@tipicarul
"Balansul" se poate face in N cu D (alternand D cu N) sau R cu D (alternand D cu R), dupa necesitati si/sau obstacolul care trebuie depasit.
Evident ca este nevoie ca imediat inainte de momentul trecerii levierului din N in D (sau D cu R) si viceversa sa apesi frana, un pic doar, cat sa se inchida contactul electric al circuitului de frana si sa permita cutiei sa schimbe raportul/treapta.
La prima necesitate de acest fel o sa fie instinctiv pentru toata lumea.
Eu mi-am format deprinderea asta conducand in offroad masini cu transmisie automata clasica si unde am intampinat destule situatii in care am avut nevoie de balans. Lipsa ambreiajului nu a fost o problema. Necesita coordonare dar se invata repede.
"Balansul" se poate face in N cu D (alternand D cu N) sau R cu D (alternand D cu R), dupa necesitati si/sau obstacolul care trebuie depasit.
Evident ca este nevoie ca imediat inainte de momentul trecerii levierului din N in D (sau D cu R) si viceversa sa apesi frana, un pic doar, cat sa se inchida contactul electric al circuitului de frana si sa permita cutiei sa schimbe raportul/treapta.
La prima necesitate de acest fel o sa fie instinctiv pentru toata lumea.
Eu mi-am format deprinderea asta conducand in offroad masini cu transmisie automata clasica si unde am intampinat destule situatii in care am avut nevoie de balans. Lipsa ambreiajului nu a fost o problema. Necesita coordonare dar se invata repede.
Comment