Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Deci trebuie facute cursuri de mers cu Logan 2, un fel de scoala de pilotaj, cu licenta speciala.
    La Logan 1 nu aveai nevoie, era de ajuns permisul de conducere.
    Imi luasi vorba din gura!

    Originally posted by mr.K View Post
    Cum de ce? Ca sa nu mai fie dci-ul cu Easy R cel mai lent pe Dealu' Negru.
    Pai tocmai ca nu este deloc asa! Pot spune chiar ca mi-a depasit cu mult asteptarile! Cutia aia scurta chiar merge foarte bine raportat la cei 600 euro platiti in plus pentru ea!

    Iar referitor la istetii care merg ca melcul pe serpentine si colac peste pupaza mai calaresc si dunga, eram cu o masina mult mai capabila de "depasiri rapide", cand am avut "norocul" sa dau de un specimen din asta!
    Last edited by tipicarul; 25 August 2017, 14:37. Reason: Automerged Doublepost
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • Deci, nu mai e nimeni cu probleme trepidatii easyR?
      Doar noi, 7-8 ghinionisti?

      Comment


      • Deocamdata!
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Originally posted by proteinman View Post
          ...Mi-a explicat cum sa merg cu ea sa nu mai tremure, ambreiajul este tot ala pe masina si acuma dupa 160.000 km si tremura doar daca vreau eu.
          Originally posted by mr.K View Post
          Deci trebuie facute cursuri de mers cu Logan 2...
          La Logan 1 nu aveai nevoie, era de ajuns permisul de conducere.
          Originally posted by tipicarul View Post
          Imi luasi vorba din gura!
          Vreau sa vad si eu cum se comporta Loga1 cu Easy-R.
          Last edited by Fanez; 25 August 2017, 15:53.

          Comment


          • Originally posted by proteinman View Post
            La mine a venit specialist pe tremurat la ambreiaj pe manuala, plimbat prin Bucuresti......
            Deci cutie de viteza normala, nu easy-r.

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              Vreau sa vad si eu cum se comporta Loga1 cu Easy-R.
              Si eu as fi curios!
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Originally posted by C.Mike View Post
                Deci cutie de viteza normala, nu easy-r.
                Ma scuzati. Credeam ca e topic pentru Easy-R. Mea culpa.
                Am citit pe aici ca trepidatii sunt la cutia respectiva, nu la manuala.
                La manuala am si eu trepidatii cand voiesc.

                Comment


                • Originally posted by proteinman View Post
                  La mine a venit specialist pe tremurat la ambreiaj pe manuala, plimbat prin Bucuresti. Nu a fost schimbat ambreiajul masina avea vreo 200 km cand a venit. Mi-a explicat cum sa merg cu ea sa nu mai tremure, ambreiajul este tot ala pe masina si acuma dupa 160.000 km si tremura doar daca vreau eu.
                  Care e marea smecherie?

                  Comment


                  • Banuiesc ca jmekeria pentru eliminarea/reducerea treelidatiilor la manuale este debreierea combinata cu cresterea turatiei. Adica "jucatul" din pedale.
                    Tertipuri jalnice doar ca sa nu se recunoasca si remedieze un defect de conceptie/material.

                    Comment


                    • Nu cred ca e problema de material cel putin partea de placa rulment disc nu ar trebui sa fie mult diferita fata de manuala, deci aceleasi materiale etc. De ce la diesel nu face pe actionare hidraulica? Mie imi suna a problema de soft (compensare proasta a elasticitatii cablului de actionare a ambreiajului, ceea ce duce la estimare proasta a punctului de contact a discului cu placa si apoi la uzura prematura a celor doua).
                      Dezvoltarea s-a facut pe baza existenta cutie + ambreiaj deci probabil ambreiaj hidraulic pe benzina ar fi dus costurile mai sus de target.

                      Comment


                      • Jalnic e ca se abereaza la greu aici; si mai jalnic e ca unii specialisti, habar n-au ca la plecare, procedeul se numeste ambreiere.
                        In fine eu zic sa ramaneti la subiect si sa nu extindeti discutia, pana spre trolling.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • IancuMIC si altii care aveti porniri din astea de cenzori si tortionari ai exprimarilor libere, lasati frate oamenii sa scrie, nu toti sunt atat de cunoscatori si de instruiti ca voi in ale auto. Permanent vad posturi in care useri se admonesteaza si incearca sa arate ce grozavi sunt ei comparativ cu cat de nestiutori sunt altii.
                          Altfel, faceti frate un forum in care doar admin posteaza si ceilalti au activ decat butonul cu aplauze.
                          Strict pe tema ambreierii si debreierii, IancuMIC, ai gresit persoana in fata careia sa iti dovedesti calitatile de mare inginer auto. Ma refeream strict la debreiere ca metoda de elimina/reduce trepidatiile la un anumit moment al procesului de plecare de pe loc care, evident, se face prin ambreiere. Dar tu nu vrei decat sa contrazici, citind superificial posturile. Discutam si semantica daca vrei. Dar politicos si argumentat. Fara atitudini din astea superioare, ca nu e cazul.

                          Comment


                          • Originally posted by Asteroid View Post
                            Banuiesc ca jmekeria pentru eliminarea/reducerea treelidatiilor la manuale este debreierea combinata cu cresterea turatiei. Adica "jucatul" din pedale.
                            Tertipuri jalnice doar ca sa nu se recunoasca si remedieze un defect de conceptie/material.
                            Subscriu! Ceea ce la easy nu se poate face.

                            Comment


                            • Originally posted by Asteroid View Post
                              IancuMIC si altii care aveti porniri din astea de cenzori si tortionari ai exprimarilor libere, ...
                              ... Fara atitudini din astea superioare, ca nu e cazul.
                              Altul!
                              Omul a zis sa scrieti la subiect, fara aberatii, fara offtopic si fara trolling.
                              Hopa! Asta inseamna ca "iti baga pumnu'n gura". Deloc! Inseamna ca are grija sa nu incalci regulamentul forumului (doar d-aia e moderator).
                              Asa inginer mecanic ultra priceput cum esti, baga la subiect, fara tefelisme!
                              Daca ai citit alte carti fata de altii, nu inseamna ca esti mai destept decat ei.
                              Nu are nevoie @IancuMIC sa-l apar eu, dar comentarii d-astea nu-si au rostul si nici locul aici.
                              P.S. Atitudine superioara am vazut la tine. Nu e cazul aici.

                              Comment


                              • Dragilor, hai sa nu exageram in niciuna din extreme. Nu mai bine organizam noi o intalnire si ne vedem fata in fata cu masinile si ne varsam civilizat ofurile?! Stiu ca sunt off topic dar incerc sa propun ceva care ne ajuta sa exemplificam pe viu problemele si imbunatatirile Daciei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google