Asa este, greu poti demonstra ca nu-i vina utilizatorului in cazul celei manuale! Eu, pe langa altele, m-am orientat si la acest aspect cand am luat Easy R in considerare, dar se pare ca exista niste probleme cu ea. Asteptam pe forum si alti utilizatori binevoitori sa ne spuna despre experienta lor (spre ca exista si oameni care au folosit Easy R mai multi km).
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Hai sa facem urmatorul lucru, si sa updatam poate primul post.
Daca sunteti posesori de easy r, da-ti reply cu urmatoarele informatii:
Username:
Motorizare:
Km parcursi de la achizitie:
Istoric service:
Trebuie sa faci si tu urmatorul lucru: te duci la panoul de control al utilzatorului si treci locatia corecta.Last edited by vitriol; 17 May 2017, 16:09.
Comment
-
Sunt tare curios să văd cine din țară a fost în stare să facă 100k km din iunie anul trecut și până acum cu o cutie Easy-R. Din câte știu, cutia avea peste 130.000 ore de teste înainte de a se lua decizia lansării pe piața românească. Articolul ăsta, spune multe (pentru cine vrea să fie obiectiv): https://www.*******.ro/inovatii-auto...cia-30691.html. Înainte de a mă decide pentru noua achiziție, am frecat 3 ore în oraș și înprejurimi un 1,5dci echipat cu această cutie. De 10 ani conduc un Sorento cu cutie automată. In prima fază a fost interesant, pozițiile levierului fiind inversate (D-M, + -), dar am fost plăcut impresionat de sculă. Părerea mea este că trebuie învățată cutia, iar la stopuri, sistemul Stop&Go î-și face treaba (Ce ambreiaj să ai apăsat cu motorul oprit). Căderi accidentale ale unor sisteme se pot întâmpla oricui(bavuri, urme de șpan, etc). Doar viitorul ne va edifica.Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!
Comment
-
Originally posted by tipicarul View PostPai asta era ideea... de ce nu pleaca? pentru ca scoate cutia la punctul mort sau doar nu cupleaza ambreiajul?... era doar o idee in zbor de a folosi un intrerupator pus in paralel cu cel de usa, pentru a "pacali" sistemul!
Cu frana de mana trasa ea e in mod `crawl`. Daca accelerezi o sa pleci cu spatele blocat.
Cu pedala de frana apasata daca accelerezi se aude ca ceva freaca (ambreiajul probabil). Fiind rotile fata blocate nu mai pleaca.
Cat timp pe afisaj arata ca este in viteza ea face `crawl`, adica ambreiajul activ.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by Silviu View PostCu usa deschisa, in momentul in care lasi pedala de frana o scoate-n N temporar (N palpaie + sunet) pana calci frana inapoi.
.................................................. ................................................
Cat timp pe afisaj arata ca este in viteza ea face `crawl`, adica ambreiajul activ.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by Silviu View PostCu usa deschisa, in momentul in care lasi pedala de frana o scoate-n N temporar (N palpaie + sunet) pana calci frana inapoi.
Cu frana de mana trasa ea e in mod `crawl`. Daca accelerezi o sa pleci cu spatele blocat.
Cu pedala de frana apasata daca accelerezi se aude ca ceva freaca (ambreiajul probabil). Fiind rotile fata blocate nu mai pleaca.
Cat timp pe afisaj arata ca este in viteza ea face `crawl`, adica ambreiajul activ.
Daca lucrurile stau asa cum ai mentionat, ceva nu e in regula cu recomandarile facute de Dacia; practic se contrazic singuri! La o cutie manuala, ei recomanda sa nu se tina ambreiajul apasat in stationare cu motorul pornit dar la Easy R ne spun ca se poate tine masina in D. Daca face crawl continuu in D, inseamna ca e mai nasol decat daca ai tine apasat la maxim ambreiajul la o manuala! Daca intr-adevar asa stau lucrurile, cum ai spus, cred ca Dacia ar fi mentionat in carte faptul ca masina trebuie scoasa in N la semafor/in stationare sau ar fi facut o setare ceva prin care se trece singura din D in N.
Comment
-
Nu face crawl constant ci doar o simti ca incearca fin si apoi debreiaza complet si sta "cuminte" cand ai frana calcata. Cand accelerezi atunci ca incepe sa cupleze. Cel putin asta e feelingul meu dupa ce am testat-o.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Adica ar fi ca si cum este ambreiajul apasat la maxim la o cutie manuala, cum cred mai multi utilizatori.
nu mai cita ultimul post!
Originally posted by Silviu View PostCu frana de mana trasa ea e in mod `crawl`. Daca accelerezi o sa pleci cu spatele blocat.
Cineva de la tehnicul Dacia mi-a zis ca se decupleaza ambreiajul in cateva secunde dupa ce se trage frana de mana!
Comment
-
Am incercat desigur :-) (eu am cutia cu 6 trepte).
Am mai zis ca nu face constant crawl. Ci o mentine putin si apoi debreiaza (decupleaza ambreiajul) DAR daca accelerezi o cupleaza si o simti cum da sa plece.
Identic se intampla si cu frana de picior doar ca in acest caz nu mai pleaca de pe loc (ca sunt blocate rotile motoare) dar simti cum freaca ambreiajul.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Salut! un coleg de-al meu m-a indrumat catre acest forum pe aceasta sectiune. sunt taximetrist si posed din 2016 logan 09tce easyr. la ora actuala am 48 de mii de km si am schimat deja 2 ambreiaje. primul la 9500 de km si al doilea la 41000 de km. sunt dezamagit de ce se intampla cu aceasta cutie pilotata. mai am un coleg care are 28000 si la fel ambreajul l-a schimbat la 17000. Colegii ce au 09 simplu sunt multumiti cu motorul acela fara easyr.nu am vrut sa scriu dar poate ajut si pe alti ca mine care au aceasta cutie. problema reala a cutiei este ca ambreiajul este mereu apasat se freaca mecanismele si cedeaza e facut de valeo. am vrut sa imi puna alta firma cei de la service dar nu au aceptat varianta mea. asa vin originale din fabrica. nu stiu daca si alti oameni au aceleasi probleme insa eu sunt nemultumit ca tot nu stiu cand pica amreiajul. incerc sa o dau la schimb cu una fara easyr dar pierd prea mult la schimbul acesta. mai am un an garantie si iese dupa care vreau sa o vand. nu vreau sa supar pe nimeni dar sunt pacatoase rau. poate e un lot asa dar asa credeam dar cand am auzit ca si altii au aceleasi probleme am zis ca e clar toate sunt la fel.
Comment
-
Salutare, Sa faceti sesizare la Vocea Clientului (telefonic si pe email) si la ANPC, daca vreti sa schimbe furnizorul de ambreiaje mai curand (service-ul nu transmite la Dacia ca exista probleme cu aceasta cutie la scara mare). Trebuie sa vina cu alta varianta de ambreiaj, nu este posibil ca sa se schimbe ambreiajul din 10 in 10k km. Pe tine ca taximetrist te afecteaza cel mai rau, nu se poate sa te tina asa aiurea cu masina in service si nu stiu cat de eficient este pentru Dacia sa faca aceasta manevra 3-5 ani, cat este garantia!
Sunt curios, cum se manifesta ambreiajul/cutia/masina cand l-ai schimbat tu si colegul tau?
Care a fost motivul schimbarii si ce parere au cei din service cu privire la acest ambreiaj/aceasta cutie? Vin masini multe in service cu aceasta problema? Este ciudat pentru ca la Dacia nu ajung informatii cum ca ar fi vreo problema cu acest ambreiaj, motiv pentru care deocamdata nu au schimbat furnizorul!
Ai auzit pe cineva care sa fi mers mai mult de 50k km cu acest Easy R fara sa aiba probleme?
Multumesc!
Comment
-
Originally posted by S Stepway View Post[...](service-ul nu transmite la Dacia ca exista probleme cu aceasta cutie la scara mare).[...]
[...] Este ciudat pentru ca la Dacia nu ajung informatii cum ca ar fi vreo problema cu acest ambreiaj, motiv pentru care deocamdata nu au schimbat furnizorul![...]sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Nu stiu cum comunica si rezolva ei problemele, cert este ca cei de la Dacia mi-au zis ca pot cumpara linistit Easy R pentru ca ei nu stiu ca ar exista vreo problema cu aceasta cutie; n-au niciun semnal din service-uri! Poate sunt doar 2-3 cazuri izolate, zic ei!
Comment
Comment