Sigur ca da . Masina odata cuplata in D (sau in R) tinde sa o ia inainte . Frana de mana trasa impiedica inaintarea si pe turometru se vede cum creste turatia motorului incercand sa invinga rezistenta impusa de frana de mana . Cred ca o accelerare usoara cu cresterea ruratiei motorului ( ca in conditile unei cutii manuale ) pret de cateva zeci de secunde va incalzi suficient garniturile de frictiune pentru a le curati .
Dar se pot pune si rotile la bordura dupa cum sugereaza colegul .
Ceea ce am spus este o deductie logica si se poate incerca . O s-o incerc si eu din cand in cand preventiv . Colegii care au vibratii o pot incerca si apoi posta efectele .
Bafta . Daca este din cauza calitatii mai proaste ale garniturilor de frictiune a discului de ambreiaj ar trebui sa functioneze.
Dar se pot pune si rotile la bordura dupa cum sugereaza colegul .
Ceea ce am spus este o deductie logica si se poate incerca . O s-o incerc si eu din cand in cand preventiv . Colegii care au vibratii o pot incerca si apoi posta efectele .
Bafta . Daca este din cauza calitatii mai proaste ale garniturilor de frictiune a discului de ambreiaj ar trebui sa functioneze.
Comment