Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Silviu View Post


    Nu ai asa ceva in CIV?

    "Masa reala" ?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Nu! In CIVul masinii mele nu apare mentiunea cu " Masa reala"! S-au multumit sa scrie masa proprie maxima in locul celei reale! O sa ma uit si in certificatul de conformitate... poate este trecut ceva pe acolo!

    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    Daca e OK sau nu, n-am idee. Eu unul nu procedez asa. Ori o tin in N si daca vreau ca motorul sa intre in starea de veghe trag un dinte frana de mana, ori o las in D si daca vreau sa intre motorul in starea de veghe apas mai tare frana dupa oprirea completa a masinii. Daca nu vreau sa se opreasca motorul mentin doar o apasare cat mai usoara pe frana, atat cat sa nu plece masina din loc.

    In manual scrie, citez "In momentul unei opriri, la lumina rosie, cu raportul cuplat, puteti mentine vehiculul cu frana fara sa treceti in modul neutru N" pag. 2.51.
    Starea aceea de veghe nu ajuta la nimic, dupa parerea mea... chiar daca astepti la semafor pe N si treci in D imediat ce a s-a aprins verdele, la accelerare masina reactioneaza sensibil mai rapid fata de o cutie manuala. Eu numai asa procedez si inca nu m-a claxonat nimeni pentru intarziere la plecare, ba chiar am vazut frecvent in oglinda cum cel din spate ramane bine in urma.

    Tinand cont de destinatia masinii, eu sunt pe deplin multumit de modul cum reactioneaza sistemul Easy-r, la plecarea de pe loc si la mersul pe serpentine!
    Despre kick down decamdata nu pot spune prea mult pentru ca inca nu consider ca am terminat rodajul si nu cred ca este cazul sa fac probe la limita.
    Fiind o masina de concediu, consider ca stilul de conducere relaxat, in siguranta si fara depasiri la limita, este in totalitate compatibil cu cutia secventiala.
    De la Bucuresti pana la Cluj, pot spune ca nu am avut nici cea mai mica urma de oboseala la volanul acestei masini! Sper sa nu ma dezamageasca in ceea ce priveste fiabilitatea!
    Last edited by tipicarul; 18 July 2017, 22:56. Reason: Automerged Doublepost
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • Am ajuns si eu pe la 1,3k km si totul merge perfect. Sunt curios daca a facut cineva peste 10k km inainte sau dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj fara sa apara trepidatii.

      Referitor la coborarea pantelor abrupte in D, mentionez ca in modul normal am coborat panta de peste 10% in treapta 2 cu turatie de pana la 5k si nu a schimbat treapta 3.

      Comment


      • In instructiunile din carte sunt referiri la modul in care se actioneaza asupra pedalei de acceleratie in modul manual si in drive ?

        Comment


        • În același sens, corespunzator cu viteza dorită in ambele moduri

          sigpic

          Comment


          • Rog recomandare inlocuire kit ambreiaj la 0.9 easyr in Bucuresti, la un service care stie cu ce se mananca treaba cu easyr-ul.

            Am facut reclamatie la Vocea Clientului, m-au sunat, le-am explicat problema si le-am solicitat sa ma directioneze la un service care a mai avut si rezolvat cazuri similare ale trepidatiilor. Au zis ca da, verifica reteaua si ma suna inapoi. Asa a si fost, in 10 minute au revenit cu informatia ca la Automarcus in Pantelimon au rezolvat cazuri ale trepidatiilor. Sa astept ca ma vor suna cei de acolo. Asa a si fost. Dupa alte 10 minute m-au sunat de la Automarcus. Toata lumea foarte amabila si cooperanta.
            Numai ca, in urma discutiei cu cel de la service a rezultat ca ei de fapt nu au remediat niciodata asa ceva (inlocuire kit ambreiaj la easyR) si nici nu au avut masini care sa vina cu astfel de probleme. Au schimbat doar un actuator defect la un easyR.
            Deci, intentii bune, informatie slab administrata.
            Deci, rog info service.

            Comment


            • @Asteroid
              Incearca un telefon la General Autocom Buzau. Inainte de a lua masina, dealerul mi-a spus ca cei din service au avut probleme cu o transmisie Easy-R. Nu stia ce problema, nu stia la care motorizare. Suna si cere lamuriri.

              Comment


              • Au schimbat doar un actuator defect la un easyR.
                Deja pica si actuatoarele?

                Comment


                • De la căldură, le-a luat cu leaşin și au picat.
                  No , e Dacie...

                  sigpic

                  Comment


                  • @Asteroid, daca nu mai ai trepidatii inseamna ca problema e remediata. De ce vrei sa mergi la alt service?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Originally posted by Asteroid View Post
                      ...Numai ca, in urma discutiei cu cel de la service a rezultat ca ei de fapt nu au remediat niciodata asa ceva (inlocuire kit ambreiaj la easyR) si nici nu au avut masini care sa vina cu astfel de probleme. Au schimbat doar un actuator defect la un easyR.
                      Deci, intentii bune, informatie slab administrata.
                      Deci, rog info service.
                      hai sa mai citim inca o data, zic, si dupa aia sa tragem o concluzie.

                      poate intii pica vreun actuator si dupa aia pica si ambreiaju`.

                      Comment


                      • Silviu, in cazul meu trepidatiile au avut o perioada de "acalmie" intre 3000 si 4000 km. Eram chiar uimit ca aproape au disparut. Am mai scris asta in acest topic. Dup 4000 au revenit "in forta" si trebuie luate masuri imediate.

                        mr.K, Cica actuatorul ala de care zicea cel de la AMG a picat la frig. Masina sub nameti de zapada, umiditate+inghet...etc...

                        Prefer un service Bucuresti/Ilfov. Nu prea am drumuri inspre Buzau dar multumesc pentru info, o tin de backup.

                        devreg, nu inteleg mesajul tau, te rog detaliaza ce vrei sa spui. Crezi ca actuatorul (cel de ambreiaj) este cauza? Din experienta impartasita de alti posesori se pare ca ambreiajul (placa,disc, rulment) este cauza, nu actuatorul.
                        Last edited by Asteroid; 27 July 2017, 21:44. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • ma gindesc ca exista posibilitatea ca picarea ambreiajului poate fi "rezultatul final".
                          asa cum actuatorul inlocuit de service-u` ala s-a dus din cauza iernii, altele s-or duce din cauza caldurii. cum ar fi ca nu-si face treaba asa cum trebuie si tine ceva apasat atunci cind nu trebuie.
                          e drept ca s-au schimbat ambreiaje si s-a remediat treaba. da' nici nu tre' sa mergem ca berbecii numa` pe varianta asta.

                          Comment


                          • Eu am luat auto in Februarie si mergea ok (fiind si nou ambreiajul si actuatoarele) si am avut parte de ceva temperaturi scazute. S-a comportat bine pe frig. Repet, era noua pana cand a venit primavara cu peste 15 grade.
                            E f greu de evaluat cat afecteaza temperaturile ridicate sau scazute functionarea actuatorului de ambreiaj si influenta proastei sale functionari cauzate de extreme de temperatura asupra ambreiajului.
                            Ai si tu dreptate ca poate actuatorul a cauzat defectarea ambreiajului dar cum Dacia nu vrea sa ne spuna care e problema cu adevarat ajungem sa mergem ca berbecii, dupa cel de dinaintea noastra.

                            Comment


                            • apai... sa-l intrebam pe torquemada, zic. no...?
                              sa ne explice despre cit de "tzapene" si fiabile sint actuatoarele. si despre cit de inert la schimbari de sarcina si de temperatura este volantu`.
                              ...si pe altii, nu numa` pe el.

                              Comment


                              • Originally posted by Eduard10 View Post
                                In instructiunile din carte sunt referiri la modul in care se actioneaza asupra pedalei de acceleratie in modul manual si in drive ?
                                Cand am testat masina(dci 90 easy-r), am observat ca in modul manual, pentru a nu simti nici o smuncitura la schimbarea treptelor de viteza (mai ales la turatii mai mari, peste 3000), trebuie sa ridici putin piciorul de pe acceleratie si apoi sa actionezi maneta de ambreiaj.

                                In fapt, e aceeasi manevra ca la o cutie de viteze manuala, doar ca nu mai calci si pedala de ambreiaj, dar jocul din pedala de acceleratie tot trebuie sa il faci.

                                Le fel si in modul drive. Cand simti ca urmeaza schimbarea treptei de viteza nu mai accelerezi. In felul acesta se evita smuncitura de la schimbarea vitezelor.

                                Rog pe cei care au deja masini cu easy-r sa confirme sau nu cele descrise de mine mai sus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google