@georgstelsib, iti recomand sa nu mai presupui si sa actionezi. Doar o reclamatie la VC este nefolositoare fara o constatare fizica a defectului. Cand se constata fizic defectul este deschis un dosar de reparatie pe garantie. Din acel moment uzina este oficial obligata sa remedieze defectul pe garantie.
In schimb, nu poti cere tu masuri specifice de remediere a defectului. Daca uzina decide schimbarea kitului trebuie sa accepti acea masura. Presupunerea ca dupa 2-4 mii de km se strica din nou va fi nefondata si nu ai castig de cauza. Daca a doua oara se intampla la fel (mai ales daca se intampla dupa alte 2-3mii de km), da, atunci poti sa argumentezi si sa ceri voalat remedierea diferita a problemei. (desi este greu, pentru ca o sa te lupti cu o companie mare, dar macar ai temei de actiune).
Nu ma intelege gresit, eu incerc sa va ajut nu sa dau cu parul pentru ca inteleg ca aveti o problema dar abordarea la care te gandesti tu, asa din prima, nu va avea castig de cauza.
@Asteroid, abordarea cu concesionarul este buna. De regula asa se face, reclami in service defectul, se face o constatare si se asteapta de la uzina o rezolvare a problemei.
In schimb, complementar, puteti in grup sa faceti o petitie catre uzina. Dar aici va trebui sa fiti mult mai multi cu probleme similare. Doar 5-6 nu reprezentati un esantion reprezentativ raportat la cate 0.9tce+EasyR au vandut ei (doar in TM au livrat din 04.2017 pana in prezent vreo 17, incluzand si Sandero, din datele obtinute de la concesionarul din oras). Incercati sa mai gasiti si altii (Facebook poate) sa se alature demersului.
In schimb, nu poti cere tu masuri specifice de remediere a defectului. Daca uzina decide schimbarea kitului trebuie sa accepti acea masura. Presupunerea ca dupa 2-4 mii de km se strica din nou va fi nefondata si nu ai castig de cauza. Daca a doua oara se intampla la fel (mai ales daca se intampla dupa alte 2-3mii de km), da, atunci poti sa argumentezi si sa ceri voalat remedierea diferita a problemei. (desi este greu, pentru ca o sa te lupti cu o companie mare, dar macar ai temei de actiune).
Nu ma intelege gresit, eu incerc sa va ajut nu sa dau cu parul pentru ca inteleg ca aveti o problema dar abordarea la care te gandesti tu, asa din prima, nu va avea castig de cauza.
@Asteroid, abordarea cu concesionarul este buna. De regula asa se face, reclami in service defectul, se face o constatare si se asteapta de la uzina o rezolvare a problemei.
In schimb, complementar, puteti in grup sa faceti o petitie catre uzina. Dar aici va trebui sa fiti mult mai multi cu probleme similare. Doar 5-6 nu reprezentati un esantion reprezentativ raportat la cate 0.9tce+EasyR au vandut ei (doar in TM au livrat din 04.2017 pana in prezent vreo 17, incluzand si Sandero, din datele obtinute de la concesionarul din oras). Incercati sa mai gasiti si altii (Facebook poate) sa se alature demersului.
Comment