta pana a doua zi

            Comment


            • Acelasi comportament avea si la mine, adica dupa o stationare sau oprire a motorului trepidatiile dispareau la repornire.
              Dupa 3000km insa trepidatiile au inceput sa fie permanente, indiferent la a cata pornire de pe loc a zilei.
              Deci exista o uniformitate a problemei, desi Dacia inca nu stie cum sa administreze problema sau nu vrea sa gaseasca o rezolvare datorita numarului mic de easyR vandute in Romania.
              Acum sunt in proces de a trimite reclamatii pe toate caile catre Dacia si iti recomand sa faci la fel. Se va atinge un punct critic in care Dacia va trebui sa ia o pozitie. Desi noi acuzam in principal calitatea slaba a ferodourilor este posibil ca problema sa fie mai complexa si da includa si modul de functionare si/sau actuatorul.
              Rog sa ne tii a cutent cu evolutia trepidatiilor.

              Comment


              • Onixer , plange-te la Vocea Clientului pentru inceput , iar apoi oriunde ai ocazia .
                Plangerea n-o face pe site-ul Dacia ci la : vocea.clientului@daciagroup.com
                Astfel o sa ai dovada ca au fost informati . Scrie cu lux de amanunte , fara menajamente , scrie ca ti-au inselat asteptarile , etc , etc .
                Last edited by georgstelsib; 8 August 2017, 16:17.

                Comment


                • @georgstelsib
                  Au aparut si la tine trepidatii?
                  Cati km ai parcurs pana acum?

                  Comment


                  • Onixer & Asterior, va rog sa-mi spuneti daca voi ati mers mereu cu masina in D sau ati lasat-o pe liber inainte de semafor?

                    Comment


                    • Eu o pun in N la cand oprirea (trafic, semafor, etc.) se anunta a fi mai mare de 15-20 secunde. Nu e o regula, mi se intampla cateodata sa stau si 1 min blocat in trafic in D cu piciorul pe frana sau sa o pun in N pentru doar 5 secunde.
                      Depinde de cat de bine apreciez/estimez durata de oprire, cat de distras sunt (vorbit la telefon, sms, mail-uri, alte preocupari ale soferului modern).
                      Ca sa raspund exact la intrebarea ta: inainte de oprirea pe loc am mai pus-o pe liber de cateva ori, fiind atent insa ca scosul la punctul mort sa il fac cand turatia e foarte aproape de ralanti, adica sa nu fie cutia "in sarcina".
                      Au fost ceva discutii pe aici, ca ar fi bine, ca ar fi rau.
                      Eu zic ca atata vreme cat principiul de functionare este identic cu al unei manuale clasice nu are de ce sa sufere ambreiajul sau cutia in sine prin scosul la N din mers sau in stationare.
                      Daca piciorul stang-recte actuatorul ambreiajului si mana dreapta-recte actuatorul cutiei obosesc rapid si se vor defecta prematur datorita acestui stil de condus vom vedea.
                      Momentan vreau sa le folosesc asa si sa vina Dacia sa imi zica ca nu e bine, ca am indus eu defecte.
                      De ce intrebi totusi?

                      Comment


                      • C.Mike , au aparut si la mine , timid la inceput ( cca. 4000Km , mai tarziu ca la ceilalti) apoi mai des si cu amplitudine mai mare a vibratiilor . Acum am 7000 Km si ceea ce ma deranjeaza mai tare este ca acest comportament anormal (zduncinaturile ) nu se manifesta constant , aparand aleator . Nu am reusit sa fac nicio legatura , nici cu modul de condus , nici cu temperatura exterioara , etc . Am renuntat la modul ECO unde schimbarile treptelor se fac la o turatie redusa si implicit cu o patinare a discului mai scurta . Acum merg doar in normal si parca s-au mai rarit episoadele de zdruncinaturi . Aceste zdruncinaturi nu fac de loc bine nici transmisiei ( arcuri disc , pinioane cutie , pinioane diferential , etc) si nici psihicului nostru.
                        Cred ca pozitia noastra, a celor afectati si aici cred ca toti posesorii de easy-r pe motorul de 0.9 sunt afectati , ar trebui sa fie mult mai vehementa . O firma serioasa , asa cum se pretinde Dacia , ar fi trebuit sa sara ca " arsa" atunci cand s-au semnalat primele doua cazuri , sa afle cauza si sa gaseasca solutia rezolvarii . In opinia mea lipsa de reactie a firmei a descurajat pe multi potentiali clienti in achizitia modelului cu easy-r care ar fi trebuit sa fie un model de succes . Intarzierea , lipsa de reactie , o sa aduca mari deservicii firmei . Bolovanul incepe incet , incet , sa se rostogoleasca.

                        Comment


                        • Si eu am pus-o totdeauna in N la semafor, chiar daca intra S&S

                          Comment


                          • Eu am inceput sa caut pe cont propriu un kit ambreiaj de calitate superioara. Ramane discutia ca daca problema tot va aparea inseamna ca totusi acatuatorul este principalul vinovat de uzura neuniforma si defectuoasa a ferodourilor.
                            Plus ca la o ulterioara intrare in service risc pierderea garantiei.

                            Comment


                            • Sa ne tii la curent cu varianta de kit ambreiaj . Nu stiu cine ne-ar putea sfatui in legatura cu o marca de incredere.

                              Comment


                              • @asteroid, @georgstelsib
                                Imi pare sincer rau de situatia in care va aflati. Si eu am facut comanda logan 0.9 tce cu cutie easy-r, termen de livrare dupa 18 septembrie.
                                Vreua sa spun ca nu stiu ce sa fac, imi vine sa anulez comanda.
                                La cei care au schimbat kitul de ambreiaj au mai reaparut problemele? (aurbrz, alexandru102)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google