Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se intelege ca o ceata de paranoici s-a trezit peste noapte sa clameze ca masina lor nu functioneaza asa cum s-a angajat si cum a promis producatorul .
    Multumim pentru intelegere stimati colegi . Va dorim din tot sufletul sa aveti parte de aceleasi experiente " placute" si de aceeasi solidaritate a celor de langa voi in situatii grele.


    PS. Mi-am permis sa scriu cu bold in speranta ca veti rezona.
    Last edited by georgstelsib; 10 August 2017, 17:14.

    Comment


    • Originally posted by Silviu View Post
      Pentru ca nu exista aceasta configuratie disponibila pe Dokker.
      Mda...am avut o informatie gresita...cred ca un discutiile cu colegii mei s-au incurcat versiunile MCV cu dokker...si sincer era foarte ok sa bage easyR macar pe dokker stepway...poate apare. M-am uitat pe fuga pe telefon pe site si am vazut 4 motorizari pe dokker, eram convins ca e si easyR...

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Am corectat eu
        Buna centralizare ati facut. Eu am comandat-o o data cu onixer (tot prin martie).

        Comment


        • Nu-i chiar asa de buna, l-ati uitat pe wld_cj

          Comment


          • Pentru ca tot ne place sa amestecam lucrurile si sa dam uneori exemple halucinante pomenind de hartie igienica intr-un topic dedicat automobilelor, mai bine hai sa ne cumparam o hartie igienica care nu irita rectul, care este de calitate mai buna si acum este mai ieftina decat cea noua si proasta dar care este deja folosita pe o parte de celebra bunicuta germana care vinde zeci de mii de suluri de hartii igienice folosite. Chiar asa? Unde o sa ajungem cu atacurile si rautatile gratuite?
            Zilele acestea o sa incerc sa fac o filmare cu felul cum merge Easy-R, cum pleaca de pe loc si cum schimba. Nu stiu daca o sa reusesc pentru ca nu am decat un telefon ieftin dar totusi voi incerca. Incercati si voi sa filmati cum vibreaza masina si sa postati pe youtube, daca tot se doreste inceperea unei campanii de trezire a Daciei.

            Dupa ce filmati, distribuiti link-urile peste tot pe unde se poate. Doar asa exista o sansa infima de a fi luati in seama. Altfel, reclamatiile la VC fara ca macar sa fi trecut pe la service sau fara ca macar sa aveti o masina cu Easy-R, nu vor fi luate niciodata in serios, nu numai de Dacia, ci de oricare alt constructor auto.

            Si inca ceva. Imi cer scuze daca cineva s-a simtit ofensat de paralela cu hartia igienica, dar nu m-am putut abtine cand vad la ce se recurge aici doar pentru plata unor polite intre useri.
            Un lucru in schimb cred ca este universal valabil si probabil ca tuturor ne place sa credem in el chiar daca nu este adevarat: Cea mai buna masina este cea pe care o detii si pe care ti-o permite buzunarul.
            Last edited by gabrieln1960; 10 August 2017, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Eu am facut vreo 2 filmulete insa nu se observa asa cum trebuie trepidatiile, telefonul tinut in mana mai atenueaza din realitate. Cred ca trebuie montat pe un suport fix cumva, eventual rigidizat pe bord sau parasolar si indreptat catre bord.
              Eu am mai facut o proba si cred ca asta o sa fie mai relevanta in video: sotia conducea (plecare de pe loc) si eu mergem in paralel cu masina.
              Zgomotul de frecare/patinare inegala/neuniforma se aude foarte clar de la 1m de masina, chiar si un de zgomot metalic insotit de o "bataie".
              Daca esti atent se observa si roata fata care e zgaltaita de un cuplu neuniform. Asta nu am filmat dar e mai concludent.

              Comment


              • OK. Conteaza mai putin cat se observa, important este sa arati ca exista o problema. Urca filmuletele pe youtube, pune link-urile peste tot pe unde poti. Pune-le si aici. Cine vrea sa ajute le poate distribui mai departe. Nu uitati ca eu am pus aici un link de la un turc cu o problema similara, asa ca o sa o fac si cu dovezile voastre. Daca vreti sa faceti ceva, implicati-va cu fapte concrete, cu dovezi, nu cu vorbe de claca, cu atacuri la persoana si cu ironii gratuite unii la adresa altora.

                Comment


                • @gabriel
                  O vorba spune ca daca e gaurita hartia de noua, tot cu degetele-n rahat ajungi.

                  Si alta vorba spune ca cea mai buna masina e aia pe care NU ti-o permiti inca.

                  Pana o sa descopere si Renault cauza trepidatiilor, numarul clientilor la combinatia Easy-R-motoare ascutitori va tinde spre zero

                  Comment


                  • Nu voi continua discutia despre hartie si rahat, deja mi-am exprimat regretul ca m-am implicat in asa ceva.
                    Cat despre vorba cu masina, tocmai asta am scos in evidenta, ca doar asta ne place sa credem, nicidecum ca e adevarata.
                    Si in ultimul rand, daca se mai vand sau nu ascutitori cu Easy-R, nu ma intereseaza nici cat negru sub unghie. Eu incerc doar sa ofer informatii care sa fie utile eventualilor doritori, informatii provenite din propria experienta, si nu doresc sa intru in polemici sterile si in reglari de conturi.
                    Last edited by gabrieln1960; 10 August 2017, 21:39.

                    Comment


                    • @gabrieln1960, cea mai buna cale este mersul in service pentru ca orice campanie ai face va aparea inevitabil intrebarea: “ai fost in service? Ce solutie au dat?” Altfel Dacia poate spune lejer “nu am avut cazuri integistrate deci nu stim de problema”. Degeaba suni la VC si spui de problema daca nu mergi efectiv pentru constatare.

                      Asta am tot incercat sa spun dar au sarit colegii ca arsi in mod eronat ca nu ii cred si inteleg.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by Silviu; 10 August 2017, 21:48.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Dragilor, da' chiar nu se poate discuta fara sa va atacati, mai mult sau mai putin voalat? Am inteles ce era de inteles, dar exista si o limita.
                        Insist sa incetati cu ironiile si atacurile; va asigur ca vor veni si cartonasele in caz contrar
                        .
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Eu am editat postul si am scos partile ironice.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Silviule , cu regret , tot nu ai inteles mecanismul . Am informat prin Vocea clientului(de doua ori insistant sa informeze si departamentul tehnic al uzinei)) , am descris defectul , o doamna amabila a informat service-ul cel mai apropiat de problema urmand sa ma prezint cand voi considera necesar . Acuma , ma prezint eu la service , mi-o fac bucati , mai raman si fara masina vreo doua saptamani , ipotetic imi schimba tot kitul de ambreiaj si tot ipotetic dupa 2-3-4 mii de km ma trezesc cu acelasi defect . De ce asta ? pentru ca defectul fiind subtil doar constructorul poate gasi un remediu viabil , o solutie cu efect permanent.Doar inginerii care au gandit asocierea cutiei easy-r cu motorul de 0.9 pot veni cu solutia salvatoare. Service-ul nu are nicio vina , problema este deasupra competentelor acestora. Reactia fireasca a uzinei , ea fiind cea mai interesata , ar fi trebuit sa fie urmatoarea : sa sara “arsa” pe cel mai “plangaret” client nemultumit , sa-i propuna schimbarea cutiei cu alta care presupun ei ca ar funciona mai bine , sa ridice cutia cu probleme , sa o monteze pe o masina de probe , sa o supuna unor probe de anduranta , apoi sa o demonteze, iar specialistii uzinei sa caute cauza . Cred ca ar fi fost o solutie de bun simt si o dovada de respect pentru clientul care a investit incredere si bani in produsele lor .
                            Am vreo fisura de logica ? Te-ai duce la doctor pentru o problema, dar daca stii ca nu are medicamentul care-ti trebuie? Nu ai sta in cumpana? Nu cumva ar fi doar timp pierdut ?
                            Last edited by georgstelsib; 11 August 2017, 07:23.

                            Comment


                            • Boys, haideti sa fim proactivi.
                              Silviu, la modul conceptual, are dreptate. Realitatea insa este cea pe care am expus-o noi, cei care am acuzat problemele catre VC, nicun service nu a primit de la uzina vreo procedura de remediere clsara a acestor trepidatii si nici nu s-a identificat complet cauza. Inlocuirea kitului de ambreiaj reprezinta o solutie rapida, dar care nu garanteaza eliminarea problemei pe termen lung.
                              Eu momentan astept de la dealer/service feedbackul uzinei.
                              Avand o buna relatie cu dealerul m-au asigurat ca fac si ei o solicitare.
                              Eu personal vreau sa abordez problema astfel incat sa nu fiu nevoit nici sa imi tina masina o luna in service si nici sa inlocuiasca kitul de ambreiaj si dupa alti 3000 sa revina problema. Pentru ca nu am timp de asa ceva. Am luat masina de noua tocmai ca sa nu fac drumuri lunare la service.
                              Am mai spus-o si anterior, in uzina se stie de problema, va spun dintr-o sursa sigura, info reconfirmata ieri. Inertia de propagare si remediere a unui defect este insa mare la ei, se cer multe aprobari de la "francezi" pentru demararea unei campanii serioase in acest sens.
                              Deci, toti cei cu probleme, scrieti la VC pe mail, dati-le seriile de sasiu si cereti masuri.
                              Nu cred ca are un efect mai mare organizarea noastra intr-un grup de reclamanti si trimiterea unei petitii comune, asta conduce spre o nuanta delicata, cum ca avem noi o intelegere obscura. Fiecare pe barba lui dar pentru un scop comun.

                              Comment


                              • Originally posted by aurbrz View Post
                                Nu-i chiar asa de buna, l-ati uitat pe wld_cj
                                Asa este, corectam.

                                Deci avem asa:
                                aurbrz -masina sept 2016, problema aparuta aici: #244. rezolvat

                                alexandru102 -masina ???, problema aparuta aici: #335, # 337. rezolvat

                                asteroid -masina in dec 2016, problema aparuta aici: #393

                                ajax26 -masina ian 2017, problema aparuta aici #531

                                georgstelsib -masina apr 2017, problema aparuta aici: #1331

                                onixer -masina apr 2017,problema aparuta aici: #1383

                                wld_cj -masina mai 2017,problema aparuta aici: #1205

                                mai avem cu 0,9 tce, cutie easy-r:

                                gabrieln1960: #1366
                                S Stepway: #1371

                                la care nu sunt probleme si sper sa nu aiba vreodata.
                                Daca am gresit sau omis ceva imi cer scuze anticipat.

                                Originally posted by Asteroid View Post
                                Am mai spus-o si anterior, in uzina se stie de problema, va spun dintr-o sursa sigura, info reconfirmata ieri. Inertia de propagare si remediere a unui defect este insa mare la ei, se cer multe aprobari de la "francezi" pentru demararea unei campanii serioase in acest sens.
                                Sursa ta ne poate spune daca pe linia de montaj s-a remediat problema.

                                Imi cer scuze pentru dublura(trimis de pe telefon)
                                Last edited by C.Mike; 11 August 2017, 09:43. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google