If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu, neapărat(nu ar fi o idee rea - vezi counter-ele de absorbante din imprimante, s-au umplut arunci imprimanta), dar în caz de garanție se pot verifica counter-ele și dacă ai foarte multe cuplări de 1-2 rezultă că mergi preponderent bara la bara, idem pentru temperatura cutiei(supraîncălzire).
Counter-e ai la orice euro6, la demaror și pompa de înaltă presiune
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Acum radem de ideea asta, dar nu mai este mult pana cand va fi luata in serios!
Countere si monitorizari electronice de ordin functional facute din diverse rationamente de verificare (operare eficienta, garantie, siguranta functionarii, etc) exista de suficient timp in urma.
Am facut si de-astea (dar nu la Dacia) si cea mai tare a fost cand am primit ordin sa pun o restrictie pe orele de functionare cu blocarea pornirii motorului din motiv de neplata.
Astazi am fost in service pt a schimba ambreiajul la easy-r. A durat cam doua ore demontarea cutiei (se demonteaza si calculatorul). M-a apucat jalea cand mi-am vazut masina efectiv dezmembrata in partea de jos cu cabluri electrice si planetarele atarnand(logan nou cu 7500 km la bord). Surpriza a venit cand mi-au spus ca nu exista tipul acesta de ambreiaj pe stoc nici macar la fabrica Dacia si ca am de asteptat intre 7-10 zile pana vine pe comanda(de parca l-ar aduce din China) Difera ceva pe la rulmentul de presiune fata de ambreiajul de la cutia manuala . Cum naiba sa nu ai un minim de ambreiaje pe stoc cand lansezi o astfel de cutie.
In momentul de fata ma simt chiar ca un cobai cum spunea cineva mai sus
Prin urmare voi fi pieton minim 7 zile si cu masina dezmembrata in service
.
Spune-le ca masina asta iti este absolut necesara pentru treburile zilnice si ca ai nevoie de masina la schimb!
Care dealer se ocupa de lucrarea asta?
Ce marca de ambreiaj era pe masina?
„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
La inspectia vizuala nu au descoperit nici un defect dar au spus ca il schimba totusi.M-am uitat si eu la el.Arcurile de pe disc erau ok,placa nu era ovalizata sau fisurata nu stiu ce sa spun
Ma gandesc ca daca ar fi cutia de vina ,ar trebui sa smuceasca de fiecare data pana sa ajunga sa strice ambreiajul dar smuciturile apar foarte rar ca sa fie ele cauza
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment